Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
szega 2013.03.01. 09:28:59 / # 265963
avatar
Ja és a visszapörgetés most sem nevezhető hivatalosnak! :((((((
szega 2013.03.01. 09:28:13 / # 265962
avatar
Ámen! Csak így legyen Tomi! (szkeptikus vagyok, mert magyarisztánban a korrupció is bűncselekménynek számít ám)
tomajer 2013.03.01. 09:12:01 / # 265961
Állj, állj, állj! Ha a visszapörgetés hivatalosan meg van tiltva... mondván hatósági áras a taxi, akkor már csak zsebbe bűncselekményként tehető. Nem állítja senki, hogy ilyen nem lesz. De majd akkor elindul a magyarosch feljelentgetősdi. Nekem itt hetente csörög egyik másik cégvezető, a másik viselt dolgaival, és próbálnak egymás alá tenni. Nna akkor majd igazi bűncselekményekről lehet igazi feljelentéseket tenni.. és fognak is.
szega 2013.03.01. 08:45:26 / # 265960
avatar
Marci! Nem kételkedem benne, hogy szép lenne így a menyasszony, csak ha a fátylat felhajtod, kiderül, hogy bajsza van! Te is tudod, hogy a fuvarszervezők jelenleg is mindent megtesznek, hogy kilopják egymás szemét, ennek köszönhető a mai tarifa. Ha központilag megmondják nekik, hogy mától ennyi az annyi, emberek, akkor sem fognak kibújni a bőrökből és megy tovább a licit, csak nem lefelé (a tarifával), hanem felfelé (a visszapörgetéssel). Arra kár alapozni, hogy a fix tarifa bevezetésével gombamód fognak szaporodni a "mezítlábasok", mert egyszerre megnő a bizalom a taxisok iránt és lépten-nyomon integetni fognak az utasok, vagy fürtökben lógnak majd a (nem létező) drosztokon. Vagy van valami tuti ellenszer, amitől megszűnik a visszapörgetés???? Mert attól, hogy ezt beleveszik a tervezetbe és utána törvénybe, attól még nem fog megszűnni! Marci! Te is tudod, hogy eddig sem a taxis pörgetett vissza! Ő "csak" finanszírozza! :((
törölt felh. 2013.03.01. 07:24:10 / # 265959
avatar
Tudod a jelen helyzet az úgy néz ki, hogy azt mondja az egyik fuvarszervező a taxisainak, hogy azért nem tud emelni mert a másik kilenc alatta marad és akkor Ő vele mi lessz! Tudjuk a választ. A taxisok kevésbé megfontolt része megkezdi a vándorlást. Tudjuk hova. Aki nem tudja az most lépjen másik oldalra. Tehát ha a taxis nem támogatná a befizetéseivel az árletörő fuvarszervezőket akkor nem lenn ez a problema. De erre is tudjuk a választ :-) mindenki biggyesze ide a sajátját. Viszont ha bevezetik a hatóságilag rögzített viteldíjjat akkor már egészen más a helyzet. Szerintem akkor már nem a sokszáz folyamatosan rossz döntést hozó taxis mozgása fogja szabályozni az árakat. Szerintem akkor a piac nagytöbbség lefedő fuvarszervezők vezetőinek kell meghozni a döntést, hogy mennyit is ér az Ő szolgáltatásuk. Ha az utas utazni szeretne akkor az annyiba kerül. Mindegy, hogy Manci megy a dizsibe vagy Herr fricc a tárgyalásra az mindíg, mindenkor legyen annyi amenyit a taxióra mutat. Nincs viszapörgetés. A taxis sem pörget vissza a fuvarszervezönek a fuvarszervezöse pörgesen vissza az utasnak. A benzinkutas sem tankoláskor és még sorolhatnám.......... Persze már látom a választ, hogy ez nem így müködik marcikám!! Lehet! De ez csak pár ember döntésén múlik és nem több ezer összetartani nem képes taxison múlik. Csak egy jó döntésen múlik.
szega 2013.02.28. 23:27:10 / # 265958
avatar
..."A fixtarifával szerettünk volna végetvetni ennek a helyzetnek.Nem akartuk,hogy a telefonszám tulajdonos fuvarkufárok diktálják,hogy nekünk mi a gazdaságos tarifa." ... Ezzel az az egyetlen baj, hogy ez sem a megoldás, mert: Tegyük fel, bevezetik. Mi történik? Fixen (vélhetően) magasabb áron viszed Mari nénit az esztékába, Józsefet dolgozni (ha nem csekkes) és Mancikát a dizsibe! DE! A melód nagyobb részét kitevő szerződéses fuvarokat a (ne sértődj meg és ne vedd magadra, ezt csak úgy általában értem)ugyan a "gazdád" Neked elszámolja a fix tarifával, azt le is számlázza a partnernek és utána a hóna alácsapja a vastagabbik buxáját és megy visszapörgetni a kölümbözetet, amit Te fogsz befizetni a pénztárba, magasabb tagdíj formájában. Tehát az árháború ugyanúgy fog tovább menni, csak Neked több lét kell betolni a kasszába. Szerintem vissza fog nyalni a fagyi, bár kétlem, hogy a fix tarifát bevezetnék. Minden mást persze igen. :( Az a nagy helyzet, hogy itt megint nem a mi érdekünkben történik a változtatás, még csak nem is a taxi üzletág kifehérítése a cél, de majd azt fogják a végén mondani, hogy: "Ti akartátok, tessék!" Akik már kicsit régebben űzik ezt az ipart és kicsivel tovább látnak az orruknál, pontosan tudják, hogy hol kellene kezdeni a rendrakást. Ott ahonnét a baj ered. Nevezetesen a fuvarkufár cégeknél. Először is egy Budapest a maga 2millió lakosával és 6000 taxisával (tegyük fel annyi) nem képes eltartani 20 (kb) taxicéget. Hivatalosan és hófehéren!!!!! Ha tudná is, teljesen felesleges!!!!!!! Szóval először ott kellene kezdeni a megszorongatást és a cégektől be kellene hívni az "árkalkulátort", hogy ugyan mondja már meg, hogyan jött ki a 150 és 160 forintos továbbítási díj????? Milyen gazdaságossági számításokon alapul?????? Hogyan gondolják, hogy ebből a tarifából fent lehet tartani egy vállalkozást és még új autót is lehet belőle venni????? Ez legalább olyan képtelenség, mint az, hogy meg lehet élni 47000-ből!!!!!! Aztán, ha sikerült megtizedelni (inkább felezni vagy negyedelni) a taxicégeket és a tarifa is gazdaságos (vagy legalább közelíti azt), akkor lehet követelőzni a taxistáknál, hogy feleljenek meg ennek vagy annak az európai normának! Nem lehet valakit hátra kötött kézzel és félig kivéreztetve, belökni a Dunába, hogy ússzá' vazeg, de pillangóban ám! Ha ezt nem képesek az "érdekképviselők" képviselni, akkor nincs helyük ott! Vagy nem a taxisok érdekképviselői! (a nem kívánt törlendő) Csak ezek után van helye, bármilyen szigorításnak, változtatásnak. Azonban azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy az egész semmit sem ér, ha az ellenőrzés olyan lesz, mint eddig! A törvénytervezetben szabályozni kívánt pontokban - kevés kivétellel - a jelenleg érvényes jogszabályok, törvények - néhol apró módosításokkal, kiegészítésekkel - tökéletesen elegndőek lennének, ha valaki venné a fáradtságot, hogy ellenőrizze, betartassa!!!!! Még valami! Semmiképp nem szabad a pesti és a vidéki taxizást, taxisokat egy kalap alá venni! Ez legalább olyan nagy hiba lenne, mint összehasonlítani Zsíros Géza, 150 hektáron gazdálkodó mezőgazdászt és Mari nénit aki 150 négyzetméteren paprikát és paradicsomot termel saját részre és két unokájának és ehhez Mari nénivel is vetetnének egy "dzsondért"!!!! Erről az apróságról nem szabadna megfeledkezni a tárgyaló asztalnál, mert akik eddig odafértek, nem a taxisok képviselői voltak!!!!! Ezt alkalmasint be is bizonyítjuk!!!! Bocs, kicsit hosszú lettem, de most ráértem.
taxi900 Pécs 2013.02.28. 23:14:45 / # 265957
avatar
igen és a legjobb az egészben az, hogy olyan emberkék alkotják a szabályokat, akiknek semmi de semmi köze nincs a szakmánkhoz és fogalmuk sincs erről a munkáról. Beültetném őket egy kicsit taxizni 12-14 órát naponta, meglátnám mire mennének a diplomájukkal... "az utasok érdeke"??? ez az egész rég nem erről szól....van még bőr rajtunk nosza le kell rólunk húzni . NE HAGYJUK MAGUNKAT. Ha lenyeljük az első kanál szart, adnak még vödörrel...

szega 2013.02.28. 22:47:40 / # 265956
avatar
Hát igen! Ezek az "urak" már eléggé régen ültek (ha ültek) a bal egyben. :(
szega 2013.02.28. 22:46:22 / # 265955
avatar
Megpróbáltam a pécsi volántaxi weboldalán a fórumra belépni és minő véletlen, nem műxik! Valószínűleg véletlenről lehet szó!

tudomis(kibic) 2013.02.28. 21:27:20 / # 265954
avatar
A mondat helyesen: Tudod, mindig a ruppótlanokkal rázatnák legjobban a rongyot, mert nekik egy ruppójukba sem kerül!
csogu 2013.02.28. 20:47:08 / # 265953
A BKK most infrakátyúzással próbálkozik. Jó hogy nem Uri Gellert hívják, hogy múúúúúúködj...
hiénakutya 2013.02.28. 19:10:47 / # 265952

puccos 2013.02.28. 10:32:23 / # 265951
avatar
Tudod, mindig a ruppótlanok rázzák legjobban a rongyot.
Tomcab 2013.02.27. 23:55:36 / # 265948
avatar
Nem lesz könnyű dolgod :-))))
Fotó 2013.02.27. 21:12:06 / # 265946
avatar
Milyen érdekes hogy a rothadó nyugaton például Németországban meg Ausztriában lehet látni 30 éves Mercedes típusú taxinak látszó gépjárműveket taxi üzemmódban dolgozni Magyarországon ahol már 2 Kg kenyér megvétele is gondot jelent lassan 10 év a korhatár! Ehhez gratulálni tudok meg a képviselőknek akik millió feletti fizetést visznek haza. A Magyar taxis meg azon gondolkodik hogy holnap mit fog zabálni a családja.Röhej az egész a többiről nem is mondok semmit mert a cukrom felmegy.....
hiénakutya 2013.02.27. 18:12:12 / # 265945
Kik ezek? Mik ezek? Nem tudom, az "e.v." mit jelenthet, de ha egyéni vállalkozót, akkor..., hogy is mondjam... Tamás Miklóst, mint a City taxi elnökét egyéni vállalkozóként feltüntetni, vagy Dudás Zoltánt, aki úgy mellékesen a FŐTAXI taxi üzletág igazgatója... Próbálom a szalonképes jelzőt keresni erre, egy kis türelmet kérek!

hiénakutya 2013.02.27. 18:03:51 / # 265944
"...hiszen ezekben már ott ül az ellenérdekelt fél embere." Csak azok ülnek ott.
törölt felh. 2013.02.27. 17:59:07 / # 265943
avatar
Nem mondod, megint? Egyébként az országos rendeletben is külön kéne választani a fővárosban és azon kívül dolgozó taxik szabályozását, és csak a minisztérium szabályozhatná a dolgokat. Semmi esetre sem szabadna hagyni, hogy a helyi (pénzéhes és könnyebben befolyásolható) önkormányzatok határozzák meg a kötél szorítását a nyakunkon, a különböző kamarák "tanácsaira" és véleményére hagyatkozva, hiszen ezekben már ott ül az ellenérdekelt fél embere. Nem csak a 10 év a probléma, hanem a többi is.
warrior 2013.02.27. 17:38:18 / # 265942
Üdv Semmilyen gondolat nem hülyeség.Mindenhol más és más a probléma.Van ahol a létszám van ahol az ár.Bp-en elsősorban az árháborúval indult az egész.A fixtarifával szerettünk volna végetvetni ennek a helyzetnek.Nem akartuk,hogy a telefonszám tulajdonos fuvarkufárok diktálják,hogy nekünk mi a gazdaságos tarifa. Most a puska visszájára sül el,ha mi nem állunk ellent. Éppen most hallottam,hogy új cég/fuvarkufár/kezdi meg a működését 150 ft/km díjjal. Ennél már nem lehet lejjebb süllyedni. Én itt befejeztem. Warrior
békés 2013.02.27. 17:16:27 / # 265941
avatar
Figyelem és úgymond gyűjtöm az embereket. Igazából marha nagy hülyeség az egész Új szabályozás.Józan paraszti ésszel végig gondolva. KI mit vár tőle ? Valaki azt hiszi, hogy a"kaotikus állapot" meg fog szűnni? Szerintem nem ugyan én a fővárosi helyzetet nem ismerem csak gondolom ,hogy az a baj hogy sokan vagytok és így a tortából kevesebb szelet jut. Na ettől látványosan fog valami is változni? Aki Taxizik annak nagy tőbősége szerintem továbbra is fog, legfejtebb hitellel túl vállalja magát, és csak egy idő után megy tönkre de nem rögtön.Telik lassan majd az idő és talán szép lassan lehet fogynak majd az autók de nem biztos,de ha netalán hirtelen kevesebben lesztek és úgymond pénzt kerestek akkor valami marha kitalálja,hogy milyen jó szakma és jönnek majd hirtelen az ujjak,lásd talán 80 évek. és kezdődik minden elölről csak mindig más kerül majd adós listára.Ha valahol csökkenni fog a létszám az vidék lesz,de itt meg nem ez a baj. Lehet oltári nagy hülyeség a gondolatom?
Oldalszám: 469