Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
rigo 2011.11.24. 16:33:42 / # 324613
avatar
Arra gondolsz, hogy manapság a taxis adja a pénzt az utasnak, mert gombokért dolgoztok ? :D Lelked rajta !
rigo 2011.11.24. 16:26:37 / # 324612
avatar
:)))) Akkor most kit és kivel szemben képvisel a " szagszervezet " ? :D Hasonlít a Horváth Pál FODESz kontra Horváth Pál Rádiótaxi szembenálláshoz. :))))
góré001 2011.11.24. 16:24:00 / # 324611
avatar
HÚ DE ÉRDEKES EMBER LETTÉL !!!!
Mat 2011.11.24. 15:59:33 / # 324610
avatar
Nem kicsit. Nagyon!! :)
killer 2011.11.24. 15:58:16 / # 324609
avatar
Fix tarifáért még át is fényeztetem.
hiénakutya 2011.11.24. 15:38:44 / # 324608
Győztünk! Győztünk! :-DDD
Mat 2011.11.24. 15:27:00 / # 324607
avatar

törölt felh. 2011.11.24. 15:16:55 / # 324606
avatar
Vagyis a taxisnak az utas adja a munkát amikor beül. A fuvarszervezönek a taxis adja a munkát mikor befizet.
törölt felh. 2011.11.24. 15:12:15 / # 324605
avatar
De nagyon okos vagy! Ha mostanában ültél volna taxiban (utasként vagy taxisként teljesen mindegy) akkor tudnád, hogy a pénzt ki adja kinek.
hiénakutya 2011.11.24. 14:26:36 / # 324604

Rita 2011.11.24. 14:17:12 / # 324603
Vagyis ha nagyon ragaszkodsz a munkaviszonyi felálláshoz, akkor a taxis a munkaadó, a fuvarközvetítő meg a munkavállaló. Ennyi.
rigo 2011.11.24. 13:23:48 / # 324602
avatar
Az, hogy Neked milyen a szerződésed szövegezése,huszadrangu.A " fővállalkozó " FIZETI az alvállalkozót,előre megállapított díjjazásért az elvégzett munka után.Jelen esetben : a taxis ELŐRE fizet a fuvarszervezőnek a majdan kiközvetitett fuvarokért.Az elvégzett munkáért a megrendelő a munkát elvégző taxisnak fizet.Úgyhogy, nevezheted magad aminek akarod,a szabályokat mégis Neked írják elő,Téged szankcionálnak.
málna 2011.11.24. 12:16:13 / # 324600
avatar
Ugye Te nem vagy taxis? Ezt azért gondolom így, mert akkor tudnád, hogy nincs jelen helyzetben munkaadó és munkavállaló! Fővállalkozó és alvállalkozó van. Így a munkaügyi bíróság kizárva. Büntetőügyben bírósági eljárás az adott adatok alapján viszont lehetséges. Mielőtt rákérdezel, hogy akkor hogyan lehetünk szakszervezet, olvasd el az alapszabályunkat.
rigo 2011.11.24. 12:09:30 / # 324599
avatar
Tanácsot könnyebb adni mint kalácsot. Így helyes.

rigo 2011.11.24. 12:07:28 / # 324598
avatar
Ez a szám kellemes meglepetés lenne. :D Én, a magam részéről komoly hibának tartom a politika bevonását a problémakör megoldásába. Ezt " házon belül " kéne / lehetne orvosolni. Hiszen az érdekvédőknek a munkaadókkal van problémája, velük szemben kell védeni a munkavállalók jogait ! Félő, hogy ezt a kiszolgáltatottságot a " fővárosi illetékesek " a maguk hasznára fordítják, megoldás gyanánt. :( Tudom, tanácsot könnyebb adni, mint tanácsot.
nyuszicsiga 2011.11.24. 12:03:12 / # 324597
avatar
És lehet,hogy még sokat mondtál...
tomajer 2011.11.24. 11:27:28 / # 324596
Abból azt mérhetnéd le, mennyi "tökös" kollégánk van, aki bevállalja, hogy kimarad a decemberi pörgésből..... ...és nem lenne nagy meglepetés. Kb. négy-öt százalék.
rigo 2011.11.24. 10:34:28 / # 324595
avatar
Ne nevettess ! Az a társadalom, amely tagjai cégről cégre vándorolnak egy - egy megrendelő után, az veszi kézbe a saját sorsát ? Akik eddig lehúzták a taxisokat, ezután is meg fogják tenni. Mert többen lesznek azok a " kollégák ", akik kifelé fognak bégetni a nyájból. Egyébként, a megoldás minden pillanatban adott, és még a " fővárossal " sem kéne tárgyalni. Hó végén ne fizessen senki tagdíjat. Pl. vonják le a kaucióból ! Szervezzétek meg ! Meglepődnél mennyien " követnének ". Abból le is mérhetnéd, hogy milyen a tényleges támogatottságotok.
baupexim1 2011.11.24. 10:03:56 / # 324594
avatar
ment egy mail :)
málna 2011.11.24. 09:29:30 / # 324593
avatar
Tényleg nem érted, ugye? A visszapörgetés létezik máshol is. Hogy az jogos és megfelelően van elintézve, nem a mi dolgunk kivizsgálni, megvannak az erre a célra szakosodott állami szervek. A pacsik és a tagdíj...Ugye nem gondolod, hogy minden fölött örök életre bábáskodni fog a szakszervezet...? Majd talán megtanulja a kezébe venni a saját sorsát a taxistársadalom, különben újabb húsz év patt helyzet következik.
Oldalszám: 321