Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2011.10.25. 06:54:34 / # 323994
avatar
Jelzés értékü lett volna mára idözíteni az egészet. Huszon éve is forgalomlassító demonstrációnak indult!!!

brigádvezető 2011.10.24. 21:32:20 / # 323992

tomajer 2011.10.24. 20:05:40 / # 323991
[b][font size=4][url=/news/view/820]Tatabánya beelőz! Csak Budapesten nem lehet a létszámot szabályozni???[/url][/font][/b]

marsall 2011.10.24. 17:52:00 / # 323990
avatar
Ok, hogy felvonulunk 2.-án megint, de a lakosságot is mellénk kéne állítani. Miért nem tiltakozunk még a drága üzemanyag, ÁFA emelés ellen, és a gázolaj plusz adó miatt is ? Ez mind minket súlyt ! Ezek után már országos híre lenne a felvonulásnak !!!! És az se mellékes, hogy nem szidnának, hanem éppen mellénk állnának akiket aznap akadályoznánk a közlekedésben. Nekünk már lassan mind1, ha nem lesz még egy blokád, vagy hasonló akkor nézhetünk más foglalkozás után.

brigádvezető 2011.10.23. 11:09:37 / # 323989
De a szelleme, az lehet! Speciel azt sajnálom, hogy érdekvédőként, miért nem jött el, az integetőre sem!
brigádvezető 2011.10.23. 11:06:58 / # 323988
baupexim1 2011.10.22. 14:56:34 / # 323987
avatar
mindig tuttam, hogy a Vasaszoli a legjobb ebben:))
hiénakutya 2011.10.22. 14:51:43 / # 323986
REND és szigorítás. :-D
baupexim1 2011.10.22. 14:49:04 / # 323985
avatar
ámen
ata8 2011.10.22. 14:47:07 / # 323984
avatar
Sajnos ettől jobban nem tudok csatlakozni. Tag vagyok a TGFSZ-ben, ott voltam az integetőn, és minden megmozdulást maximálisan támogatok. Azt gondolom, ezeket a fiúkat érdemes, és kell támogatni, ezért mindig, minden alkalmat megragadok, hogy toborozzak új tagokat is. Még tehetek valamit?
hiénakutya 2011.10.22. 14:33:53 / # 323983
Azt hiszem, a Zoli nem lesz ott... :-))) "Tisztelt Tagság, Tisztelt Kollégák, Tisztelt Mind .... ! Kinek kedvez és kinek árt a " rend és szigorítás" tervezete? Biztosan észrevettétek és tapasztalhattátok is, de az utóbbi pár évben sem a saját újságunkban, sem a saját belső kommunikációs csatornáinkon nem éltem azzal a lehetőséggel, hogy folyamatosan hétről hétre megosszam Veletek azokat a történéseket, amik kellemetlen velejárói a rendrakásnak. Inkább választottam a személyes beszélgetések lehetőségét, de erre sajnos - ahogy mindenkinek - egyre kevesebb idő jut. Úgy éreztem írnom és informálnom kell Benneteket a jelenlegi állapotokról. Azért fogtam pennát, mert sok információ keveredik az utcán, ami elviheti teljesen más irányba azokat a "józan" kollégákat is, akik nem tudják megítélni, hogy egy-egy hír mögött mekkora az igazságtartalom. 2008.év második felében az OTSZ tagságának elege lett abból, hogy senki sem vállalja fel és próbál eredményesen megoldást találni érdekképviseleti szinten azokra a folyamatokra, ami a Fővárosban lassan 13 éve megoldatlan problémák halmaza. 2009-ben megszületett egy minisztériumi döntés arról, hogy a jelenleg is érvényben lévő MT. rendeletet módosítsa és frissítse fel a kormányzat. Talán a véletlennek, talán az OTSZ akkor már közszájon (be)futó nevének is köszönhetően abba a szük szakértői csoportba meghívást kaptam, ahol a következő másfél évben volt és van lehetőségem a véleményünket megismertetni a rendelet alkotóival. Már akkor körvonalazódott egy szigorúbb szabályozás bevezetése a minisztérium részéről. Mivel többször felmerült annak a szükségessége, hogy az MT. rendeleten túl a Közlekedési törvényt és a Főváros Közgyűlés által elfogadott taxi rendeletét is módosítani kellene, így 2010. őszén, a további egyeztetések és politikai akarat kinyilvánítások okán, megtorpantak, pontosabban lelassultak a minisztériumi tárgyalások. Az új év kezdetén a tarifa csökkentések és az akkor még Ferihegyi repülőtéren kialakult építési munkákra hivatkozó, de a valóságban az egyéb taxikat kiszorító intézkedések miatt, a közhangulatot tovább borzolták a BA Zrt. lépései. Megindult az érdekképviseletek, a nagyobb taxi társaságok és a Kamara lobbyja és offenzívája a rendért, a változásért, a fix tarifáért, a létszám csökkentésért, a droszt helyzet normalizálásáért és a totális ellenőrzésért. Folyamatosak és rendszeresek voltak a levél váltások a szakmai szervezetek valamint a Hatóságok között, de kézzel fogható eredményre el kell hogy ismerjem, nem vezettek. A mérföldkő átlépése akkor történt, amikor a BA Zrt. a reptéren egyik pillanatról a másikra, egyeztetés és felkínált alternatívák nélkül - a szerződött Főtaxi Zrt. kívül - kitiltotta a taxikat a Terminálok előtti közvetlen területről. Ekkor döntött úgy az OTSZ, hogy a TFTSZ támogatásával június 8-án Budapesten bejelentett demonstrációt tart, egyben petíciót ad át Tarlós Istvánnak. A petíció átadás másnapján azonnal megkezdődtek a tárgyalások a város vezetője által delegált Dr. Komáromi Endrével. A részletes rendelet tervezet főbb elemeit és céljait már a vezetőségi tagok a kétnapos tájékoztatón ismertették a tagsággal, ezért ennek a további elemzésével most nem élnék. Az egyeztetéseken, valahányszor felmerült a létszám kérdése, a tárgyaló partnertől mindannyiszor azt a választ kaptuk, hogy adminisztratív módon nem fogja a város meghatározni a taxisok számát. Nem azt mondták, hogy nem akarják, hanem azt hogy miképpen nem vállalják. Elmondták viszont, hogy milyen módon tudják! Az egyik szűkítő, a kibocsátott szennyezőanyag, káros anyag tartalom un. kipufogó gáz emisszió határértékének meghatározása. ( EU3-EU4-EU5) A másik szűkítő, a közterheket, járulékokat folyamatosan nem fizető vállalkozásokra vonatkozó "0" papírok meglétének igazolása. Ez a két meghatározó elem, abból a tucatnyiból ami zsebbevágó módon kihatással lesz a jelenleg is engedéllyel rendelkezők számára, illetve azokra is akik ezután szeretnék ezt a "hivatást" választani. Ki szeretné, ha csökkenne Budapesten a jelenleg kb 5700-6000 taxi szám, úgy 3800-4000-re? Igen, mindenki! A tárgyaló asztalnál is ezt a véleményt fogalmazták meg a szakmai és érdekképviseletek vezetői. A probléma ott kezdődik, hogy ki menjen és ki maradjon?! Ha nincs szűrő, marad minden úgy, ahogy eddig. Ha van szűrő, akkor csökken a létszám. Azok, akik a több mint 10 éves autóikat semmilyen módon nem tudják lecserélni, minden lehetőséget kihasználva hallatni fogják a hangjukat a tervezet ellen. Azok, akik hosszabb ideje komolyabb köztartozást halmoztak fel és még az autóik is cserére szorul, igen Ők a nagy vesztesei a rendrakásnak. Ők vannak többen, vagy azok, akik a lehetőségeikhez képest folyamatosan cserélték új vagy újszerű autóikat? Ők vannak többen vagy azok, akik még ha fájt is de mindig megfizették a közterheket? Jelenleg Budapesten a taxik átlag életkora 7,5 év. Nem könnyű a verdiktet kimondani. 13 év után valami és valahogy megmozdult. A többség érdekében ki kell mondani, hogy szükséges és szükségszerű a folyamat beindítása. Ha törvényes módon más lehetőség nincs, akkor így. Vannak olyan érdekképviseletek, akik hetente többször változtatják álláspontjukat és ehhez kapcsolódóan újabb követeléseket fogalmaznak meg. Ránk, az OTSZ vezetésére mindig is az volt jellemző, hogy kértünk, érveltünk, egyeztettünk és tárgyaltunk. Ennek a következetes magatartásnak és hozzáállásnak köszönhetően lett kézzelfogható és szemmel jól látható eredménye a szeptemberi Liszt Ferenc repülőtér, külső körív megnyitása is. Rengeteg még a munka, az egyeztetés, a pontosítás és a finomítás a rendelet tervezet kapcsán. Ehhez kérem a támogató segítségeteket és a türelmeteket. Köszönettel: Metál Zoltán CITY 870" Forrás:

Fantomas 2011.10.22. 14:25:22 / # 323982
avatar
Végre eljött amire vártunk,remélem rengetegen leszünk.
brigádvezető 2011.10.21. 19:19:23 / # 323981

brigádvezető 2011.10.21. 19:14:13 / # 323980
T. ata8 Folyamatosan dolgozunk azon, hogy minden a rendes kerékvágásba kerüljön végre. Addig, amíg nincs pecsét az engedélyen, nem teregethetjük ki. Most már lehet csatlakozni, már kellett volna csatlakozni és lehet, hogy kevesebb "gondunk" lenne manapság! Szép napot
tele5ös 2011.10.21. 18:25:06 / # 323979
Ez a matricalehúzás csak akkor lenne jó, ha egyszerre több ezer taxis húzná le. Viszont ez elképzelhetetlen. Sajnos.
warrior 2011.10.21. 17:47:27 / # 323978
VÉGRE!!! Végre. Ott a helyem a helyünk és a pucánk,ami tele van vérrel.Mutassuk meg az erőnket bármi áron. A mottó legyen a "NINCS TOVÁBB,ELÉG VOLT" Gratulálok Apuka!
döfi dákó 2011.10.21. 17:19:27 / # 323977
avatar
Na végre!Ez már valami!Megyek én is.
tomajer 2011.10.21. 16:23:33 / # 323976

baupexim1 2011.10.21. 14:51:56 / # 323975
avatar
ment egy válasz:)
Apuka 2011.10.21. 14:40:18 / # 323974
Sziasztok! Rövid időn belül kint lesz a Hallo fő oldalán a TGFSZ által meghirdetett demonstráció. Elég volt! Nincs tovább! Úgy hiszem, megtettünk mindent azért, hogy tárgyaló asztal mellett rendeződjenek a dolgok! Nem fogjuk megvárni, hogy családok ezrei menjenek tönkre csak azért mert valaki magasról sz@rik a taxisok fejére. A hírlevelek már kimentek a tagoknak, valamint mind a cégvezetők, mind a Kamara, mind pedig Komáromi Endre megkapta a tájékoztatást erről!
Oldalszám: 321