Hozzászólások száma: 3679
Oldalszám: 184
Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2009.08.18. 18:23:40 / # 318814
avatar
Inkább azon agyalj hol kapsz olyan kötelet amit éppen a nyakadba akarsz akasztani a beírásaiddal:-( Szerinted máshol mennyi az egy főre jutó címmennyiség? 100.000cím/hó 800fő=125cím/hó/fő. Tagdíjemelésre vágysz, miközben egy olajtól csöpögő romhalmazzal szolgáltatsz, az asszonyt meg csak fényképről ismered. Hát ilyen felfogással neked nyaralásnak csak a járdaSZIGET meg a buszÖBÖL marad. DDDDDDDDDDDD… Vegyél egységes autót fóliáztasd és fizessél még egy licensz díjat is. Az sztk-ádat ne fizesd be a „Sárgaház” már úgy is bezárt, az elmeosztályon meg kár az ellátásodért fizetnie az államnak.
sipi 2009.08.18. 18:12:31 / # 318812
avatar
Másik variáció eltöltött évek alapján a tagdíjat.A hűségesek a legkevesebbet az újak a legtöbbet 4-5 sáv is elképzelhető. Vagy mint írtam címenként 200 forint itt az ideje meglépni legyünk mi az úttörők./a kft mai bevétele alapján visszaosztva/.
sárgaspárga 2009.08.18. 18:10:31 / # 318811
avatar
Egymásért dolgozni??? Miről beszélsz? Tegnap a kollega kérdezte az " Andriskát " hogy hova menjen blombát bemutatni megbontás előtt. Hát Andriskát többszöri nekifutásra sem értette a Piri. Valaki ugy tolmácsolt. Neki szabad szar rádióval dolgozni másokat baszogatni. Ezek a tisztességüket a közeli Ecseri piacon vették . A taxizást meg droidként at Est taxinál tanulták. Ennyi. Elöször rendet kéne tenni ezek között hogy az ittmaradottak legalább jól érezzék magukat.
sipi 2009.08.18. 18:01:22 / # 318810
avatar
A létszám stop természetes minek addig új amíg nincs meg a rosta .Én még 3-5 évet is aláírok ha az elképzelések alapján történik minden. A cím arányos tagdíj is most képzelhető el igazán ha nem nyúlunk bele a rádiókba meg a tutikba.Akinek 100 cim jut mint többen magunknak úgy is ki kell lépnünk. Sőt tovább megyek bevezetnénk a BUDAPEST TAXI LICENCET . Elsőként a piacon.Minden kollégának adnánk a szakmában eltöltött évek ,az életkora,a Budapest taxinál eltöltött évek száma alapján.Ezt kell kivásárolnia az új belépőnek ha ide akar tartozni.A HŰSÉG az eltelt évek után megtérül.A céget is érintené a mindenkori 10% az övüké.Ha a kolléga nyugdíjba megy tőlünk kapja meg az értékét mi majd úgy használjuk fel ahogy megéri autókiadók is megvásárolhatják.Az alap feltöltéséhez akár havi 1000 ft is elegendő csak tanuljunk már meg egymásért dolgozni.
sipi 2009.08.18. 17:34:17 / # 318809
avatar
Ha nem jön a változás egyet tehetnek a távozók össze állnak és a saját elképzelésük alapján új csapatot szerveznek .15. cégnek is van hely jó szervezéssel elérhető a cél. Én itt érzem jól magam próbálom a maximumot nyújtani csak szenteste vagyok otthon 14 éve nem voltunk szabadságon a párom háborog.Befizettem a tagdíjat kocsi részletet ma kéne feladnom hiányik 8000 .Utána meg nem lesz váltópénzem.Olajat is vennem kellet folyik a szervóm. olaj cserém nem volt,a láncom csörög.3 havi sztk negyedévi adóm nincs befizetve. Hova süllyedünk még,én 21 év taxizás után.
sipi 2009.08.18. 17:22:47 / # 318808
avatar
Csak addig tudunk termelni amíg a rendszer hagyja vagy adja ezt.Elég már abból hogy harcolnom kell a tagdíjamért.Befizettem előre szeretném befizetni a következőt Nyugodtan.Kapni akarok a pénzemért szolgáltatást.Hogy ezt hogy oldják meg nekem édes mindegy aki megoldja az éli túl aki nem elbukik.Én ellenőrző része vagyok a rendszernek ennyi és nem több.Én csak ennyivel tudok segíteni rajtatok.
sipi 2009.08.18. 17:16:17 / # 318807
avatar
A végleges tagdíjat próbáltam eltalálni.mely 2000 forintonként képzelem el 6 hónap alatt 20 havi távozás esetén 150 végleges létszámig.az 30000 címnél 200 cím fejenként. Nem számoltam utána de a kiadás csökkentése nélkül a mai bevételre szükség lehet kft-nek.
Kempes 2009.08.18. 16:40:39 / # 318806
avatar
ja!! a taxis arra született, hogy kitermeljen!! kitermelje az összes rátelepedett, semmirevaló kisegítő vállalkozás rezsijét, hasznát villáját, focicsapatát. a taxis mindent kitermel, utána lehet elvermelni és jön az ujabb próbálkozó.
Bao 2009.08.18. 16:35:00 / # 318805
avatar
"be kell vállalni a tagdíj emelést 10-15000 nem lesz gond kitermelni hidd el! " Akár meg is duplázhatnátok a tagdíjat,akkor biztos kilépnének páran,jobb lenne a címarány,nem lenne gond a kitermelése! :)))
Tökfej 2009.08.18. 16:32:34 / # 318804
avatar
És akkor most jönne képbe a létszámstop...Vagy például az új jelentkezőknél kicsit érdeklődni a múltjukról(a mai világban már mindenkiről mindent tudni lehet).Nagypályás,címlenyúlós,batyus rohadékokat minek felvenni?Az utóbbi időben csak ilyenek jöttek!Zónától,2000-től,hiénáktól...Itt tölt pár hónapot,egy fél sim kártyát megtölt nevekkel,és ha lebukik,nem sokat veszít,hiszen újabb megrendelők kerültek hozzá.Mi meg dögöljünk éhen.Remélem az etikai bizottságnak nem ez a válságkezelő terve?Töltsük fel a céget mindenféle jöttmentekkel(a Miki ne panaszkodjon),ők minket úgy sem zavarnak(ha mégis,majd rájukszólunk,hogy ez nem a te kerületed)...Szerintem Sipinek vannak jó ötletei,érdemes lenne átgondolni a vezetőségnek!!!
sipi 2009.08.18. 16:08:43 / # 318801
avatar
Az biztos a 120-140 címemmel mehetek én is a cégtől ha nem változunk meg. Lefele nem lesz bevételem? Felfele ott sem biztos? Nem jó középen maradni,emelni a szolgáltatás minőségét,adni valamit a viteldíjért ha csak illúziót is de maradandót.A mai világban vevő erre az ember. És mi is vegyük emberszámba kollégáinkat CSAPATBAN dolgozunk még ha sokan nem fogadjátok el akkor is nincs egyéni érdek,menj az utcára a leintésnél érvényesítheted az elképzeléseidet ha tudod.
sipi 2009.08.18. 15:58:00 / # 318800
avatar
Maradjon a mostani ár de esnie kell a mostani létszámnak 30000 cím nem tud eltartani ennyi családot. Meg kell lépni a rostát.A fel húzott rádió, agyon hangolt rendszerek /Jenőbá már nem tudja mire költse a pénzünket/,az új kolléga vagánysága :megtolom az utast,megyek tovább ha kiderül/az utóbbi 2évben ezrek mentek el emiatt nem reklamálnak elmennek máshova,reméljük máshol sem kapnak mást és visszajönnek a megújult Budapest taxihoz. Megújulás új árral régivel is lassú.20-40%os tarifa csökkentés már nem fogja beváltani a címnövekedés intenzívitását.Egy új arculat talán? Színvilág,matrica csere,Új autód legyen egyező 1,2 típus /egy kereskedő 30%ot is adna ekkora létszámnál,a fóliázó 10000 havi részletet adna 60-100 autó után/.Zabálnák a megrendelők. Régi-új ár mind két esetben létszám csökkenés várható vagy elő kell segíteni.Drosztolni nem akar senki,cellás rendszer komplikált, lassú a műhold drága. Bár én mellette vagyok többen ellene. De ami most van nem jó . Az erős, kihegyezett rádió sőt a tutizás is cím kisajátítás ráadásul folyamatos,minden órás. Hogy oldható meg, nehezen.Állandó ellenőrzés elbeszélgetés folyamatos rosta míg le nem megy a létszám min 200 cím egy kollégára.Kevés lesz a tagdíj? Le kell ülni Mikivel mennyi az annyi és be kell vállalni a tagdíj emelést 10-15000 nem lesz gond kitermelni hidd el!
Tökfej 2009.08.18. 15:55:31 / # 318799
avatar
Nem tanultad meg a leckét gyermekkorodban...Széllel szemben nem brunyálunk...
gyula521 2009.08.18. 00:16:34 / # 318798
avatar
Aki nem a szabályok szerint dolgozik,vagy nem alkalmazkodik,az jobb,ha most távozásra szánja el magát,mert napjai meg vannak számolva.
sipi 2009.08.17. 20:41:42 / # 318797
avatar
Már tudnak Misi báról szólhattak Neki már helyezkedik gyorsabban megy bár volt vélhető szabálytalansága is.beszéltem Vele nyár elején a vezetőséggel nem ért egyet,Ő igy válaszol.
sipi 2009.08.17. 20:34:37 / # 318796
avatar
Ezt kell tenni jól mondod 2x erővel.
sipi 2009.08.17. 20:11:02 / # 318795
avatar
Igazad van csak akkor vállalható a tarifa csökkentés ha kiegyenlítődik a cím eloszlás.Egyébként ez csökkentés nélkül is elérhető.Más jellegű címkiadás. Mindenki fel tudná venni a 300 at ha 30 napig helyet cserélne bármelyik kollégával és persze vállalná a fokozott sebességnövelést.
sipi 2009.08.17. 17:47:57 / # 318794
avatar
Hoppá úgy látom fokozódott a hangulat nemsoká utolérem magam.
sipi 2009.08.17. 17:45:31 / # 318793
avatar
Sziasztok! 0613 óta nem olvastam bele most majd folyamatosan.Persze hogy filózom mit tehetnék robbantani lehetne de egyedül én is ottmaradhatok. Csökkent az időmérésem darabra de a belvárosban nincs baj beszéltem mindenkivel megértették.Ha esetleg nem vagyok ott.Nem mondott kódot senki el sem vállaltam volna.Ezt az időmérő dönti a hónapok elteltével.Én a több címet felvevőkkel foglalkozom és főleg ahol én mozgom náluk több a hibázási lehetőség.Ha állok a tutiba már nem indulhatok el magamra is kell gondolnom /júl.122 cím/.Amúgy is ha érintésemmel indul nem üldözhetem ha miattam lesz balesete én vagyok a hibás. Kapcsolatok mindenhol vannak erre vagy kiváncsi az ember akkor hamarabb lát át rajta.Ha nem kiváncsi mint én akkor csak folyamatosan és érlelődik beépül az infó és e szerint végzi a dolgát.
oregrokker 2009.08.17. 15:09:21 / # 318784
avatar
Én már egy pár nappal ezelőtt javasoltam, hogy nem itt kel irogatni hanem bekel menni a Mikihez és el kel neki mondani a problémákat.Higgyétek el,hogy meghallgat. Legyetek annyira tökösök. Mindegy,hogy együtt vagy külön teszitek csak már valamit csináljatok.

Oldalszám: 184