Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
Bátyó | 2014.05.05. 12:36:37 / # 307138 |
|
"Mindén nátyon szeep,mindén nátyom jóó,mindénnél mek vatyok eléketvee"
Előzmény: #307137 baupexim1 2014.04.27. 04:23:59 |
baupexim1 | 2014.04.27. 04:23:59 / # 307137 |
|
vidékieket nem számoltam bele...
kaptak 40 db levelet, egy jelzett rá vissza.
leszophatnak pont:)
Előzmény: #307134 hiénakutya 2014.04.26. 15:22:19 |
IST 882 | 2014.04.26. 23:53:47 / # 307136 |
|
Érdemes megnézni a galériát. Teljesen átlagos cégek, vállalkozások vették igénybe.... Mint a taxisok.
|
no name | 2014.04.26. 22:27:18 / # 307135 |
|
No komment.:(
Előzmény: #307132 hiénakutya 2014.04.26. 14:45:11 |
hiénakutya | 2014.04.26. 15:22:19 / # 307134 |
Ott hibás a matekod, hogy az utánképzés az országos rendeletben szerepel, márpedig az országban nem 5200 taxi van.
Nyilván nem mind Zsámbékra jönne, bár túl sok vezetéstechnikai tanpálya nincsen.
ötvennyolc
Előzmény: #307133 baupexim1 2014.04.26. 15:14:03 |
|
baupexim1 | 2014.04.26. 15:14:03 / # 307133 |
|
80000 x 5200
normál
Előzmény: #307132 hiénakutya 2014.04.26. 14:45:11 |
hiénakutya | 2014.04.26. 14:45:11 / # 307132 |
Az az összefoglaló nem tavalyi, hanem 2012-es:
:-)
(1237) hiénakutya (2012.11.06. 15:40:32)
"Na, drágáim!
Emlékszünk még a "Javaslat
a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás (továbbiakban taxi) átfogó szabályozásra" című anyagra?
Nem?
Ötszázszor linkeltem be.
Na, mindegy.
Ebben az anyagban szakmánk jeles képviselői, különböző szakmai szervezetek nevében konkrét javaslatokat tesznek évjáratkorlátozásra, képzésre, meg mindenféle faszságra.
Mutattam már párszor, de aki nem emlékszik, az letöltheti erről az oldalról, oly módon, hogy a csatolt állományok közül ráklikkel a legelsőre.
Ott tartottunk, hogy mindenféle okosakat javasolnak az illetékeseknek.
Mutatok egy példát:
"A szakmai alkalmasság vonatkozásában a jelenlegi szabályozás alapján előírt szaktanfolyamok anyagának bővítésével, illetve átdolgozásával, valamint, a tanfolyamok megszervezésének reformjával, és a vizsgáztatás jelenlegi rendjének jelentős szigorításával lehet emelni a szolgáltatást végzők felkészültségének színvonalát.
Az oktatási tematika összeállításában, és a vizsgáztatásban a Kamara a Közúti Közlekedési Szolgáltatók Alágazati Párbeszéd Bizottságában (továbbiakban KKSZAPB) résztvevő szakmai érdekképviseletek (FUVOSZ, KKVSZ, MKFE, NiT Hungary), továbbá az országos taxis szakmai érdekképviseletek aktív közreműködését elengedhetetlennek tartjuk.
A pályán lévők újbóli vizsgáztatása és a vizsgák periodikus ismétlődése esetén legyenek meghatározva különböző szintek, amelyek a szakmai gyakorlatot figyelembe veszik.
Alternatívaként az ismétlődő vizsgák helyett az évenkénti szakmai továbbképzést, záró teszt kitöltésével, javasoljuk."
Jó, nem?
Na most, történt pedig, hogy valaki bedobta ezt a zsámbéki pályát a köztudatba, hogy majd mehetünk ide vezetéstechnikai képzésre.
A buszosok már járnak, nekik állítólag jelképes 500000 a tréning, meg a vizsga.
Nem mondhatjuk, hogy ez egy szotyi-tanpálya.
A honlapjuk első oldalán be is mutatkoznak, és minő meglepetés, ismerős névvel találkozhatunk! A pálya kisebbségi tulajdonosa (12,5%) az a NiT Hungary, amely a korábban említett szakmai beadvány egyik aláírója.
De mi a faszom az a NiT Hungary és mi közük a taxizáshoz?
Honlapjukról viszonylag gyorsan kiderül, hogy ők leginkább a teherautósokat, meg a buszosokat képviselik.
Az ügyvezető főtitkárról, Dittel Gáborról pedig egy érdekes cikket is találhatunk itt.
Dittel beperelt mindenkit, aki a cikk kapcsán be lehetett perelni, de elbukta.
Továbbra is azt mondom, hogy nincs itt szó a szakmánk általános politikai letámadásáról.
Színtisztán mutyizás áldozatai leszünk."
Annyit még, hogy az eredeti bejegyzéshez képest néhány linket ki kellett cserélnem.
A Driving Camp oldalán már árak is vannak, akkor még nem voltak.
Az alap személygépkocsis tréning 22490 forintról indul, de létezik tréning 79990 forintért is.
tizenhat
Előzmény: #307127 Apuka 2014.04.25. 20:33:15 |
|
művészúr | 2014.04.26. 07:31:34 / # 307131 |
|
...hmm... MÁS:
Hétnyunyó elég gáz volt ma este a "négyesen"...
Viszont, nagyon tetszett, Sanyi és Pisti!!!
:-)
|
donkihóte | 2014.04.26. 06:49:29 / # 307130 |
|
Apuka, nem akarok senkit bántani vagy megbántani, különösen úgy, hogy míg ti legalább időnként próbálkoztok, én nem teszek többet magunkért, mint néha beírok valami "okosat".
De ez így akkor is édeskevés.
Nincs érdekérvényesítő képességünk, bár erőnk az lenne. Nincs egy befolyásos kör körülöttünk, aki néha lobbizna értünk. Nincs semmink, csak a nagy pofánk. Aztán megtesznek velünk bármit, amit akarnak.
Ha legalább annyit sikerülne elérni, hogy válasszák külön a vállalkozó taxist az alkalmazottól, és így ne azt szopassák, aki fizet némi adót ( pfú, ez de hülyén hangzik, de szerintem tényleg többet fizet egy vállalkozó, mint egy tartó+tartott, persze nem biztos ), az már nagy siker lenne.
De hogy ezt hogy lehetne megoldani, nincs ötletem. Legfeljebb 2018-ban elmegyek nyugdíjba, privátba jó lesz az euro4 is. Mert azért tényleg van egy határ, hogy mennyi magaláztatást vállalok be, hogy gyakorolhassam a szakmát, és mennyit hordok vissza ebből a fos bevételből.
És, hogy mit jelent az "épkézláb érdekvédelem" ès mitöl is az?
Passz. Jól hangzik.
Előzmény: #307129 Apuka 2014.04.25. 21:24:18 |
Apuka | 2014.04.25. 21:24:18 / # 307129 |
ez tetszik..!
a te megfogalmazásodban mit jelent az "épkézláb érdekvédelem" ès mitöl is az?
Előzmény: #307128 donkihóte 2014.04.25. 20:44:46 |
|
donkihóte | 2014.04.25. 20:44:46 / # 307128 |
|
Amíg nincs egy épkézláb érdekvédelmi szervezet, addig mindent kötelezővé tesznek.
Előzmény: #307126 higgadt 2014.04.25. 17:59:07 |
Apuka | 2014.04.25. 20:33:15 / # 307127 |
de bizony hogy kötelező lesz.
már tavaly ota erről beszélünk nektek, csak hát a süket fülek ezt nem hallják meg.
a minisztériumi tervezetben benne van a vezetéstechnika is mint tananyag.
hiénakutya szép kis összefoglalót irt ezzel kapcsolatban csak vissza kell olvasni!
Előzmény: #307126 higgadt 2014.04.25. 17:59:07 |
|
higgadt | 2014.04.25. 17:59:07 / # 307126 |
|
Tegnap láttam a vezérigazgatót nyilatkozni.
Gondolom tetszik neki a Zsámbéki pálya. Remélem nem lesz kötelező a részvétel.
|
Rocktaxi | 2014.04.14. 13:17:17 / # 307125 |
Melyik?
A pofán vágás vagy a kirúgás?
Előzmény: #300708 Bátyó 2014.04.14. 12:58:40 |
|
Bátyó | 2014.04.14. 12:58:40 / # 300708 |
|
Történelem.
|
666666 | 2014.04.14. 12:22:25 / # 307124 |
A 1444-es főtaxis még most is a széna téri droszt "felügyelője"?
A Főtaxi helyében már rég kirugnám az embert a csiki-csukiért.
Persze,ha egyszer valaki majd pofánvágja,akkor annak híre megy.
36
Előzmény: #307123 Piftabá 2014.04.13. 21:56:31 |
|
Piftabá | 2014.04.13. 21:56:31 / # 307123 |
És mit hallottál Bátyó?
Oszd meg velünk kérlek.
Széna téri droszt nem egyenlő a Trombitás előtti Moszkva droszttal.
Előzmény: #307122 Bátyó 2014.04.13. 18:05:00 |
|
Bátyó | 2014.04.13. 18:05:00 / # 307122 |
|
Én a Szénatéri "srácokról" már hallottam valahol!!!
Előzmény: #307121 666666 2014.04.09. 23:35:43 |
666666 | 2014.04.09. 23:35:43 / # 307121 |
Az nincs,mert az a 1444 és barátai drosztja.
Ő az elzavaró ember.
:)))))
Előzmény: #300043 donkihóte 2014.04.09. 16:12:38 |
|
donkihóte | 2014.04.09. 16:12:38 / # 300043 |
|
Ja, és van egy Széna teretek is.
|