Hozzászólások száma: 4099
Ugrás a hírhez Oldalszám: 205
Témakörök > Droszt Híradó > Hogy mik vannak...!? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2010.08.26. 15:43:08 / # 217266
Na, még ezt beokádom... Tegnap beszélgettem egy kollégával, aki egy nagyon korrekt, rendes fuvarszervezővel áll szerződésben, havi 67500 forintért. Saját elmondása szerint a múlt hónapban 150 címet tudott fölvenni rádión. Gabi! Fogjál már egy számológépet, oszt matekozd már ki, hogy mennyibe került neki egyetlen cím felvétele! Na? Mennyi jött ki? 450 forint? Gabi, szerinted kik lehetetlenítik el a 95%-ban tisztességesen dolgozó taxisokat? Gabi, tisztában vagy te azzal, hogy amikor a tárgyalóasztal másik végén a TFTSZ ül veled szemben, akkor te valójában ezek képviselőivel egyezkedsz a taxisok további sorsát illetően?
hiénakutya 2010.08.26. 15:13:43 / # 217265
Ahhoz még szívom egy picit magam... :-D
hiénakutya 2010.08.26. 15:12:44 / # 217264
Kommentet nyomjak hozzá? :-D Szegény Staudt Gabinak szóljon valaki, hogy attól nem fog felkészültebbnek látszani, ha bizonyos fogalmak helyett jobban hangzó, de eltérő tartalommal bíró szókapcsolatokat használ. Hogyan lesz a taxi a közösségi közlekedés része? Mi az, hogy "közösségi közlekedés"? Ha a "tömegközlekedés" helyett használjuk a "közösségi közlekedés" kifejezést, akkor tudnunk kell(ene), hogy melyek a tömegközlekedés ismérvei. Nézzünk egy buszjáratot, ami kétség kívül tömegközlekedés! Azt látjuk, ha fölpillantunk az előttünk elhaladó 7-es buszra, hogy az utasok azt másokkal megosztva használják, a járat előre meghatározott útvonalon és előre meghatározott menetrend szerint közlekedik. Lehet-e ilyen a taxi? Nem lehet. Azzal ugyanis a lényege veszne el. Ha gazdasági értelemben nézzük a közösségi közlekedést, akkor meg azt látjuk, hogy a tágabb értelemben vett közösség (az egész társadalom, vagyis az állam) jelentős pénzösszegekkel járul hozzá az üzemeltetéshez annak érdekében, hogy a szolgáltatás, az azt ténylegesen igénybevevők számára olcsó (értsd: megfizethető) legyen, és ezáltal megtarthassa az elnevezésben is szereplő funkcióját; alkalmas legyen tömegek utaztatására. Azt is megfigyelhetjük, hogy az utasok nem feltétlenül fizetnek út- vagy időarányosan; vannak alulárazott és felülárazott utasok. Aki Kelenföldön száll föl és a Bosnyákon meg le, az pont ugyanúgy 320 pénzt fizet, mint az, aki elmegy az Astoriától a Blaháig. Előbbi alulárazott, utóbbi meg felül. Valamilyen mértékben tehát megjelenik a szolidaritás is a rendszerben; a felülárazott utas pénzén utazik az alulárazott. Ha Staudt arra gondol, hogy majd az állam beszáll pár milliárddal a taxik működtetésébe, azt én feltétlenül támogatom, de nem hiszem. Az alul-felülárazott rendszer pedig már működik; az utcai tarifával utazó fizeti a telefonos ügyfélen keletkező veszteséget, vagy egészíti ki a telefonos tarifán keletkező csekélyke hasznot. Ismerjük még a tarifakorrekciós eljárást is, amikor az arra alkalmas utasnak szétküldjük az órát és csúnyán felülárazottá tesszük szegényt. :-DDD Tehát: milyen közösségi közlekedésről beszélünk??? What the fuck are yuo talkin' about? - ahogy spanyolul mondják. Nevezhetnénk közforgalmú közlekedésnek a taxit, de annak meg azért nem volna értelme, mert már jelenleg is az. "A jobbikos politikus szerint a közfeladatot ellátó taxisok a hatóságokkal való együttműködés révén aktívan részt vehetnének a közbiztonság, a közrend fenntartásában is." Nem, köszönöm szépen! Én nem kívánok állami feladatokat magamra venni, ha igen, akkor csak külön díjazás fejében. Adót, adókat fizetek azért, hogy az állam intézményrendszert működtessen a közrend és a közbiztonság fenntartására. Tessék ezeket úgy működtetni, hogy se rám, se taxis gárdára, se magyar gárdára ne legyen szükség! "Hozzátette: a 95 százalékában tisztességesen dolgozó taxisokat néhány, a szabályokat be nem tartó, engedély nélkül dolgozó vállalkozó lehetetleníti el,..." What the fuck is that "engedély nélkül dolgozó vállalkozó"? Most vagy nincs engedélye, de akkor mitől vállalkozó, vagy vállalkozó, de akkor nyilván van engedélye... És ez az öt százalék lehetetleníti el a többi 95-öt? Hogyan csinálják? Kevés disznó sok ludat győz? A többi senkiházit most nem kommentelem. :-)
Rocktaxi 2010.08.26. 15:03:24 / # 217263
Azt is linkeld be, hogy a taxisok soknak tartják az éjszakai tarifát és ezért nem alkalmazzák. :-DDDDDDD
hiénakutya 2010.08.26. 14:30:03 / # 217262
Tessék, le ne maradj! A közösségi közlekedés részévé tennék a taxit Staudt Gábor, a Jobbik főpolgármester-jelöltje megválasztása esetén a közösségi közlekedés részeként kívánja kezelni a taxiszolgáltatást. FN.hu, MTI 2010. augusztus 26. 12:32 A politikus az Országos Taxis Szövetség (OTSZ), valamint a Taxi Fuvarszervező Társaságok Szövetsége (TFTSZ) és a BKIK Taxis Szakmai Kollégium vezetőivel folytatott tárgyalás után tartott csütörtöki sajtótájékoztatóján hangsúlyozta, hogy a budapesti városvezetés részéről idáig egy "büntető szemlélet" érvényesült a taxisokkal szemben. A jobbikos politikus szerint a közfeladatot ellátó taxisok a hatóságokkal való együttműködés révén aktívan részt vehetnének a közbiztonság, a közrend fenntartásában is. Hozzátette: a 95 százalékában tisztességesen dolgozó taxisokat néhány, a szabályokat be nem tartó, engedély nélkül dolgozó vállalkozó lehetetleníti el, akik ellen a rendezetlen jogi szabályozás miatt jelenleg rendkívül nehéz fellépni. Metál Zoltán, az OTSZ elnöke elsősorban azt emelte ki, hogy az elmúlt években az ország minden nagyvárosában tendenciává vált, hogy a térfigyelő kamerákat nem eredeti rendeltetésükre, a közbiztonság javítására, hanem a taxisok büntetésére használják. Az érdekvédő szervezet vezetője úgy látja, hogy az utasok alkotmányos jogai sérülnek azzal, hogy csak hosszas séta után vehetik igénybe a taxikat a színházak, kórházak és irodaházak előtt elhelyezett megállni tilos táblák miatt. Szerinte erre a problémára az szolgálhatna megoldásul, ha a taxik az utasok ki- és beszállása erejéig, legfeljebb öt percig az ezt tiltó táblák ellenére is megállhatnának. Tamás Miklós, a TFTSZ elnöke elmondta, hogy a Jobbikkal való találkozójukkal azt szeretnék elérni, hogy a szakma véleménye végre elérjen a politikusi döntéshozók elé. Sipek József, a taxis szakmai kollégium kollégiumvezetője megjegyezte: a taxis szervezetek szerint csak a tarifa, az ellenőrzés, a drosztférőhelyek száma, illetve a létszámkérdés együttes rendbetételével lehet megoldást találni a jelenlegi problémákra, és ehhez minden, a választáson induló párttal készek egyeztetni.
Rocktaxi 2010.08.26. 14:17:55 / # 217260
Háááááááááát... "Esztasztánbe"! :-DD
hiénakutya 2010.08.26. 14:02:14 / # 217259
Ezt aztán jól belinkeltem... :-D
hiénakutya 2010.08.26. 13:52:33 / # 217258
[url] http://www.fn.hu/belfold/20100826/kozossegi_kozlekedes_reszeve_tennek/[/url]

tomajer 2010.08.24. 19:52:28 / # 217253
Aki nem regisztrál, nem kap címet...és nem találkozhat, "nagyonkedves"-el :-)
hiénakutya 2010.08.24. 19:42:42 / # 217249
Én ostoba! Gondolhattam volna... :-DDD

tomajer 2010.08.24. 19:38:03 / # 217256
Perszehogy! És a nyitóoldal, a hallotaxi lesz:-DDD
hiénakutya 2010.08.24. 19:32:24 / # 217255
Tüntesd már el innen! Még a végén kötelezővé teszik a beszerelését a sárga fekete autóinkba... :-D
tomajer 2010.08.24. 19:20:33 / # 217254
[b]Fedélzeti táblagép A taxisok életét könnyítheti meg az új vállalati szférába szánt tablet. A taxiórától a GPS-ig szinte mindent helyettesít az új gép.[/b]

attus 2010.08.17. 19:05:54 / # 217251
avatar
"A megkérdezett taxisok a túl sok változó tényezőre hivatkozva nem mondtak összegszerű jövedelmeket, a taxisok szakmai portálján, a Hallotaxi.hu-n elérhető fórumok névtelen hozzászólói azonban szerencsére nyitottabbak. " Cool!:-(

attus 2010.08.17. 19:04:21 / # 217252
avatar

Dodi 2010.08.15. 08:30:37 / # 217250
avatar

Rocktaxi 2010.08.08. 13:14:37 / # 217247

Rocktaxi 2010.08.08. 11:03:46 / # 217246

Bao 2010.08.08. 10:16:04 / # 217245
avatar
Rettegsz pondró? :)
taxisfelvonulas 2010.08.08. 09:39:34 / # 217244
avatar
Ez 44-es reklám? Mert szerintem ez olyan SS-szerű (44) német zubbony.
Oldalszám: 205