A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával Ön beleegyezik a cookie-k alkalmazásába.További információRendben

Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
V.I. 2007.02.10. 14:03:15 / # 312293
avatar
János bátyó!Te mint nagy pufajkás városlakó te sem válaszoltál!Tán nagy kongresszus van elfoglalt vagy?Vagy te is túrod az uccát 7végén és nincs idöd?
V.I. 2007.02.10. 13:46:05 / # 312292
avatar
Miből gondolod hogy a te feladatod itt az embereket osztani?És még mindig kérdezem mért kerülöd el a te személyedet ért kritikákat?
spy 2007.02.10. 11:33:19 / # 312289
avatar
Megérkeztél külföldről? Úgy látom, hogy jót tett egy kis pihenés.... Hidd el, ha ilyen rendesen irogattok (a többi nickeddel és a barátaiddal együtt (189)), akkor nem lesz baj. Nem vagyok provokátor és nem vagyok zonás se. Viszont a nagyapám böllér volt, az apám is. Sokat tanultam Tőlük. Igaz, mint taxis ennek nem sok hasznát veszem. Szia 177. Élvezzük a dolgok jó oldalát!
döncielemér 2007.02.10. 09:28:55 / # 312288
avatar
Maximálisan kulturáltan válaszoltam nem arogánsan. Javaslatom olvasd el mégegyszer. Előszőr megköszöntem az észrevételedet és megkértelek hogy olvasd el amit most írok. Utána beollóztam a Válaszok nick nevű író olvasó által leírt hozzászólását még tavalyról. Majd eztán megírom, hogy kitől származik. Szerintem te is figyelmetlenül olvasol. Nem láttam hozzám intézet kérdéseket talán ezért sem reagáltam rá. A másik :nem osztok senkit keményen csak azt aki megérdemli és személyeskedik. Részemről befejezetnek nyilvánítom.
zónatourist 2007.02.10. 08:42:53 / # 312287
avatar
Én csak a "magasabb vezetői poziciókat" írtam le,akik komolyan felelősek a Zónataxiban meghozott döntésekért! Akiről te beszélsz azok utasitásokat végrehajtó emberek, nem is biztos, hogy egyetértenek avval amit csinálnak csak kell a pénz!

zónatourist 2007.02.10. 08:37:50 / # 312286
avatar
"Neki van esze, okos ember és ért a fuvarozáshoz,de ez régen volt és gondolom most már inkább a PÉNZ a motiváló erő!!" A minibusz és a reptéri taxizás között ég és a föld a különbség!(nekem nem tűnt "okos embernek" szerintem te elfogult vagy!)
Gebubá 2007.02.09. 23:04:37 / # 312285
avatar
Napok óta olvasgatom a fórumot, de igazán nagy előre lépést nem igen lehet elvárni, mert ezekből a párbeszédekből csak az látszik igazolódni, miszerint egyik kollega sem tagadhatja meg "taxis" mivoltát. Vagyis marad a helyben topogás, a pocskondiázás meg a melyik kollégának nagyobb a szemétdombja című rovat totális feltárása, immár a nagyvilág előtt. Persze ezen nem lehet csodálkozni, hiszen mióta taxizom ez így volt mindig. 1990 Taxisblokád Megmutatkozott, hogy a taxisok, akik dolgoznak, és magukon kívül még jó néhány embert eltartanak, igenis összetartoznak és össze is tartanak. Ma ez hol van Uraim? Sehol, mert már akkor is volt néhány szellemi toprongy, aki kilógott a sorból, és szépen előkészítette a totális széthúzást. Nem változott semmi, mikor a Gábriel megemelte az árait, és teljesen egyedül maradva (kivéve a mezitlábasokat, akik szintén emeltek)egy újabb csapat lett, kik kilógtak a sorból. Pedig az ő áraik voltak a piacnak a megfelelőek. Innentől már igen komoly lejtőn volt a taxistársadalom, hiszen néhány pénzügyi "zsenit" kivéve, mindenki egyre kevesebbet keresett. Ezek a "zsenik" pedig rendesen megtollasodtak, Rajtunk. Miért? Azon egyszerű oknál fogva, hogy ők felismerték a gyenge pontunkat, ami egyrészt a társadalmi helyzetükből, a tipikus szűklátókörű gondolkodásunkból, valamint a tipikus magyar nemtörődömségünkből adódik, nem beszélve az egoizmusról. Aztán ezek a "zsenik" elkezdtek szaporodni! Igen, köztük is megvolt a párharc, hiszen egyre jobban sűllyedt a tarifa, egyre-másra vágtak egymás árai alá a cégek. Erre mit csinált a taxis? Vándorolt, beletörődött és egyre többett gürizett. Mára megbékéltek a cégek, melyek ugyan kissé a kartelekhez hasonlóan alakítják a díjszabásaikat, de nekik így is jó, hiszen mi birkák rohanunk tagdíjat fizetni, aztán már kaukciót is, mitőbb számolás nélkül a büntiket is. Így mennyiért is megyünk kilóméterenként??? Erre most itt van a Zóna! Nem rosszabb ez, hiszen megmutatja nekünk, mennyivel is tudunk mi többett dolgozni, és mennyivel többet tudunk keresni, másoknak. Erre pedig mit csinál a taxis? Amit eddig is, a Veres egy állat, a Zónások meg a birkái! Nem uraim! A Veres az okos, "zseni", mert felismerte a lehetőséget, és ehhez még az összes Touristos asszisztált is, befizetve a pályázati díjat, és nemtörödöm módon hanyagolva el, hogy hogyan is lesz. A birkái pedig nem is azok, hiszen csak pont annyit akarnak, mint bárki más. Dolgozni és élni. Hiszen hiába is minden, hova menjen, egy céghez? Rutintalanul, áldozzon oda inkább kaukciót, turbózza a rádióját 150 ezerért, és küzdjön nap, mint nap az öreg rókákkal? Ez sem megoldás.Menjen az utcára? Már nincs egy valamire való droszt, amit ne védene egy másik típusú "zseni". De mit lehet tenni? Egy ilyen országban, ahol mindenhol ez zajlik, mindenki (néhány kivétellel szemben) jellemtelen, és már szinte mindenkinek vérében benne van, keress pénzt úgy, hogy nem számit ki döglik meg tőle. Szóval nem nagyon lehet mit tenni, hiszen a kevés korrekt ember, inkább marad magányában, a többiek pedig batyuznak, nagypályáznak, lenyulják az utasokat, a sor végéről mennek el, beállnak birkának, a zsenikről már nem is beszélve! Valahogy így látom a magam és a kollegáimat, de nincs ez másképp az orszában sem. Evezzük a csónakot, de most a reptér oldala van feljebb, és mindenki a másik oldalon kapaszkodik. Egyszer megint helyre áll a rend, és mi ugyan olyan naívan tovább evezünk, még kevesebbért.

V.I. 2007.02.09. 22:33:46 / # 312284
avatar
Én kulturált stílusban írtam neked nem értem mért írsz ilyen arogánsan?"nagyon be vagy szarva tőle"ezt mire véljem??Nekem nincs jogom senki felett ítélkezni főleg ha nem ismerem az előéletét.De mért vagy ilyen titokzatos a veled kapcsolatos kérdésekben?Megfigyeltem hogy te keményen osztod a lapokat és a rád vonatkozó felvetéseken viszont átsiklasz.mért?

V.I. 2007.02.09. 21:55:27 / # 312282
avatar
Hol jobb túrni az utcát?A taxi2000-nél vagy a Tele5-nél?Jani bá neked melyik jött be?
V.I. 2007.02.09. 21:52:38 / # 312281
avatar
ok értem.De még mennyi időt adsz magadnak?
Fotó 2007.02.09. 21:49:33 / # 312280
avatar
Hallom milyen buli üzletet kötött a Fáy utcai VW a szinespityuval. Alaphangon 500-600 ezer haszon a zsebébe adómentesen.Flotta kedvezmény! Taxisok ehhez gratulálok! Ja másik hogy a Merkedesek meg nem jók mehetnek a kukába! Persze mert azon nincsen zsé!

Pazo 2007.02.09. 21:37:15 / # 312279
avatar
A Kővári azt mondta,hogy egy nagy és szép multinacionális céget szeretne kihiozni a Zónából-tehát a motivációm a kihivás! Na jó nem hülyültem meg teljesen! Az beszél multi cégről aki soha nem dolgozott ott! Nekem 20 ember dolgozott már a kezem alatt amig be nem zárták a céget. Én tudom milyen egy ilyen cég! Ez nem Kővárikám, remélem te is olvasod a fórumot! Azért dolgoznak itt nálad sokkal okosabb emberek is!
V.I. 2007.02.09. 21:17:13 / # 312278
avatar
Akkor mi motivál?
Pazo 2007.02.09. 20:59:49 / # 312276
avatar
Az a baj,hogy rohadtul igazad van!! Visszfuvar? az mi??:-( Múltkor reggel 7,30-tól este 11-ig csináltam 4 kanyart!! Jó kis órabér nem?
Pazo 2007.02.09. 20:55:53 / # 312275
avatar
A Viktori a fönököm volt anno a minibusznál. Neki van esze, okos ember és ért a fuvarozáshoz,de ez régen volt és gondolom most már inkább a PÉNZ a motiváló erő!!

roby 2007.02.09. 20:12:53 / # 312274
avatar
Megcsinálják és akkor mi van?Megcsináltak fletoék már különb dolgokat is.A verest is ök helyezték pozicioba!De azért érdekes kérdés lenne az is,hogy hova tünt a reptérért 1éve kapott 460 milliárd???
Gentile 2007.02.09. 19:27:35 / # 312272
avatar
Melyik rohadt tolvaj gazember cége ez a FEREX? Repteres kollégák és minden taxisok forduljatok Ti is állami támogatásért. [font size=4][/b]Itt már tényleg mindent meglehet csinálni, siralmas.
Gentile 2007.02.09. 19:25:21 / # 312271
avatar
Magánvasút visz 2010-től Ferihegyre Vonat helyett egyelőre újabb ígéret az egyes terminál mellett Az államnak 2027-ig évente 3,5 milliárd, az utasoknak jegyenként 1500-2000 forintjába kerülne a Ferihegyi repülőtér új gyorsvasútja. A negyvenmilliárd forintos beruházás konceszsziós tenderét a gazdasági tárca márciusban írná ki. Az első vonatok 2010-ben állhatnak be a légikikötő kettes terminálja alá. A terv kész, már csak a kormánynak kell megadnia a szabad jelzést a Ferihegyi repülőteret a Keleti pályaudvarral öszszekötő gyorsvasút megépítéséhez - értesült lapunk. A Ferihegy expressz (Ferex) néven jegyzett beruházás a gazdasági tárca javaslata szerint magánbefektetők bevonásával, koncesszióban épülne meg. Tenderét márciusban írnák ki, a gyorsvasút építése pedig 2008-ban kezdődhetne. közbeszerzési eljárásnak ugyanakkor elvben feledtetnie kellene a fiaskót: a MÁV immár egyéves késésben van a repülőtér egyes terminálja melletti vasútállomás átadásával. - A Ferihegyi repülőtér gyorsvasútját magánbefektetők bevonásával kell megépíteni - jelentette ki tavaly áprilisban Kóka János. A Nyugati pályaudvar és a repülőtér közötti ideiglenes vonatközlekedés őszi beindítását a MÁV tévesnek bizonyult prognózisai alapján beharangozó szakminiszter elképzelései azóta nem sokat változtak. Igaz, a fapados légitársaságoknak otthont adó régi repülőtéri terminálnál - az ehhez szükséges beruházás szerződésének késedelmes aláírása miatt - még ma sem áll meg a vonat, de legalább a Ferex tervei kikristályosodtak. A beruházás részleteiről a gazdasági tárcánál nem nyilatkoznak. Annyit mégis lehet tudni: a tervezett nyomvonalat kijelölték, ennek alapján a gyorsvasút építése mintegy negyvenmilliárd forintba kerül majd. Elvben ebből a pénzből kellene megoldást találni arra, hogy a Keleti pályaudvarról húszpercenként rendszeresen induló vonatok Kőbánya-Kispest és Ferihegy1 megállóhely érintésével 18 perces menetidővel eljussanak a repülőtér kettes terminálja alatti végállomásukra. Ehhez az építőknek a teljes hosszában 18,5 kilométeres vasútvonalból 11 kilométeren kell új pályát építeniük. Emellett gondoskodniuk kell az elektronikus jegyértékesítés feltételeinek megteremtéséről, automata kapuk kialakításáról, külön peronokról és végállomási létesítményekről. Arra egyelőre nincs garancia, hogy a szaktárca költségbecslésével a projektre pályázó magánbefektetők is egyetértenek majd. Invesztíciójuknak mindenesetre a húszéves konceszsziós időszak alatt 2007 és 2027 között kellene megtérülnie. Méghozzá az állam által évente fizetett 2,8 milliárd forintra rúgó, rendelkezésre állási díjból. És persze még fedezetet kellene találni a működtetési költségekre is - a vonatok közlekedtetése mellett a befektetőknek a csomagmegőrzésről, a hosztesz-, valamint biztonsági szolgáltatásokról is gondoskodniuk kell. A magas színvonalú szolgáltatásokért azonban sokat nem kérhetnek: a jegyárakat 1500-2000 forintban maximálnák (ez az elfogadható díjszint), holott a gazdaságilag indokolt jegyár elérné a 3000-4000 forintot. A kettő közötti különbséget a költségvetés jegyártámogatás címén fizetné. Az előrejelzések szerint a repülőtéri gyorsvasútnak 2010-es indulási évében akár 4,5 millió utasa is lehetne. A szaktárca pénzügyi modelljében azonban erre az évre csak 900 ezer utassal számol. Amihez a minisztériumi szakértők számításai szerint 4,2 milliárd forint árkiegészítés tartozna - ennyivel kellene pótolni a jegyárakból származó bevételt ahhoz, hogy a vasutat működtetni lehessen. Vagyis a rendelkezésre állási díjjal együtt az államnak 2010-ben mintegy hétmilliárd forintot kellene a Ferex kalapjába dobnia. A várakozások szerint azonban csak az első év lesz ilyen drága a költségvetés számára. Az államot terhelő kiadások a koncessziós időszak alatt átlagosan nem haladják majd meg az évi 3,5 milliárd forintot. A Ferex utasforgalmának felfutásával párhuzamosan ugyanis a vasút üzemeltetője egyre nagyobb bevételhez jut majd, ami lehetővé teszi az árkiegészítés mérséklését. Méghozzá igen nagy lépésekben: 2014-ben már csak egymilliárd forint lenne a mérték, 2018-ban pedig akár teljesen meg is szűnhet. Így húsz évre elosztva átlagos összege mintegy 750 millió forint lenne - feltéve, hogy a számítások helyesek. Akárhogy is lesz, a Ferihegyre tartóknak legalább májusig még biztosan nélkülözniük kell a vonatokat. A MÁV szerint a Colas Dunántúl Zrt.-nek a hátralévő négy hónapra szüksége lesz a Ferihegy1 megálló peronjainak, az állomás négy liftet is magában foglaló felüljárójának megépítéséhez. Ez utóbbinál még az alapozás sem kezdődött el. Emellett egyelőre arra sincs egyértelmű válasz: a repülőtéri állomáson milyen vonatok állnak majd meg. népszabadság

kádárjános 2007.02.09. 13:15:37 / # 312268
avatar
Ezért túrják az utcát. Itt a 7vége tele lesz a város világitócsilláros zonabuzival... Azért dolgozik, hogy fizessen ennek a reteknek...
kádárjános 2007.02.09. 13:11:42 / # 312267
avatar
Szép BRIGÁD! Élmény lehet ott dolgozni... A 14-es meg a szakszervezeti bizalmi, a 20-as meg a párttitkár. :DDD

Oldalszám: 544