Hozzászólások száma: 3679
Oldalszám: 184
Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2010.01.20. 11:47:55 / # 319901
avatar
Nem a tulajdonost kell itt sajnálni. És még csak nem is a befektetését. felnőtt ember,számolnia kellett a kockázattal. Azzal viszont nem számolt,hogy a belső feszültség rombolja le leginkább a befektetését. Gondolom azt hitte,hogy aki egy csónakban ül,az egyirányban evez...Tévedett. Ezért írtam,hogy kell a párbeszéd, különben menthetetlenné válik a project
IST 882 2010.01.20. 09:27:20 / # 319900
avatar
Jó (hosszú) az írásod, akár a tulajdonos is írhatta volna. Miért is kellene beleképzelnünk a helyébe magunkat? Szegény mit is tehetne ilyen körülmények között? Ő egy pénzügyi befektető, aki (teljesen mindegy, hogy mennyi) pénzt adott ezért a cégért. Egyetlen célja van, hasznot húzni belőle. Persze a többi tulajdonosnak is ez a célja, de ők legalább valamit tudnak arról, amiben "utaznak". "Az irodában most ott ül egy csalódott ember,a szétzilált álmaival némi megmaradt lehetőséggel a kezében sok sok gyűlölettel keresztül véve, pedig neki az egyetlen hibája,hogy nem ért a szakmánkhoz és a tanácsadói rossz tanácsokkal láthatták el önös érdekből, vagy tudatlanságtól vezérelve." Az egyetlen hibája, a fő hibája, amiről Ő viszont nem vesz tudomást. Nem hinném, hogy nekünk, Budapest Taxisoknak kellene megmentenünk az Ő rosszul felépített üzletét. Szolgáltasson úgy, hogy az csábító legyen a taxis számára és megvegye a szolgáltatását. Szerintem ez az alapja és nem a taxisok további önfeláldozása a Budapest Taxi érdekében. Egyébként meg teljesen mindegy, hogy Dióslakinak, Hrumónak, Pásztornak, stb. hívják.
törölt felh. 2010.01.20. 06:01:33 / # 319899
avatar
Nem ezt akarom! ( akarjuk ) Köszi a világos fejtegetéseket, de, - amíg a kicsi és "önös" érdekek csatáznak " lavór" szinten, míg ellenzéki erekciók kardoznak, vissza sírják a múltat - elátkozzák a jövőt... Dióslaky-ban talán - előny van, mint kívülálló talán többet lát meg a az olyan problémákból ami nemcsak taxis szintű, de kőkemény financiális makró/mikró szintű társadalmi válság. A taxisok bizonyos rétege a " brifkójánál " tovább nem lát.! Tisztelet azoknak a kolléga uraknak ( pl: te ) Akiket elsősorban a szakmai szeretet vezényel! Ebben a nehéz időszakban a tisztesség a tolerancia "nehéz kenyér"
törölt felh. 2010.01.20. 05:28:45 / # 319898
avatar
De akkor olyan, mint a szivacs? :)
törölt felh. 2010.01.20. 05:15:29 / # 319897
avatar
? ? ?
törölt felh. 2010.01.20. 01:07:46 / # 319896
avatar
A szövegben sok a tördelési hiba,lehet a hosszú szövegrészek miatt, elnézést,nem rajtam múlt,a technika ördöge

törölt felh. 2010.01.20. 01:04:00 / # 319895
avatar
Elnézést az irás eleji sortörési hibákért nem értem,hogy kerültek bele...sorry,remélem azért érthető

törölt felh. 2010.01.20. 01:02:26 / # 319894
avatar
Szervusztok,Teli brifkót,széles utat. Rég néztem be ide,ahogyan már régen nem vagyok a csapatban sem... Persze lehet azt mondani,akkor miért irogazok ide... nem rossz szándékból,de nagyon elszabadultak már az indulatok,s talán ésszerűbb lenne a megoldatlan problémákra koncentrálni mintsem emberek torkát harapdálni. Nem tisztem megvédeni egyik álláspontot sem,csupán a magam nevében a magam -talán másokra is ható- véleményét szeretném elmondani. A mai taxis piacon a lehető legrosszabb dolog történt,ami csak megtörténhetett. Mára olyan ez a szegmens,mint a lehel piac. Ahol nem a legszebb és legolcsóbb az árú,ott csak egy bizonyos -nevezzük- pártoló réteg maradt mint törzsvásárló. Viszont ahogy a piaci mérlegek alján is néha néha ott a mágnes,ami hat a méricskélésnél,úgy némelyik kocsiban is ott lapul a megoldás a gyenge fuvarmenet erősítésére. És sajnos használva is van. Kivétel nélkül minden cégnél...-(( mert a számlák jönnek,a családnak enni kell,lakni kell,fűteni kell, lízinget fizetni kell,stb. Ezért a piac tanácstalan és a vásárlók ide-oda bolyonganak az "árusok" közt,vagyis köztünk.Nagyon sokat jelentene,ha megértené mindenki,hogy a fuvaronként belenyomott 10-20% annyira nem döntő még havi szinten sem,mint amennyire káros! Ugyanis a legfontosabbat ássa alá: és ez a bizalom. Bizalom a szakma,bizalom a társaság és bizalom a taxis felé. Tehát elsődlegesen rendet kéne tenni ezen a téren. Tudom,hogy köztünk nagyon sokan becsületesen taxiznak,de egy is elég,aki a sorból kilóg. Egy rossz példa megszellőztetése tönkretesz tízezer jócselekedetet.A másik dolog a szolgáltatásunk szolgáltatási szintre való emelése. Meg kell érteni,hogy az utas a kényelméért fizet. Pénzt ad érte nekünk,s ezért nem mindegy,hogy milyen környezetben fogadjuk Őt. Gondoljuk csak el,mi bemegyünk olyan étterembe,ahol csupa retek minden? Ugye nem...Nekünk az autónk az "éttermünk" a kínálat kelendősége a minőségétől (is) függ.Ezért nagyon fontos a külcsín és az sem baj,ha mellé társítjuk a belbecs értékrendjét.Ki-ki a saját társaságában alkalmazottat.Ha ez a két igen fontos szempont rendben lenne már akkor már joggal érezhetjük úgy,hogy a magunk jelentéktelen és kicsi voltában megtettük azt,amit ebben a szakmában a kötelességeink közé sorolhatunk. A másik fontos jellemzője a mára kialakult piacnak a nagyfokú árérzékenység,s ez rögtön visszautalva össze is függ a fent leírtakkal. A sok tántorgó utas nem tudja hatékonyan és főleg egyértelműen eldönteni,hogy mikor hova tegye le a voksát. Minden cég ontja a törzsutskártyáit,ami mára csak arra jó,hogy lássa a kedves a telefonszámot,mivel a legtöbb esetben úgyis meg van tolva a fuvardíj-( Megoldást jelenthetne a hatóságilag minimált ár, de leginkább megoldást az egytarifás szabott hatósági ár jelenthetne,mert akkor a kedves utas csak intene egyet az utcán és már utazna is.Más fejletlenebb nyugati régiókban ez már megoldott és müködik jól. Viszont akkor mi lenne a fuvarszervező irodákkal és azok személyzeteével...? Ameddig a TFTSZ adja be a javaslatokat és irányithatja a piacot,addig ebben a kérdésben megoldás nem nagyon várható,hiszen a fuvarszervező irodák jelentős profitja éppen az árak instabilitásából adódik. Ezt használják ki a válság méhében született kicsi,de nagyon dinamikusan fejlődni képes árminimum taxis cégek. Direkt írtam céget,mert a társaság szó a nagyobbakat illeti volumenük miatt. Ezek a kisebb vállalkozások a nyomorúság vámszedői,hiszen abból csinálnak profitot,ami a legtöbb ember számára csak mínuszt jelent...Viszont felmerül a kérdés...,nem ügyesebbek-e Ők a többinél? Nem életképesebb-e az általuk felépített modul? Nem ez az út a válságból kifelé? Miért mondom mindezt? A negatív árverseny spirálja előbb vagy utóbb,de mindenkit arra késztet,hogy lépjen. Jól láttuk ezt Kaposváron,Debrecenben.Van előttünk jó pár elrettentő példa.Mégis az az általános vélemény gazdaságilag,hogy a lahúzó árspirlás megszakad, ugyanúgy,mint az örvények a hidak lábainaál,s az alján egyszercsak kidob a tölcsérből mindenkit. Ezt gazdaságilag a piac újrarendezésének nevezik. Nem vagyunk már messze ettől a ponttól. Amint a legdrágább taxis cég,behúzza a kéziféket,mert annyi fuvarszámot veszített,ami a működése rovására megy,abban a pillanatban készülhetünk arra, hogy elértük a spirál alját. Ekkor Ők lemennek a legalsó árszintig,s ezzel a piacot elkezdik visszarendezni. Ez maximum 3-6 hónap alatt végbe is fog menni. Ez az időszak fogja a legtöbb áldozatot szedni anyagilag a fuvarszervező irodák és soraink közt, ugyanis aki ebben az időben képtelen lesz kompenzálni a tagság felé a bevételt,az törvényszerűleg bedarálódik,megszűnik. A cégekből elvándorlás indul,ami a stabil cégeknél fog lecsapódni, akik fel fognak venni annyi embert,akiknek a kompenzációja kigazdálkodható,majd címarányosan fognak nőni és nőni,míg kialakul a piac újrafelosztása és a cégek egybeolvadása. Ezután egy látszólagos nyugodt időszak fog jönni,majd újra elkezdenek új vállakozások létrejönni,s a piacot megpróbálják újra visszarendezni.Ekkor erőharcok bontakoznak ki újra...hacsak nem leszünk képesek ennek útját állni. A bevezetőben leírt mód egyfajta megoldást jelentene és jól kezelhetővé tenné a helyzetet.Viszont ehhez egység kell, olyan,amit a szakmában eddig csak a "blokád" idején láttam. Ott először és sajnos azóta is utoljára. Ami meg a Budapestnél kialakult helyzetet illeti:Tegyétek szívetekre a kezeteket.Ti lennétek a Dióslaki Gábor helyében? Egy befektetői csoport élén megvette a céget,nagyon sok pénzért.Leszálló ágban volt,s a váltással feléledt az új iránti igény is a cégben. A reformok nagyon gyorsan és nagyon hirtelenül jöttek, tervezetlenül és nem kellő körültekintéssel és ez most megbosszulta magát. Az irodában most ott ül egy csalódott ember,a szétzilált álmaival némi megmaradt lehetőséggel a kezében sok sok gyűlölettel keresztül véve, pedig neki az egyetlen hibája,hogy nem ért a szakmánkhoz és a tanácsadói rossz tanácsokkal láthatták el önös érdekből, vagy tudatlanságtól vezérelve. Őszintén Ti mit kezdtetek volna egy leszálló ágban lévő céggel? Milyen reklám kampányt lehet felépiteni azokra a tarifákra amik ott vannak, amikor ugyanolyan kocsikkal, ugyanolyan jólfésült palik, ugyanolyan hozzáállással dolgoznak 150-164-168 ft-ért is? Nézzétek a sokszor szidott Zóna taxit. Egységes szín, egységes kinézet, egységes tarifa rendszer. átlátható,kiszámítható és mindig azonos minőség. És működik! Vagy nézzétek a Fehérvári példát: Egységes szürke mercik, egységes öltözet,egységes ár.Mindig! És virágzik! Nem kéne ezen elgondolkodni? Őszintén a Gábor mit hirdesseN Mivel jobb a Budapest a többinél? Hogy szerezzen fuvart egy telitett piacon? 202ft-al? Ott vannak a 150 ft-on felnőtt-mára már komoly- vetélytársak. Egy ilyen kampányba pénzt ölni butaság. Mi lehet a megoldás? Újfajta marketing stratégia,ami a meglévő megtartására és a legmagasabb színvonalon történő kiszolgálására öszpontosít.Gyors,pontos,megbizható! A három "kulcs" szó! Mégis mindenki elfelejti ezt. Átmeneti javulást hozhat a tarifa csökkentés,de akkor már várható,hogy a többi "drága" cég berántja a kéziféket és akkor fog mindenki nagyot nézni, ahogy azt fentebb leírtam. Tehát,amink van,azt kéne szorongatni,édesgetni,jól kiszolgálni.EGYSÉGESEN! Elfelejti mindenki a régi közmondásokat.Pld-ul Egységben az erő... Igazán igaz ez a mostani helyzetre. Dióslaki urral nem haragban kell állni,hanem beszélni vele és felkutatni mellé valakit,aki ért a 21.századi marketinghez. (csak NE taxis legyen...) Kell szakember és kell kommunikáció. Fikázással nem előre mentek,hanem a mélybe. Ha igazán fontos Nektek a Budapest taxi, akkor ki kell használni a lehetőségeket.Új kampánnyal,hiszen a Budapest Taxi: a Budapestieké... -))Nem igaz? Meg kéne mutatni,hogy a hűségnek van presztízse és fel lehet állni a nehéz helyzetekből is,ha összetartunk és nem széthúzunk. Mi a jó a züllesztésben a harag gerjesztésében? Hová vezet mindez? Az elkeseredett ember hajlamosabb a negativ irány felé húzni. Ezt akarjátok? Ugye nem... Elnézést a hosszabb írásért,remélem nem bántottam meg senkit, széles utat mindenkinek.

tomajer 2010.01.19. 20:45:57 / # 319893
Köszönöm...:-)
gyugyu75 2010.01.19. 20:27:25 / # 319892
avatar
jó estét mindenkinek Az auchanos árak 184/km díjon vannak.szerintem a mai árahoz képest nem rossz.

törölt felh. 2010.01.19. 20:05:21 / # 319891
avatar
OKÉ!!

cicu 01 2010.01.19. 19:46:18 / # 319889
avatar
Csak a Budaőrsi Auchannal kapcsolatos kérdésedre tudok vállaszólni mint rádiótaxis: igen, igaz. Bár, én még nem vettem fel, de akik már igen, azoktol azt hallom, hogy remek féláras transzfereket sikerűlt megcsipnünk megint. És talán ez igaz lehet, mert a harmadik nap már két jutalom címért se kellett senkinek. :)))
törölt felh. 2010.01.19. 19:34:44 / # 319888
avatar
DIÓKA AZ ÉN BARÁTOM!! NEKI ÜZENGETEK! A KÉPEKET BARÁTOMNAK KÜLDTEM!!NEM DIÓSLAKINAK!! ÉRTED DIÓSLAKI!! NE OLVASD ?A SZEMÉLYES IRÁSOMAT!!HA OLVASOD SZEMÉLYISÉGI JOGOKAT SÉRTESZ EZÉRT PERELEK:

törölt felh. 2010.01.19. 19:18:46 / # 319887
avatar
ENNYIT FEJLŐDÖTT A VILÁG!!

vili 2010.01.19. 18:45:23 / # 319886
avatar
Az biztos, hogy már nem a Budapesttel utazik.
törölt felh. 2010.01.19. 18:33:18 / # 319890
avatar
Hagyjátok el a süllyedö hajót!!!!!!!!! Dióka most tomiékat fenyegeti!Az a éhes pereskedő lehet,hogy holnap a szaros gatyátokért fog beperelni! Az anya gyerekmese helyett per meséket olvasott. A hálás júdásnak!!Perelj dióka!!

törölt felh. 2010.01.19. 15:08:25 / # 319884
avatar
Bocs a zavarásért. Meg tudná valaki mondani,hogy hányan léptek ki a BP taxitól és még mennyi lehet a tervezett kilépés? Igaz,hogy a Bőrsi auchan most a rádióval utazik? No ennyi elég is,ha valaki tudja ,akkor írja meg. Kösz.

vili 2010.01.19. 09:42:47 / # 319885
avatar
Nahát nahát. Másnak is van véleménye? És az eltér a Dióslakiétól? Nem szép dolog. Most akkor mi lesz? Mindenki csinálja össze magát ijedtében? Talán előbb fel kéne mutatni valamit a taxis szakmában, aztán lehet arcoskodni.
L U L U 2010.01.19. 07:37:33 / # 319883
avatar
Ha már önkritikája nincs, legalább önérzete van. És ez még csak a kezdet.
L U L U 2010.01.19. 07:25:31 / # 319882
avatar
A nyelved egészen biztosan cserélhető, mert már annyit nyaltál, hogy .... Azért vigyázz, nem mindenki szereti a nyalógépeket. Az pedig, hogy állítottál valamit és nem kérdeztél, téged minősít. Ne egy 8 perces ismeretség alapján mondj véleményt valakiről!
Oldalszám: 184