Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
cabdriver 2010.11.02. 23:15:35 / # 316171
avatar
"csakany-es-golyozapor-haborus-zonava-fog-valtozni-budapest" Remélem az első csákányütés a szinespista fejébe lesz...

Egér 2010.11.02. 21:18:12 / # 316169
avatar
Jó estét kívánok! Játszunk el a gondolattal, hogy valamelyik cég megnyerte a repülőtéri taxi tendert! Írásaitokból számomra az derült ki, hogy átgondolatlanul, mindegy, hogy alkalmazotti vagy vállalkozói szinten űzi a taxizást.Tör, zúz, hogy odakerülhessen a győztes csapatba.Ezért még arra is képes, hogy minden hónapban a szomszédjától kérjen pénzt lízingdíjra, tagdíjra, téli gumira, ablaktörlőlapátra!!! Gondolkodjunk már egy kicsit!!! A főpróba már lezajlott (lásd Zóna 2006-2010). Változások lesznek a tender kihirdetése után:újabb lízing, fekete nadrág, helyett fehér nadrág, a droszt-felügyelők nem kopaszok lesznek, hanem hosszú hajúak.Kapod a piros, meg a fekete pontokat.Letiltanak,vagy leülöd vagy kifizeted!Ezeket a dolgokat azért írom le, mert én ebben részt vettem, mint szenvedő alany!!Egy ideillő mondás:"Az okos ember a másik kárán tanul!" Én nem másokat hibáztatom ,hanem önmagamat.A Zónánál egyes vállalkozó taxisokban csalódtam, mert saját igazukért nem mertek kiállni, hanem a sarokban sunyin meghúzódtak!!!És várták, hogy valaki/valakik elintézi/elintézzék az Ő repülőtéri sorsukat negatívan befolyásoló dolgokat.Ezért nem értem azt, hogy miért kell két kézzel ragaszkodni a rosszhoz.Ismétlem önmagamat:január 1-jétől a reptéri taxizásban annyi fog változni, hogy többet fog fizetni aki a táncmulatságban részt akar venni, mint taxis vállalkozó illetve vállalkozó!!! Minden jel erre mutat!!A tenderkiírás egy HATALMAS KAMU!!!!!!!És erre a KAMURA sokan ráharaptak!!Pl. keressük a régi kapcsolatokat, forronganak a telefonvonalak!! Ide illő párbeszéd: -"Mi nyerjük meg!!! -"Mit?? -"Hagyjál már, mi nyerjük meg!"

Kérdések 2010.11.02. 20:43:09 / # 316170
avatar

Kérdések 2010.11.02. 20:40:56 / # 316168
avatar
Lehet hogy a City taxinál várólistások a Zónások? Lehet hogy mennek ezerrel jelentkezni? Lehet hogy túl kell élni mindent? Lehet hogy még három helyre kellene menni előfelvételizni biztos ami biztos? Lehet hogy gazdátok színes pista ennek nem örül, vagy mégis?

hiénakutya 2010.11.02. 18:30:43 / # 316167
A taxisok számának korlátozására, úgy általában. Nekem ugyanis teljesen mindegy, hogy egy főiskolai végzettségű, munkanélkülivé vált köztisztviselő veszi ki a számból a kenyeret vállalkozóként, vagy egy vidékről, esetleg határon túlról toborzott, 8 elemis, feketemunkásként. A droid fizet drosztdíjat, mert azt a pénzt, amit a munkáltatója fizet be a gépkocsi után, nyilván neki kell kitermelnie. A drosztdíj jelenleg ugyanis autóra szól. Héray 2008-ban 16 milliót vett föl fizetésként, erről volt valahol valami dokumentum is, de most nem fogom előkeresni. Az új kormány, ahogyan te magad is írod: új. Nyilván nem mi vagyunk az első dolguk, és valószinű, hogy a második sem. Megértem a felindultságodat, én sem vagyok túl jó kedvű manapság. Aggaszt a reptér is, mert -bár nem érint közvetlenül,- de óhatatlanul arra gondolok, mi lesz akkor, ha Veres elvtárs rászabadítja a városra a droid-hadseregét. De akkor mi a megoldás? Mi, ha nem az, hogy gátat szabjanak annak, hogy hetente tucatjával állítsák munkába a vidékről, vagy akárhonnan toborzott droidokat? Egy ilyen szabályozásnak viszont csak a drosztrendelet teremtheti meg az alapját.
Egér 2010.11.02. 17:54:50 / # 316166
avatar
Kedves hiénakutya! Milyen létszámra gondoltál?A droid létszámra, vagy a vállalkozó létszámra.Én szerintem a droid nem fizet drosztdíjat!A 16 milliós összeg egy kicsit karcsú!!!Tegyél mögé egy jó pár nullát!!! Fizetünk már elég adót!Kb. tíz éve nem lehet megszüntetni!!Ilyenkor hol az új kormány?? Nem akarunk támadni, sőt MINKET támadnak!!! Sorra mennek tönkre a régi taxis vállalkozók!! Ez a pár gondolat ami kifakadt belőlem a drosztdíjról szólt!!!!Ez egy kis szösszenet, ahhoz képest, amekkora bajt zúdítottak a nyakunkba a reptéren történt események miatt!! Visszatérve az elejére kedves hiénakutya! Ez a létszámstop nem megoldás.Szerintem jan. 1-jétől a maszek taxisok csomagolhatnak!!!!!Csááá!
hiénakutya 2010.11.02. 16:47:02 / # 316165
Csak ismételni tudom magamat: ha ez az ára a létszámkorlátozásnak, akkor én szívesen fizetek Héraynak, Komárominak, tanácselnöknek, bárkinek. Jelenleg pénzt szednek el tőlünk valamiért, amit akkor sem állna módunkban maradéktalanul használni, ha egyébként akarnánk. Innentől kezdve viszont nem tudom, hogy mire szedik a pénzt. Ez lényegében egy adó pillanatnyilag, de akkor ne nevezzék droszthasználati díjnak. Nevezzék taxi-különadónak, vagy mit tudom én! De ebből a szempontból viszont megint csak közömbös, hogy hogy hívják azt a figurát, aki a semmiért fölmarkol 16 milliót évente. Ha a rendszert támadjuk, nem marad érvünk a létszámkorlátozás mellett. Támadni -szerintem- a rendszer működését volna érdemes, vagy szükséges.
alelölülő 2010.11.02. 15:47:16 / # 316164
Emmá komoly. Operettrendőr lett a drosztegylet főgittrágója.

Egér 2010.11.02. 13:48:49 / # 316163
avatar
Szia hiénakutya! Miért Nekünk kell fizetni a Komárominak? A buszjegyet is akkor lyukasztom ki, ha mentem egy megállót!
hiénakutya 2010.11.02. 13:43:07 / # 316162
Szevasz! Fontosnak tartottam, mert az a jövőkép, amit fölvázoltál így akár már sokkal több is lehet egyszerű fantazmagóriánál. Arra egyelőre én nem gyártanék összeesküvés-elméletet, hogy hova- és kit neveznek ki. Minden politikai párt igyekszik pozícióba, jól fizető állásokba helyezni a saját klientúráját. Lehet, hogy csak tartoztak Komárominak valamiért-valamivel és most igy törlesztettek. Nem öröm fizetni a droszthasználati (esetedben drosztnemhasználati) díjat, de az eredeti koncepció az volt, hogy csak a férőhelyek valamilyen arányában adnak majd ki a jövőben engedélyeket. Ez volt az ígéret, amikor a rendszert fölállították. Első körben -szerintem- nem érdemes támadni a rendszert, érdemesebb volna inkább az ígéreteket számonkérni. Én arra hegyezném ki a dolgot, hogy olyan dologért szednek pénzt, amit akkor se tudnál igénybe venni, ha akarnál, hiszen a majd 6000 taxira csupán alig 1600 férőhely jut. A tanácselnök elvtársnak meg én nem fogok nekimenni, mert pillanatnyilag még kormánypárti vagyok. :-)
nyuszicsiga 2010.11.02. 13:29:37 / # 316161
avatar
Ennél jobb kérdéseket már régen hallottam!!! :) :) :)
Egér 2010.11.02. 13:25:56 / # 316160
avatar
Szia hiénakutya! Köszi a kiegészítést:KHT>KFT.Úgy szólt a nóta a választások előtt, hogy amit a szocik hoztak létre a vállalkozók megsarcolására, az mind rossz és meg kell szüntetni.Most új kormányunk van és nem megszünteti ezt a KFT-t, hanem egy bukott magas rangú volt rendőrt tesz ennek az élére! (Soha nem értettem, hogy miért kell azért a dologért fizetnem, amit nem is használtam.De, ha nem fizetsz, akkor nem dolgozhatsz hivatalosan a főváros területén.) Kedves új "tanácselnök" ezt a formációt minek nevezik?
hiénakutya 2010.11.02. 13:10:52 / # 316159
Hát, vagy nem is akarnak. Vagy el akarják adni. Vagy nem tudom. Előbb-utóbb minden kérdésre választ kapunk, csak nem biztos, hogy az jó lesz nekünk...
szálka 2010.11.02. 13:03:22 / # 316158
avatar
Vajon miért kellett kft-vé lenniük? Már nem tudnak elszámolni a befizetésekkel?
hiénakutya 2010.11.02. 12:43:20 / # 316157
Kft.
Egér 2010.11.02. 12:37:59 / # 316156
avatar
Kedves Fotó!! Van érdekes hozzáfűzni valóm!! Milyen volt a Zóna kívülről, illetve belülről? Hogy milyen volt belülről, ugyanolyan, mint bármelyik másik taxis társulás.Nem tudom ,hogyan nevezzem magunkat:maszek taxisok,személyszállító kisiparosnak vagy személytaxis vállalkozónak!Mert ezek közül Én választhatok,de azzal nem megyek semmire egyik taxistársaságnál sem, mert ugyanis Te lehetsz maszek vagy vállalkozó.Sajnos Neked csak egy besorolásod van:VERÉB!!Mindenki lehúz (taxistársulás, tagdíj, önkormányzat, NKH, Droszthasznosító KHT (erre később visszatérek) stb. Belülről ez a dolog olyan volt, mint a farkas és a 3 kismalac meséje!A kismalacok MI voltunk, a maradék AIRPORT TAXISOK (1990-2003).2006 augusztus 15-től szép fokozatosan mint ahogyan említettem a mesében, gyakorlatilag megszűntél vállalkozónak lenni!!Annyiban maradtál csak vállalkozó, hogy fizethetted a lízingdíjat stb.Emberek megváltoztak, egyes régi kollégák kivetkőztek önmagukból (pl. besúgók lettek, mert úgy gondolták, így biztosabb lesz a Zónánál a megélhetésük; a Zónánál ez nem így megy; kihasználunk (pénz, kapcsolatrendszer) és utána eldobunk, mint egy cigarettacsikket és még RÁD is taposunk! Kívülről azt a látszatot adta, egyrészt az utasok részére (hogy ez a csapat más, mint a többi.Itt a sofőrök alkalmazottak, ezt az utasok éreztették is Velünk/Velem. Ez nagyon sok problémát okozott Nekünk! "Na ezeknek az utasoknak minek kellett a luxusautó!"Másrészt a belépni kívánó vállalkozó vagy alkalmazottnak azt a képet mutatta, hogy "pörögnek" a Zónások! Visszatérve a Droszthasznosító KHT-re, ez a legnagyobb VICC!!FIZETED A DROSZTDÍJAT A FŐVÁROSBAN, KÜLÖNBEN NEM FELEL MEG AZ AUTÓD A MŰSZAKI VISZGÁN, PLUSZ A REPTÉREN IS FIZETED A DROSZTDÍJAT. Az új fővárosi "tanácselnök" lecserélte ennek is a vezetőjét, ebből számomra az cseng le,"új seprű jól seper" elven megemelik a drosztdíjat! Szerintem ezzel a KHT-val leírnak egy kört,és ugyanúgy visszatérünk a reptérre, és kiteszik a KHT tábláját a drosztokra és alakítanak egy fővárosi önkormányzati taxi társulást!!!!!! Ez lett volna egyelőre a hozzáfűzni valóm kedves Fotó!!!
tomajer 2010.11.01. 20:39:01 / # 316155
A Budapest Taxihoz nem tudok hozzászólni... (meglepne, ha ők nyernék) de abban biztos vagyok, hogy a Citybe, nem túl sok mostani Zónás férne be:-) /...de a Főtaxi fogja nyerni:-)/ És prsze én se vitatkozom, hisz pont semmilyen döntési helyzetben nem vagyunk... De senki nem állította, hogy nem akarják szigorítani a rendszert. A mostani helyzethez képest. A minisztérium, 10 éves korhatárt szeretne bevezetni, a taxigépkocsik terén. Erre mondtam, hogy ennél szigorúbb ugye nem valószínű, hiszen kicsi az esély, hogy magukra licitáljanak:-) Ezt szeretnénk puhítani, ha sikerül.... nem nagyon hiszem, hogy fog, legfeljebb a határidőt kitolni minél messzebb....
zona taxi 2010.11.01. 19:39:55 / # 316154
avatar
"Ha jövöre nem Zonának hanem Citynek vagy Budapest Taxinak hivják a reptéri szállitót attol mi fog változni az Őnők életében? Az ott dolgozók 75%-a a mai Zonások közzül kerülne ki. Gondolom látta a Taxisok Világában a City hirdetését..." Ez volt a kérdés. Nem vitatkozom de még 1x elmondom szigoritani akarják a szabályokat. További sok sikert a "puhitó" lobbyhoz
Fotó 2010.11.01. 18:59:06 / # 316153
avatar
Zónánál 3 féle taxista van: 1. Aki droid így nincsen gondja az autóval, de fizet mint a katonatiszt.Napi 16000-19000 2.Vállalkozó de tele van törlesztő részletekkel. Tisztelet aki nincsen bár ez nagyon kevés.A tagdíj 150ezer ami nem gyenge. 3.Lizinges autóval nyomizza ki tudja meddig és miből fizeti ki a maradékot. Téli gumit tudtál már venni? Csekkek fel vannak adva? Mosolyogni is tudsz vagy azt inkább erőlteted? Fizetni nem kell plusz mostanában ezt azt.... kis per költséget tudod a szokásos dolgokat.Ti már megszoktátok birkák a karámba! Nyírás következik.....

görög 2010.11.01. 17:11:42 / # 316151
avatar
sajnos drága városi taxiska tudod van aki dolgozott a városban és még mindig ott vannak a régi kolegái igy van képe a városról még ha te megprobálod fényezni is!!!hogy a zónások bárosok????haha
Oldalszám: 544