Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
hiénakutya | 2012.07.09. 14:36:22 / # 223136 |
Igen.
Nem tudok ezzel vitatkozni.
Előzmény: #223133 puccos 2012.07.09. 13:16:22 |
|
202 | 2012.07.09. 13:45:56 / # 223135 |
|
Jelenleg, ha saját magammal állapodnék meg, azt sem tudnám betartani.
Ezen az alapon már a KETTŐ is sok!
Előzmény: #223133 puccos 2012.07.09. 13:16:22 |
202 | 2012.07.09. 13:42:48 / # 223134 |
|
Gondolom az tiszta, hogy a általad használt tarifák is tartalmazzák az Áfát.
Beszeded az adót és nem továbbítod az állam felé.
AAM.
Ha ezt az összeget levonod a km díjból, kapsz nettó árat. No ez vagyon kiírva 145 nek
( csak új szerződéssel )
Előzmény: #223128 warrior 2012.07.08. 12:59:46 |
puccos | 2012.07.09. 13:16:22 / # 223133 |
|
A taxis társadalmat két részre osztanám. Az egyik, aki napi 14-16 órát fekszik vagy a bérelt, vagy a banki vasba,(benyeli a telszámtulaj önkényuralmát) és annyi esze sincs, hogy végiggondolja ennyi munkaóra után sem tudja eltartani tisztességesen a családját.Na ők a birkák.A másik, aki ugyan átlátja a problémákat, de egy lépést sem hajlandó tenni a sorsa jobbá tételéért. Na ők a puffogók. Akkor kikkel induljak csatába kutya? Egy tegyük fel ötszáz taxisból álló cégnél öt embert nem találnék aki a végsőkig kiállna az elvei mellett.A megoldást két dologban látom. Az egyik hogy teljesen függetlenited magad a telszámtulajtól (elmaszekosodsz). Próbálsz a saját szabályrendszered szerint élni. A másik meg az, hogy abbahagyod a picsába ezt az önpusztitó szakmát.
Előzmény: #223118 hiénakutya 2012.07.07. 14:32:35 |
baupexim1 | 2012.07.08. 15:26:08 / # 223132 |
|
tényleg nem védem magunkat, de a sárga, kör alakú matricán nem km/ft 145 van, hanem:
szerződéses tarifa
145 ft+áfa/km
taxikártyával
:)
Előzmény: #223128 warrior 2012.07.08. 12:59:46 |
hiénakutya | 2012.07.08. 14:28:17 / # 223131 |
Figyelj, az, hogy nekem nem hiszel, teljesen rendben van.
Nade, hogy a saját szemednek se...
NINCS 145-ös tarifájuk.
Azért tettem be a tarifatáblájukat, hogy lásd.
De most lépjünk ezen túl, mert ez sem érdekes!
Egy dolog biztos: attól nem fogunk előrébb jutni, hogy a másikra mutogatunk, hogy az sokkal szotyibb szotyi, mint mi.
Főképp, ha nem is igaz.
Előzmény: #223128 warrior 2012.07.08. 12:59:46 |
|
Rocktaxi | 2012.07.08. 13:54:18 / # 223130 |
Persze, hogy a 2869-re gondoltam. :-)
Előzmény: #223129 Rocktaxi 2012.07.08. 13:53:21 |
|
Rocktaxi | 2012.07.08. 13:53:21 / # 223129 |
Tényleg átsiklottál a 2769 felett?
Előzmény: #223128 warrior 2012.07.08. 12:59:46 |
|
warrior | 2012.07.08. 12:59:46 / # 223128 |
A kutya(fáját)
"Nem akarnálak bántani, de lehet, hogy drágábban fuvaroznak, mint Te. "
Erre azért ne vegyél mérget.Ma reggel az egéruton láthattam egy T5 matricát.
Hátsó sárvédőn 30x30cm-es matrica.
KM/ft 145. Lehet,hgy ez valami hűsítő akció ebben a melegben?
Persze az más lenne,ha ehhez még hozzájön az áfa és a technika adta lehetőség,akkor neked lehet igazad.....
|
|
Fantomas | 2012.07.08. 10:43:24 / # 223127 |
|
Én névnapra mást kívánok,mire költse,hova tegye.
Előzmény: #223126 2012.07.08. 08:01:28 |
törölt felh. | 2012.07.08. 08:01:28 / # 223126 |
|
Jó. De mi köze ennek a névnaphoz? :)
Előzmény: #223124 bebe 2012.07.07. 21:42:19 |
zepp11 | 2012.07.07. 22:26:38 / # 223125 |
|
"nem véletlenül ez a főváros legnépszerűbb taxitársasága"
http://foglaljvelunk.hu/ajanlat/482
Aha,biztos.
|
bebe | 2012.07.07. 21:42:19 / # 223124 |
|
Hiába olvastam vissza, senki sem kívánt boldog névnapot kedves cégvezetőnknek!
Boldog Névnapot!Kívánom, hogy a 4000ft tagdíjemelést és a suttyomban megemelt szállodás leadókat költse arra, amire semmiképp sem szeretné!
Előzmény: #223110 2012.07.06. 17:00:12 |
baupexim1 | 2012.07.07. 18:13:06 / # 223123 |
|
+1
Előzmény: #223122 hiénakutya 2012.07.07. 17:30:59 |
hiénakutya | 2012.07.07. 17:30:59 / # 223122 |
Pici betűkkel ott van az is, hogy "+ÁFA".
Ez a tarifa a szerződött partnereknek szól, de azt hiszem, ez már nincs ott, kis betükkel sem.
Így jön ki az 5. tarifa 184-re.
Nem akarnálak bántani, de lehet, hogy drágábban fuvaroznak, mint Te.
Előzmény: #223121 warrior 2012.07.07. 17:15:19 |
|
warrior | 2012.07.07. 17:15:19 / # 223121 |
Tegnap éjjel a Móriczon láttam egy T5 taxit.
Oldalán öles betűk és számok:KM 145ft.
Ez valami vicc,vagy tényleg mindenre van vevő?
Lehet még a béka szaros valaga alá is kerűlni?
Kutya,ezekkel akarna bárki valakit is kicsinálni?Van ezeknek 8 álltalánosuk?Úgy tudom az feltétele a jogosítványnak.Normális ember azonnal megtagad egy ilyen kezdeményezést.
warrior
Előzmény: #223119 hiénakutya 2012.07.07. 14:53:47 |
|
focilabda | 2012.07.07. 15:24:27 / # 223120 |
Próbáltam idézetként megjeleníteni de nem sikerült. Mindenkitöl (föleg a szerzötöl) bocs.
Előzmény: #223117 tomajer 2012.07.07. 12:46:09 |
|
hiénakutya | 2012.07.07. 14:53:47 / # 223119 |
Sajnos fogalmatok nincs arról, hogy mekkora hatalom van a kezetekben.
Mondok egy példát.
A T4-nél szerveződött egy hasonló akció. Amikor kitudódott, hogy mi készül, az egyik cégtulaj fölhívta a (birka) Pásztort és konkrét vételi ajánlatott tett a cégre.
Bármikor, bármelyiket ki tudjátok csinálni egy perc alatt.
Csak rajtatok múlik.
|
|
hiénakutya | 2012.07.07. 14:32:35 / # 223118 |
Számomra nyilvánvaló, hogy amikor leírtad ezt: „a kutya sem segít rajtunk”, akkor nem rám gondoltál, de azért én megpróbálom.
Véleményem szerint az kifejezetten rossz ötlet, hogy nem veszitek föl a címet.
A következőt javaslom:
1. Minden cégen belül össze kell szedni a változtatni szándékozó és kellően elszánt embereket. Nem a csövön kell szervezkedni, hanem a dropsztokon, a tutikban, a kávézóban, a mosóban. Fontos a személyes kapcsolattartás és a meggyőzés; a 312-es Jóska ismeri a 615-ös Bélát, az meg a 212-es Petit, aki viszont együtt jár pecázni a 750-es Istvánnal, stb.
2.Meg kell fogalmazni a követeléseiteket. Én készítettem már egyszer egy vázlatot, de természetesen azt írtok bele, amit akartok, hiszen ti tudjátok, hogy mit szeretnétek elérni. Azért megmutatom, hátha kiindulási alapnak jó lesz.
Alulírott taxi-gépkocsivezető, mint a …………………………………. fuvarközvetítő szerződött fuvarvállalója, egyeztető tárgyalások azonnali megindítását követelem a tulajdonossal, az alábbi témakörökben:
1.Fuvarvállalói létszám megrendelés arányos szabályozása;
2.Viteldíjak fuvarvállalók által történő meghatározása;
3.Új, fuvarszám arányos tagdíj-rendszer bevezetése;
4.Tagdíjbefizetéseinkből a marketingre kötelezően fordítandó összeg százalékos arányban történő meghatározása;
5.Mindezek rögzítésére új szerződés megalkotása;
6.A tárgyalások sikeres és eredményes lezárását követően, a jelen petícióhoz nem csatlakozó fuvarvállalók szerződésének azonnali felbontása.
Az egyeztető tárgyalásokat jelen petíció átadásától számított 72 órán belül meg kell kezdeni és a következő tagdíjfizetés esedékességének napjáig eredményesen le kell zárni.
Alulírott kijelentem, hogy a tárgyalások sikeres és eredményes lezárásáig tagdíjamat visszatartom, a tárgyalások elmaradása, vagy eredménytelensége esetén a ………………………………… fuvarszervező céggel fennálló szerződésemet felbontom.
Budapest, 201………………
3.Ha megvan a kellő számú ember – ez szerintem az adott cég állományának valamivel több mint a fele, – akkor meg kell várni a tagdíjfizetést, majd a pénz helyett a petíciót kell bevinni.
Értsd: a csávó nem ötszáz darab tagdíjat kap, hanem ötszáz darab A4-es papírlapot.
Ha beviszitek a tagdíjat, de nem veszitek föl a címet, akkor magatokkal basztok ki.
A fuvarszervező megkapja a pénzét.
Lehet, hogy a szerződött partnerek felé majd ki fog fizetni belőle valamennyi kötbért, de összességében nagyot nem bukik a bolton. Innentől elég kivárnia; az idő felmorzsolja az ellenállást, hiszen az állandó költségeitek ugyanúgy ketyegni fognak, mint bármikor máskor.
Azokból pedig, akik nem csatlakoznak hozzátok, királyt csináltok, mert számukra Szilveszter lesz és nem győzik majd elvinni a fuvarokat.
Az általam javasolt forgatókönyv megvalósulása esetén a fuvarszervező csak a pénze egy részéhez jut hozzá. Lépéskényszerbe kerül, hiszen neki is vannak költségei. Vagy leül tárgyalni, vagy a cége fennmaradását kockáztatja. Megteheti azt, hogy egyszerre több száz emberét tiltásba teszi, de ebben az esetben kötbér-fizetést kockáztat (és ne felejtsük: nem kapott pénzt), valamint azt, hogy a ki nem szolgált megrendelők átpártolnak a konkurenciához. Nem teheti meg, hogy kivárjon, mert minden nappal csökken a cége értéke. Szerződést sem bonthat több száz emberrel, mert a cége értékét döntő módon határozza meg az, hogy hány fizető vendége van, aki nem más, mint a taxis.
A nem csatlakozók pedig azt kockáztatják majd, hogy körön kívülre kerülnek. Ráadásul, ha az „ellenállók” nem kerülnek tiltásba, akkor ingyen és bérmentve fognak falatozni abból a tányérból, amiért ők fizetnek és ez nem lesz egy üdítő érzés.
Ha tiltásba kerültök, akkor könnyebb lesz tovább kitartani, hiszen az állandó költségeitek a be nem fizetett tagdíjjal csökkennek.
Megfelelő időzítés esetén akár azon is el lehet gondolkodni, hogy a be nem fizetett tagdíjból meglátogattok valami vízpartot.
Előzmény: #223108 puccos 2012.07.06. 13:55:50 |
|
tomajer | 2012.07.07. 12:46:09 / # 223117 |
Azért hálás lennék a kollégáknak, hogy ha idéznek valahonnan, akkor odatennék a forrást is!!!
Ezek a szösszenetek, a:
Miért beteg a TAXI? c. írásból vannak, ami több mint két éve megtalálható a hallotaxin.
Adjuk meg a tiszteletet a szerzőnek (Őrszem) azzal, hogy jelezzük ezt... kérem!
Előzmény: #223116 focilabda 2012.07.07. 09:55:18 |