Hozzászólások száma: 18670
Oldalszám: 934
Témakörök > Droszt Híradó > (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/ A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Fantomas 2009.10.07. 12:16:54 / # 193028
avatar
Ez a munka mennyiség 56000-ért nagyon kevés,hogy merik 61000 Ft-ra emelni a tagdijjat,milyen alapon,A VÁLSÁG NEKÜNK IS VÁLSÁG!!!!!!! Remélem nagyon sokan döntünk a távozás mellett.

rőzsehordó 2009.10.07. 11:44:38 / # 193027
avatar
Én speciel arra gondoltam kérlekszépen, és remélem a H.Cs és az Sz.F. is, hogy ezekért a napokért nem fizetek semmit, ugyanis nem tudtam dolgozni. És nem a magam hibájából. Alsó hangon 2500 forint naponta a tagdíj (attól függ, hogy ki mennyit hajlandó dolgozni), és ezért még az a kevéske cím sem jut el hozzánk, mert elnyomják a forgalmazást. 1 forint is sok érte, nemhogy 56 vagy 61 ezer. Ez a nap már mínusz 2500! És akkor még szóba sem hoztam, hogy nem erre fizettem be ELŐRE!!!
Kempes 2009.10.07. 11:35:02 / # 193026
avatar
Mire gondoltál? Évi közel 3,5 MILLIÁRD forintból nem tellik a cégvezetőknek fejlesztésekre!
rőzsehordó 2009.10.07. 11:10:59 / # 193025
avatar
Ma meg reggel 4 óta nyomkodnak, de az összes (nem csak a rádió) úgy nevezett taxitársaság megérdemli, ha blokkolni tudják a forgalmazását. Egyetlen értékét a címálományát, lehallgatható és zavarható rendszeren közvetíti ki, mind megérdemlitek!!! 1969-70 táján vezette be a főtakony az urh-t. 40 azaz negyven év telt el és semmi nem változott. Velünk beruháztattak x milliós kocsikra, kártyahuzigálóra, meg miszarra. A nagy nagy kft-k, meg rt-k meg gittegyletek beruháztak 3 db számitógépbe.
üvegtigris 2009.10.07. 11:00:36 / # 193024
Most hallottam. Tényleg igaz,hogy ezentúl többe kerül a "csend hangja"? Van még szabad kártyalehúzó?

szálka 2009.10.07. 10:59:19 / # 193023
avatar
A remény hal meg utoljára,de mi azért álljunk mögé....
rőzsehordó 2009.10.07. 10:59:03 / # 193022
avatar
Ezzel nem tudsz mit kezdeni, mert jó magyar szokás szerint az emberek nem élnek a hatalmukkal, hanem visszaélnek. (Tiszteletem az üdítő kevés kivételnek)
szálka 2009.10.07. 10:53:46 / # 193021
avatar
Ha gondolod bele mehetünk abba is,miként kéne-lehetne megszüntetni ezt a borzasztó alá-fölé rendeltségi viszonyt egy korrektebb,emberibb mellérendeltségi viszonnyá.Nem kéne az etikások dörgedelmeit hallgatni.A státusszal,mint etikások,stb.semmi bajom,csak ahogy kezelnek(lekezelnek) felnőtt embereket.

rőzsehordó 2009.10.07. 10:51:22 / # 193020
avatar
Ő is csak 56250 forint... Illetve jövő hónaptól 61000 forint. A mi vezetőségünket is elérte a válság:) Az autókra visszatérve, nincs az az autókiadó, aki örökké finanszírozni tudja a széthajtott verdák feltámasztását. Mégha nagytudású szerelő is a bérbeadó, a csapágyasra hajott motort, váltót kuplungot neki is meg kell a boltban vagy bontóban venni. Egyszer minden pénzike elfogy, főleg, hogy egyik sem az autók esetleges karbantartására gyűjtögeti.
szálka 2009.10.07. 10:35:48 / # 193019
avatar
Miközben Te írtál,én is írtam."Ölég"nagy az egyetértés...
szálka 2009.10.07. 10:32:23 / # 193018
avatar
Tudnék olyan kódot írni,aki néhány hónapja van itt,vannak címek amiket segítséggel is alig talál meg,azzal kérkedik,hogy neki nem számít piros lámpa,gyorshajtás,semmi,ő nyomul mindenre. 3. vagy a 4. autón ül már.Szerinted miért?? Erre mi szükség van? A felvételnél nem szorul senkibe egy kis józanság? Csak a pénz számít? Amíg ezt tapasztalod nincs miért csodálkozni a "cégváltoztatásikényszeren".Szűkebb minőségibb összetétel,jobb szolgáltatás magával hozná a jobb megélhetést is.Sikk lenne a Rádiónál dolgozni,komolyabb feltételeket lehetne támasztani a felvételnél.

rőzsehordó 2009.10.07. 10:23:51 / # 193015
avatar
Elöbb, utóbb a széthajtott autók is csak elfogynak... Én ennek drukkolok!:) Azok az autók sem az örökkévalóságnak készültek, föleg nem ilyen igénybevétel mellett. Van erre már példa bőven. De a legtöbbször abban a percben szállnak le a bérelt kocsiról, amikor nem megy. És hagyják ott az út szélén. Kap másikat? Kap, amíg van mit adni neki. Egyszer talán nem lesz.
szálka 2009.10.07. 10:13:38 / # 193014
avatar
Sok birkának sok legelő kell. Elkerülhetetlenül alakultak az új és újabb cégek.Új kiadó autók új sofőrökkel.Egyre nehezebb normálisan keresni.Sokasodó ki nem fizetett köztartozás,autó cserélni képtelen talajt vesztett vállalkozó.Sok a vadász kevés a fóka esete..Még nagyobb igény a bérautóra,és ennek az öngerjesztő folyamatnak nincs vége.Alkalmazottnak még több pénzt kell csinálni,olyan időkkel veszi a címet,amit te nem mersz,úgy száguldozik az úton,ahogy te nem mersz,széthajtja az autót,amit te nem mersz,ő kap másikat,mert a bérbeadónak is az az érdeke,te pedig veszed.

szálka 2009.10.07. 09:56:41 / # 193016
avatar
Bocs,a köpködést nem Neked szántam,de van itt még néhány "barátom".Veled és a "Rőzsehordóval"legalább lehet...Néhány elesett embernek így került autó a feneke alá és a modern kor Kurázsi mamái rájöttek,ebben mekkora üzlet rejlik.Így szabadult el a pokol,kerültek alkalmazottként olyanok a piacra akiknek le kell betűzni az utcanevet,alig tudnak valamit,esetenként a normális viselkedés is nehezükre esik.Aki vállalkozik,a sajátjáért felel,a kezdéshez is komoly anyagi felelősséget vállal,megfontolja mit csinál és,ha belekezd,talán leül otthon tanulni,mert az senkinek nem tilos.

szálka 2009.10.06. 13:26:28 / # 193013
avatar
Pontosan erről van szó,ezeknek a dolgoknak szimbiózisban kéne létezniük. "EGY" taxis azonkívül keveset tehet,minthogy normálisan elvégzi a feladatát.Tiszta autóval,udvariasan,korrekt árért...De amikor előáll egy olyan abszurd helyzet,hogy az egyik cég tótumfaktuma autókat futtat a "konkurens" cégnél és persze viszont ugyanígy,akkor ez már semmi másról nem szól csak arról,hogy te le vagy ejtve,nekik pedig csörög a kassza.Ha nem lenne alkalmazotti státusz kinek adná ki az autóit??? Engem senki nem fog arról meggyőzni,hogy kifizetődőbb kb.120.000 forintért autót bérelni.mint venni-fenntartani-normális részletet fizetni.Pedig örökké ezt hallod...attól aki bérel.Tetszik vagy sem közülük legtöbben elúsztak az adókkal,járulékokkal,köv.képp nullás papír nuku. Új autó szintén nuku.Előrelépés a színvonalban ugyanúgy.De a taxit,mint pénzforrást,azt nem adná fel.Itt jönnek a nyomorúság vámszedői a bérbeadók.Ember kell az autóra,mindegy milyen csak termeljen.Minőségi szolgáltatás??? "Ülj az autóra,állj a drosztra,ha nem tudod valaki biztos segít,4000-5000 a leadó annyi simán meglesz a többi a tied." Majd folytatom ,aztán lehet köpködni....
szálka 2009.10.06. 10:34:26 / # 193012
avatar
Eszerint te is azt nézed!
csogu 2009.10.06. 03:14:33 / # 193011
Hát, a mai világban, nem árt azért...gondolj csak a vidéki rendelésekre...de nem ennyi...az 100%. Ebbe a városban pont 3 db elég lenne.
taxico 2009.10.06. 02:58:09 / # 193010
avatar
Nem kellenének taxi társaságok vazze!

csogu 2009.10.06. 02:52:25 / # 193009
Mindig az mellett mentek el ebben a kérdésben, hogy nem a taxis sok...hanem a cég...tízen mit tudom én mennyi cég egy ekkora városra egyenlő azzal, hogy nem lehet rentábilisen dolgozni.

taxico 2009.10.06. 02:51:15 / # 193008
avatar
ezt a cartoonnetwork-n láttad-hallottad?
Oldalszám: 934