Hozzászólások száma: 115
Ugrás a hírhez Oldalszám: 6
Témakörök > Hírek fórumai > Emelnek a taxitársaságok A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
admissarius 2006.09.17. 14:10:16 / # 20121
avatar
500/300/80 a felső határ és 500/200/70 az alsó ezen belül a cégek szabadon mozoghatnak és adhatnak kedvezményt. természetesen az összegek csak hasraütésesek.

hosza829 2006.09.16. 21:44:24 / # 20120
avatar
Sajnos úgy látom Csogu kollégánk tud valamit.Tökéletesen leírta a 113.ba.

törölt felh. 2006.09.16. 11:18:44 / # 20119
avatar
1000 240 60 Csak az a baj, hogy ebből több ok miatt sem lehet semmi. Az egyik ilyen ok, az pont abból adódik, mint a nem azonnali óra indítás. Képzeld el, ha realizálódna a várakozás. Az azt jelenthetné, hogy 20-30%-al hamarabb végeznénk a fuvarokkal. És ez a százalék még elég óvatos becslés, hiszen hányszor találkozunk azzal a helyzettel, hogy várunk a kedvesre mondjuk a XIII. kerület 60-as számnál 10 percet, majd reklama, az utas meg is érkezik rá 5 perccel és onnan gyerünk az Oktogonra. A fuvar nem tart 5-6 percnél tovább. Vagyis 15 perc várakozás és 5 perc fuvar, az összesen 20 perc. Most képzeld el, ha ezt csökkentenénk azzal, hogy azok, akik csak azért rendelnek taxit, mert az jó olcsó (igaz, mi azon a fuvaron csak bukunk), nem rendelnek, és azok, akik rendelnek is, azonnal utaznak, akkor kb. 600 taxinak ahhoz, hogy elégedett tagdíj fizetők legyenek 2x 3x annyi munkát kellene biztosítani. Valahol itt van szerintem a kutya elásva, mert amíg ez nem így van, addig nyugodtan lehet taxisokat felvenni, mert hiszen így is vannak címek, amik nem mennek el. Régen a Főtaxinál azért érte meg ezen a rendszeren változtatni, mert a befolyt összeg a cég zsebébe folyt, vagyis érdekük volt minél több pénzt kivenni az utas pénztárcájából. Manapság ez már egyik cégnek sem az érdeke, hiszen nekik az a lényeg, hogy minél több fizető vendég legyen (taxis) és ehhez elegendő utas, hogy ezek a taxisok maradjanak is. Hát röviden ennyi:-)
törölt felh. 2006.09.16. 11:08:40 / # 20118
avatar
Azért egy próba robbantást megér a dolog:-)))
Bbetyár 2006.09.16. 09:59:56 / # 20117
annyit fűznék hozzá, mivel ezerszeresen lerágott csont, az 1-2 kilométeres fuvar az 600 forintos kilométer ár mellett is szar fuvar marad. A kutya az alapdijban van elásva, ami a rövid fuvar fajlagos kilomter diját jelentősen emeli, a hosszú fuvarnál alacsonyabb kilométer dij mellett pedig elhanyagolható emelkedést okoz.

tomajer 2006.09.16. 08:18:38 / # 20116
Sosenem hagynak engem éjjel aludni:-(
tomajer 2006.09.16. 08:16:17 / # 20115
Ezért kell hallotaxit olvasni:-)
tomajer 2006.09.16. 08:15:46 / # 20114
Egy; Nappal sem minen fuvar, 3000+ os! Sőt:-( Képzeldd el, hogy még nekünk is van hatkilós!!! Abban a 10-12-ben:-( Tehát, ne szorozd automatikusan fel, a nagyon irreális számaiddal:-) Ha én a ketyegővel keresnék 15-20-at, akkor dolgozni már nem is akarnék:-) Kettő; Én egy szóval sem mondtam, hogy nem kell éjszakai tarifa. Nem is beszéltem róla. Egy azaz egy darb FIX TARIFA ötletről beszéltem, és azt akartam vele érzékeltetni, hogy nem az a megoldás, hogy a mai szar rendszert emelgetjük az egekig! A mostani tarifaarányok sz@rok! Én csak arról beszéltem, hogy ha megállás nélkül tudsz menni, akkor kb ötször annyi bevételre van esélyed!!! Három; Arról meg igazán nem tehetek, hogy a Citynél, ilyen sz@rul megy az éjszaka:-DDD (nagyvigyor)
Csumi 2006.09.16. 06:38:21 / # 20104
avatar
Kár tomajerrel vitatkozni, illetve nem is lehet...valamit a fejébe vesz, azt onnan ki nam robbantja semmi...tök mindegy jó-e, vagy sem ami eszébe jut...én már jó ideje nem vitatkozom vele....Arról nem beszélve, hogy mit tud ő az éjszakáról...(azt ,hogy olyankor sötét van, és neki aludni kell..DDD)

Fox 2006.09.16. 04:21:36 / # 20113
avatar
Ez lehet csak nálad, van így, én a minap utazás közbe megkérdeztem, mikor emelkednek a tarifák egy adott cégnél.. és lelkesen elsorolta a kedves sofőr az új tarifákat.. szóval lehet te, keresgélsz rossz helyen ;))) Az viszont tény hogy még az Eco szervizbe se tudják az új tarifákat.. ami 1-2héten belül kerül átállásra.
nemkar 2006.09.16. 04:05:04 / # 20112
avatar
5-öt írtam. Legalább 2-re válaszólj.

nemkar 2006.09.16. 04:02:15 / # 20111
avatar
Jut eszembe:- Mi a különbség 40' araszolás, és 40' várakozás,a fuvar felvétel között? Ja a KETYEGŐ!!!!! Milyen szép is lenne, ha ez a szakma csak a ketyegőről szólna. Állok a droszton közben ketye az órám, majd az utast 1600 ft ketyegővel viszem, hisz akkor vagyok nappali áron. De szép lenne. Mondd, ezt a javaslatot mikor, és hol kéne, és kinek kell elfogadnia?
nemkar 2006.09.16. 03:49:56 / # 20110
avatar
Mi vagy Te! Egy beépített ügynök?-DDDDD
nemkar 2006.09.16. 03:48:15 / # 20109
avatar
Kiváncsi lennék arra, hogy még nálunk senki nem tud semmit, de ti már lehoztátok azt a tarifa táblázatot, amit nálunk még senki nem kapott meg.
nemkar 2006.09.16. 03:09:50 / # 20108
avatar
Folytatás Egyébként is miből gondolod azt, hogy egy éjszakás több címet tud felvenni, mint egy nappalos? Elárulom neked, hogy mit tud felvenni, egy csomó púdert. Mig nappal 15-20 percre mennek a címek, addig éjjel 2- 5, és ha nem egyedűl vagy, vagy nem egy szupi tutiban akkor esélyed sincs arra, hogy azt a címet felvedd, amin épp ott állsz. Sziget alatt kinnt volt éjjel egy volt etikás, és szörnyűlködőtt, hogy a címfelvevések nem mennek el 10'-ig. Egyszerűen nem tudott címet felvenni. Akkor megint megkérdem, miről is beszélünk? Méghogy ketyegő emelés. Így is többet keresel vele, mint mi. Azt a nappali, és éjszakai ketyegő különbözetet kéne egy éjszakai km dijjal kompenzálni. És punktum! Na kész.-ddddddddddd/kis vigyor/
nemkar 2006.09.16. 02:24:08 / # 20107
avatar
Ha figyelmesen elolvastad volna a 82. hozzászólásomat, akkor rájöhettél volna, hogy adott távon te 1600 ft-tal többet keresel, mint én. Ha ezt beszorzod 10- 12-vel az már napi 15-20 ezer ft, ugye, mert 10- 12 fuvarral számolsz. A 20-30 fuvar éjszaka irreális, ezt te is nagyon jól tudod. Tegnap 10 óra alatt volt 16, ma 9 óra alatt csak 12. Akkor kedves szaktársam miről is beszélünk? Én ezzel a fuvarszámmal kerestem 25-30 ezret, te pedig csak a ketyegővel 15-20-at. Autód nem kopott, nem volt igényge véve míg a dugóban ácsorogtál...stb. Akkor miért is nem kéne éjszakai tarifa?
tomajer 2006.09.15. 23:05:51 / # 20106
Én pontosan értem, amit Nemkar mond. De nem tudom elfogadni, hogy ugyanannyit kell elkérni, egy tíz perces munkáért, mint egy negyven percesért! Míg egy nappalosnak napi 10-12 fuvarral betelt a napja, addig egy éjszakás húsz harminc fuvarban gondolkodhat. (már ha megy a meló) De átértékeltem az alapdíjat, és rájöttem, hogy alapvetően már az 1000.- os alapdíjnak kéne a célnak lennie, és akkor reális a 200.-ft. os kilóméterdíj. Vagy kompromisszumként, (jól is hangzik) 700.- 200.- 70.- Ez az utolsó szavam:-)
Csumi 2006.09.15. 19:29:31 / # 20105
avatar
Sztm. tomajer is, csak neki ,ha valamitől "agylövése van", nem könnyű megváltoztatni a véleményét, makacs mint az öszvér... Ez néha nem is rossz...NÉHA! De tomajer, áruld már el nekem, mitől jó az nekem, hogy a czunamiként emelkedő kiadásaim mellett nem emelek pl. km díjat? Legalább 240-Ft-ra? (az már egy kicsit fix tarifa nem?) Utca 240-Ft Telefon240-Ft a többi ugyan tré (kártyás, utalványos, csekkes),de kezdetnek ez is valami lehetne... De ,hogy km díjat ne emeljünk???? nem is értem! Miért?? Jól mondja nemkar!: Éjszaka a ketyegővel nem sokra megyünk!!! (persze valamit azért számít)
törölt felh. 2006.09.15. 17:51:47 / # 20103
avatar
Ja, meg még a Rákóczi úti pékségben is van éjszakai tarifa!!! Meg a BKV-nál két jegyet kell lyukasztani az éjszakaira, stb.... Meg próbálja meg valaki bejelenteni magát éjszakaira műszakra, akkor meglátja, hogy az APEH-nél is van éjszakai tarifa!
tomajer 2006.09.15. 17:11:52 / # 20102

Oldalszám: 6