Hozzászólások száma: 3679
Oldalszám: 184
Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Tökfej 2009.08.31. 19:20:22 / # 318949
avatar
Nem tudom,hogy mi lesz a Győri cuccokkal,de ez a történet már nem mai dolog.Győrben kb. 3-4 éve csak negró készül,minden mást Székesfehérváron csinálnak.A komplett gyártósort áttelepítették oda.És sajnos ez az állam hibája,hogy hagyta elveszni az üzemet.Mikor a Danone megvette a Győrit,megmondta,hogy piacot vesz...De ettől függetlenül én sem nagyon veszek az általuk gyártott cumókból.
sullivan 2009.08.31. 00:03:41 / # 318948
avatar
Nagyon remélem , hogy nem vásároltok Ti sem Danone termékeket!!!! Teljesen igaz, a legjobb kekszek Győrben készültek!!! Párttól függetlenül szebb jövőt!!!
mimóza 2009.08.30. 19:53:17 / # 318947
avatar
Sziasztok ! Ez egy továbbított üzenet. : Fogjunk össze végre! Íme a továbbított üzenet: Leállt hazánkban a Pilóta-keksz gyártás. Ezek az utolsó Albert és Pilóta-kekszek továbbá vaníliás karikák,amelyek a győri üzem gyártóso rain készülnek. Szombaton a délutános műszak távozásával Győrben megszűnik a patinás, kontinens szerte jól ismert termékek előállítása. Közel száz dolgozó kénytelen új munkát keresni. Csak az a 40 ember marad, aki a Negro-gyártósoron dolgozik majd, de azt nem tudni, meddig. A csoportos leépítés miatt kitelepült a helyszínre a munkaügyi központ, amely a többségében 50 év körüli dolgozóknak próbál most segíteni az állásszerzésben. A Danone nevű multi a közeljövőben be akarja zárni a Győri Keksz gyárat, így egy sor jól menő magyar terméktől szabadítaná meg a piacot. Ez persze nem az első eset: a francia gyártó azért vette meg a Győrit, hogy mielőbb kivonja a forgalomból. Ezt 2001-ben a DANONE elnevezésű civil bojkott akadályozta meg, egyszerűen azzal, hogy nem vettünk danone terméket valamivel több, mint két hónapig. Nem állt mögötte semmilyen párt, semmilyen nagybefolyású szervezet, ezt mi csináltuk, közönséges emberek, akiknek volt egy csöpp eszük. Akkor sikerrel jártunk. Nem szervezett minket senki, mi szerveztük egymást. Tisztelettel megkérek mindenkit, hogy NE VEGYEN DANONE TERMÉKET! Ha valaki azt hinné, ez őt nem érinti, az egyszer végignézheti, hogyan teszik majd tönkre a Sopronit, a Szofit, a Bocicsokit, a Tokaji aszút, és még sorolhatná. A Danone joghurtokból, ásványvízből meg tejtermékekből él, amit mi veszünk meg semmi másból. Ha nem tudja őket eladni, belepusztul. Barátaim! Sokan vagyunk, csak tőlünk függ, hogy engedjük-e, hogy ezt tegyék. Müller Gyula Sláger Rádió Zrt. 1011 Budapest,Fő u. 14-18. Tel.: 06-1-888-3030 Fax.: 06-1-888-3099

Stopper 2009.08.30. 19:16:03 / # 318946
avatar
Hali ! Egy kicsit nyugodtabb vagyok ,hogy nem lesz csökkentés ! Kedves kollégák mindenki koncentráljon a rádióra és nyomkodjon a címekre . Azért csak van némi józan gondolat oda fen is .KÖSZÖNJÜK !!!!!!!

Tökfej 2009.08.30. 16:40:31 / # 318945
avatar
Én örömmel tapasztalom,hogy néhol még működik!Talán a t4-esek(az én környékemen) sz*rnak rá leginkább,mert kezd nekik is bekrepálni a kánaán...
785 2009.08.30. 16:03:04 / # 318944
avatar
Oké csak akkor ne csodálkozzunk, hogy nincs összetartás illetve egymással szemben tisztelet szerintem pedig ezért lehetünk a vadkapitalizmus kizsákmányoltjai mert egységben lenne az erő de mi nekünk ez nem megy!!!! E-miatt fognak nagyon sokan tönkremenni illetve befejezni ezt a szép illetve érdekes szakmát!? Vagy beállnak Droidnak. Így történhet meg, hogy bizonyos társaság képviselői belekényszerítenek minket "vállalkozókat" a mindenféle nyomot ár harcokba!!! Pl 184 vagy 159,vagy 168
csogu 2009.08.30. 15:00:47 / # 318936
Rosszul...mára már ez nem érvényes...legalábbis én így tapasztaltam.

785 2009.08.30. 14:13:53 / # 318943
avatar
Tisztelt Budapestes "kollégák" Én magam nem régen taxizom de a "nagy öregek" egy dolgot már az elején megtanítottak nekem amit íratlan szabálynak hívunk. Ha több kolléga áll egy helyen és érkezik a beülős (zsír vagy nem) elküldöm az elsőhöz ha Budapestes ha nem mert elvileg egy csónakban evezünk ha nem is egy zászló alatt /Ami a Flottákat elnézve naponta változhat/ vagy esetleg rosszul tudom!?

Rocktaxi 2009.08.30. 11:36:25 / # 318942
Állítólag nem lesz tarifa csökkenés!! Ha ez igaz, akkor köszönjük!! :-)
törölt felh. 2009.08.29. 20:36:23 / # 318941
avatar
Pastrami: Perzsa eredetű hústartósítási mód, ami pastrama (ejtsd: pásztrámá) nevű örmény / román változatában levegőn szárított, fűszeres húst jelent.

Rocktaxi 2009.08.28. 17:56:08 / # 318939
A tagdíj is annyi lesz, mint amikor ennyi volt a tarifa?
Rocktaxi 2009.08.28. 17:54:14 / # 318938
Tényleg megléptétek a 159-et? Nem hiszem el! :-((

tejszinhab 2009.08.28. 11:02:20 / # 318935
avatar
Stopper nem bántani akarlak sem akartalak.Jó lenne a gondolat ha ez egy igazi taxi társaság lenne.Azzal ha most azon meditálunk mi legyen a központba azzal az utca még üres marad.Igen nem kéne most 3-4 diszpécser műszakonként.ez a tagdíj kérdés is kényes mert igazából ha címenként fizetnénk akár 3 akár 400 ft ot az talán nekünk lenne jó mert tényleg annyit fizetnénk amennyi fuvart kaptunk.A 10000 tagdíj az is korrekt mert annyi azért jár.Régen ha vissza emlékszel a volánosok mikor átjöttek ugyan igy melóztak nálunk.Egyébként amikre vágyunk azok más társaságnál működnek .Máshol is kell fizetni ha nyaralsz ha beteg vagy stb.Csak ott ha kijössz az utcára lehet utol tudod magad érni anyagilag de ha itt kijössz akkor csak halmozod az adóságaidat.nem kéne hogy mindig igy legyen de hamár mi kitartunk a cégnél akkor kompenzálja valamivel a Miki is a hűségünket.Az meg hogy pontot kap a taxis mert nem reklamával jelentkezik be mert ugye zavarja a forgalmazást.Az ugye röhej mindannyiunk szerint.

zorro 2009.08.27. 22:05:23 / # 318931
avatar
Szerintetek érdekili a vezetőséget hogy mi lesz velünk? Ha a 159Ft nem jön be (márpedig nem fog bejönni!)eladják a céget, ami nem is olyan régen szóba került.

törölt felh. 2009.08.27. 21:07:26 / # 318930
avatar
Nem a tarifánkkal kellene mahinálni hanem reklámozni köne egy kicsit a céget. Tudom drága a reklám de hiába az olcsó tarifa ha nem tudják a megrendelők. Ezzel csak azt érjük el,hogy aki eddig is velünk utazott az most még olcsóban fog utazni, mi meg még többet lehetünk távol a családunktól. Miért nem kérdezik meg a taxisokat mi a véleményük. 2 darab A4-es lapot kirakni tagdíjkor a pultra és aki akarja a 159ft-ot az aláírja az egyiket aki nem az a másikat.

Stopper 2009.08.27. 20:09:07 / # 318923
avatar
Az elképzelésemnek vannak hibái de ez csak egy alap. A159-et amíg nem hirdetik ki addig csak rém hír . A kaució esetleges nem vissza adása hibás tipp / megtámadható /.Viszont a forgalmazást is rendezni kellene, 1-es címkiadás 2-es reklama !Ha a belső dolgok rendezve lennének már csak REKLÁM REKLÁM REKLÁM ! Ha az elképzelésben vannak jó dolgok és van ötleted írd le .
bambalo 2009.08.27. 19:41:38 / # 318929
avatar
Lehet,hogy romániában jo a 159,de ez itt MAGYARORSZÁG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nem fogok ennyivel járni!Engem a TAXIST miért nem kérdezel meg?BELŐLÜNK ÉLTEK!!!!!!!!Elhúzunk a ferde faszba egy másik céghez,te meg szedd a sápot a bandádtol!ELÉG VOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tejszinhab 2009.08.27. 19:06:51 / # 318918
avatar
Nem értek ezzel most egyet.Jó az elképzelésed bár nem 100 % ba de te és én és senki nem ettől fog talpra állni.Mire a 40 rugó??? semmire????? majd termeld ki a 159 böl. a 60 rugós tb is a 10 max 15 ezres címállományból!!

Kempes 2009.08.27. 18:54:26 / # 318928
avatar
a kauciót inkább 300.000.-re kellene emelni.
Stopper 2009.08.27. 18:48:18 / # 318927
avatar
Budapest Taxis Kollégák részére Javaslatok annak érdekében, hogy cégünk elkerülje az összeomlást és az itt dolgozni kívánóknak továbbra is legyen munkája. 1.A szolgáltatási díj 40.000 Ft- ra való csökkentése. 2.Megállapodás a létszám maximálásáról. 3.A fuvarszervezés megreformálása. A fuvarszervező írja ki az információs táblára minden hónapban az általa szervezett fuvarokat, címeket lebontva azokat a megrendelések számával. 4.A veszteséges transzferek újra értékelése. 5.A szerződésbontásos, új felvételes vagy visszavett kollégák az EB jogköre legyen a tulajdonos beszólása nélkül. 6.A jelenlegi Etikai Bizottság azonnali felmentése. 7.Az új EB a tagság által megválasztott tagokból álljon. EB- tagsági feltételei: min.10 év taxizás, min. 5 éves Budapest tagság, saját vállalkozás, saját autó, saját rendszám. 8.Az etikai szabályzatot az új EB állítsa össze. 9.A tagdíj havi egyszeri befizetése (ne kelljen másfél hónapot előre fizetni) 10.A kauciót 40.000 Ft-ra emelni, így nem fizetés esetén egy havi tagdíj levonható. 11.Az etikai szabályzatba ütköző cselekmények miatt való szerződésbontásnál a kaució nem visszatérítendő. 12.A másodállásosok tagdíja 30.000 Ft legyen. 13.A mindenkori tarifa egyeztetve legyen a tagsággal az EB- n keresztül. 14.Igazolt betegállomány, autótörés esetén illetve a munkatörvénykönyv szerint járó szabadság ideje alatt tagdíjmentesség legyen. 15.Tagfenntartói díj eltörlése. 16.Élesen elkülöníteni az EB- a fuvarszervező- és a forgalomirányító központ hatáskörét. 17.Az „E” kategória eltörlése. ( csak „A” és „B” kategória legyen) Ha bármilyen építőjellegű hozzászólásotok lenne, kérlek, írjátok le, hogy minél előbb a tulajdonos elé terjeszthessük javaslatainkat.

Oldalszám: 184