Témakörök > Droszt Híradó > (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/ A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
cicu 01 | 2010.03.21. 15:33:45 / # 193688 |
|
EGY KIS ÉRDEKESSÉG.
Az utóbbi hónapokban volt néhány utasom, aki arra panaszkodott, hogy nem tud tőlünk kocsit rendelni.
„Biztosan hétvégi csúcsidőben rendelt, és ilyenkor előfordulhat, hogy várakozni kell a központra” próbáltam őket nyugtatni.
„ Nem, nem erről van szó, hanem más cégtől küldi a központ neki a kocsit” kaptam mindig a választ.
Értetlenül álltam a hallottak előtt minden alkalommal, és szentül megvoltam róla győződve, hogy a kedves vagy eleve nem minket hívott, vagy csak rossz taxiba szált be.
Aztán tegnap megvilágosodtam! :))
Történt ugyanis, hogy az egyik mindennap rendelő, és ilyenképp valóban törzsutasunkat volt szerencsém vinni, aki a következőt mesélte.:
Egyik nap taxit akart rendelni, de a Rádiótaxi telefonszáma nincs elmentve a mobiljába, így megpróbált vissza emlékezni kedvelt taxitársaságának telefonszámára. Az nem jutott eszébe, viszont beugrott neki, hogy a kocsik oldalán ott van egy nagy reklámmatrica. / igen jól gondolod, a 2777 ft-os / Arra gondolt, hogy azért lett ez a transzfer, mert a telefonszámunkra utal, és elkezdte bepötyögni a számot a mobiljába, valahogy így: 06-1- 2777-777./ ÉS ITT A LÉNYEG A 2-ES SZÁMON VAN/ Legnagyobb megdöbbenésére, a következőt hallotta a telefonban: „ Taxi 2000, jó napot kívánok, várom a rendelését”
Ez nem lehet igaz gondoltam, és elkezdtem beütögetni a számokat a telefonomba úgy, ahogy azt ő is tette. Láss csodát, igaza volt. Azonnal megértettem a már említett utasok elmondásait.
Ezek után azon tűnődöm, vajon hányan lehetnek még akik ugyan így jártak és a T 2000-el utaztak el? Vajon mennyi fuvart szerveztünk már a T2000-nek? Lehet, hogy tulajdonképpen őket is reklámozzuk?
|
mouchoir | 2010.03.20. 22:52:09 / # 191931 |
|
m
|
smokie09 | 2010.03.20. 04:55:14 / # 193704 |
|
Azt mondod túl magas a léc?
Tényleg nem az első versszaknál tartunk:)
3.Egy-két-hár, na ki lesz a sztár?
Négy-öt-hat, a berendezés marad!
Tapad az aszfalt a gumitalp alatt,
Dölj a léc alá hát!
Előzmény: #193702 csogu 2010.03.20. 04:41:01 |
csogu | 2010.03.20. 04:41:01 / # 193702 |
Mert mindig azok az elvárások:-))
Előzmény: #193700 smokie09 2010.03.20. 04:36:40 |
|
smokie09 | 2010.03.20. 04:36:40 / # 193700 |
|
Mert ebben a rencerben, renceresen, rencerint..
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:))
Előzmény: #193696 szálka 2010.03.20. 03:50:21 |
taxi betyár | 2010.03.20. 04:16:51 / # 193698 |
|
igen,probálta!!a 189 meg 63 renceresen, le veri!!
ha nem hiszed, járj utána!!
|
szálka | 2010.03.20. 03:50:21 / # 193696 |
|
Ennél a cégnél már régóta csak az "ahány belépő annyi tagdíj" elv érvényesül. Mennek is emberek,jönnek is újak,csak a minőség nem fontos.Azok kellenek akiknek nincs tartásuk,"örülök hogy dolgozhatok" alapon csöndben,fenntartás nélkül tolják a szart.
Előzmény: #193692 Szemlélődő 2010.03.20. 03:13:25 |
szálka | 2010.03.20. 03:37:58 / # 193693 |
|
Lentebb már írtam,hogy végre helyretették egy kicsit,de ez mit sem változtat azon,hogy ez lesz abból,ha pénz kell mindenáron.
Előzmény: #193689 Szemlélődő 2010.03.20. 03:03:58 |
Szemlélődő | 2010.03.20. 03:13:25 / # 193692 |
|
Nőni fog öttel tizzel? És mennyivel fog csökkenni a normálisak létszáma akik nem akarnak az ilyenekkel versenyezni? És hosszútávon hova jut az a cég aki ilyenekre építi föl a jövőjét?
|
Szemlélődő | 2010.03.20. 03:03:58 / # 193689 |
|
Ez igy igaz!
A baj az, hogy nem csak őrült az az ember, hanem gusztustalan is. Minden kell neki, és ilyen módon.
Általánosban közölték, hogy címre a kresz szabályai alapján lehet menni. Mindenki csinál kissebb stikliket de nem ez a munkája alapja.
Ha a cégvezetésnek megéri hogy egy elmebeteg tagdíja miatt 5-10 tagdíjat veszítsen, hát gyüjtögesse az ilyen embereket. De nem csak róla szól ez a dolog. Hasonlót még lehetne mondani néhányat. Ha ezt hagyják, a számuk csak egyre nőni fog.
Előzmény: #193633 Fantomas 2010.03.19. 18:43:43 |
Fantomas | 2010.03.19. 18:43:43 / # 193633 |
|
Nézd meg a 329 mit alakit éjjel,megy mint az állat.Nem a saját autója.És senkit nem érdekli.
Amig nagy baj nem történik.
Előzmény: #193456 szálka 2010.03.19. 12:42:28 |
szálka | 2010.03.19. 12:42:28 / # 193456 |
|
Hello!
OK. Az ilyesfajta magyarázatot értem,csak azt nem hiszem,hogy ez eleve koncepció lenne. És amennyiben egy másképp felépített rendszer ezt nem tenné lehetővé az ilyen jelenség is lassan megszűnne.A sajátjára mindenki jobban ügyel(ne) és megszűnhetne ez a gyilkos autóverseny a címekért.
|
smokie09 | 2010.03.19. 03:44:56 / # 193868 |
|
Hello!
vitatkoznék...
Erről akkor száll le amikor akar, nem beszélve arról, hogyha ezt csukja össze a 48 órás műszakjából, a 47.-ben, akkor simán kiszáll belőle, és láss csodát, hollnap bérel másikat. Számtalan példa van erre, legutóbb pl. egonka. Szóval lehet, vagy nem lehet eltántorítani téged a véleményedtől, ezeknek az embereknek önerő, hitelképtelenség, tartozás, miegyéb miatt csak ez az egy lehetőség maradt, és egy percig nem gondolkodnak a holnapon, (amíg szar van, veréb is) kizárólag a mának élnek.
Előzmény: #193866 szálka 2010.03.19. 03:04:24 |
szálka | 2010.03.19. 03:23:29 / # 193867 |
|
Ami pedig az akciós transzfereket illeti,én lejjebb vázoltam egy finomítható lehetőséget.Éppen azért,mert igenis megérett az idő a változtatásra.Ha a vezetés nem akar lemondani róla,akkor végre reklámozza tele a várost vele,áldozzon rá kellő mértékben anyagiakat és valamilyen mértékben kompenzálja a jelentkező veszteségeinket.A nagy megrendelőknek is megy a visszapörgetés.Tudom a tulajdonosnak az a dolga,hogy nyereségessé tegye a vállalkozását,csakhogy nekünk is...akkor nem kell azon sopánkodni az irodában,hogy sok a kilépő.Most ezt teszi...
Előzmény: #193864 Szemlélődő 2010.03.19. 01:21:41 |
szálka | 2010.03.19. 03:04:24 / # 193866 |
|
Ennek a szakmának pontosan az adta volna meg becsületét,ha kiváltság lenne bekerülni..ezt nem érti meg egyetlen alkalmazott sem.Régóta tartom azt a véleményem és ettől nem lehet eltántorítani,hogy a taxizásban az alkalmazottá válás már a "lecsúszás" első lépcsőfoka.Az süket szöveg,hogy jobban megéri havonta kb.140000-ért bérelni autót,mint venni és fenntartani.
Előzmény: #193864 Szemlélődő 2010.03.19. 01:21:41 |
csogu | 2010.03.19. 02:57:26 / # 193865 |
Szega egy rendes srác!
Előzmény: #193864 Szemlélődő 2010.03.19. 01:21:41 |
|
Szemlélődő | 2010.03.19. 01:21:41 / # 193864 |
|
Én azért nem általánosítanék az etikások körében sem. Vannak köztük tisztességes, és persze oportunista emberek is. Alig ismerem személyesen, de a Szega szerintem valóban a taxisok érdekeit képviseli. Ő még nem kurvult el! Ugyanakkor van nagyon buta is köztük. Az ő személyét ki lehet találni. Van választék.
Ami ennél sokkal fontosabb, hogy mostmár valamit kezdeni kéne az akciós fixel. A körülmények változása miatt emelni kéne rajta, de ugy, hogy azért vonzó maradjon. Ha olvassák ajánlom figyelmébe a döntéshozóknak.
Előzmény: #193861 lulu 2010.03.18. 17:43:47 |
lulu | 2010.03.18. 17:43:47 / # 193861 |
|
Nem véletlenül agitáljuk ezt a hűlye Csabát, hogy égetően fontos és vészesen sürgős lenne lecserélni az egész etikás brigádot, a fuvarszervezőt és a mindenes 600-at. Rég itt lenne az ideje a frissitésnek. Ők már bizonyítottak, velük nem lehet mit kezdeni.
|
Szemlélődő | 2010.03.18. 15:17:12 / # 193857 |
|
Én azt gondolom, hogy nem a droidozók lepték el a szakmát, hanem azok akik semmivel nem rendelkeznek ami a munkához szükségeltetik, igy nyilván csapkodnak mint hal a szatyorban.
Előzmény: #193850 666666 2010.03.18. 11:14:35 |
Szemlélődő | 2010.03.18. 15:05:32 / # 193856 |
|
Köszönöm barátom, helyettem írtad le a lényeget.
Minden szavad igaz. A fölháborodott sok 6-os munkatársunknak mondanám hogy sajnálom őt, mert a szavaiból kitűnik hogy hova tartozik. Az persze nem szégyen hogy nincs saját vállalkozása, de mivel ő is kizsákmányolt, ezért meg sem kisérli fölfogni, hogy mi az alapvető problémánk.
Előzmény: #193854 szálka 2010.03.18. 13:50:09 |