Témakörök > Droszt Híradó > ma délután elpárolgott a hűségem a City Taxihoz A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
Bao, a FŐNÖK! | 2007.07.19. 11:59:57 / # 19537 |
|
Ki mint veti ágyát,úgy alussza álmát.
Ki mint vet,úgy arat.
Előzmény: #19536 nemkar 2007.07.19. 11:52:41 |
nemkar | 2007.07.19. 11:52:41 / # 19536 |
|
Ez unfrankó volt.
Miért csinálod a tűzet?
Te is néha hamarabb írsz, mint gondolkodól.
Aludtam rá egyet, és másképp látoma dolgokat.
Ezért göntöttem így.
Úgy érzem ezzel a tetteddel megaláztál.
Én még soha egyetlen döntésedbe nem szóltam bele.
Ez ővön aluli ütés volt.
Előzmény: #19534 2007.07.19. 11:40:59 |
törölt felh. | 2007.07.19. 11:41:58 / # 19535 |
|
Nincs benne semmi csúnya szó.
Előzmény: #19534 2007.07.19. 11:40:59 |
törölt felh. | 2007.07.19. 11:40:59 / # 19534 |
|
nemkar válasz | 2007.07.19. 00:50:09 (4)
Kedves Uram /hölgyem /!
A City Taxit nem használni kell, hanem igénybe venni.
Amit használni szokott, az a mellékhelyiségbe való dolog!
Nmtdm, tetszik-e érteni.
Mégis? Tán mikor rendelte azt az a autót?
Kolbászolás közben 12'-kor?
Vagy, ne adj isten 16' után?
Még jó,hogy az enyémet nem törölhetik mert én nem kértem.
|
törölt felh. | 2007.07.19. 10:51:31 / # 19533 |
|
Na erre voltam kíváncsi mert így a nem megfelelő tájékoztatás miatt már megint buktam egy keveset.
Előzmény: #19531 etikás 2007.07.19. 10:45:23 |
etikás | 2007.07.19. 10:45:23 / # 19531 |
|
A City tarifáját, mert nem etikus olcsóbban vinni az átvett utast, ezzel azt az érzetet kelteni benne, hogy mi olcsóbbak vagyunk, rendeljen minket.
|
törölt felh. | 2007.07.19. 10:40:10 / # 19532 |
|
Jó napot!
A hiba valós én is tapasztaltam ilyet felvettem City Taxitól áthozott címet de a kedves fel volt háborodva azon,hogy neki nem szóltak,hogy más társaságot küldenek érte.Ráadásul ö ki nem állhatja a Főtaxit.(III.Hunor utca)
Ma reggel felvettem szintén Citys címet ahol a kedves a fuvar végén szólt,hogy csekkel fizet.Jó rendben ekkor ránézet az órára és látta,hogy 2-es tarifával szállítottam ezt nehezményezte is ami a kiperzselt számlán érezhető is volt.
Mikor távozott megkérdeztem a diszpécserünket én hibáztam-é vagy sem. Kiderült,hogy nem mert a Citys kollegina nem közölte velünk,hogy csekkes lesz a fuvar.
Ezúton szeretném megkérni,hogy a lehető legtöbb információt jutassák el hozzánk,hogy a fuvart tudjuk teljesíteni.
Még egy példa tegnap szintén Citytől áthozott rendelés a reptérre irányult amiről nem tájékoztattak minket.Mert én a számomra gazdaságtalant fuvart nem szoktam elvállalni,és ez Máriaremetéről igen csak annak számít.
Tényleg egy kérdés az önnők 5900ft-ért mennek a reptére mi 4800-ért ha áthoznak hozzánk rendelést akkor én melyik tarifát alkalmazhatom?
Előzmény: #19521 Tamás Miklós 2007.07.19. 09:25:21 |
Bao, a FŐNÖK! | 2007.07.19. 10:35:49 / # 19530 |
|
Sok probléma megoldható,szinte minden cégnél.
|
esem | 2007.07.19. 10:32:54 / # 19529 |
|
Kedves Tamás Úr!
köszönöm gyors és kedves válaszát, a bocsánatkérését elfogadom és természetesen nem zárkózom el a személyes megkeresése elől.
Tisztában vagyok azzal, hogy emberek dolgoznak Önöknél is, és hogy a mulasztás nem szándékos volt. Ugyanakkor úgy gondolom, hogy a munkatárs felelősségre vonása nem feltétlenül fogja megoldani a problémát: talán ezen túlmutatóan kellene azon gondolkodniuk, hogy miként éli meg egy utas az Önökkel való kapcsolatot, onnantól kezdve, hogy tárcsázza a számot, egészen odáig, hogy kifizeti a fuvardijat. Azt hiszem, hogy egy olyan sokszereplős piacon, mint az Önöké, ma egyre inkább csak a valóban minőségi szolgáltatást nyújtó cégek lehetnek sikeresek (illetve kellene, hogy sikeresek legyenek).
Indi50-nek igaza van és elnézést kérek a fórumtól, ha egy Rádió-Taxi reklámnak érezte bárki is az üzenetemet, nem ez volt a szándékom.
Üdvözlettel:
esem
Előzmény: #19521 Tamás Miklós 2007.07.19. 09:25:21 |
Bao, a FŐNÖK! | 2007.07.19. 10:03:07 / # 19528 |
|
Nincs miért.
Előzmény: #19525 malom 2007.07.19. 09:50:45 |
Bao, a FŐNÖK! | 2007.07.19. 10:00:37 / # 19527 |
|
Igazad van.
Csak martam egyet nemkaron,aki állandóan a hülyeségeit terjeszti.
Előzmény: #19526 csendes 2007.07.19. 09:56:07 |
csendes | 2007.07.19. 09:56:07 / # 19526 |
|
Bao humorizálhatunk ezen és cukkolhatjuk is a Cityseket, de nézd meg a góréjuk írását. Lehet neki nincs 47 diplomája mint a Palinak, de egy kultúrember benyomását kelti. Emlékszel még arra amikor mi kaptunk itt a hallotaxin egy hasonló kritikát? Pali egyből megkérdőjelezte azt is, hogy épelméjű a beíró és azonnal az irodájába akarta becibálni hogy megmutassa neki a megdönthetetlen bizonyítékait. Nekem ez a hozzáállás jobban tetszik.
|
malom | 2007.07.19. 09:50:45 / # 19525 |
|
Komolyan én szégyellem magam helyette.
|
Bao, a FŐNÖK! | 2007.07.19. 09:47:17 / # 19524 |
|
Ő biztos nem!
Mert Ő CITYS!!!
:DDDDDDDDDD
Előzmény: #19523 malom 2007.07.19. 09:45:28 |
malom | 2007.07.19. 09:45:28 / # 19523 |
|
Szolgáltatás közben is ilyen alpári vagy?
|
malom | 2007.07.19. 09:35:13 / # 19522 |
|
Ez így korrekt.
Kedves esem!
Minden cégnél előfordulhat olyan, hogy nem tudnak autót küldeni, mert épp akkor ott olyan mennyiségű a megrendelés, hogy egy luk keletkezik a lefedettségben. Természetesen ez nem magyarázat arra, hogy nem szóltak önnek vissza, de hibázni csak az tud, aki dolgozik. Egy hibáról, emberi mulasztásról van szó és nem egy szándékos hanyagságról.
Előzmény: #19521 Tamás Miklós 2007.07.19. 09:25:21 |
Tamás Miklós | 2007.07.19. 09:25:21 / # 19521 |
|
Tisztelt Esem!
Elnézését kérem a City Taxi nevében a tegnap délután történtekért.
Sajnálom,ha egy negatív tapasztalat után elpártol tölünk.
Ami elfogadhatatlan,hogy a telefonosunk nem értesítette Önt,hogy nehézségeink vannak és nem tudunk Önnek autót biztosítani.
Ezt természetesen kivizsgáljuk és a telefonos kollegát felelősségre vonjuk./amennyiben a visszahallgatás beigazolja,hogy nem tettünk meg mindent a rendelése teljesítéséért./
Mégegyszer elnézést az okozott kellemetlenségért.Amennyiben nem zárkózik el és megengedi személyesen is felveszem Önnel a kapcolatot.
Tisztelettel:Tamás Miklós/elnök/
Előzmény: #19511 esem 2007.07.18. 22:31:50 |
ata8 | 2007.07.19. 09:06:17 / # 19516 |
|
Gondolom ma minden City-s azzal kezdte a napját,hogy 20 percre sarokba térdelt,és homokot szórt a fejére.Nyílván kellemetlen az ilyen hiba,de ott is EMBEREK dolgoznak,mint bármely másik cégnél.Ezen kívül nem tudhatjuk még mi történhetett,amiért nem kapott a kedves autót.Ez majd máshol is előfordul.Lesz4-5-6 kártya a zsebében,és válogathat kedvére.Várjuk a rendelést!!!
|
Zsemle | 2007.07.19. 07:00:52 / # 19520 |
|
Bizony, nagyon kellemetlen a stílusa a kolegának.
Előzmény: #19519 Csumi 2007.07.19. 06:56:40 |
Csumi | 2007.07.19. 06:56:40 / # 19519 |
|
Marha okos vagy..... ha szolgáltatás közben is ilyen "Okosságokkal" traktálod az utasaidat, többet ártassz a cégednek (ha van)mint használsz...
|