Hozzászólások száma: 68
Oldalszám: 4
Témakörök > Droszt Híradó > ma délután elpárolgott a hűségem a City Taxihoz A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bao, a FŐNÖK! 2007.07.19. 11:59:57 / # 19537
avatar
Ki mint veti ágyát,úgy alussza álmát. Ki mint vet,úgy arat.
nemkar 2007.07.19. 11:52:41 / # 19536
avatar
Ez unfrankó volt. Miért csinálod a tűzet? Te is néha hamarabb írsz, mint gondolkodól. Aludtam rá egyet, és másképp látoma dolgokat. Ezért göntöttem így. Úgy érzem ezzel a tetteddel megaláztál. Én még soha egyetlen döntésedbe nem szóltam bele. Ez ővön aluli ütés volt.
törölt felh. 2007.07.19. 11:41:58 / # 19535
avatar
Nincs benne semmi csúnya szó.
törölt felh. 2007.07.19. 11:40:59 / # 19534
avatar
nemkar válasz | 2007.07.19. 00:50:09 (4) Kedves Uram /hölgyem /! A City Taxit nem használni kell, hanem igénybe venni. Amit használni szokott, az a mellékhelyiségbe való dolog! Nmtdm, tetszik-e érteni. Mégis? Tán mikor rendelte azt az a autót? Kolbászolás közben 12'-kor? Vagy, ne adj isten 16' után? Még jó,hogy az enyémet nem törölhetik mert én nem kértem.

törölt felh. 2007.07.19. 10:51:31 / # 19533
avatar
Na erre voltam kíváncsi mert így a nem megfelelő tájékoztatás miatt már megint buktam egy keveset.
etikás 2007.07.19. 10:45:23 / # 19531
avatar
A City tarifáját, mert nem etikus olcsóbban vinni az átvett utast, ezzel azt az érzetet kelteni benne, hogy mi olcsóbbak vagyunk, rendeljen minket.

törölt felh. 2007.07.19. 10:40:10 / # 19532
avatar
Jó napot! A hiba valós én is tapasztaltam ilyet felvettem City Taxitól áthozott címet de a kedves fel volt háborodva azon,hogy neki nem szóltak,hogy más társaságot küldenek érte.Ráadásul ö ki nem állhatja a Főtaxit.(III.Hunor utca) Ma reggel felvettem szintén Citys címet ahol a kedves a fuvar végén szólt,hogy csekkel fizet.Jó rendben ekkor ránézet az órára és látta,hogy 2-es tarifával szállítottam ezt nehezményezte is ami a kiperzselt számlán érezhető is volt. Mikor távozott megkérdeztem a diszpécserünket én hibáztam-é vagy sem. Kiderült,hogy nem mert a Citys kollegina nem közölte velünk,hogy csekkes lesz a fuvar. Ezúton szeretném megkérni,hogy a lehető legtöbb információt jutassák el hozzánk,hogy a fuvart tudjuk teljesíteni. Még egy példa tegnap szintén Citytől áthozott rendelés a reptérre irányult amiről nem tájékoztattak minket.Mert én a számomra gazdaságtalant fuvart nem szoktam elvállalni,és ez Máriaremetéről igen csak annak számít. Tényleg egy kérdés az önnők 5900ft-ért mennek a reptére mi 4800-ért ha áthoznak hozzánk rendelést akkor én melyik tarifát alkalmazhatom?
Bao, a FŐNÖK! 2007.07.19. 10:35:49 / # 19530
avatar
Sok probléma megoldható,szinte minden cégnél.

esem 2007.07.19. 10:32:54 / # 19529
avatar
Kedves Tamás Úr! köszönöm gyors és kedves válaszát, a bocsánatkérését elfogadom és természetesen nem zárkózom el a személyes megkeresése elől. Tisztában vagyok azzal, hogy emberek dolgoznak Önöknél is, és hogy a mulasztás nem szándékos volt. Ugyanakkor úgy gondolom, hogy a munkatárs felelősségre vonása nem feltétlenül fogja megoldani a problémát: talán ezen túlmutatóan kellene azon gondolkodniuk, hogy miként éli meg egy utas az Önökkel való kapcsolatot, onnantól kezdve, hogy tárcsázza a számot, egészen odáig, hogy kifizeti a fuvardijat. Azt hiszem, hogy egy olyan sokszereplős piacon, mint az Önöké, ma egyre inkább csak a valóban minőségi szolgáltatást nyújtó cégek lehetnek sikeresek (illetve kellene, hogy sikeresek legyenek). Indi50-nek igaza van és elnézést kérek a fórumtól, ha egy Rádió-Taxi reklámnak érezte bárki is az üzenetemet, nem ez volt a szándékom. Üdvözlettel: esem
Bao, a FŐNÖK! 2007.07.19. 10:03:07 / # 19528
avatar
Nincs miért.
Bao, a FŐNÖK! 2007.07.19. 10:00:37 / # 19527
avatar
Igazad van. Csak martam egyet nemkaron,aki állandóan a hülyeségeit terjeszti.
csendes 2007.07.19. 09:56:07 / # 19526
avatar
Bao humorizálhatunk ezen és cukkolhatjuk is a Cityseket, de nézd meg a góréjuk írását. Lehet neki nincs 47 diplomája mint a Palinak, de egy kultúrember benyomását kelti. Emlékszel még arra amikor mi kaptunk itt a hallotaxin egy hasonló kritikát? Pali egyből megkérdőjelezte azt is, hogy épelméjű a beíró és azonnal az irodájába akarta becibálni hogy megmutassa neki a megdönthetetlen bizonyítékait. Nekem ez a hozzáállás jobban tetszik.
malom 2007.07.19. 09:50:45 / # 19525
avatar
Komolyan én szégyellem magam helyette.
Bao, a FŐNÖK! 2007.07.19. 09:47:17 / # 19524
avatar
Ő biztos nem! Mert Ő CITYS!!! :DDDDDDDDDD
malom 2007.07.19. 09:45:28 / # 19523
avatar
Szolgáltatás közben is ilyen alpári vagy?

malom 2007.07.19. 09:35:13 / # 19522
avatar
Ez így korrekt. Kedves esem! Minden cégnél előfordulhat olyan, hogy nem tudnak autót küldeni, mert épp akkor ott olyan mennyiségű a megrendelés, hogy egy luk keletkezik a lefedettségben. Természetesen ez nem magyarázat arra, hogy nem szóltak önnek vissza, de hibázni csak az tud, aki dolgozik. Egy hibáról, emberi mulasztásról van szó és nem egy szándékos hanyagságról.
Tamás Miklós 2007.07.19. 09:25:21 / # 19521
avatar
Tisztelt Esem! Elnézését kérem a City Taxi nevében a tegnap délután történtekért. Sajnálom,ha egy negatív tapasztalat után elpártol tölünk. Ami elfogadhatatlan,hogy a telefonosunk nem értesítette Önt,hogy nehézségeink vannak és nem tudunk Önnek autót biztosítani. Ezt természetesen kivizsgáljuk és a telefonos kollegát felelősségre vonjuk./amennyiben a visszahallgatás beigazolja,hogy nem tettünk meg mindent a rendelése teljesítéséért./ Mégegyszer elnézést az okozott kellemetlenségért.Amennyiben nem zárkózik el és megengedi személyesen is felveszem Önnel a kapcolatot. Tisztelettel:Tamás Miklós/elnök/
ata8 2007.07.19. 09:06:17 / # 19516
avatar
Gondolom ma minden City-s azzal kezdte a napját,hogy 20 percre sarokba térdelt,és homokot szórt a fejére.Nyílván kellemetlen az ilyen hiba,de ott is EMBEREK dolgoznak,mint bármely másik cégnél.Ezen kívül nem tudhatjuk még mi történhetett,amiért nem kapott a kedves autót.Ez majd máshol is előfordul.Lesz4-5-6 kártya a zsebében,és válogathat kedvére.Várjuk a rendelést!!!

Zsemle 2007.07.19. 07:00:52 / # 19520
avatar
Bizony, nagyon kellemetlen a stílusa a kolegának.
Csumi 2007.07.19. 06:56:40 / # 19519
avatar
Marha okos vagy..... ha szolgáltatás közben is ilyen "Okosságokkal" traktálod az utasaidat, többet ártassz a cégednek (ha van)mint használsz...

Oldalszám: 4