Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
carlotax 2006.08.10. 22:28:22 / # 308872
Semmivel nem több persze,mert senki nem ment panaszkodni mint ahogy a városban sem mennek!!! Nálunk érdekes,van utaspanasz piti dolgokért!! De ne menjünk bele!!!!
reális 2006.08.10. 22:05:59 / # 308871
avatar
ebből a fajtából elég sok szokott lenni :-)
reális 2006.08.10. 22:01:39 / # 308870
avatar
Szerintem csak köszönés volt! :-)
törölt felh. 2006.08.10. 19:17:47 / # 308862
avatar
A számítás hibátlan!!! A képlet felállításánál nem figyeltem:-)
tomajer 2006.08.10. 19:16:30 / # 308861
Ó!!! Ilyent én nem mondtam! Csak említettem, hogy a matek nem (sem) az erősseged:-)
törölt felh. 2006.08.10. 19:12:51 / # 308860
avatar

törölt felh. 2006.08.10. 19:10:37 / # 308859
avatar
Rohadt életbe, pedig mennyit agyaltam ezen:-DDDDD
törölt felh. 2006.08.10. 19:09:23 / # 308858
avatar
Jó, tomajer felhívott hogy hülye vagyok:-)) Mert elkerülte a figyelmem, hogy csak 1 fuvar van abba beleszámolva Budára. De akkor meg az egészet nem értem? Miért megy minden fuvarom a belbe és miért van onnan több vissza? És ha nekem 6 fuvar megy Budára és csak 1 van vissza és az is Pestről??
törölt felh. 2006.08.10. 19:01:03 / # 308857
avatar
Azt nézem, hogy le van bontva Pestre és Budára. Ez jó, mert így áttekinthető. De azt írják itt, hogy napi 6 fuvarral számolva és ezt havi 24 napban egy 8 literes fogyasztásnál, ha csak Pestre mész, akkor havi 136800 Ft.-ot kell üzemanyagra költeni. Viszont, ha ezt mind Budán kell teljesíteni, mármint a havi 144 fuvart, akkor a megemelkedett üzemanyag költséged (mert a belvárostól sokkal messzebb van, mondjuk a Budakeszi út) havi 147774 Ft. Vagyis a kettő közötti különbség 10974 Ft. Vagyis fuvaronkénti plusz költség szerintük 10974:144=76 Ft. fuvaronként. Vagyis szerintük a Deák térről Hidegkútig, vagy Békásig a 8 literes fogyasztásnál ez a plusz összeg 76 Ft. Vegyük a Lánchidat és onnan Békás Jós utcát (remélem van ilyen:DD). Létezik, hogy addig 38 forintnyi benzin fogy el? Na meg vissza is? Hány km lehet az? 10km? Azaz 8 literes fogyasztásnál 0.8 liter a fogyasztás. 310 Forint egy liter benzin, azaz 0.8 liter az (nálam) 248 Ft és ez messze nem 38 Ft. Én számolok rosszul? Mert ha igen, akkor sorry!!!
tomajer 2006.08.10. 18:26:31 / # 308855
Szegény Csumi:-) Urak kaptam egy emilt. Mondhatnám, hogy a hátsó űlésemen találtam:-) Ha valaki elmagyarázná nekem, (aki hallott erről magyarázatot) hogy mi az az 5200.- os tarifa, a táblázat második felében? Szerény számításaim szerint, a reptérről, majd úgy nyolc tíz év mulva lehet ennyivel fuvarozni. Hacsak nem dől össze a forint, és nem lesz harminc százalékos infláció! A lényeg az, hogy a toborzókon, ezzel a számítással próbálják meggyőzni a kollegákat, hogy érdemes belevágni. Iga, nem látok benne Tagdíjat (még a 35000.-et se) Áfát, SzJA-t, biztosítási díjakat, meg a többi vállalkozókat sujtó dézsmát! Ezeket nem az én asztalom felsorolni, majd jön Bbetyár kollega, és kicsit átszámolja:-) Nyomtatható verzió
HOT07 2006.08.10. 17:35:12 / # 308853
avatar
Teljesen jól látod gondolataimat. A járott út most számomra járhatóbb, mint a járatlan. Csak az idő hozza a megoldást és mi mindnyájan.
HOT07 2006.08.10. 17:27:00 / # 308852
avatar
Ne haragudj nem személyedre gondoltam. Csak egyszerű beköszönés volt. Továbbiakban ezt mellőzöm a félreértések miatt! Nekem csak egy célpontom van! Én köszi!
törölt felh. 2006.08.10. 16:51:14 / # 308851
avatar
Nekem is gyanús vagy...nem te vagy a tomajer? Bocs, ez azért durva volt:-))))
törölt felh. 2006.08.10. 16:49:49 / # 308850
avatar
Valahol megértelek. Az ember annyira fél a változástól, a váltástól, hogy inkább a jelenlegi rosszabbat vállalja, mint sem a változást, még akkor is, ha az tűnik sokkal járhatóbb útnak...én megértem. Azt viszont nem értem, aki inkább most odavált.
Csumi 2006.08.10. 16:41:28 / # 308849
avatar
Szia! Megkérlek, engem hagyj ki a kis felsorolásodból, nekem 1 nick nevem van, és marhára nem vagyok azonos a felsoroltakkal... ráadásul marhára nem érdekel a piti reptéri cívódásotok. Ha kicsit visszább olvastál volna, vagy esetleg más topicba is bekukkantasz, rájössz, hogy mekkora hülyeséget írtál....Engem (ha érdekel) itt a "halló-n" megtalálsz képpel, kocsival, cégjelzéssel együtt, azonkívül az éjszakában aki ismer (egyre kevesebben, de azért még akadnak) ezen a néven ismernek.....Úgyhogy megkérlek szálj le rólam!!! köszi!!!
HOT07 2006.08.10. 15:51:32 / # 308848
avatar
Mi lesz? Vay inkább mi lehet nagyon bennfenntesek már széttárgyalták. Válaszom gondolkodtató módon egyszerű: " A puding próbája az evés." - Van, aki eszi, és lesz aki nem. Egy lapra teszek fel mindent, vagy sikerül, vagy nem. Az utóbbit továbbgondolom, ha majd ég a ház.
törölt felh. 2006.08.10. 15:36:06 / # 308847
avatar
Te meg kerülöd, mint ördög a szenteltvizet, hogy a valós kérdésekről beszélj!:( Mi a véleményed a 35000.- forintos tagdíjigéretről, a mai cikk tükrében? Meséld már el nekünk, milyen számítások alapján érzed úgy, hogy érdemes reptéri taxisnak maradni ezekkel a feltételekkel is. Kezdtek hasonlítani a Góré001 -re, hogy mindenkit kineveztek egy embernek. Ha kicsit olvasgatnátok más topicokban is, akkor látnátok, hogy nem csak rólatok szól a világ, és nem írnátok marhaságokat:)
HOT07 2006.08.10. 15:11:21 / # 308845
avatar
Jó munkát Mindenkinek! Csumi KOS! (Taxi 48, gondolkodtató...stb. és tsai.) Tegnap baromira dolgoztam, így a napomból kimaradtak féktelen agymenéseid. Műveltségi vetélkedőt tartottál magaddal? Talán készülsz a Legyen Ön is Milliomos!-ra - hiszen a taxi már nem megy,legalábbis nálunk nem. Ezt te is nagyon jól tudod! Esetleg ( és szerintem) egyszerűen az asszonnyal eltartatod magad megint? Kollégák! Az is lehet, hogy tudathasadásos főszereplőnk kifogyott az önálló gondolatokból? Hihetetlen!!

Sas882 2006.08.10. 12:24:49 / # 308844
avatar
azt hiszem ami a befektetéseket illeti, sokan befektettek ide, vettek uj, szép, minden igényt kielégitő autókat, miközben egyre többet és többet kell dolgozni, hogy a szintentartás megmaradjon, s akkor hol a profit, hol az a pénz amit befektettek? A költségeink az egekben, legyen az TB, üzemanyag, javatási és alkatrész árak, tagdij miközben a bevételi oldal egyáltalán nem növekszik, az áraink sehol nincsenek a reális árakhoz képest. Aki ezek ismeretében ide befektet, az hülye vagy nem ismeri, hogy mi itt a helyzet.

duracell 2006.08.10. 10:14:05 / # 308843
avatar
vannak olyanok is aki tudnak számolni nem szerény agyi berendezéssel rendelkeznek. :-) a-taxisok nem állnak be zónásnak pedig a puszit is megígérték nekik suba szőnyegen.:-)most toborzó beszéd akart lenni vagy csak össznépi hülyítés :D:D:D sok sikert a próbajárathoz.nélkülünk!a combinok is elfáradtak

Oldalszám: 544