Hozzászólások száma: 35136
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1757
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
siros 2010.11.30. 11:54:55 / # 300671
avatar
Most ezt csak azért irjátok mert savankás a szöllö? Vagy a Taxis tényleg nem fog jol járni ? Akkor ki jár jol ?

alelölülő 2010.11.30. 11:17:19 / # 300670
Aki pézet akar hazavinni, az véletlenül se válassza egyiket se.
belevau 2010.11.30. 11:04:56 / # 300669
avatar
Hogy is néz ez most ki? A zónás nem jön ide, mert majd halászgat a csarnokban, hiszen ő tudja a legjobban, hogy senki nem szólhat érte ...ugye? Nulla forintért! A főtaxisnak marad a leeső EMELT TAGDÍJÉRT + BRUTÁL LEADÓÉRT? Így, messze nem lesz olyan napi fuvarátlag amitől rentábilisabb lehet. Még akkor sem, ha az Euró átváltásán marad némi plusz. (Ezzel kapcsolatban nem ártana tudni a Forinttal/Euróval fizetők arányát.) ...Csak, mert ez is kellene a matekhoz! Hány fuvarral számoljunk naponta, és hány munkaórával? Osztán: Ha a repteresnek nem telik meg a zsebe nappal, kinnmarad éjszakára és beáll a szórakozóhelyekre? Miközben a "mezei" főtaxis hátrányban lesz a reptéri fuvarokhoz való jutásban? A reptéri presztizs miatt, nő majd akkora arányban a megrendelésszám, ami eltartja a már meglevő 600, illetve a frissen érkező 250 taxist? MEGOSZTJUK A FŐTAXISOKAT??? Volna még jópár kérdésem, de úgy érzem falra hányt borsó... Választ nem kapunk, hogy eloszlassák kételyeinket... nincs egy fórum ahol feltehetnénk kérdéseinket... nagyon úgy tűnik, hogy tovább kell állnunk, mert nem vesznek bennünket emberszámba. Szerintem EGYÉK MEG AMIT FŐZTEK, elmegyek reptéri hiénának. "...Valami bűzlik Dániában..." (Hamlet)

Robin Hood Jr. 2010.11.30. 10:39:58 / # 300667
avatar
Hát, ezen van még mit átgondolni! (... mármint cégvezetői szinten.) Ha, ugyanis nem lesznek jók (jobbak) a fuvarozás feltételei, akkor nem lesz aki teljesítse a fuvarokat. Ha fennakadás lesz a rendszerben, akkor meg az Airport követelhet kártérítést a Főtaxitól. Szerintem fussatok neki még egyszer, mert nem lesz meg a létszám!

ata8 2010.11.30. 10:34:25 / # 300666
avatar
Mi van, ha valaki fő-s, és nem óhajt ennyi lét befizetni a reptéri buliba? Akkor marad sima tagdíjon. Gondolom én. Majd mikor nem tud senkit kiküldeni a reptérre a diszp. akkor az is jó lesz?

alelölülő 2010.11.30. 10:27:20 / # 300665
Sztem nem annyira részletkérdés, hogy 750e bevételből rögtön fizetsz 150e áfát, és máris csak 600-ból kell visszaszámolni. Hacsak nem azért részletkérdés, mert így a kocsirészletre már nemigen marad...
kínai büfé 2010.11.30. 10:20:12 / # 300664
avatar
140km-es sebességnél számolj minimum 1200-1300 ft üzemanyagot.és hol a hiteltörlesztés,amortizáció,szerelés,vizsga,kötelező,vállalkozás költségei?
Dodi 2010.11.30. 09:53:05 / # 300663
avatar
November hónap utolsó napján, Szent András napját ünnepeljük. András, Jézus tanítványainak egyike volt. Néró császár helytartója fogatta el, és egy X alakú keresztre kötöztette. A kereszt szárait átlósan ácsolták össze, nem úgy, mint Jézusét. Ezért még napjainkban is az ácsok az ilyen alakú keresztet András-keresztként emlegetik. Nna..ezek után... Boldog Névnapot Bemondó barátomnak! :) és persze,minden Andrásnak.

tomajer 2010.11.30. 09:50:37 / # 300656
Ugyanez 30 nappal: 5*750.- * 30 = 112 500.- +95 000.- = 207 500.- Ez 150 kanyar. Az elérhető bevétel: nagyságrendileg 750 000.- Ez bizony áfás.... De hagyjuk most a részletkérdéseket. Tehát 750 000.- - 207 000.- =547 000.- Ebből a 150 * 1000.- üzemanyag -150 000.- Tehát marad : 397 000.- És minderre mentél 150* 50 = 7500 Km-t. Hmmm.... lesz rá jelentkező!

gipszjakab 2010.11.30. 09:39:59 / # 300655
avatar
Szegény főtaxisok, ezt megkaptátok. És most akkor mi van a 3990ft os transzferrel? Eddig megérte az is most meg hirtelen emelkednek az árak? Ne higyjétek, hogy többet fogtok keresni, csak többet kell majd befizetni! Én menekülnék onnan, aztán vigyék a hátukon az utasokat,

tomajer 2010.11.30. 09:38:35 / # 300662
Tovább számolgattam.... napi öt fuvarnál, már minimálisan kedvezőbb a magasabb tagdíj alacsonyabb leadó variáció. 5*750.- *25= 93 750.- + 95 000.- = 188 750.- Tehát aki pézet is akar hazavinni, az azt válassza.
gipszjakab 2010.11.30. 09:33:52 / # 300661
avatar
Felvételi követelmény! Nyelvismeret: MAGYAR Szép volt. Miért nem rak már rendet valaki ebben a szakmában? Államosítani kéne a taxizást, limitálni a taxik számát, mindenki olyan droszton ácsorogna ahol akar (szépen sorban) aztán kuss! A hiénák (akik nem állnak a sorba), cégvezetők, összes gané aki belőlünk él mehetne a levesbe. Fővárosi Önkormányzatnak kellene fenntartani, mint a közösségi közlekedés egy formáját.

Asashoryu 2010.11.30. 08:57:37 / # 300660
avatar
Lesz két főtaxi. láttunk már ilyet! Rádió talán már van 3 is.
Asashoryu 2010.11.30. 08:53:33 / # 300659
avatar
Tisztelettel: A kaució szót azt itt nem tudják értelmezni, ha kérhetem használja a KAUKCIÓ kifejezést, azt értik :)
Dodi 2010.11.30. 08:49:22 / # 300658
avatar
Annyiban azért más,hogy a Zónával ellentétben,a Főtaxinak elég sok kifelé fuvarja is van.
Dodi 2010.11.30. 08:40:37 / # 300657
avatar
Nem leszek.Kifizetett autóm van,nincs kedvem újra hitelbe verni magam.
zona taxi 2010.11.30. 08:23:34 / # 300654
avatar
Szin kikötés, fehér szürke, fekete... Szidtátok a Zónát, a tagdijj 140e Ft volt. kaució 100 000. A Fötaxinál információm szerint aki a reptérröl is akar dolgozni be kell fizetni a 200000Ft-ot. A tökeerös 125 éves Fötaxinak nincs saját pénze a Reptér felé fizetendö 50 000 000Ft-os bankgaranciára azt Veletek akarják megfizettetni! 200 000FTX250fö=50milla Tomajer jol számolt minimum 5fuvar kell ahhoz hogy 0-án legyen a taxis, ehhez a reptéren kell lenni nem kevés idöt. Ekkora leadok mellett miböl vesz a taxis uj autót? A Zónához képest a többlett fizetés pont a kocsi havi törlesztöjét fedezné... Áll majd a reptéri soron a Fötaxis és a többi taxis cég munkatársa majd pörög a terminál csarnokbol mint most a "hiénák" DE eddig csak 10-15 hiéna volt most majd lesz 50-100..... A terminál csarnokok nyilvános területek ott bárki tarózkodhat, szórólapozhat ajánlhat taxit. Akit ZAKLATNAK hogy ezt ne tegye feljelentheti a zaklatót. Jelenleg több Zónás ellen is folyik eljárás mert szolni mertek a csarnokban hogy nekik szerzödésük van és ne vigyék el az orruk elöl az utasokat. Most öszre a hatóságok közölték hogy CSAK a drosztok felet rendelkezik a Reptér kizárolagos hasznositási jogosultsággal, a terminálok csarnokai közterületi funkcióval birnak. Tehát Tomajar Ur kimegy a repülötér érkezési csarnokába nyakában egy 4500Ft/Taxi táblával SENKI nem szólithatja fel a távozásra. És még a fuvaronkénti 1500FT si megmarad neki!!!! 1000FT leadó plusz 65000/hó tagdij 25 napot dolgozik, napi 5 fuvar ez még fuvaronként 520FT költség igy jött ki az 1500 leadó fuvaronként A Dudásék a Zónánál szidott Taxisoknak könyörögnek högy menjenek át a Fötaxihoz....

csogu 2010.11.30. 07:57:47 / # 300652
Várj, most esett le valami... Mennyiért is mennek akkor kilométerenként, ilyen leadó+tagdíj+amortizáció+üzemanyagköltség mellett? Na majd jön B. Lajos barátom és az kiszámol kukkra mindent. Mindenesetre van egy olyan érzésem, ennek az egésznek Ő az egyik legnagyobb nyertese, de meg is érdemli:-)
csogu 2010.11.30. 07:54:18 / # 300651
Dodi, Te repteres leszel? Mondjuk ahhoz autót kell cserélned:-(
tomajer 2010.11.30. 07:48:45 / # 300650
Szidták a Zónát, a 150 vagy hányezres leadó miatt.. osztok szorzok: Napi öt fuvarral már akár nullán is lehetsz. A könnyebb számolás kedvéért, az legyen napi 5000.- Viszont optimistán csak 25 nappal szorozzuk be: 125 000.- + 65 000.- az.. nna az? 190 000.- Húúúú..... és még csak a tagdíjról beszélgetünk......
Oldalszám: 1757