Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
Fotó | 2012.05.22. 14:13:09 / # 317521 |
|
helyesbítek!:
a műanyaglakat rozsdásodjon rá!
Előzmény: #317517 Fotó 2012.05.22. 13:48:44 |
Fotó | 2012.05.22. 14:11:45 / # 317520 |
|
Mert puha vagy valljuk be most már!
Előzmény: #317519 tomajer 2012.05.22. 14:03:21 |
tomajer | 2012.05.22. 14:03:21 / # 317519 |
És én még bocsánatot kértem tőle, amikor ugyanezeket leírtam:-(
:-)
|
|
Fotó | 2012.05.22. 13:53:39 / # 317518 |
|
Azt már most lehet borítékolni, nem keveset fog fizetni úgy ám blokk vissza és nem semmi az amit még elvesznek tőle. Egy percig nem sajnáljuk, fizess paraszt még a múltért is amit elkövettél és bűnöztél.
Most akkor jöhet az anyává tesszük a sitten szindróma is! Videót vigyek?
|
Fotó | 2012.05.22. 13:48:44 / # 317517 |
|
Jobb később mint soha, erre vártunk sokáig hogy a műanyag lakat száradjon rá!
Előzmény: #317516 tomajer 2012.05.22. 13:33:10 |
tomajer | 2012.05.22. 13:33:10 / # 317516 |
Isten malmai lassan őrölnek... hát még az igazságszolgáltatásé!
[b]Őrizetbe vették Veres Istvánt
A Népszabadság információi szerint őrizetbe vették a Zóna Taxi vezérigazgatójaként, korábbról a Citadellán épült illegális épület tulajdonosaként ismert Veres István vállalkozót. Információinkat több forrás is megerősítette.[/b]
A Népszabadság információi szerint őrizetbe vették a Zóna Taxi vezérigazgatójaként, korábbról a Citadellán épült illegális épület tulajdonosaként ismert Veres István vállalkozót. Lapunk úgy tudja, hogy a vállalkozó őrizetbe vételével szinte egy időben őrizetbe vették a Budapest Airport volt jogi igazgatóját és munkatársát, R. Krisztinát és Sz. Györgyöt, valamint még egy személyt is.
Az ügy a Zóna Taxi 2006-tól élő szerződésével kapcsolatos, tudomásunk szerint a rendőrségi ügyszám 2009-es, tehát a hatóság abban az évben kezdte meg a nyomozást. Értesüléseink szerint ebben az ügyben egyébként már másfél éve is tartottak házkutatást Veresnél, vannak olyan forrásaink, akik ennek ismeretében meglepődtek azon, hogy az érintetteket most lefogták.
Különösen azért, mert Budapest Airport volt jogászai ellen gazdálkodó szervezet önálló intézkedésre jogosult dolgozója által kötelezettségszegéssel, bűnszövetségben és üzletszerűen elkövetett vesztegetés bűntette és más bűncselekmények miatt már vádat is emelt a Fővárosi Főügyészség februárban. Az ugyan egy másik ügy, de a két jogász több hónapot töltött előzetesben, most az ügy hamarosan kezdődő bírósági tárgyalására készülnek, hogy kiderüljön, milyen bizonyítékokat sikerült beszereznie a nyomozó hatóságnak.
A Főügyészség korábbi közleménye szerint Sz. György és R. Krisztina 2008-ban és 2009-ben több olyan ügyvédi irodával kötött megbízási szerződést, amelynek tagjai hajlandóak voltak a megbízási díj egy részét visszajuttatni a vádlottaknak. Ebben és a többi kapcsolódó ügyben a Budapest Airport korábban több feljelentést is tett, mert feltételezésük szerint a Veres vezette Zóna Taxi nem a szerződésnek megfelelően járt el velük szemben.
Veressel kapcsolatban egyelőre meg nem erősített információnk, hogy külföldről tért haza és a repülőtéren vették őrizetbe, egyebekben pedig nemrég kezdett tárgyalásokba a magyar állam képviselőivel a citadellai ingatlanjának visszaadásáról.
Az ügyhöz közel álló forrásokból úgy tudjuk: a hatóságok a feljelentések és más információk alapján arra gyanakodnak, hogy a vállalkozó és a jogászok összejátszhattak: egyfelől, a jogászok a Zóna Taxinak olyan körülményeket ismertek el, amelyek szerint az nem tudta érvényesíteni a tenderen nyert exkluzív jogait, így a taxis cégnek kevesebbet kellett fizetnie. Állítólag erős a gyanú arra, hogy nem ellenőrozték a Zóna forgalmi adatait - ez utóbbi azért fontos, mert egy időben ez alapján fizetett a Zóna a reptérnek. Egy másik időszakban viszont átalánydíjon volt. A gyanú szerint a jogászok mindezért ellenszolgáltatást fogadhattak el, vagyis vesztegetés történt.
Iparági értesülések szerint a repülőtéren egyébként hosszú ideig nem is tudtak a Zóna nem szerződésszerű magatartásról, mert az információ korábban nem jutott el a menedzsmenthez. Ez irányú értesüléseinket, mint ahogy a fenti eseményeket is, Veres István még korábban tagadta lapunknak, amikor erről kérdeztük. Az is igaz azonban, hogy a Zóna - Főtaxi váltás idején a Budapest Airporttól elbocsátottak egy munkatársat, akinek pénzügyi felelőssége is volt, állítólag pont a menedzsment tájékoztatásának elmaradása miatt.
Mint ismert, a Zóna Taxival 2010 tavaszán-nyarán bontotta fel a szerződést a Budapest Airport, arra hivatkozva, hogy a cég hosszú ideje szerződésszegést valósít meg, és jelentős összeggel tartozik is a Budapest Airportnak. A 2010-ben kiírt tendert a Főtaxi nyerte, ám a Zóna Taxi munkatársai esetenként még ma is feltűnnek a repülőtéren.
|
|
Egér | 2012.05.16. 16:09:19 / # 317513 |
|
Szia Lali! Hát ez az kiK ?
Előzmény: #317512 Lali 2012.05.16. 16:02:25 |
Lali | 2012.05.16. 16:02:25 / # 317512 |
|
Tomi! Ki rohant annak idején,hogy napirenden kívül tárgyalja a közgyűlés? Lehetne hűtlen kezeléssel vádolni? Minden esetre nevetséges az egész, és több ponton sántít az egész.
Előzmény: #317511 tomajer 2012.05.16. 15:36:22 |
tomajer | 2012.05.16. 15:36:22 / # 317511 |
[b]Pórul járt a főváros
Úgy tűnik, hogy rossz üzletet kötött tavaly a főváros a Budapest Airport Zrt-vel (BA) a taxisok ügyében. A főváros ugyanis szeretett volna részesedni a reptéri üzemeltető cég taxisoktól származó bevételéből, ám végül pénzhez nem jutott, és a cserébe felajánlott szolgáltatások jó részét sem kapta meg.[/b]
A BA., a repülőtér kezelője információink szerint évi 120 millió forintot kap a Főtaxitól cserébe azért, hogy a személyfuvarozó cég kizárólagosan használhatja a reptéri drosztokat. Ebből a pénzből szeretett volna részesedni a terület tulajdonosaként a főváros, mert - miként Tarlós István főpolgármester fogalmazott - "vége annak a korszaknak, amikor csak úgy ajándékba adták oda a multinak a drosztok üzemeltetési jogát". A tavaly tavasszal ez ügyben a reptéri üzemeltető és a főváros között kezdett tárgyalások végül megegyezéssel végződtek. A pontokba szedett szerződés nagy része azonban papíron maradt.
A tárgyalások kezdetén a főváros még pénzbeli részesedést akart szerezni a taxisoktól származó bevételből, de a Budapest Airport nem kívánt osztozni a befolyó összegen - ismertette érdeklődésünkre a részleteket Markovics Ernő Gábor, az egyeztetésekért felelős Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgató-helyettese. Mivel valamilyen részesedésre mégis igényt tartott, a főváros kénytelen volt olyan, a BA által felajánlott szolgáltatásokkal beérni, amelyek az utasokat segítik. Így nem egy klasszikus adás-vételi szerződés, hanem együttműködési megállapodás született a reptéri üzemeltető és a főváros között, amelyben a BA a terület kezelőjeként diktálhatott.
A jelenlegi törvények szerint ugyanis a főváros semmilyen hozzájárulása nem szükséges ahhoz, hogy a reptéri üzemeltető a saját területén csak az általa kiválasztott taxik számára adjon várakozási engedélyt. Ám a BA a jó viszony érdekében hajlandó volt valamit nyújtani a fővárosnak. Felajánlotta, hogy lépéseket tesz az utasok kényelmének fokozására, autóparkolót alakít ki, s autóbusz jegyeket árusító automaták felállításával segíti, hogy az utasok a taxik mellett tömegközlekedéssel is bejuthassanak a reptérről a városba. Vállalta azt is, hogy a főváros számára információs helyiségeket alakít ki. A megállapodás 5 évre szól, s ez idő alatt a főváros nem tud beleszólni abba, hogy a BA melyik taxitársasággal szerződik.
A szerződés alapján végül az úgynevezett pufferparkoló elkészült, s néhány padot is kitettek, de a nagyobb tételt jelentő beruházások azóta is váratnak magukra. A három, egyenként 12 millió forintba kerülő jegykiadó automata felállítása és az információs helyiségek kialakítása a mai napig nem történt meg. A jegyautomaták felállításának csúszását korábban azzal indokolták: arra várnak, hogy a berendezések az e-ticket, vagyis az elektronikus jegy kiadására is képesek legyenek, s ne kelljen emiatt idő előtt kiselejtezni őket.
Időközben pedig a szerződést az élet is felülírta. A Budapest Airport úgy döntött, hogy a Malév csődje nyomán bekövetkező forgalomcsökkenés miatt bezárja az egyes terminált, ahol amúgy az egyik jegykiadó automata helyet kapott volna. Persze ha a főváros ragaszkodik a szerződésben foglaltakhoz, felállíttathat egy jegykiadó automatát 12 millió forintért oda, ahol senki nem jár. Ellenkező esetben újra kell tárgyalnia a megállapodást.
A BA a szerződés öt éves időtartama alatt a hírek szerint 600 millió forinttal gyarapodik a Főtaxi révén. Hosszas alkudozás után ennek az összegnek alig a tizedét ígérte oda a fővárosnak. De egyelőre ez az ígéret sem látszik teljesülni.
Átköltöznek a fapadosok
A Budapest Airport (BA) a május 29-ről 30-ra virradó éjszaka valamennyi, a repülőtér 1-es termináljáról közlekedő légitársaságot átköltözteti a 2-es terminálra. Május 30-tól az easyJet, a Germanwings, a Jet2.com, a Norwegian és a Wizz Air utasai egyaránt a repülőtér 2B termináljáról indulhatnak. Az érkezési terminál továbbra is a kiindulás helyétől függ: a schengeni övezet országaiból a 2A, a nem-schengeni zónából pedig a 2B terminálra érkezik valamennyi utas. A BA már korábban bejelentette: ideiglenesen bezárja az 1-es terminált.
NÉPSZAVA-információ /
|
|
tomajer | 2012.03.14. 16:39:17 / # 317509 |
[b]Budapest Airport: a reptér talpra állása a tét
Budapest, 2012. március 14. A Budapest Airport azonnali lépésekre kényszerült annak érdekében, hogy a vállalat továbbra is működőképes maradhasson. A 2012-es üzleti terv, valamint a Malév leállása után megmaradt pénzügyi források felülvizsgálata eredményeképpen szükséges lépéssé vált az 1. Terminál ideiglenes bezárása, valamint a Cargo City névre keresztelt légiáru-kicserélő központ megépítésének elhalasztása.
Felülvizsgálta 2012-es utasforgalmi előrejelzését és üzleti tervét a Budapest Airport. A repülőteret üzemeltető vállalat a nemzeti légitársaság leállása miatt kényszerült módosítani idei terveit. A Malév kiesésével a 2. Terminálon jelentős tartalék szabadult fel, miközben az 1. Terminál csúcsidőben az utaskiszolgálási kapacitásának határait súrolja. Éppen ezért felmerült a teljes forgalom ideiglenes áthelyezése a jóval tágasabb 2. Terminálra. Ezt a Budapest Airport jelentette be egy a tegnapi napon valamennyi repülőtéri partnere részvételével megtartott találkozón.
A nemzeti légitársaság elvesztése után a Budapest Airport folyamatosan azon dolgozik, hogy pótolja a veszteséget minden területen. Bár több új légitársaság érkezett Budapestre, illetve az itt lévő légitársaságok is jelentettek be járatsűrítéseket vagy kapacitásbővítéseket, további kiigazító lépésekre van szükség a vállalat talpra állításához. Az egyik ilyen intézkedés értelmében a Cargo City, vagyis Cargo Város névre keresztelt repülőtéri légiáru-kicserélő központ megépítését is el kellett halasztani. A cargo központ beruházás várhatóan két év múlva indulhat meg.
A Budapest Airportnak továbbra is szándékában áll egyéb repülőtéri fejlesztési projektek megvalósítása. Ezek közé tartozik a 2. Terminál tőszomszédságában, külsős befektető bevonásával megépítendő repülőtéri hotel is, amennyiben az ezt gátló bürokratikus akadályokat a közeljövőben sikerül elhárítani.
Az 1. Terminál kiürítési tervét, illetve annak ütemezését a Budapest Airport valamennyi érintett partnere bevonásával a következő hetekben alakítja ki.
További információ:
Hardy Mihály
kommunikációs igazgató
Budapest Airport Zrt.
|
|
tomajer | 2012.03.14. 13:53:23 / # 317508 |
[b]A taxisokat nem rázza meg Ferihegy 1 bezárása
A taxis cégeknek nem okoz forgalomkiesést az 1-es terminál bezárása a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, mivel az eddig három terminálra érkező utasok a jövőben a 2A és 2B terminálra koncentrálódnak - mondta az MTI kérdésére a Főtaxi és a City Taxi képviselője.[/b]
Előzmény: #317505 iron 2012.03.14. 11:50:37 |
|
iron | 2012.03.14. 11:50:37 / # 317505 |
|
.
|
kertestaxi | 2012.03.14. 09:56:26 / # 317507 |
|
Gyökeresen átalakította a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Malév. Eltüntette az utasokat.
|
tomajer | 2012.03.14. 06:53:58 / # 317506 |
[b]Bezár Ferihegy 1. ?
Áprilisban bezárják a budapesti repülőtér 1-es terminálját - írja a Lánchíd Rádió weblapja. A döntést e szerint az üzletek bérlőinek már bejelentették, s azzal indokolták, hogy a jelenlegi forgalomhoz elegendő 1 terminál használata is.[/b]
A hir24.hu megkérdezte a reptér szóvivőjét, Hardy Mihályt, aki szerint számos lehetőséget vizsgál a cég a Malév csődje után, de egylőre döntés még nem született.
Tartunk tőle, hogy a hír igaz. Jelenleg az a hülye helyzet van, hogy az 1-es, fapadosokat kiszolgáló terminálra a Ryanair már nem fért be, ezért a 2-esre kénytelen járni. Viszont ezzel együtt is kong az ürességtől a 2-es terminál a Malév kiesése után. Ha az összes fapadost átkényszerítik a 2-es terminálba, az jó a reptérnek, mert a tavaly átadott SkyCourt üzleteiben sanszos, hogy több pénzt hagynak az utasok, mint az 1-es terminál szerényebb kínálatú üzleteiben.
A fapados utas viszont kissé ráfázott, mert nem tud vonattal kijutni a reptérre és eleve messzebb van a városközponttól a 2-es terminál, mint az 1-es.
|
|
verseny | 2011.12.05. 12:51:45 / # 317504 |
|
magyarenglishdeutsch
Kezdőoldal Hírek Nyilatkozat, valamint Eljárás és Szankciórend
2011. szeptember 2.
12 hetes munka gyümölcseként megszületett az a Nyilatkozat és mellékletei, melyek megérkezésétől tette függővé a Budapest Airport Zrt. az átmeneti intézkedések megtételét, melyek az azonnali telefonos megrendelt taxikat igénybe venni kívánó utasközönség megfelelő szintű kiszolgálását hivatottak biztosítani. A tárgyalás-sorozaton valamennyi fontos taxi társaság részt vett; döntő többségük aláírta a nyilatkozatot (mely nyilatkozatot az aláírásokkal a lenti mellékletre kattintva töltheti le). Jelzéseket kaptuk újabb csatlakozni kívánókról is, akik a lentebb található bianco Nyilatkozaton, a bianco Eljárás és szankciórend és a bianco Adatlap - mely vonatkozik az egyéni és társas vállalkozásokra is - kitöltésével, aláírásával és az eredeti példányok (mindegyikből két példány) visszajuttatásával fejezhetik egyetértésüket, csatlakozási szándékukat. Az eredeti példányokat a 1016 Bp., Krisztina krt. 99. VI. emelet 634. szobába, Ipari Tagozat Rab Krisztina tagozati titkár részére (Postacím: 1253 Bp., Pf. 10.). A második eredeti példány átvételét a tagozati titkár igazolja, és az így aláírt dokumentumokat visszajuttatja az érintettnek.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér területére való behajtás ellenőrzését a Repülőtéri Rendőrség és a Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Nonprofit Kft. végzi, mely ellenőrzések alapját egy adatbázis képezi. Ezen adatbázis kezelésére az alábbi pontok adnak segítséget:
1. A nyilatkozatot aláíró cégek a lentebb található excel formátumú adatlapot kitöltve és pendrive-on adják át a BKIK-ban Rab Krisztinának
2. Ez a pendrive-on lévő anyag 2 példányban kerül kinyomtatásra, és minden oldalát szignálnia kell mind a cégképviselőnek, mind a BKIK részéről az átvevőnek - Rab Krisztinának -, majd ebből 1 példányt visszakapnak a cégek.
3. Az adatsorokból előállítja a BKIK az engedélyesek listáját a BA Zrt. részére, majd miután a BA Zrt. írásban átvette az összesített anyagot, abból példányt biztosít a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Nonprofit Kft.-nek. Az átadandó lista adattartalma - amit a BKIK a beérkezett excel táblából készít - az alábbi lesz:
Egyéni vagy társas vállalkozás neve (Taxiengedélyes neve): Taxi gépjármú rendszáma: Gépjármű típusa:
4. A gépjárműrendszámról, vagy alvállalkozói változásról az eljárás a fentiek szerint – ugyanúgy - történik.
6. A helyszíni aláírás miatt pendrive-on található dokumentumot, kérjük olyan személy adja át, aki megfelelő aláírási joggal, vagy meghatalmazással rendelkezik.
További információt Rab Krisztinánál kaphatnak a 30/383-7679 mobilszámon, a 1/488-2154 telefonszámon, a rab.krisztina@bkik.hu e-mail címen kaphatnak.
Csatolt állományok
• Nyilatkozat (156 KB)
• Nyilatkozat aláírások (60 KB)
• Eljárás és szankciórend (120 KB)
• Bianco nyilatkozat (128 KB)
• Bianco eljárás és szankciórend (126 KB)
• Bianco adatlap (35 KB)
|
verseny | 2011.12.05. 12:38:48 / # 317503 |
|
http://www.ipar.bkik.hu/post/post_attachments/download/24/title:Bianco%20elj%C3%A1r%C3%A1s%20%C3%A9s%20szankci%C3%B3rend
|
verseny | 2011.12.05. 12:37:57 / # 317502 |
|
http://www.ipar.bkik.hu/post/post_attachments/download/20/title:Nyilatkozat
|
verseny | 2011.12.05. 12:36:29 / # 317501 |
|
Rólunk
Rendezvények
Hírek
Kapcsolat
BKIK
magyarenglishdeutsch
Kezdőoldal Hírek Kamarai összefoglaló a taxi tevékenység szabályozásáról
2011. szeptember 21.
Kamarai összefoglaló a taxi tevékenység szabályozásáról
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara VI. Közlekedés, Szállítás, Szállítmányozás Osztálya a Főváros és a taxis érdekképviseletek között zajló egyeztetések koordinátoraként az alábbi összefoglaló áttekintést adja közre.
Az érdekképviseletek által a piac megreformálása és a repülőtéri taxi helyzet konszolidálása érdekében tartott demonstrációt követően a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara VI. Közlekedés, Szállítás, Szállítmányozás Osztálya készséggel adott otthont a Főváros és a taxis szakma képviselői számára a tárgyalások lebonyolítására. Tekintettel arra, hogy Kamara alapvető célkitűzései közé tartozik a piaci magatartás tisztességének, a gazdasági tevékenységet folytatók általános, együttes érdekeinek érvényesülése,valamint – nem utolsósorban – a szolgáltatást igénybevevők kiszolgálásának színvonalemelése.
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által koordinált, három hónapig tartó tárgyalás sorozat elején a taxis szakmai érdekképviseletek és a fővárosi fuvarszervező irodák képviselői ismertették alapvető elvárásaikat taxi piac szabályozása és a repülőtéri taxi „utasfelvételi” pontok elhelyezése és használata tekintetében a Fővárosi Önkormányzat által delegált Dr. Komáromi Endrével. Ez utóbbi kérdésben teljes sikerként könyvelhető el, hogy a Budapest Airport Zrt. a BKIK és a Fővárosi Önkorányzat képviselőjének hatékony közreműködése révén, szeptember elején visszaállította az eredeti forgalmi rendet, és a rendelt taxik az érkezési szinten vehetik fel utasaikat a repülőtér 2-es terminálján.
A közel két évtizede halogatott piacszabályozást szorgalmazó érdekképviseletek a Kamarával teljes egyetértésben a négy főelem egyidejű megreformálását sürgették, amelyek lehetővé teszik az utazóközönség számára, hogy könnyen, kiszámítható áron juthassanak magas színvonalú taxi szolgáltatáshoz, ellenőrzött körülmények között.
A létszám, a tarifa, a taxiállomások rendje és rendszere, valamint az ellenőrzés kérdésköre a tárgyalások során kiegészült a fuvarszervezői tevékenység szabályozására irányuló elképzelésekkel is, amely részben az utasok, részben a taxis vállalkozók védelmét hivatott szolgálni, de hatékonysági és gazdaságossági hozadéka is lehet.
Dr. Komáromi Endrének a Fővárosi Önkormányzat képviselőjének kérésére a tárgyalásokon résztvevő érdekképviseletek és fuvarszervező irodák képviselői a fő célkitűzés, azaz egy szabályozott, jól ellenőrizhető piac kialakítása mellett, öt kérdéskörben dolgozták ki javaslatukat:
1. A szolgáltatás szervezésének műszaki, személyi, és pénzügyi feltételei.
2. A személytaxi szolgáltatást végző vállalkozásokra vonatkozó előírások. Ezen belül a környezetvédelem, az utas biztonság, a jármű külső megjelenése, a jármű műszaki feltételei, és a tevékenység kereteinek szabályozása.
3. A tarifa szabályozás újragondolása, fix tarifa bevezetése, vagy a maximált tarifa mértékének emelése.
4. A taxaméterek működésének újra gondolásával kapcsolatos javaslatok.
5. A repülőtéri utasfelvételi pontok működéséhez kapcsolódó szabályozás.
A témakörök kidolgozására létrehozott munkacsoportok a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által javasolt munkamódszer alapján folyamatosan egyeztettek valamennyi, a tárgyalásokon résztvevő érintettel és anyagaikat megküldték valamennyi fővárosi fuvarszervező irodának véleményezésre. Az ilyen módon véglegesített javaslatok kerültek vissza a tárgyalóasztalhoz, ahol ismételten megvitatásra, majd többségi elfogadásra, és a főváros képviselőjének átadásra kerültek. Az egyeztetési folyamat idején minden érintettnek lehetősége nyílt különvéleményt megfogalmazni, amely kisebbségi véleményként került rögzítésre.
A tárgyalófelek megállapodtak abban, hogy a fuvarszervezési tevékenység végzéséhez a továbbiakban engedély szükséges, amelynek feltételeit rögzítették.
Megállapodás született abban, hogy a Főváros a taxi tevékenység szabályozásáról szóló kormányrendeleten túlmenően – a benyújtott javaslatban foglaltak szerint – szabályozza az engedélyek kiadásának feltételeit, és ezzel indirekt módon a létszámot korlátozza.
Elkészültek a repülőtéri utasfelvételi pontok használatához szükséges nyilatkozatok és megállapodások.
A Fővárosi Önkormányzat képviselője nem fogadta el a fix tarifa bevezetésére vonatkozó javaslatot, azonban felhívta az érdekképviseletek figyelmét, hogy ezzel kapcsolatos elképzelésüket közvetlenül a Főpolgármester Úrnaknek is benyújthatják, és kezdeményezhetik annak bevezetését, bár indokoltnak csak a szolgáltatás minőségi egységesítése, a járművek műszaki, kényelmi színvonalának közelítése után tartja.
A tárgyalások lezárásaként Dr. Komáromi Endre elmondta, hogy az egyeztetések során elkészült javaslatokat beépítik egy rendelettervezetbe, amelynek elkészülte után ismét tárgyalóasztalhoz ülnek az érintettekkel.
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara VI. Közlekedés, Szállítás, Szállítmányozás Osztálya és Taxis Szakmai Kollégiuma a példátlanul hosszú, a szakma valamennyi lényeges kérdését érintő tárgyalás sorozatot, és annak eredményét pozitívan értékeli, ismételten felhívva a figyelmet arra, hogy az átfogó szabályozás csak abban az esetben hozhatja meg a várt eredményt, amennyiben annak valamennyi eleme egy időben kerül bevezetésre. Ellenkező esetben a piacon ismét olyan torzulások jelentkezhetnek, amelyek jelentős mértékben akadályozhatják a működést.
Budapest, 2011. szeptember 21.
Ipari Szolgáltató Centrum
Központi Kamarairányítási Rendszer
Galéria
Nyomtatványok
ESEMÉNYNAPTÁR
« visszaelőre »
December 2011
H K Sze Cs P Szo V
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Események keresése
BKIK bankszámla: CIB Bank Zrt. 10700457- 48911300- 52000001 (tagdíjfizetésnél a kamarai azonosítót kérjük a megjegyzésben közölni)
fejlesztette: Pont Systems Group
|
kopasz | 2011.09.14. 19:55:01 / # 317500 |
|
allom, hogy egy-két volt kollégát száműztek taxis társaim a reptérről, mármint az utas lopkodósoktól..., és a többi lopóssal mi lesz?
|
Lali | 2011.09.13. 09:25:19 / # 317499 |
|
Lehet,hogy teljesen szabályosan járnak el. Nem tapasztalnak semmi jogszabályba ütközőt ezért nem intézkednek. Ezen neked kellene elgondolkodni. Akkor rájönnél nem ők a te problémád, hanem azok akik intézményesítették a kidobót(újkori nevén visszapörgetés).
Előzmény: #317495 2011.09.11. 11:07:47 |