Hozzászólások száma: 5463
Ugrás a hírhez Oldalszám: 274
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
focilabda 2012.07.07. 09:55:18 / # 223116
4. Milyen technikákkal kápráztatnak el bennünket Miután a fiatal kollega, úgy dönt, hogy taxis lesz: 1; vesz egy autót 2; elmegy, az APEH-hez és nullás papírokat szerez 3; kiváltja a vállalkozói engedélyt az önkormányzatnál 4; taxi vezetői, taxis vállalkozói vizsgára jelentkezik. (sikeres vizsgát tesz) 5; taxaméter vásárlás, beszerelés szabadjelző beszerelés 6; emelt szintű taxi műszaki vizsgára viszi autóját. Ezután a Világon mindenütt lehet dolgozni, kivéve Budapestet, mert itt az egészet úgy ahogy van mindenki feldughassa… Ezért aztán ha nem akar éhen halni, vagy valamelyik hiéna csapatban nincs fix helye... 7; Belép valamelyik cégbe és itt kezdődik a szemfényvesztés és káprázat, amint az iroda ajtajának kilincsére ráteszi a kezét. (Hé ne cizellálj vazze, ez nem szemfényvesztés és káprázat, ez lopááás! Hasít bele az éjszakába Mayer Botond barátom borízű hangja és elkezdi rögeszme futtatását, hogy mikor lesz rend, meg a több ezer nyomorba döntött család, meg a lámpavasakról… én tudom, hogy már az indulat és az alkoholbeszél belőle, hisz én rég ismerem. A durva külső és az egyszerű stílus mögött, galamb lélek lakozik). És térjünk vissza fiatal kezdő kollégánk feladataira: a; előre fizetett oktatáson vesz részt b; helyismereti vizsgát tesz és az etikások megveregetik a hátát, miközben átirányítják a pénztárhoz c; belépési díj befizetése (ahol van) egyhavi tagdíj befizetése d; kaució befizetése (egyben vagy részletben) e; matricavásárlás az autóra f; URH vásárlás, beszerelés, antenna beszerelés g; etikai autósbemutatáson vesz részt. Ezután mehet dolgozni, majd gyűjtöget és 15 nap múlva, következik a fél tagdíj befizetés. Eközben esetleg büntetéseket fizet (ülöd, vagy fizeted?) Mitől lettek ezek a 15-20 éve működő fuvarközvetítő irodák ilyen megdönthetetlenek? Bemegyünk bármelyik céghez, vagy saját székházba, vagy egy profi bérelt irodába, kisebb minisztériumokat megszégyenítő sürgésforgás fogad, különösen felvételnél mivel etikai bizottság is ott legyeskedik, és a kollegák nagy részében fel se merül, az hogy ez tulajdonképpen az egész egy nagy szemfényvesztés és káprázat. Ugyanis ez az egész fuvarközvetítősdi csakis arról szól, hogy a fuvarközvetítési díjat, közel 4500 kollega kéthetente (havonta), bemenjen és betolja ennek a 8-9 közvetítő irodának. Ennek a mindenhatósága és változtathatatlansága sajnos nem csak a fiatal kollegákban nem merül fel, hanem idősebb kollegákban sem, mert nem igazán gondolják át ezt az egészet.
focilabda 2012.07.07. 08:02:48 / # 223115
Tegnap délután elhangzott a jimi szájából a 4-es csatornán, hogy akkor is fizetni kell! Egész jól kiegészitik egymást a Csabikával! :) Na jó az igazsághoz hozzá tartozik, hogy tudd miröl volt szó. Kollega reklamált, hogy 490 forint volt valamelyik hotelböl a fuvardíjj és erre ö nem szeretne 300 forintot ott hagyni. Még megpróbált a jiminek egy kivonással segíteni, hogy neki így csak 190 forintja lett persze ez a 190 forint még nem is elég a havi tagdíjj egy címre esö részére. Tehát ezen a fuvaron mindenki keresett kivéve a taxis aki elvégezte a munkát! Tehát a lényeg: FIZETNI KELL
tele5ös 2012.07.06. 19:01:28 / # 223114
Ez csak álom. Nem lehet ma ezt megcsinálni. Mindenki (majdnem mindenki) arra vár, hogy majd más kikaparja a gesztenyét. Ő meg addig veszi a címet. Akarja Ő, csak más csinálja helyette.
tele5ös 2012.07.06. 18:51:33 / # 223113
Én nem viszem az 5 főt 184. Vissza is adtam. Meg is kaptam érte a pontot. És a Jimi szerint nem is kell mondania a diszpécsernek hogy van plussz, vagy nincs. De sajnos akkor is elviszi valaki amikor nincs extra. Sajnos.
tudomis(kibic) 2012.07.06. 18:34:55 / # 223112
avatar
Bár már nem érint, iszom szavaidat. A kezdetekkor 3 telefonos/diszpécserszolgálattal le tudtad a tagdíjat, mert megtetted a köz érdekében a rád háruló feladatokat. cb: 13-16
üvegtigris 2012.07.06. 17:09:25 / # 223111
Puccos Tökéletesen igazad van.Pontosan ezt kellene tenni minden taxisokat lehúzó cégnél.Tehát kivétel nélkül valamennyinél.Mégpedig azonos időben.Ez lenne a Taxisok legnagyobb megmozdulása ebben az országban.Ki hiszi azt,hogy nem lenne utas telefonközpont nélkül? Ugye nincs ennyire idióta taxis?Nem csak lenne,hanem minden fuvar leintős lenne.Végre egy közepes kicsit többet hozó tarifával lehetne dolgozni. Ettől retteg minden telszámtulaj,hogy egyszer ezt is meglépjük és akkor nekik leálldozna a nagy kasza. Cáfoljatok meg,ha nincs igazam. Sávus főnök.
törölt felh. 2012.07.06. 17:00:12 / # 223110
avatar
Kering itt a hallotaxin egy dolgozat amit a "kutya" készített. Arra ráfoghatjuk, hogy a kutya az segítene csak az a baj, hogy sokan nem értik illetve nem is tudom miért nem hat a taxisok többségére.
Fantomas 2012.07.06. 16:29:41 / # 223109
avatar
Teljesen igaza van csak egy napig nem kell címet felvenni senkinek,az a nagy szívatás.Ezt mindenki igazán megteheti, aztán lehet követelni.
puccos 2012.07.06. 13:55:50 / # 223108
avatar
Az első mondatodra a válaszom:nincs. De a kérdés sokkal összetettebb.Amig a fuvarszervező (telefonszámtulajdonos) és a taxis érdekei homlokegyenest eltérőek, addig a "gazdáink" mértéktelenül emelhetik a képviseleti dijat. Ennek csak az emberség, a józan ész, de per pillanat a jelen gazdasági helyzet szab határt. Na de ne a fuvarszervezőt hibáztassuk.Ők csak kihasználják az adott lehetőséget. A hibásak mi, taxigépkocsivezetők vagyunk. Miért hagytuk,hagyjuk, hogy az utas és közénk ékelődjenek? Miért hagyjuk hogy azt adják el nekünk, ami amugy is a miénk? Egyetlen napig nem kellene felvenni senkinek rádión cimet. Egy csapásra megváltozna a világ.Ugyhogy a megoldás a mi kezünkben van. Csak valami miatt nem élünk vele. Aztán jöhetne a cimre érkezéskor az azonnali órainditás, a fix tarifa, meg a többi nagy álom. A sorsunkat saját magunknak kell irányitanunk, a kutya sem segit rajtunk. De amig nem élünk a meglévő lehetőségeinkkel, addig csak a sárdobálás, meg a csodavárás fog menni. Márpedig csodák nincsenek.
focilabda 2012.07.06. 13:26:20 / # 223107
2. Az irodák tévúti kalauza Az irodák alatt a kiscsikó akkor szaladt el, (az én rögeszmefuttatásom szerint) mikor 87-ben „vállalkozási formaváltás kényszert” rendelt el a PM (na, ez egy jó kis szó, most találtam ki, ha valaki nem értené, hívjon fel, elmondom). Így lett a Cityből kisszövetkezet, a Budából Kft. A Pásztorfiúk pár millió adó és SZTK tartozást átvállalva, szinte kp nélkül az adósságokat átütemezve bekebelezték a Budát. Állítólag a legnagyobb Pásztor pár évet taxizott Nyugat- Németországban, és az onnan hozott tapasztalattal, vállalkozási ismeretekkel, pár márkával a zsebében, na meg ígéretekkel elkápráztatta a tagságot, mely torkig volt az addig választott elnöki pénzlenyúlós, hazudozós, saját érdekeit előbbre tolós rendszerrel. (Ez állt a City re is) Ha jól emlékszem, mindkét irodának Kb.1000-1000 tagja volt. Ami az akkor 8-10 forintos kilométerdíjnál, havi 500 Ft-os tagdíj mellett nem volt kis pénz. (ja és a kicsi befektetési pénzüket, tagdíjemeléssel, pár hónap alatt visszavették a fiúk). Jelzem a tagdíj mértéke megegyezett 50 azaz ötven utaskilométer árával 50 km X 10.- Ft= 500.- Ma átlagos 60,000 tagdij osztva az átlagos 200 forinttal = 300 utaskilométer ára.

focilabda 2012.07.06. 13:17:37 / # 223106
Mivel nem vagyok közgazdász és jogász sem, józan ésszel csak azt kérdőjelezem meg, hogy van e a tisztességes haszonnak mértéke (magyarul, nem magasak e ezek a fuvarközvetítési díjak)? Valamint tisztességes-e a jelenlegi minden logikát mellőző tarifa káosz (magas utcai, alacsony telefonos és szerződéses tarifák)? A beszélgetéseink folyamán felmerült a kérdés némi szarkazmussal, hogy miért is nettó 60.000,- a tagdíj. Miért nem 100.000,- vagy több? Hiszen ezek így sincsenek köszönőviszonyban a költségekkel!

Fantomas 2012.07.06. 12:10:38 / # 223105
avatar
Csabika,csatlakozom a nem fizetők közé,elegem van,igaza volt Apádnak,pénzéhes vagy.
baupexim1 2012.07.06. 11:52:34 / # 223104
avatar
:)
focilabda 2012.07.06. 11:28:12 / # 223103
Csabika! Megspórolhattál volna magadnak rengeteg kellemetlenséget. Nem kellett volna végigdadogni ezt a lárifári fa@ságot. Nem kellett volna fejleszteni ha nincs rá pénzed! Felejtsd el a taxisok pénzét. Te most nyaralsz. A taxisok már tervezik, hogy nem fognak többet fizetni Nektek. Az etikások nem jelentkeznek, biztos az van nekik kiosztva, hogy kuss. Nem magyarászkodunk, beszedjük a pénzt és kész. Készülj mert úgylátszik most már túl sok taxisnak telt be a pohár. Én sem magyarászkodom csak nézd visza az elmúlt öt évet. Miben változott a taxisok helyzete és miben a tietek. Addíg is jó nyaralást.
focilabda 2012.07.06. 10:55:11 / # 223102
Köszönjük szépen a takdíjj emelést! Az üzenet szerinti magyarázatot én továbbítom majd az utasoknak, hogy a fejlesztések és a megnövekedett átutalásos megrendelések következtében sajnos elkerülhetetlenné vált a viteldíjj emelése, melynek mértéke 240.- ra emelkedett. Vezetöség.

focilabda 2012.06.30. 07:33:44 / # 223101
Nem. Föleg nem szerintem. A hozzá állást szerettem volna érzékeltetni a vezetöség részéröl a befizetö tagság felé.
tele5ös 2012.06.29. 14:41:01 / # 223100
Tehát aki ilyen autót vett, az paraszt ?
focilabda 2012.06.29. 11:25:40 / # 223099
Az épp az imént érkezett üzenetet már vártuk nagyon! Vártuk azért mert biztos féltek attól, hogy néhány taxista tud egy picvel több pénzt keresni. De vártuk azért is, hogy mikor jöttök rá, hogy teljesen szabálytalan a 400 forintos tarifa alkalmazása Budapesti taxikban. Persze lehet az is, hogy direkt mostanáig húztátok beetetési céllal hagyvegyen a parasztja nagy kocsit utána meg elvesszük töle a többletbevétel lehetöségét. Ügyes.

mano10 2012.06.23. 16:23:56 / # 223098
horvát csabi az egyik kedvencem, olyan jó srác! Olyan jól tud kauciót lopni, hogy csak na! Bírom!

rosszqtya 2012.06.23. 10:55:31 / # 223097
avatar
nézzél fel a vaterára, mennyi egy GPS+mobil blokkoló! ;)
Oldalszám: 274