Hozzászólások száma: 1073
Ugrás a hírhez Oldalszám: 54
Témakörök > Hírek fórumai > Nem állunk meg! TOR TÚRA! TAXISDEMONSTRÁCIÓ JÚNIUS 4-ÉN! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Csaholó 2012.06.16. 08:56:31 / # 174284
avatar
A "Kaució" törvénytelen! Személyenként külön számlán,elkülönítve,"hozzá nem nyúlva"kamatostól járna vissza!Csak nem merünk pofázni,bent,hanem,nyalunk hogy tudjunk dolgozni!Na pont ezt kell beszüntetnünk,ne csak az utcán legyen nagy pofánk!! Mi lenne minden felvett fuvart 240-el teljesítenénk,mert nekünk így jó!Megkérdezzük a kedvest így is kell-e a kocsi,ha nem nem,nem kötelező taxival haza jutni!!!!! Milyen jól járnál,egész héten etika,nem is dolgoznál!!!!! Nem kéne kérdenem,rendelt-e,mondaná nem,viszont van kártyája!Nekem is "póker"!!!!
Csaholó 2012.06.16. 08:38:34 / # 174283
avatar
Vágom!De nekem az bizgeti a csőrömet,miért kötelező,ha nem veszem igénybe!Állítólag úgy volt az egész droszt kialakítás,hogy onnan lehet hivni taxit,mint régen a főtaxika tekerős telcsis drosztján! Próbáltál már be szólni,bármely droszton is,válaszol-e valaki????? Az 50milla azért lett 20 mert valaki kötödik,gondolom én!!!!! Szál mozgató akad bőven,minden téren!!! Ha lenne utas a droszton meg állnék,persze nem 96.nak,oda visz,meg áll,vissza hoz,ez rendben lenne!!!De olyan helyre tenni drosztot ahova ŐK tették,ahol a madár se jár,miért kötelező!?? A rendőr meg otthon vezényeljen a kedves családnak!Leveszem a szabadjelzőt,felveszek valamit,címre érek,felteszem,ennyi!!!!!!!!!!
nagyonkedves 2012.06.16. 08:24:11 / # 174282
avatar
"Nem vették figyelembe azt a tényt sem, hogy egy nagyon komoly gazdasági válságon van túl az ország." ??? túl? Szerintem inkább küzd vele...ki tudja még meddig.
anyad 2012.06.16. 06:10:24 / # 174281
avatar
Igazad van.De a legelején a Bakucz a most hisztiző Pásztor velük kelet volna kezdeni.Az Oláh csak rá érzet.Azért nehezen kezdet beindulni a Plüs.Tudod az a baj,hogy most is az önkormányzattól várjuk a segítséget.Ha az a 1000 Taxis akik most ot voltunk a megmozduláson odamentünk volna minden egyes Fuvarszervező irodához és kikényszerítettük volna a nappali 240Ft tarifát meg az Éjszakai 330ast vagy mennyi már rég más kép lenne minden. De hát ahogy írod sajnos a Taxis sötét és a saját ellensége sajnos.
csogu 2012.06.16. 05:24:47 / # 174280
Nincs igaza!!! Amikor én nagy büszkén álltam a 225 forintos km díjammal a nagy semmire, akkor azon agyaltam, hogy azoknak kellett volna kiszúrni...na jó, csak leengedni a gumijaikat, akik először közel 200 ezer kauciót, meg belépési díjat kifizettek cégekhez...így nekem nem maradt más, mert a nagy büszke 225 forintos tarifámmal éhen döglöttem, hogy belépjek a T2000-hez, ahol "CSAK" 120 ezer volt a kaució! Tudod kiknek volt igazuk? Akik anno 38-an egységesen kiléptek a Horváth Palitól, amikor bevezette az 50 ezres kauciót. Gyerekek, itt kiemelni egy szegmensét a szakmának, hogy ki, mit és mikor cseszett el, az semmi másra sem jó, minthogy még jobban(!) megosszon...hmmm...benneteket.
tomajer 2012.06.15. 22:20:25 / # 174279
Tisztelt csak névszerint ! Egy gyermek bajban van. Az Ön segítsége nélkül lemarad a többiektől, mások céltáblájává válik és bizonytalan jövő vár rá. Ön képes arra, amire senki más nem. Egy szempillantás alatt képes rajta segíteni. Tisztelt Képviselő Asszony/Úr! Valójában tízezer gyermekről, illetve az Őket felnevelni szándékozó hatezer családról van szó. Így az Ön segítsége sokkal nemesebb célokat szolgál, mint azt talán először gondolta. Az Ön szerepe nélkülözhetetlenné vált ebben az ügyben. Nem pénzt kérek a nevükben, azt Ők ebben formában nem is fogadnák el. Mindössze egy kis figyelmet kérek Öntől, amíg elolvassa ezt a levelet. Képviselő Asszony/Úr! Bizonyára tudja, hogy az Országgyűlés megbízta a Fővárosi Önkormányzatot, hogy alkossa meg a régóta halogatott - és a taxis személyszállítók által is szorgalmazott – új taxis személyszállításokat, szabályzó rendeletet. A fővárost képviselő szakemberek nagy lendülettel láttak munkához, és ebbe bevonták a különböző szereplőket, köztük a fuvarszervezőket és taxis vállalkozókat is. A feladat azonban nagyon összetett, illetve speciális volt. Az egyeztető tárgyalásokon mindenki a maga érdekeit próbálta képviselni, hiszen a megbízott szakembereknek nem volt idejük megérteni a taxisokat, ugyanakkor a taxisok sem tudtak ilyen rövid idő megtanulni tárgyalni, érvelni. Így születhetett meg az a két rendelet tervezet, amit valójában két – három sor különböztet meg egymástól. Így valójában nem kerülnek döntéshelyzetbe a képviselők sem. Szintén az idő rövidségével magyarázható az, hogy a tervezetek rengeteg hibát, pontatlanságot tartalmaznak. Nem vették figyelembe azt a tényt sem, hogy egy nagyon komoly gazdasági válságon van túl az ország. Ennek pedig nem a taxisok voltak a nyertesei, ahogy a főváros sem. Ahogy Önök nehezen tudják kezelni például a BKV helyzetét, a Főpolgármester Urat abba a helyzetbe kényszerítve, hogy a kormánytól igyekezzen pénzt szerezni, hát mi sem tudjuk ilyen rövid alatt megoldani a magas szintű elvárásokat. A jelentős különbség az, hogy Mi, nem is tudunk kihez fordulni anyagi támogatásért. A taxis vállalkozók nem akarnak elbújni a feladatok elől, - hiszen ki ne szeretne új eszközökkel, kocsikkal dolgozni - de azt lássuk be, hogy ez nem megy ilyen rövid idő alatt. A mai helyzetben az előírt négy-ötmilliós autók beszerzése meghaladja a taxisok lehetőségeit. Az is nagy probléma, hogy az egész reformot nem kísérték gazdasági számítások, amik alátámasztanák, hogy a tervezetben szereplő tarifákkal gazdaságos egy vállalkozás, vagy akár csak megtérülnek az előírásoknak megfelelő eszközök. A szükséges számítások nélkül, hatezer család élete kerül veszélybe, pedig Mi, csak dolgozni szeretnénk. Nem egy külföldi cég kap vagy kapott különféle támogatást, mert néhány száz munkahelyet teremt. Mi hatezren, itt fizetünk adót, úgy a költségvetés, mint a főváros felé. Nem vagyunk külföldiek az igaz, de munkanélküli segélyből élők sem szeretnénk lenni. Képviselő Asszony/Úr! Önök 2012. június 20.-án fognak szavazni a rendelet elfogadásáról. Nem azt kérem Öntől, hogy megtagadja a frakciója által támasztott követelményeket, hiszen a fejlesztések nagy részével egyetértünk, sőt kértük. Amit kérek az csak egy kis idő. Semmi nem indokolja azt, hogy ez a rendelet 2013. Január 01.-én életbe lépjen. Nem tartalmaz átmenetet sem, így például mi lesz azokkal az emberekkel, akik idén még taxival indultak a szilveszteri bulikba, de hajnalban már nem tudnak hazamenni. Tisztelt Képviselő Asszony/Úr! Arra kérem, hogy ne fogadja el a rendeletet ebben a formában, küldje azt vissza a beterjesztőnek átdolgozásra, adjon még időt a további egyeztetésekre, illetve arra, hogy a taxis vállalkozások felkészüljenek a jövőre. Nagyon köszönöm, hogy meghallgatott. Amennyiben kérdése van, illetve a döntéséhez további információra, technikai részletre van szüksége, kérem, keressen bizalommal. Tisztelettel: Hirtelen ennyit gondoltam fontosnak. Az a szilveszter dolog jól hangzik, de sántít... senki nem akar éjjel vizsgáztatni:-)
tomajer 2012.06.15. 22:10:13 / # 174278
Köszi! Igen jó lett. Néhány apró részletet pontosítani kell. Viszont szerintem mindenki maga írja alá. Ha sokat kapnak az jobb, mintha egy embertől kapják. És persze ne mindenki ezt küldje majd el. Akinek van még fogalmazókája, alkosson magának és nekünk másikat. Jja igen, az én elérhetőségeim itt lent az impresszumban fellelhetőek.
nardo 2012.06.15. 21:13:59 / # 174277
avatar
Szóval egy levél terv... Tomajer? Esetleg cím Telefonszám e-mail Tisztelt csak névszerint ! Egy gyermek bajban van. Az Ön segítsége nélkül lemarad a többiektől, mások céltáblájává válik és bizonytalan jövő vár rá. Ön képes arra, amire senki más nem. Egy szempillantás alatt képes rajta segíteni. Tisztelt Képviselő Asszony/Úr! Valójában huszonötezer gyermekről, illetve az Őket felnevelni szándékozó hatezer családról van szó. Így az Ön segítsége sokkal nemesebb célokat szolgál, mint azt talán először gondolta. Az Ön szerepe nélkülözhetetlenné vált ebben az ügyben. Nem pénzt kérek a nevükben, azt Ők ebben formában nem is fogadnák el. Mindössze egy kis figyelmet kérek Öntől, amíg elolvassa ezt a levelet. Képviselő Asszony/Úr! Bizonyára tudja, hogy az Országgyűlés megbízta a Fővárosi Önkormányzatot, hogy alkossa meg a régóta halogatott - és a taxis személyszállítók által is szorgalmazott – új taxis személyszállításokat, szabályzó rendeletet. A fővárost képviselő szakemberek nagy lendülettel láttak munkához, és ebbe bevonták a különböző szereplőket, köztük a fuvarszervezőket és taxis vállalkozókat is. A feladat azonban nagyon összetett, illetve speciális volt. Az egyeztető tárgyalásokon mindenki a maga érdekeit próbálta képviselni, hiszen a megbízott szakembereknek nem volt idejük megérteni a taxisokat, ugyanakkor a taxisok sem tudtak ilyen rövid idő megtanulni tárgyalni, érvelni. Így születhetett meg az a két törvényjavaslat, amit valójában két – három sor különböztet meg egymástól. Így valójában nem kerülnek döntéshelyzetbe a képviselők sem. Szintén az idő rövidségével magyarázható az, hogy a tervezetek rengeteg hibát, pontatlanságot tartalmaznak. Nem vették figyelembe azt a tényt sem, hogy egy nagyon komoly gazdasági válságon van túl az ország. Ennek pedig nem a taxisok voltak a nyertesei, ahogy a főváros sem. Ahogy Önök nehezen tudják kezelni például a BKV helyzetét, a Főpolgármester Urat abba a helyzetbe kényszerítve, hogy a kormánytól igyekezzen pénzt szerezni, hát mi sem tudjuk ilyen rövid alatt megoldani a magas szintű elvárásokat. A jelentős különbség az, hogy Mi, nem is tudunk kihez fordulni anyagi támogatásért. A taxis vállalkozók nem akarnak elbújni a feladatok elől, - hiszen ki ne szeretne új eszközökkel, kocsikkal dolgozni - de azt lássuk be, hogy ez nem megy ilyen rövid idő alatt. A mai helyzetben az előírt négy-ötmilliós autók beszerzése meghaladja a taxisok lehetőségeit. Az is nagy probléma, hogy az egész reformot nem kísérték gazdasági számítások, amik alátámasztanák, hogy a tervezetben szereplő tarifákkal gazdaságos egy vállalkozás, vagy akár csak megtérülnek az előírásoknak megfelelő eszközök. A szükséges számítások nélkül, hatezer család élete kerül veszélybe, pedig Mi, csak dolgozni szeretnénk. Nem egy külföldi cég kap vagy kapott különféle támogatást, mert néhány száz munkahelyet teremt. Mi hatezren, itt fizetünk adót, úgy a költségvetés, mint a főváros felé. Nem vagyunk külföldiek az igaz, de munkanélküli segélyből élők sem szeretnénk lenni. Képviselő Asszony/Úr! Önök 2012. június 20.-án fognak szavazni a rendelet elfogadásáról. Nem azt kérem Öntől, hogy megtagadja a frakciója által támasztott követelményeket, hiszen a fejlesztések nagy részével egyetértünk, sőt kértük. Amit kérek az csak egy kis idő. Semmi nem indokolja azt, hogy ez a rendelet 2013. Január 01.-én életbe lépjen. Nem tartalmaz átmenetet sem, így például mi lesz azokkal az emberekkel, akik idén még taxival indultak a szilveszteri bulikba, de hajnalban már nem tudnak hazamenni. Tisztelt Képviselő Asszony/Úr! Arra kérem, hogy ne fogadja el a rendeletet ebben a formában, adjon még időt a további egyeztetésekre, illetve arra, hogy a taxis vállalkozások felkészüljenek a jövőre. Nagyon köszönöm, hogy meghallgatott. Amennyiben kérdése van, illetve a döntéséhez további információra, technikai részletre van szüksége, kérem, keressen bizalommal. Tisztelettel: Tomajer? Budapest, 2012. június 15.
Rocktaxi 2012.06.15. 16:16:00 / # 174276
Lencsefőzelék fasírttal. Mi a baj vele? Az egyik legjobb kaja! :-)
krapek70 2012.06.15. 15:20:37 / # 174275
avatar
1000.százalékig igazad van:-))) Erre csak annyit valóban néhány taxis a sajátmaga ellensége de még mindig nem ismerik be.Nem előre gondolkodtak hanem mindig a mának éltek most háborognak. Valóban akkor kellett volna gondolkozni amikor beléptek azokhoz a szutyok brigádokba, igaz akkor játszotta mindegyik az eszét, hogy " minedennap szilveszter" most a saját görükbe estek:-)) nem baj egyenek lencsefőzeléket jó sokat:-) Gázos autóval még előnyt is jelenthet:-)))
tomajer 2012.06.15. 14:56:15 / # 174274
Tudod hol szúrtuk el? .. ha már a múltban keresgélünk.... hogy a radikális frakció nem szúrta ki az első tíz húsz pluszos összes kerekét már az első héten. A harmadik reggel után, hogy négy kerék defektjavításával kell kezdenie, rájött volna, hogy nem is olyan nagy buli ott lenni. De megengedőbb vagyok... elég lett volna csak leengedni őket minden éjjel. Hogy tetszik? Szerintem többet senkinek nem lett volna kedve, pluszmaxnormálvárositaxit indítani! :-)
tomajer 2012.06.15. 14:40:28 / # 174258
Hááát nem.....:-(

tomajer 2012.06.15. 14:35:33 / # 174273
Itt megint az állj állj állj jön!:-) Mondod te ezt, a plusz taxi színeiben:-((( Nem érzed, a dolog fonákságát? Sok sok taxis önző, és saját szempontjából magyarázható kis döntése juttatott minket idáig. Kivel kellett volna beszélgetnünk? Nekünk az Oláh Attilával? Helyettetek? Nem mondom, hogy a plusz előtt kánaán volt Budapesten taxisnak lenni, de a mai helyzetet a plusz, és ti taxisok akik naggyá tettétek okoztátok. Képtelenek vagyunk megakadályozni az újabb, és újabb pluszok szárnyrakapását, mert a taxista oly sötét, hogy odamegy mert húsz forinttal kevesebb a tagdíj, és napi két fuvarral többet vihet..... igaz, szaré-hugyé, de dolgozik.... és boldog. Aztán meg veri az asztalt, hogy miért nem védi már meg valaki saját magától?!?
Rocktaxi 2012.06.15. 14:08:13 / # 174272
"Érzelmekre kell hatni nem az értelemre, mert az... khmmm.... nna szóval az érzelmekre:-)" A taxis társadalom megítélése pozitív? Mert anélkül nem megy.
nardo 2012.06.15. 14:05:10 / # 174271
avatar
Értem, Most mennem kell, este remélem lesz időm összedobni valamit, amiből néhány részlet esetleg használható lesz.
Rocktaxi 2012.06.15. 14:04:47 / # 174270
Én azt szeretném, ha csak a Rákóczi és a Megyeri hidat használhatnánk a budai oldal megközelítésére! A többi hídra taxival behajtani tilos! :-) Ha ez nem megy, akkor csak 30 km/h sebességgel, mint átkelési sebesség. :-D

666666 2012.06.15. 13:56:31 / # 174269
Jóregg. Nos urak,azért kezd látszani a bibi. Szép lassan kiderül,hogy elég lett volna szép csendben,lábújjhegyen megkeresni a telefonszámtulajdonosokat,majd némi győzködéssel a tarifát megfelelő nagyságúra állíttatni.Lárma nélkül,suttogva a fülükbe.Na ez lett volna az összefogás csúcsa.Szerintem a városvezetésnek eszébe nem jutott volna ebben a ciklusban a taxisokkal foglalkozni.Van éppen elég bajuk a bkv-val és a metró ügy.Hangoskodtunk,amit meghallottak és így muszály velünk is foglalkozniuk.Ezért most következik az orális szex,azaz szopunk.Megszoktuk már ebben az országban azt,hogy az életünk egy orális szex.Csak nem mindegy,hogy a f..z melyik végén vagyunk.Persze van akinek ez sem probléma.Ugye orrtúró? Gané emberek döntenek a fejünk felett és mi mosolyogva tűrjrük.Úgylátszik erre szocializálódtunk. Urak!Sok sikert! 666666

tomajer 2012.06.15. 13:45:21 / # 174268
Állj állj állj! Itt most a képviselőknek készülsz levelet írni, akik gyaníthatóan nem olvasták, és nem is szándékoznak elolvasni ezt a tervezetet. Csak arról kell hogy szóljon, hogy kidolgozatlan, nincs gazdaságilag alátámasztva, jó részére nincs is törvényi felhatalmazás. Kérjük, vegyék le a napirendről, és küldjék vissza a beterjesztőnek további csiszolgatásra. Érzelmekre kell hatni nem az értelemre, mert az... khmmm.... nna szóval az érzelmekre:-)
tomajer 2012.06.15. 13:40:42 / # 174267
Igen.. Ez a terv. ...és sokat:-(
tomajer 2012.06.15. 13:37:39 / # 174266
Semennyit. Még nem jutottam el odáig, hogy visszafelé olvassak. Csogu szerint nem is érdemes, nem történt semmi érdekes:-)
Oldalszám: 54