Hozzászólások száma: 3679
Oldalszám: 184
Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
gumifül 2010.03.24. 07:31:45 / # 320378
avatar
Igazad van Tigris! Nagy a baj.De ez van,ha egy hozzá nemértő dilettáns f....vezeti a céget!(és kur..-ra nem érdekel,ha olvassa!!!)Sok kolléga elment már innen,és ahogy írod is,sok el fog menni.De ez van,mást nem tehetünk.Se a benzinkútnál,se a közértbe nem kérdezik meg,honnan van pénzünk.Ki kell fizetni amit vásároltunk.
üvegtigris 2010.03.23. 13:28:00 / # 320307
Ajjaj nagy a baj. 1.Időajánlatos címnél az adott ajánlat a mérési pont. 2.Kiterjesztve a János droszt kőrzete. 3.Piros pötty,fekete pötty. Na jó elég a felsorolásból.Ezektől lesz az üzlet hatékony? Kétlem!Jelenleg éjszaka az óránkénti 2,3 na jó talán 5 címből bizony nehéz lesz az elvártakat tartani.Lassan mosatásra sem telik belőle nem,hogy üzemanyagra. Valamit tenne kellene,mert így nem élünk meg ebből a semmi címekből. Hányan mentek haza reggelente azzal,hogy elég volt és soha nem fizettek be itt?

666666 2010.03.22. 11:00:29 / # 320302
"A TAXIS a FŐVÁLLALKOZÓ!!! A TAXIS mondja meg, hogy mennyi a km díj és Ő az aki ELDÖNTI, hogy kivel köt szerződést. " Ez így nagyon szép lenne.Régóta mondom én ezt a kollégáknak,csak az a baj,hogy nem értik miről beszélek.Nem értik azt sem ,hogy a havi 50 000ft az nem tagdíj,hanem egy szolgáltatás ára. Tulajdonképpen megbízok egy irodát havi 50 misiért,hogy szerezzen és közvetítsen felém fuvarokat.Arra viszont nem kérem meg,hogy az előre látható veszteséges fuvardíjért engem kényszerítsen a fuvar elvégzésére. Pedig megteszi,mert szankció ellenében tagadhatom meg.Lásd:Fekete pötyitől akár a napos letíltásig. Jó lenne azon a lovon jó irányba űlni és esetleg tudni,hogy merre van a feje. üdv
TESZ 2010.03.21. 21:22:18 / # 320281
avatar
Kedves Raymond! Nem csak Te! Mindenki. És ez ide vezetett, ahol ma tartunk. Egy fuvarközvetítő vállalkozás nem TAXICÉG! Nem a viteldijjakból tartja fenn magát, hanem az TAXISOK által befizetett összegekből.A fuvar végén én adom a számlát és én adózok utánna,én fizetek neki is és nem fordítva! Majd ha fizetést kapok és be kell vinnem a napi bevételt, akkor kitalálhat tarifákat! Addig csak a mozijegyet árulhatja. A filmek már unalmasak, lassan nem lesz nézője!Üdv.

törölt felh. 2010.03.21. 18:22:48 / # 319794
avatar
Felhatalmazlak ,persze ha megengedik nézd meg a felvett címeimből mennyi a drosztról felvet.(sac 5-10/hó) Lehet nem ismered a várost ezért nem vagy tisztában a forgalmi viszonyokkal. Van amikor a Jánosba vagy a környékére visznek, s hatalmas a forgalom akkor be állok a drosztra de egy kicsit dühit,hogy csak a 300ft-os pacsis címet kapom meg. Többször volt már,hogy ott álltam már jó ideje mikor dobot egy környező utcát. S az éppen érkező vagy a mögöttem álló kolléga levert a címről. Ezért mivel te is érzékeled fogynak a címeink. Valahogy meg kéne tartani őket de ha csak 1-2 ember dolgozik a János drosztról elveszítjük a korházat is ha nem tudunk folyamatosan küldeni nekik autót ezért kéne oda csábítani a kollégákat vagy legalábbis maradásra bírni ha arra végeznek. Mert nekik se jó ha rohannak vissza Pestre mert csak azt a részt ismerik. Lehet te inkább telefonról dolgozol!!! De sokszor szokott lenni,hogy ki az első dohányzó/nem dohányzó s a kolléga nem tudja,hogy az éppen előtte álló melyik kasztba is tartozik. Tudom száljak ki kérdezem meg. AHA Tegyük fel,hogy a Rónán áll valaki érkezem másodiknak, kiszállok,hogy megkérdezem melyik csoportba tartozik. Eközben kéri az elsőt, de mivel éppen hozzászóltam nem hallja kéri a másodikat de hát én meg nem vagyok a kocsiban. Jön arra egy etikás kolléga meglátja a két autót a droszton rögtön 2-2000ft bünti vagy egy nap csücs. Mennyivel egyszerűbb egy matrica. A vércsoportodat nem muszáj kiírni. De javaslom,hogy a személyidbe egy papira azért írd fel. Mert ne adj isten baj esetén jól jöhet.

raymond 2010.03.21. 16:18:44 / # 320429
avatar
Én el vagyok maradva,de nagyon!Ugy látszik én idáig a Holdon Taxiztam.Azt hittem,hogyha belépek egy fuvarszervező céghez, és az egy szerződést ajánl nekem,abban leirva,a szervezett fuvarokra való kötelmeimet,azt a szerződés aláirásával én elfogadom!Ha nem fogadom el,nem irom alá a szerződést,akkor nem kapok fuvarokat!Vajon ki a FŐVÁLLALKOZÓ és ki az ALVÁLLALKOZÓ ? Miért kell ebbe a politikát belekeverni?
gumifül 2010.03.21. 16:12:25 / # 320420
avatar
URH/negatív? Hihi!
gumifül 2010.03.21. 16:11:19 / # 320416
avatar
Kedves TESZ ! Kivételesen hátulról kezdeném(ha elrontom,kezdhetem előröl).Volt olyan már a történelemben,hogy a TAXIS (gyűlés:Buda,City) határozta meg a tarifát,és a tagfelvételt is,amihez jobb időkben két ajánló kellett.Ez persze nem zárja ki azt,hogy a jövőben újra ilyen legyen.Ami a tarifagyilkosokat illeti,bár csak a jós beszélne belőled!!!Etikások?Nem védeni akarom (csak aki megérdemli!).Rendőr munka!!!Nagyon nehéz "JÓL" csinálni!!!Pedig nem is oly rég volt olyan kollégánk,aki tudta volna.Egy darabig hagyták is.Egészen addig,amíg nem kezdett saját véleménye lenni.Amikor pedig lett,(ami nem egyezett az előző ....manager és brigádja elképzeléseivel)akkor lapátra tették.Nagyon érdekes volt,amit a fordulatról írtál.Megkérlek feltétlen értesíts ha olyan stádiumba érkezett,ami publikus. Teli brifkót Neked. Üdv.:G.F.
raymond 2010.03.21. 16:03:34 / # 320412
avatar
Miért erölteted ennyire a Drosztokat?Nem ismered a várost?A vércsoportomat ne irjam ki? A FŐTAXI-nál van sok,sok Droszt,nem érdekel?

gumifül 2010.03.21. 15:49:22 / # 320402
avatar
Nem szeretném hosszúra nyújtani,mert Te is tudod miről "beszélek".Fix ár nem = transzfer ár !Ennyi.De továbbra sem tudom,ki az a Bakucz?!
TESZ 2010.03.21. 12:50:34 / # 320295
avatar
Kedves Gumifül! Természetesen úgy értettem ahogyan Te is írtad. Nem mi választottuk őket! Ránk eröltették magukat. Eladták magukat,olcsón! A mondás szerint" A MAGÁNYOS FARKAS ELÖBB-UTOBB ÉHENHAL" ezért jobb, biztonságosabb falkában élni.A falka elüldözi az árulókat. Sajnos, ma az alfahímek az árulók és azt mondják " nem kellesz,nem kell itt dolgoznod! Mondhatják ezt egészen addig, amig nem tudok más, jobb falkában élni. Jelentem az új falka hamarosan, teljesen más alapokkal a régi árulok nélkűl megkezdi életét! Tessék csak figyelni a 180 fokos fordulatot! Ló és lovas 1 felé néz majd!!!! A tarifagyilkosok pedig azt az ágat fűrészelik,amin űlnek. Jöttek, láttak, tönkrementek. Ez vár a telefonszám tulajokra is. A TAXIS a FŐVÁLLALKOZÓ!!! A TAXIS mondja meg, hogy mennyi a km díj és Ő az aki ELDÖNTI, hogy kivel köt szerződést. Gondolom lenne jelentkező a következő hírdetésre!? Fuvarszervező Kft t keresek, havonta HARMINCMILLIÓ forint díjjazással! 360 mill/ év. Szebb jövőt!
baupexim1 2010.03.21. 11:18:43 / # 319991
avatar
van fix ár, persze... csak nem lehet alkalmazni, mert nincs megszavazva a rendeletmódosítás:(
gumifül 2010.03.21. 10:02:26 / # 319945
avatar
Kedves Tesz! Kezdjük az elején."KEDVEZMÉNYT A VÁLLALKOZÓ ADDIG és OLYAN MÉRTÉKBEN ADHAT,AMÍG EZ A VÁLLALKOZÁSÁNAK MÉRLEGÉT NEM VISZI ÁT NEGATÍVBA !!!" Szerinted ezt tudják az ilyen PLUSZ féle tarifagyilkosok is??? El sem tudod képzelni,mennyire nem érdekli őket a Te vállalkozásod!!!"TAXISOK által választott etikások"?Te mikor választottál utoljára etikást?Igen,régen volt ilyen,de az régen volt.Kívánom Neked,és persze magunknak is,hogy amíg nem késő,addig forduljunk meg azon a bizonyos "lovon".

gumifül 2010.03.21. 09:51:23 / # 319922
avatar
Igen,jól "mondod",van fix ár,de persze nem mindegyik fuvarra!De ki az a Bakucz?

baupexim1 2010.03.20. 22:04:56 / # 320459
avatar
gyorsan megoldódna a létszámkérdés:) kb egy hónap alatt lecsökkenne a szám 1000-re:) istenem, milyen szépen lehetne dolgozni:)))
TESZ 2010.03.20. 21:46:58 / # 320452
avatar
Helló Uram! Gümifülnek is írtam erről.Kérem, mindenki számolja ki, hogy milyen mértékű kedvezmény nyújtására van lehetőség, akkor amikor a benzinár nem éppen diszkont jellegü?!! Az etikai bizotság tagjai,/ akiket a VÁLLALKOZÓ TAXISOK saját maguk,/ saját maguk közül választottak hivatottak arra, hogy meghatározzák a telefonos és egyéb kedvezményes tarifák tartalmát. Természetesen elvárható, hogy ezek a választott tisztségviselő VÁLLALKOZÓK rendelkezzenek NULLÁS papírokkal és ezeket a TAGSÁG felé HITELESEN bemutassák! Ismétlődjön ez mondjuk évenként!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Igy nem fordulhat elő az a furcsa helyzet, hogy beszél valamiről, de közben gőze nincs arról, amit mond! Ki mondja a fuvarközvetítőnek a tutit és milyen alapon? Ja, úgy nem lehet ám valaki etikai biz.tag vezető főképpen ha köztartozása van. Arra,hogy ADÓT csal nem is merek gondolni! Tehát a taxióra alapján fizet ADÓT, JÁRULÉKOT,és minden olyan költséget fedez a taxiórájában a bevétel ami a vállalkozása fenntartásához elengedhetetlen. Tisztelt Uram ! Az Ön fuvarközvetítőjének és az Ön VÁLLALKOZÓ társainak ilyen az etikai bizotsága?????????????????????????????????????
TESZ 2010.03.20. 20:22:26 / # 320435
avatar
Helló ! Csendben jegyzem meg, hogy nagyon régen szabályozva van a kedvezmények adásának lehetősége. Mivel a kedvezményt nem a fuvarközvetítő iroda adja, hanem a TAXIS vállalkozó, ezért a szbályt neki kell betartania. Van 1 utcai tarifa / 240 /! Az összes többi, KEDVEZMÉNYES ilyen-olyan tarifa,de ezzel nem is lenne baj,DE !!!!!!!!!!!!! KEDVEZMÉNYT A VÁLLALKOZÓ ADDIG és OLYAN MÉRTÉKBEN ADHAT, AMIG EZ A VÁLLALKOZÁSÁNAK MÉRLEGÉT NEM VISZI ÁT NEGATÍVBA!!!!!! Tehát, addig van kedvezményes tarifa, amíg az a TAXIS vállalkozónak nyereséget hoz. Ha egyszer megfordulunk a lovon, látni fogjuk, hogy a fuvarközvetítő iroda csak és kizárólag a saját tarifáját határozhatja meg! A TAXIS pedig, mint a taxi szolgáltatás FŐVÁLLALKOZÓja eldönti, hogy az adott szolgáltatást igénybe veszi-e 40,50,60,70 ezer forintért. A TAXISOK által választott etikások, pedig azért is vannak, hogy a tisztelt vezetők, tulajdonosok felé közöljék, a TAXISOK milyen tarifával tudják nyereségesen vinni a vállalkozásukat. Nem a TAXISnak kell tönkre mennnie, hanem annak a fuvarközvetítő irodának, aki túl sok TAXISnak lett a fuvarszervező ALVÁLLALKOZÓJA és nem képes arra, amire vállalkozik!!!!!!!!!!!!
baupexim1 2010.03.20. 18:18:16 / # 320401
avatar
a budapestnél van fix ár? csak elérték anno a Bakuczék?:)
gumifül 2010.03.20. 18:05:06 / # 320400
avatar
Helló ! Egyáltalán nem írsz butaságot.Valóban kellene egy alsó tarifahatár.Aki az alatt dolgozik,az adót csal....!Amivel jelenleg dolgozunk,az nem transzfer,hanem fix ár.A kettő között pedig az a különbség,hogy a transzferár tartalmaz előre nem látható költségeket is.A transzferár megállapításánál a taxióra által mutatott összegre,még rá számolunk kb.10%-ot (útfelbontás,forgalmi dugó,delegáció,stb...).De szerintem ezeket Te is tudod,csak mivel mindig azt mondjuk a fix árra,hogy transzfer,azért rögződik megy így az emberben.
gumifül 2010.03.20. 17:40:15 / # 320392
avatar
Amennyire hinni lehet a folyosói pletykáknak,ezzel a János droszttal kapcsolatban nyitott kapukat döngetsz.Csak idő kérdése,mikortól indul el.

Oldalszám: 184