Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2013.07.28. 16:16:54 / # 272200
Öccséééém! Bocsánat, szólíthatlak istenkirálycsászárnak? :-)))
baupexim1 2013.07.28. 16:13:44 / # 272221
avatar
baupexim1 2013.07.28. 16:10:44 / # 272135
avatar
unix.hu->webshop->típuskeresős táblázat alján pipa kivesz(szűrés általános típusra... és lőn világosság

baupexim1 2013.07.28. 16:09:47 / # 272134
avatar
egybe van...ha valami ellen van, amiről írsz előtte.

hiénakutya 2013.07.28. 15:47:18 / # 272133
Mindenképp le fogok rohangálni Celldömölkre... :-D kilencvennyolc

Rocktaxi 2013.07.28. 15:31:59 / # 272220
Csörgess meg, ha bent vagy! Lego még bírja! :-) Celldömölk. Esetleg Bárdi.
hiénakutya 2013.07.28. 15:19:42 / # 272219
Amíg taxis voltam, addig többet unatkoztam. :-D Nem tudok javítani, admin jogosultságom (még) nincs. A Lego nem olvadt még meg? Holnap valószínűleg bemegyek, de napközben. Addig is, kérdezd föl a spanodat, hogy a Voyagerhez honnan szerezte be az alkatrészeket, mert az Unixnál magát a márkát sem találom, nemhogy a típust! Néztem mindenféle helyeket, de olyan ára van mindennek, mintha kínai autó lenne, miközben osztrák. És ez így nem van jól. tizenöt
Rocktaxi 2013.07.28. 14:42:45 / # 272218
... vagy lehet, hogy többen értik csak ők nem olvassák a "hallotaxit". :-DD
Rocktaxi 2013.07.28. 14:37:46 / # 272217
Te "kutya"! :-) Azt értem, hogy munkanélküli vagy és unatkozol. :-( Amit írtál, azt kb. 10 uszkve 12 ember, bocs, taxis érti vagy fogja fel. Nem tudod "felkapcsolni a villanyt" a többi 5988 taxista fejében. :-( Azé' találtam hibát az írásodban vazze! :-) Az "azellen" két szó! :-DD Ps.: van 5 csomag lego autó a kesztyűtartóban. :-) Eladjam vagy mi a tököm van?! :-DD Azért az érdekes, hogy megint az a legnagyobb probléma, hogy nem lehet megállni a "Kelóban" meg a többi "frekventált dropsztokon". :-) A többi szarság rendben van ezek szerint! :-(
Rita 2013.07.28. 11:28:07 / # 272216
LIKE! 36
no name 2013.07.28. 11:06:52 / # 272215
avatar
Ugyan ez van országos szinten (nem a taxisokra gondolok), de ettől kurvára nem érzem jobban magam.

hánymacska? 2013.07.28. 10:40:57 / # 272214
avatar
egyébként minden szavaddal egyetértek ez igy müködik
hiénakutya 2013.07.28. 10:36:55 / # 272213
Persze. negyvenhét
hánymacska? 2013.07.28. 10:30:13 / # 272212
avatar
csak egy kérdésem lenne hiénakutya te a keletinél dolgoztál a surdát ismerted ?
hiénakutya 2013.07.28. 10:03:13 / # 272211
De, én pontosan értelek. Te nem érted a rendszert. Először is, te nem a drosztok használatáért fizetsz, hanem azért, mert valamilyen jogalap kell ahhoz, hogy a főváros is lehúzzon rólad egy kis pénzt. Iparűzési adót nem vagytok hajlandóak fizetni, ezért ezt találták ki nektek. Taxiállomás használati hozzájárulás. Olyan szépen hangzik! Nade azt, hogy te naivan arra gondoltál, hogy ezért jár is neked valami... A saját jóhiszeműségedet ne kérd már számon másokon! Neked ezért semmi nem jár! Ez egy adó, csak másnak hívják. Én nem egyszer lapátoltam havat a Keletinél, hogy normálisan be lehessen állni és az utas ne hordja tele a kocsimat hóval, más meg kétezret adott a saját zsebéből egy takarítógép vezetőjének, hogy végigmenjen a droszton és felsöpörje a szegélyig érő szemetet. Igen, ez egy ilyen köcsög világ. A helyet is magadnak kell megcsinálnod, azt más nem fogja biztosítani neked 38500 forintért. Ha valaki mégis megteszi, az neked kurva sokba fog kerülni, még akkor is, ha az a valaki maga a BKK lesz. Az, hogy miért zúdítanak a nyakadba horribilis kiadásokat, megint egy másik történet; ez azért van, mert ezt kérték a nevetekben eljáró személyek. A főváros hozzátette a maga rögeszméit, és ezt kapjátok meg egy csinos kis csomagban. Problem? Nyilván nem, mert nem tesztek ellene semmit. Ugyanúgy nem tesztek ellene semmit, mint ahogy nem tesztek azellen, amikor elhajtanak benneteket valamelyik drosztról, mint amikor leugat a diszpécser, a cégtulaj, az etikás, az időmérő, az utas, vagy bárki. Önérzet nélküli, rogyott gerincű lábtörlők vagytok, akik pontosan azt kapják, amit érdemelnek. Ezt a hitvány, romlott rendszert fuvarszervezőkkel, etikásokkal, ingyen kiállással, pacsival, drosztkezelővel, drosztfoglalókkal és önjelölt érdekvédőkkel együtt a megalkuvó, nyak- és farokbehúzós gyávaságotok tartja életben. Kilencszáz, talán ezer mezítlábas, egy tucatnyi cégtulaj fingat benneteket, egy egyszemélyes országos szervezet szopatja szét az agyatokat, három taxióragyártó, és most már egyetlen fóliaforgalmazó szívja módszeresen a véreteket, miközben vagytok vagy ötezren. Ez a birkaság, öcsém, mikor egyetlen pásztorfiútól, meg egyetlen terelőpulitól parázik egy több százas nyáj. A saját birkaságotok miatt jössz ide sírni, hogy a csúnya rendelet neked nem ad semmit. A saját birkaságotokat kéred számon egy rendeleten. Nem baszdmeg, nem ad semmit, nem oldja meg neked. Ez nem az apád és nem az anyád, hogy szárnyai alá vesz és felkarol, tenyerén hordoz és feltétel nélkül szeret. Ez egy rendelet baszod, egy kőkemény imperialista mechanizmus útján született katyvasz, amit kizárólag üzleti és politikai érdekek szerint szabtak. Nem tetszik? Tegyél ellene! Be akarsz állni a drosztokra? Tegyél érte! De ez a sírás, hisztizés, ez nem kell. Ez tényleg oda vezet, és ezt most már ideje lenne észrevenni, hogy majd megoldják, de nem neked, hanem rád hivatkozva, ami azért egy lényeges különbség. Az elmúlt 20 év összes tetves szívatása, a taxizás totális leépülése és legcigányabb munkává történő silányulása mind a taxisok nyüszögésének és érdekérvényesítő képtelenségének együttes eredménye. De nyilván még nem elég. Te további "megoldásokat" vársz. Megoldásokat olyan problémákra, melyek megoldása alapvetően a kezedben van és mindig is ott volt. Problémákra, melyek valójában nem problémák, csak tünetek. Mert a probléma az a birkaság. Elvégzel tanfolyamokat, sikeres vizsgát teszel, befekteted a pénzedet, kockáztatsz, hozzáteszed a munkádat, rászánod az idődet. Dolgozol. Az állam, az önkormányzat felruház különböző engedélyekkel, jogosítványokkal. És mindez mit sem ér. Mit sem ér, ha nem fizetsz azért, hogy piachoz juthass, és/vagy mit sem ér, ha nem vagy tökös, hogy kiharcold magadnak a helyet. Igazad van, ez így nagyon nincs jól. Ez így rossz, igazságtalan. És a nyüszögésen kívül mit teszel/tesztek ellene? huszonöt
no name 2013.07.28. 08:54:25 / # 272210
avatar
És ez még csak a kezdet.:(
donkihóte 2013.07.28. 08:27:02 / # 272209
avatar
Cinizmusban ott vagy rendesen. De vagyok annyira nagyvonalú, hogy elnézem neked. Figyu, 15 év alatt hozzászoktam a viszonyokhoz és valójában nem vágytam soha az említett helyekre. Hogy miért most jött ki ez belőlem? Mert az éjszakás nagyfiúk is ellepték a várost nappal, ugye a ring miatt. Az egyik droszton várakoztam ( ahol eddig nem volt szokás erővel osztani a helyeket ), szem és fültanúja voltam ahogy az egyik kolléga elmagyarázta a másiknak, honnan dolgozzon, de inkább azt, hogy honnan ne! Ha már egyre többet és többet kell fizetni a drosztengedélyért, sőt, a nyakunkba zúdítanak sok más horribilis kiadást, akkor cserébe elvárható lenne, hogy tényleg használhassam a BKK drosztokat mindenhol a városban! Nagy elvárás szerinted, hogy amiért fizetek, azt használhassam is? Vagy az, hogy csak 10%-ról van szó, az feljogosítja ezeket a kollégákat a többiek elűzésére? Azt se mondják a pénztárnál, hogy bocs, de 10%-hoz nem férsz hozzá, annyival kevesebbet fizess. Ha már az Oktogont hozod példának, én már kifizettem az Oktogoni drosztokért is a díjat. Nem ért évi 38 ezret. Bassza az ember igazságérzetét is. Ezzel a rendelettel ezt nem oldják meg és ezt akartam csak megvilágítani. Biztos vagyok benne, hogy megérted, hisz már nem vagy taxis. Csak nem akarsz válaszolni.
Messerschmitt 2013.07.28. 05:38:46 / # 272208
avatar
Egyszer majd senki nem fog neki szólni,hogy nem állhat meg. Megállhat sőt ha lefogyás van még kötelezhetik is rá havi 130000 tagdij+ fuvaronként 1600-ért.
hiénakutya 2013.07.27. 23:29:56 / # 272207
Ha ilyen nagyvonalúan eltekintesz a reptértől, meg a szállodáktól, akkor tekints el nagyvonalúan a többitől is! A fuvarok nagyjából 90 százalékához nem férsz hozzá, csak fuvarközvetítőn keresztül. Neked ez semmilyen gondot nem okoz. Neked egyedül az okoz gondot, hogy a fennmaradó 10 százalékhoz nem férsz hozzá. Hát, szerintem a probléma benned van, ráadásul arra nem is lehet rendeletet alkotni. Persze abban sincs semmi meglepő, hogy hiába céloztam rá, nem érted, hisz taxis vagy: addig nyüszögsz, míg majd beállhatsz az áhított helyekre (ha éppen beférsz, amikor arra jársz), ámde az baromi sokba fog kerülni. Csak kíváncsiságból kérdezem: mennyit érne meg neked, hogy beállhass mondjuk az Oktogonra? ötvennyolc
donkihóte 2013.07.27. 16:39:02 / # 272206
avatar
Jó, tekintsünk el a reptértől és a szállodai területeken lévő drosztoktól. És a személyeskedéstől is. De szerinted teljesen rendben van, hogy mindannyian ugyan annyit fizetünk a droszt engedélyért, de a frekventált helyeket kisajátítják a "nagyok"? Ez normális szerinted? Hogy egy pont ugyan olyan huszadrangú senki, mint én vagy a többi taxis, megmondja hol nem dolgozhatsz? Egy rendelettől nem azt várná az ember, hogy ezeket a problémákat megoldja? És megoldja? A sárgítás legnagyobb nyertesei ők lesznek, én meg továbbra sem fogok tudni odaállni ezekre a helyekre. Ezt várnák a rendeletalkotóktól és a jogalkalmazóktól. Próbálj meg elfogultság nélkül válaszolni. Kösz.
Oldalszám: 469