Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
törölt felh. | 2010.01.20. 11:47:55 / # 319901 |
|
Nem a tulajdonost kell itt sajnálni. És még csak nem is a befektetését. felnőtt ember,számolnia kellett a kockázattal. Azzal viszont nem számolt,hogy a belső feszültség rombolja le leginkább a befektetését. Gondolom azt hitte,hogy aki egy csónakban ül,az egyirányban evez...Tévedett.
Ezért írtam,hogy kell a párbeszéd, különben menthetetlenné válik a project
Előzmény: #319900 IST 882 2010.01.20. 09:27:20 |
IST 882 | 2010.01.20. 09:27:20 / # 319900 |
|
Jó (hosszú) az írásod, akár a tulajdonos is írhatta volna. Miért is kellene beleképzelnünk a helyébe magunkat? Szegény mit is tehetne ilyen körülmények között?
Ő egy pénzügyi befektető, aki (teljesen mindegy, hogy mennyi) pénzt adott ezért a cégért. Egyetlen célja van, hasznot húzni belőle. Persze a többi tulajdonosnak is ez a célja, de ők legalább valamit tudnak arról, amiben "utaznak".
"Az irodában most ott ül egy csalódott ember,a szétzilált álmaival némi megmaradt lehetőséggel a kezében sok sok gyűlölettel keresztül véve, pedig neki az egyetlen hibája,hogy nem ért a szakmánkhoz és a tanácsadói rossz tanácsokkal láthatták el önös érdekből, vagy tudatlanságtól vezérelve."
Az egyetlen hibája, a fő hibája, amiről Ő viszont nem vesz tudomást.
Nem hinném, hogy nekünk, Budapest Taxisoknak kellene megmentenünk az Ő rosszul felépített üzletét. Szolgáltasson úgy, hogy az csábító legyen a taxis számára és megvegye a szolgáltatását.
Szerintem ez az alapja és nem a taxisok további önfeláldozása a Budapest Taxi érdekében.
Egyébként meg teljesen mindegy, hogy Dióslakinak, Hrumónak, Pásztornak, stb. hívják.
Előzmény: #319894 2010.01.20. 01:02:26 |
törölt felh. | 2010.01.20. 06:01:33 / # 319899 |
|
Nem ezt akarom! ( akarjuk )
Köszi a világos fejtegetéseket, de, - amíg a kicsi és "önös" érdekek csatáznak " lavór" szinten, míg ellenzéki erekciók kardoznak, vissza sírják a múltat - elátkozzák a jövőt...
Dióslaky-ban talán - előny van, mint kívülálló talán többet lát meg a az olyan problémákból ami nemcsak taxis szintű, de kőkemény financiális makró/mikró szintű társadalmi válság.
A taxisok bizonyos rétege a " brifkójánál " tovább nem lát.!
Tisztelet azoknak a kolléga uraknak ( pl: te )
Akiket elsősorban a szakmai szeretet vezényel!
Ebben a nehéz időszakban a tisztesség a tolerancia "nehéz kenyér"
Előzmény: #319894 2010.01.20. 01:02:26 |
törölt felh. | 2010.01.20. 05:28:45 / # 319898 |
|
De akkor olyan, mint a szivacs? :)
Előzmény: #319879 tomajer 2010.01.18. 20:12:03 |
törölt felh. | 2010.01.20. 05:15:29 / # 319897 |
|
? ? ?
Előzmény: #319377 2009.11.19. 19:22:59 |
törölt felh. | 2010.01.20. 01:07:46 / # 319896 |
|
A szövegben sok a tördelési hiba,lehet a hosszú szövegrészek miatt, elnézést,nem rajtam múlt,a technika ördöge
|
törölt felh. | 2010.01.20. 01:04:00 / # 319895 |
|
Elnézést az irás eleji sortörési hibákért nem értem,hogy kerültek bele...sorry,remélem azért érthető
|
törölt felh. | 2010.01.20. 01:02:26 / # 319894 |
|
Szervusztok,Teli brifkót,széles utat.
Rég néztem be ide,ahogyan már régen nem vagyok a csapatban sem...
Persze lehet azt mondani,akkor miért irogazok ide... nem rossz szándékból,de nagyon elszabadultak már az indulatok,s talán ésszerűbb lenne a megoldatlan problémákra koncentrálni mintsem emberek torkát harapdálni.
Nem tisztem megvédeni egyik álláspontot sem,csupán a magam nevében a magam -talán másokra is ható- véleményét szeretném elmondani.
A mai taxis piacon a lehető legrosszabb dolog történt,ami csak megtörténhetett. Mára olyan ez a szegmens,mint a lehel piac. Ahol nem a legszebb és legolcsóbb az árú,ott csak egy bizonyos -nevezzük- pártoló réteg maradt mint törzsvásárló.
Viszont ahogy a piaci mérlegek alján is néha néha ott a mágnes,ami hat a méricskélésnél,úgy némelyik kocsiban is ott lapul a megoldás a gyenge fuvarmenet erősítésére. És sajnos használva is van. Kivétel nélkül minden cégnél...-(( mert a számlák jönnek,a családnak enni kell,lakni kell,fűteni kell, lízinget fizetni kell,stb. Ezért a piac tanácstalan és a vásárlók ide-oda bolyonganak az "árusok" közt,vagyis köztünk.Nagyon sokat jelentene,ha megértené mindenki,hogy a fuvaronként belenyomott 10-20% annyira nem döntő még havi szinten sem,mint amennyire káros! Ugyanis a legfontosabbat ássa alá: és ez a bizalom. Bizalom a szakma,bizalom a társaság és bizalom a taxis felé. Tehát elsődlegesen rendet kéne tenni ezen a téren. Tudom,hogy köztünk nagyon sokan becsületesen taxiznak,de egy is elég,aki a sorból kilóg. Egy rossz példa megszellőztetése tönkretesz tízezer jócselekedetet.A másik dolog a szolgáltatásunk szolgáltatási szintre való emelése. Meg kell érteni,hogy az utas a kényelméért fizet. Pénzt ad érte nekünk,s ezért nem mindegy,hogy milyen környezetben fogadjuk Őt. Gondoljuk csak el,mi bemegyünk olyan étterembe,ahol csupa retek minden? Ugye nem...Nekünk az autónk az "éttermünk" a kínálat kelendősége a minőségétől (is) függ.Ezért nagyon fontos a külcsín és az sem baj,ha mellé társítjuk a belbecs értékrendjét.Ki-ki a saját társaságában alkalmazottat.Ha ez a két igen fontos szempont rendben lenne már akkor már joggal érezhetjük úgy,hogy a magunk jelentéktelen és kicsi voltában megtettük azt,amit ebben a szakmában a kötelességeink közé sorolhatunk.
A másik fontos jellemzője a mára kialakult piacnak a nagyfokú árérzékenység,s ez rögtön visszautalva össze is függ a fent leírtakkal. A sok tántorgó utas nem tudja hatékonyan és főleg egyértelműen eldönteni,hogy mikor hova tegye le a voksát. Minden cég ontja a törzsutskártyáit,ami mára csak arra jó,hogy lássa a kedves a telefonszámot,mivel a legtöbb esetben úgyis meg van tolva a fuvardíj-(
Megoldást jelenthetne a hatóságilag minimált ár, de leginkább megoldást az egytarifás szabott hatósági ár jelenthetne,mert akkor a kedves utas csak intene egyet az utcán és már utazna is.Más fejletlenebb nyugati régiókban ez már megoldott és müködik jól.
Viszont akkor mi lenne a fuvarszervező irodákkal és azok személyzeteével...?
Ameddig a TFTSZ adja be a javaslatokat és irányithatja a piacot,addig ebben a kérdésben megoldás nem nagyon várható,hiszen a fuvarszervező irodák jelentős profitja éppen az árak instabilitásából adódik.
Ezt használják ki a válság méhében született kicsi,de nagyon dinamikusan fejlődni képes árminimum taxis cégek. Direkt írtam céget,mert a társaság szó a nagyobbakat illeti volumenük miatt.
Ezek a kisebb vállalkozások a nyomorúság vámszedői,hiszen abból csinálnak profitot,ami a legtöbb ember számára csak mínuszt jelent...Viszont felmerül a kérdés...,nem ügyesebbek-e Ők a többinél? Nem életképesebb-e az általuk felépített modul? Nem ez az út a válságból kifelé?
Miért mondom mindezt? A negatív árverseny spirálja előbb vagy utóbb,de mindenkit arra késztet,hogy lépjen. Jól láttuk ezt Kaposváron,Debrecenben.Van előttünk jó pár elrettentő példa.Mégis az az általános vélemény gazdaságilag,hogy a lahúzó árspirlás megszakad, ugyanúgy,mint az örvények a hidak lábainaál,s az alján egyszercsak kidob a tölcsérből mindenkit. Ezt gazdaságilag a piac újrarendezésének nevezik. Nem vagyunk már messze ettől a ponttól. Amint a legdrágább taxis cég,behúzza a kéziféket,mert annyi fuvarszámot veszített,ami a működése rovására megy,abban a pillanatban készülhetünk arra, hogy elértük a spirál alját. Ekkor Ők lemennek a legalsó árszintig,s ezzel a piacot elkezdik visszarendezni. Ez maximum 3-6 hónap alatt végbe is fog menni. Ez az időszak fogja a legtöbb áldozatot szedni anyagilag a fuvarszervező irodák és soraink közt, ugyanis aki ebben az időben képtelen lesz kompenzálni a tagság felé a bevételt,az törvényszerűleg bedarálódik,megszűnik. A cégekből elvándorlás indul,ami a stabil cégeknél fog lecsapódni, akik fel fognak venni annyi embert,akiknek a kompenzációja kigazdálkodható,majd címarányosan fognak nőni és nőni,míg kialakul a piac újrafelosztása és a cégek egybeolvadása.
Ezután egy látszólagos nyugodt időszak fog jönni,majd újra elkezdenek új vállakozások létrejönni,s a piacot megpróbálják újra visszarendezni.Ekkor erőharcok bontakoznak ki újra...hacsak nem leszünk képesek ennek útját állni. A bevezetőben leírt mód egyfajta megoldást jelentene és jól kezelhetővé tenné a helyzetet.Viszont ehhez egység kell, olyan,amit a szakmában eddig csak a "blokád" idején láttam. Ott először és sajnos azóta is utoljára.
Ami meg a Budapestnél kialakult helyzetet illeti:Tegyétek szívetekre a kezeteket.Ti lennétek a Dióslaki Gábor helyében?
Egy befektetői csoport élén megvette a céget,nagyon sok pénzért.Leszálló ágban volt,s a váltással feléledt az új iránti igény is a cégben. A reformok nagyon gyorsan és nagyon hirtelenül jöttek, tervezetlenül és nem kellő körültekintéssel és ez most megbosszulta magát. Az irodában most ott ül egy csalódott ember,a szétzilált álmaival némi megmaradt lehetőséggel a kezében sok sok gyűlölettel keresztül véve, pedig neki az egyetlen hibája,hogy nem ért a szakmánkhoz és a tanácsadói rossz tanácsokkal láthatták el önös érdekből, vagy tudatlanságtól vezérelve.
Őszintén Ti mit kezdtetek volna egy leszálló ágban lévő céggel? Milyen reklám kampányt lehet felépiteni azokra a tarifákra amik ott vannak, amikor ugyanolyan kocsikkal, ugyanolyan jólfésült palik, ugyanolyan hozzáállással dolgoznak 150-164-168 ft-ért is?
Nézzétek a sokszor szidott Zóna taxit. Egységes szín, egységes kinézet, egységes tarifa rendszer. átlátható,kiszámítható és mindig azonos minőség. És működik! Vagy nézzétek a Fehérvári példát: Egységes szürke mercik, egységes öltözet,egységes ár.Mindig! És virágzik!
Nem kéne ezen elgondolkodni?
Őszintén a Gábor mit hirdesseN Mivel jobb a Budapest a többinél? Hogy szerezzen fuvart egy telitett piacon? 202ft-al? Ott vannak a 150 ft-on felnőtt-mára már komoly- vetélytársak. Egy ilyen kampányba pénzt ölni butaság.
Mi lehet a megoldás? Újfajta marketing stratégia,ami a meglévő megtartására és a legmagasabb színvonalon történő kiszolgálására öszpontosít.Gyors,pontos,megbizható! A három "kulcs" szó! Mégis mindenki elfelejti ezt. Átmeneti javulást hozhat a tarifa csökkentés,de akkor már várható,hogy a többi "drága" cég berántja a kéziféket és akkor fog mindenki nagyot nézni, ahogy azt fentebb leírtam.
Tehát,amink van,azt kéne szorongatni,édesgetni,jól kiszolgálni.EGYSÉGESEN! Elfelejti mindenki a régi közmondásokat.Pld-ul Egységben az erő... Igazán igaz ez a mostani helyzetre.
Dióslaki urral nem haragban kell állni,hanem beszélni vele és felkutatni mellé valakit,aki ért a 21.századi marketinghez. (csak NE taxis legyen...)
Kell szakember és kell kommunikáció. Fikázással nem előre mentek,hanem a mélybe.
Ha igazán fontos Nektek a Budapest taxi, akkor ki kell használni a lehetőségeket.Új kampánnyal,hiszen a Budapest Taxi: a Budapestieké... -))Nem igaz?
Meg kéne mutatni,hogy a hűségnek van presztízse és fel lehet állni a nehéz helyzetekből is,ha összetartunk és nem széthúzunk.
Mi a jó a züllesztésben a harag gerjesztésében? Hová vezet mindez?
Az elkeseredett ember hajlamosabb a negativ irány felé húzni. Ezt akarjátok?
Ugye nem...
Elnézést a hosszabb írásért,remélem nem bántottam meg senkit,
széles utat mindenkinek.
|
tomajer | 2010.01.19. 20:45:57 / # 319893 |
Köszönöm...:-)
Előzmény: #319891 2010.01.19. 20:05:21 |
|
gyugyu75 | 2010.01.19. 20:27:25 / # 319892 |
|
jó estét mindenkinek
Az auchanos árak 184/km díjon vannak.szerintem a mai árahoz képest nem rossz.
|
törölt felh. | 2010.01.19. 20:05:21 / # 319891 |
|
OKÉ!!
|
cicu 01 | 2010.01.19. 19:46:18 / # 319889 |
|
Csak a Budaőrsi Auchannal kapcsolatos kérdésedre tudok vállaszólni mint rádiótaxis: igen, igaz. Bár, én még nem vettem fel, de akik már igen, azoktol azt hallom, hogy remek féláras transzfereket sikerűlt megcsipnünk megint. És talán ez igaz lehet, mert a harmadik nap már két jutalom címért se kellett senkinek. :)))
Előzmény: #319884 2010.01.19. 15:08:25 |
törölt felh. | 2010.01.19. 19:34:44 / # 319888 |
|
DIÓKA AZ ÉN BARÁTOM!! NEKI ÜZENGETEK! A KÉPEKET BARÁTOMNAK KÜLDTEM!!NEM DIÓSLAKINAK!! ÉRTED DIÓSLAKI!! NE OLVASD ?A SZEMÉLYES IRÁSOMAT!!HA OLVASOD SZEMÉLYISÉGI JOGOKAT SÉRTESZ EZÉRT PERELEK:
|
törölt felh. | 2010.01.19. 19:18:46 / # 319887 |
|
ENNYIT FEJLŐDÖTT A VILÁG!!
|
vili | 2010.01.19. 18:45:23 / # 319886 |
|
Az biztos, hogy már nem a Budapesttel utazik.
Előzmény: #319884 2010.01.19. 15:08:25 |
törölt felh. | 2010.01.19. 18:33:18 / # 319890 |
|
Hagyjátok el a süllyedö hajót!!!!!!!!! Dióka most tomiékat fenyegeti!Az a éhes pereskedő lehet,hogy holnap a szaros gatyátokért fog beperelni!
Az anya gyerekmese helyett per meséket olvasott. A hálás júdásnak!!Perelj dióka!!
|
törölt felh. | 2010.01.19. 15:08:25 / # 319884 |
|
Bocs a zavarásért.
Meg tudná valaki mondani,hogy hányan léptek ki a BP taxitól és még mennyi lehet a tervezett kilépés?
Igaz,hogy a Bőrsi auchan most a rádióval utazik?
No ennyi elég is,ha valaki tudja ,akkor írja meg.
Kösz.
|
vili | 2010.01.19. 09:42:47 / # 319885 |
|
Nahát nahát. Másnak is van véleménye? És az eltér a Dióslakiétól?
Nem szép dolog.
Most akkor mi lesz? Mindenki csinálja össze magát ijedtében?
Talán előbb fel kéne mutatni valamit a taxis szakmában, aztán lehet arcoskodni.
Előzmény: #319864 tomajer 2010.01.18. 17:18:55 |
L U L U | 2010.01.19. 07:37:33 / # 319883 |
|
Ha már önkritikája nincs, legalább önérzete van.
És ez még csak a kezdet.
Előzmény: #319864 tomajer 2010.01.18. 17:18:55 |
L U L U | 2010.01.19. 07:25:31 / # 319882 |
|
A nyelved egészen biztosan cserélhető, mert már annyit nyaltál, hogy ....
Azért vigyázz, nem mindenki szereti a nyalógépeket.
Az pedig, hogy állítottál valamit és nem kérdeztél, téged minősít.
Ne egy 8 perces ismeretség alapján mondj véleményt valakiről!
Előzmény: #319876 2010.01.18. 19:35:45 |