Hozzászólások száma: 74
Oldalszám: 4
Témakörök > Droszt Híradó > Mégis emel a Barát-Taxi? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Gentile 2007.02.01. 12:44:12 / # 15980
avatar
Kezdjük el gyüjteni a lajos bírósági iratatit, a látleleteket amiket az adósai gyüjtöttek mikor összevissza verte őket? esetleg azoknak a nevét akinek elvette lakását, házát. Fényezd a Sosincsvége Lajost meg az adósait ahol eddig tetted. Azt meséld el mennyit kell 100.000-re vissza vinni.

Neduddgi 2007.02.01. 09:46:18 / # 15983
avatar
Csak időnként beszélgetünk olyanokkal, akik ott vannak, vagy eljöttek onnan! Még jót nem hallottam! Tudod, ez a szakma olyan mint egy nagy falu. Nincsenek titkok:-)
törölt felh. 2007.02.01. 09:22:38 / # 15982
avatar
Kedves Bao és Nemkar! Kérlek, vezessétek fel, hogy mi is hitetlenségetek oka! Vagy csak az irigység beszél belőletek? Különben, a tankolást is a cég fizeti. Na, kiváncsian várom, hogy kifejtsétek érveiteket. Vagy csak nick név mögött az anyázás, köpködés megy? Remélem nem! Sziasztok
nemkar 2007.02.01. 05:57:33 / # 15981
avatar
Az.
Bao, a FŐNÖK! 2007.02.01. 02:37:57 / # 15979
avatar
Ez az egész buli kanyalló valahol...

6ker 2007.02.01. 02:33:12 / # 15978
avatar
Ez azert nem annyira evidens.
DexterRulez1 2007.01.31. 18:33:50 / # 15977
avatar
Gondolom a taxis, és elszámol a céggel. Ha alkalmazott vagy nem a te autód, miért érdeked hogy legyen bele tankolva ?
6ker 2007.01.31. 17:04:25 / # 15974
avatar
Hat ha havi 243ezer/auto csak az uzemanyag akkor tenyleg porog a barattaxi... Ki tankol? A ceg vagy a taxis?

törölt felh. 2007.01.31. 16:34:24 / # 15976
avatar
Nana! Vigyázz! 110 cím után jutalékot kap!! Számoljunk! Én azért egy kicsit túlzásnak tartom a napi átlag 9 cimet, de legyen 7. 10 nap 70, 5 nap 35. Számolok még 15 napra 3 5 fuvart. Ha heti 6 napot dolgozik és a 7. szabad, a 26 napból ( munkanap ) 15 nap alatt megvan az a mennyiség ami után már kanyaronként keres 500 Ft-ot. Tehát, 11 munkanap maradt hátra. Ha továbbra is 7 címet csinál naponta, az 77 cím. 77x500 ft = 38500 Ft. És akkor nincs benne a jatt, valamint néhány olyan dolog, amiből mint tudjuk, mi taxisok pénz tudunk csinálni. És mi van akkor, ha 3 hétig 7 napon keresztül dolgozik valaki. Én pl szinte minden nap kint vagyok. És vallom, hogy még nagyon sokan dolgozunk szinte minden nap. Na, de akkor számoljunk a cég szemével is. Ugye, a dolgozó tesz 110+77 = 187 fuvart/hó. Legyünk jó indulatúak és számoljunk – üzemanyagra – 1300 Ft/kanyar = 243000 Ft. És akkor nem volt oda-vissza fuvarja! Munkabér = 100.000 Ft/hó+77 fuvarX500= 38500 Ft. = 138.500 Ft Bejelentés 8 órára : Kb 70.000 Ft Legyünk megint jóindulatúak és legyen minden cím 3250 Ft/átlag. Ugye van Budai tranyó, 3500-4000 Ft. Tehát, 3250x187 = 607.750 Ft bevétel. Kiadás: Üzemanyag : 243.000 Munkabér : 138.500 Tb : 70.000 ------------- 451.000 Ft Tehát marad: 156.000 Ft. Ebből javíttat, adózik, gumit vesz és tartja fenn a céget. Szerény véleményem szerint, 1 évet számítva átlagban kb 50-100 között marad havonta 1 autón / 12 óra. Persze, tudom, én nem vagyok könyvelő, biztosan van még olyan dolog melyet esetleg kihagytam, de ezek nem számottevő összegek. 1 biztos! Ha 2 műszakban dolgozik az autó és ha megmarad havi 100-150/autón és van 10, 15 db, akkor az nem is olyan rossz. A soför! Mi baja lehet!? Előre kiszámítható fizetése van. Fizetik utána a tb-t, nincs gondja tagdíjra, könyvelőre, tankolásra, adóra, javításra. Nándi! Én, ismerem a történetet. Arról van szó, hogy a Barátnál annyi cím van, hogy mindenki teljes erőbedobással dolgozik és szabadidő nem sok van. A Nándinak olyan családi problémája van, ami több szabadidőt igényel. Tehát, Ő, reggel 4 órától délután 16-17 óráig 7-8 hónapon keresztül a rendelkezésére állt a társaságnak, mint taxis, mint vezető. Ezt, már nem tudta vállalni és lépett. A történethez tartozik, hogy ami passatot kapott a cégtől, azt vihette magával. Tehát nem haraggal és még kevésbé a munka miatti elégedetlenségből vált meg a cégtől. Pl, még az a telszáma is maradt, amit a cég adott neki. Sziasztok
Kryss 2007.01.31. 11:44:01 / # 15975
avatar
Költői kérdés volt, várom Nándi válaszát. Egyébként a 67 a kódja nem a kora. Kollégám :)
csogu 2007.01.31. 09:06:55 / # 15973
Sokat nem kell rajta gondolkodni. Olvasd el még egyszer a munkaórára vonatkozó részt, és az érte járó összeget. Na meg heti 6 nap 12 órában 67 évesen...kicsit soknak tartom, nem?:-)
Kryss 2007.01.31. 08:59:18 / # 15972
avatar
Ez mind szép és jó. Azon viszont érdemes lenne elgondolkozni, hogy a 67es Nándi akkor miért ment vissza a tele 5höz?
csogu 2007.01.31. 02:09:30 / # 15971
Balllu, ez mind bejelentve? Így ennyi a nettód? Mert megmondom őszintén, nem vonzó a havi 26 nap, napi 12 órában 110 ezerért. Viszont ha ennyire vagy bejelentve, akkor megint másként hangzik. Az üzemanyag miként kerül elszámolásra?
csogu 2007.01.31. 01:59:28 / # 15970
Ez is igaz.
6ker 2007.01.31. 01:57:20 / # 15969
avatar
Rengeteg dologrol hallani vagy olvasni, hogy milyen sikeres, igy meg ugy. Aztan valahogy megse... Rettento jo a bankok kamata is, aztan szamolgasd, hogy kamatado, szamlavezetesi dij, ilyen dij, olyan dij, es orulj, hogyha az az osszeg megmarad a szamladon amit betettel.

csogu 2007.01.31. 01:51:02 / # 15968
Milyen szerencse, hogy nem sikerült bevezetni a Fix tarifát, most képzeld el, ezek mind nem lehetnének. De jó lenne tudni, hogy kiknek is köszönhetjük ezt, mert meg kellene nekik köszönni:-) Különben meg egy dolog nagyon vonzónak hangzik ebben az egészben, ami a többi cégesre nem mindig igaz. A kiszámíthatóság.
ata8 2007.01.31. 00:01:35 / # 15967
avatar
NNNAA hálaistennek.nem elég nekünk a ZÓNApörkölt,most mégegyjeles képviselője a szakmának bebizonyítja,hogy milyen gazdaságos a reptéri fuvar 3.ért. GRATULA.

Balllu 2007.01.30. 23:21:52 / # 15966
avatar
Közben úgy döntöttem, hogy kipróbálom a Barát-Taxit. A következőképpen működik. Ketten dolgozunk 1 autón. Vannak passatok meg opelek. Az új embereket opelre ültetik. Reggel 4-től, délután 16-ig a nappalos, a többi időben az éjszakás dolgozik. Amennyiben műszakonként megcsinálom az 5 kanyart, a havi fizetésem 100.000 Ft. Természetesen, ha nem adnak napi 5 –öt, akkor is ennyi a fizu. Lehetett választani, hogy heti 5, vagy 6 napot dolgozom. Ha az 5 napot választom, kerek – perec megmondták, hogy a 100 fölötti fizetésre ne is számítsak. Viszont, ha ledolgozom az 1 hónapból minimum 3 hetet 6 nappal/hét, akkor havi 110 cím után minden teljesített minimum 2500 Ft, vagy azt összegszerűen meghaladó fuvardíjból kapok 500 Ft-ot. Tegnap volt 1 hete, hogy itt dolgozom. Minen nap levehetem az alapbérem. Állítólag, annyi rendelés van, hogy más taxi társaságoknál dolgozó taxisoknak adják ki amit nem tudunk megcsinálni. Szabályok: Azért ez nem semmi! Ha az utas fizet és nem tudunk visszaadni, akkor el kell engednünk. Egyszerűen nem kell fizetnie, ingyen utazott. Akkor, ha elkések egy címről, 500 Ft kedvezményt kell adjak az utasnak. Ha 5 percnél többet késünk, akkor azt kell mondanunk, hogy kisorsolták a központban és ingyen fog utazni. Ja! Nem urh-n, hanem mobilon dolgozunk. Állítólag márciustól lesz magánvállalkozóknak is felvétel. Azt rebesgetik, hogy ha Pestről 2500 Ft, budáról 3000 Ft-ért mennek a reptérre vagy a reptérről, nem kell fizetni semmit. Ha pestről 3000 akkor 200 Ft, ha 3500 akkor 400 ft lesz a leadó. Budáról 3500-nál 300, 4000 Ft-nál 500 Ft lesz a tagdíj. 1 hónapban max 30000 Ft-ig. Egyébként, aki nem Barát autón dolgozik, azoknak most nincs tagdíj. Teljesen ingyen dolgoznak de 9 címnél akkor kapnak többet, ha mi alkalmazottak nem tudjuk elvállalni. Most mennem kell. Szóval eddig minden ok! Sziasztok

DexterRulez1 2007.01.30. 18:40:25 / # 15965
avatar
De a 100az biztos nálatok meg azért van rizikó. nem ?

hmmm13 2007.01.21. 09:34:17 / # 15964
avatar
Csak majd később ne zokogjál, hogy nem szóltak előre!!!
Oldalszám: 4