Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Apuka 2011.09.20. 23:48:05 / # 323690
senki nem állitott olyat, hogy valaki is hazudna. legfeljebb csak rész igazságokat közölnek.
mezitlábas1 2011.09.20. 23:42:27 / # 323689
avatar
Sajnos egyik hirlevélben sem szerepelt,hogy ezeket a szivatásokat ki javasolta!! Ki volt mellette,ki volt ellene!!! Az utobbi Tarlós levélben szereplő 300-240-60as javaqlatról is csak utólag értesültünk megdöbbenve,mert régebben más tarifáról volt szó! Tehát ezek szerint a Dr Komáromi HAZUDIK MINT A VÍZFOLYÁS??!! A 300-240-60 fix tar magyarázatát is utólag kaptuk csak meg!!! Mit csodálkozól ezek után az értetlenségen és a bizalnatlanságon??!!
Rocktaxi 2011.09.20. 23:36:02 / # 323688
Csak holnap délután lesz verda! :-( Húúúúúúúvazzzzeg! :-(

Rocktaxi 2011.09.20. 23:34:07 / # 323687
Kovács János! Maradj már! :-)
Kovács János 2011.09.20. 23:32:23 / # 323686
avatar
Még ilyet, Lajos! :-)
Rocktaxi 2011.09.20. 23:32:01 / # 323685
Ezt a szivatás tervezetet az OTSZ környékén keresgéld. :-(
Kovács János 2011.09.20. 23:30:55 / # 323684
avatar
Ha útban vagyok, dudálj rám, de ne taposs el!

Rocktaxi 2011.09.20. 23:28:39 / # 323683
10 éves és már munkaképtelen? Tényleg 10 év a nyugdíjkorhatár?

Apuka 2011.09.20. 23:26:08 / # 323682
Tisztelt mezitlabas1! a rengeteg anyagot, levelet azért tesszük közzé, hogy elovassátok, hogy legyen honnan tajékozodni. a főoldalon kint van Komáromi Endre úr válasza a TGFSZ meghivására. abban az alábbiakat olvashatod: az önkormányzat elött nincs semmilyen rendelet sem rendelet-tervezet. az érdekképviseletekkel a tárgyalás most fog elkezdödni. (emlékezetböl irtam igy ne nézd, hogy nem szószerint ez szerepel). kérdem én, mi az ami a legelső közleményben szerepel a.Főváros részéröl (a fő oldalon kint van) ha nem a bevezetni szánt szabályozás tervezet? kérdem én, mit csináltunk egész nyáron ha nem tárgyaltunk mert a tárgyalás csak most fog elkezdödni? minden tagunk megkapta hirlevélben azt az anyagot amit a Főváros képviselőjének is átnyújtottunk a tarifával és a létszámmal kapcsolatosan. ja... hogy nem emlékszünk rá? én sem szoktam emlékezni arra amit el sem olvasok...
Kovács János 2011.09.20. 23:25:48 / # 323681
avatar
Az autó 10 évesen alkalmatlan, a tarifa 13 évesen megfelel?

Kovács János 2011.09.20. 23:21:27 / # 323680
avatar
Ha Önnek ez az autó nem tetszik, rendeljen egy vadonatúj Lacettit.

Rita 2011.09.20. 23:18:54 / # 323679
Betöltöttem a 10-et. És hajthatatlan vagyok.

Kovács János 2011.09.20. 23:16:52 / # 323678
avatar
Kirekeszt minket a város. Határidőnk elég záros. Ez hosszútávon több mint káros. Aláírás: Kovács János

mezitlábas1 2011.09.20. 23:11:28 / # 323677
avatar
KIK EZEK A "KEDVES" SZAKMAI SZERVEZETEK???
Kovács János 2011.09.20. 22:46:17 / # 323676
avatar
Ha kifizetem, el is dobhatom.

Kovács János 2011.09.20. 22:44:40 / # 323675
avatar
15 éves Ikarus busz jó? 20 éves Trolibusz jó? 30 éves villamos jó? 30 éves metrószerelvény jó? 30 éves HÉV-szerelvény jó? 10 éves Mercedes nem jó?!

mezitlábas1 2011.09.20. 22:37:47 / # 323674
avatar
Az egyeztető tárgyalások során – amelyen a TGFSZ is részt vett – a taxis szakmai szervezetek többségi véleményként megfogalmazott javaslatokat tettek a majdan megalkotandó Fővárosi Közgyűlési Rendelethez. A taxis szolgáltatás iránti bizalom visszaállítása, a taxis szakma megtisztítása érdekében javasolták:  az adókat és közterheket elkerülő, foglalkoztatási és bérezési szabályokat semmibe vevő taxis vállalkozások működési engedélyének visszavonását,  a 15-20 éves utas biztonsági felszereléseiben is korszerűtlen gépkocsik taxi szolgáltatásból történő kikerülését (2013-tól 10 évnél öregebb jármű ne lehessen taxi), csak olyan járművet lehessen taxi-gépkocsiként levizsgáztatni, - amelyben a hátsó ülésen helyet foglaló utasok is kényelmesen elférnek, - a csomagtartóban és nem az utas ölében van a bőröndje az utazás során.  a taxi oldalán ne lehessen megtévesztő fuvardíjat feltüntetni,  a Főváros környezetterhelt levegőjét a taxik a szükségesnél jobban ne terheljék, ezért 2015-től Euro IV, 2020-tól Euro V, motorral felszerelt jármű lehessen taxi.  Az utasok 2015-től bankkártyával is fizethessenek minden taxiban,  Csak azon vállalkozás kapjon fuvarszervezésre engedélyt, amely jelentős saját vagyonnal rendelkezik, szűnjön meg a taxisoktól beszedett „kaució” intézménye. A javasolt szabályozási elemek 2015-ig történő ütemezett bevezetése kedvező az utasok számára és szabályozott kereteket biztosít a taxis vállalkozásoknak. A taxis érdekvédők tudomásul vették, hogy a létszámkorlátozás bevezetése a 21/1994. (IV. 16.) Alkotmánybírósági határozat döntése értelmében Alkotmányellenes, így azt a Főváros adminisztratív módon nem fogja szabályozni. A Budapest Airport Zrt. a Budapesti Közlekedési Központ közbenjárásának eredményeként 2011. augusztus 07-től a taxis vállalkozások előtt a Repülőtér közúti előterének használatát ismét biztosítja. KÉREMSZÉPEN TEHÁT EZEKET A SZIVATÁSOKAT A TAXIS ÉRDEKVÉDŐK JAVASÓLTÁK?????!!!!! EZT JAVASOLTA ATGFSZ IS???!!!! PLUSZ MÉG A 300 240 60-as FIX TARIFÁT IS???! E SZERINT AZ ÍRÁS SZERINT IGEN!!!! IGAZ EZ????!!!!!
Kovács János 2011.09.20. 22:33:41 / # 323673
avatar
Tisztelt városvezetők! Mit tesznek annak érdekében, hogy meg is tudjunk felelni az Önök által támasztott követelményeknek?

Kovács János 2011.09.20. 22:30:00 / # 323672
avatar
Nem kaptam munkahelyteremtési támogatást. Nem kaptam adókedvezményt. Csak azt kérem, hogy ne fosszanak meg attól a munkahelytől, amit önerőből teremtettem magamnak.

Kovács János 2011.09.20. 22:22:10 / # 323661
avatar
Gyártunk nektek néhány mondatot, amit kiragaszthattok az autókra. Válogassatok kedvetek szerint! Közpénzből könnyű vadonatúj SuperB-t venni. Nekem a munkámból sajnos csak erre telik.

Oldalszám: 321