Hozzászólások száma: 13508
Ugrás a hírhez Oldalszám: 676
Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
69 2011.10.09. 20:09:35 / # 165858
avatar
Így kell válaszolni! Én is csendben próbáltam beilleszkedni és dolgozni. Talán sikerült is! Pont ti miattatok és szegény horgászbarátom, a JANI BÁCSI miatt ment könnyebben!
Kekec 2011.10.09. 19:55:12 / # 165857
avatar
Bocs a duplázásért.Megtréfált a gép.

Kekec 2011.10.09. 19:52:27 / # 165856
avatar
Azt hogy itt megtaláltak köszönd magadnak.Egy kicsit provokatívan nyilatkozgattál. Szerintem természetes az hogy akik évek-óta itt dolgozunk,féltjük hogy ezután kisebb szelet jut a tortából.Hisz te is ezt tetted anno a Főtaxinál az ex Zónásokkal szembe. A kollégád miért nem lett megtalálva itt?Azért mert nem írogattak itt f@szságokat,hanem beálltak a sorba és észrevétlenül elkezdtek dolgozni. Ne hogy megsértődj nem bántásként írtam ezeket a sorokat csak ez a véleményem a dolgokról. Én ilyen nyersen fogalmazok általában aki ismer tudja,hogy ami szívemen az a számon. Jó munkát nálunk. urh 650 Katona Balázs
Kekec 2011.10.09. 19:52:26 / # 165855
avatar
Azt hogy itt megtaláltak köszönd magadnak.Egy kicsit provokatívan nyilatkozgattál. Szerintem természetes az hogy akik évek-óta itt dolgozunk,féltjük hogy ezután kisebb szelet jut a tortából.Hisz te is ezt tetted anno a Főtaxinál az ex Zónásokkal szembe. A kollégád miért nem lett megtalálva itt?Azért mert nem írogattak itt f@szságokat,hanem beálltak a sorba és észrevétlenül elkezdtek dolgozni. Ne hogy megsértődj nem bántásként írtam ezeket a sorokat csak ez a véleményem a dolgokról. Én ilyen nyersen fogalmazok általában aki ismer tudja,hogy ami szívemen az a számon. Jó munkát nálunk. urh 650 Katona Balázs
Kekec 2011.10.09. 19:20:27 / # 165854
avatar
Elfelejtitek az MTV-DunaTV-Rádió-MTI több 100milliós tenderét.Lehet,hogy arra készül a Főtaxi, és ezekkel a szórakozó helyekkel együtt nem tudná kiszolgálni. A szórakozó helyekért pedig fizetni kell. A tendert pedig csak meg kell nyerni, egy kis politikai segítséggel. A cím mennyiség közel azonos marad csak kevesebbe kerül.

művészúr 2011.10.09. 17:34:11 / # 165853
avatar
Köszönöm, de én tag vagyok.
hiénakutya 2011.10.09. 17:16:15 / # 165852
Aludtál? A pályaudvarokat már rég bekebelezték. :-Dp Egy kivételével. :-)))
málna 2011.10.09. 14:20:42 / # 165828
avatar
Én úgy gondolom, ha többen lépnének be a szakszervezetbe, akkor mivel bizonyos jogkörök és lehetőségek adottak az alvállalkozók és a tagok életvitelének megőrzése érdekében. Szóval...nem ilyenekre kell pazarolni az időt és az energiát. Főleg, hogy nem a Tiétek (volt) a cég. A tulajdonos dönt. A szakszervezet pedig betart, ha nincs egyesség. Ilyen egyszerű. Bizonyára sok időnek kell még eltelnie, hogy az ország lakossága leküzdje ezt a megfélemlített, megfelelés kényszerű, alárendelt , megalázott szerepet. Ez szomorú szerintem.
69 2011.10.09. 14:07:00 / # 165843
avatar
Meg amíg a jelenlegi hatalom ül a királyi trónon addig nincs baj! Szerintem...

művészúr 2011.10.09. 14:05:15 / # 165827
avatar
Az egyes válasz a helyes... De már nem érdekel. Annyira nem érdekel, amint őket sem érdekelt 300 akárhány aláírás.Nem is érdemes beszélni róla!
málna 2011.10.09. 13:58:08 / # 165826
avatar
.-....Spórolnak! Nem fog kiesni. Ebben szinte teljesen biztos vagyok. De ha mégis, akkor két lehetőség van. 1. Eladják, mert tönkre vágták az ős céget. 2. 99 Ft/Km Meglepetések helyett. Több nincs.
művészúr 2011.10.09. 13:49:58 / # 165825
avatar
Pedig a bevételük rettenetesen megnőtt a leadókkal.A szórakozóhelyek díja meg kb.50 - 60 tagdíjból összejött ( a kb.900 főből ). Mindegy, ez van. ...csak úgy eszembe jutott, hogy mi lesz, ha valamiért kiesik a reptér.Akkor vajon mi lesz? Ez már legyen az ő gondjuk.

málna 2011.10.09. 13:42:26 / # 165851
avatar
Valami hasonlót írtam én is. Egyetértek. Most spórolnak..Először MTVA, aztán sportközpontok, állami cégek, oszt a pályaudvarok (pechedre):)
művészúr 2011.10.09. 13:38:58 / # 165850
avatar
Ez úgy működik, hogy ilyen - olyan okok miatt nincsenek elegen a repteresek. Szinte minden este előfordul, hogy könyörgik a reptérre még időajánlattal is a B meg C kategóriákat is. ( kifelé persze csak A kategória szállíthat, befelé meg csak a repteres A kategóriásak.) Az meg, hogy ha több repteres regisztrált autó lesz és utas nem lesz több - na az nem az ő gondjuk... Ezért van az, hogy új belépő csak reptér - kompatibilis autóval léphet be: Max. 5 éves legyen, fekete, fehér, vagy ezüst színben.Hat éves kora után viszont már nem dolgozhat a reptéren... Szerintem ez elég gáz!
művészúr 2011.10.09. 13:30:31 / # 165849
avatar
Ismételten köszönöm a szíves kioktatást a sötét birkaságomról.Igazán nagyon sajnálom, hogy már a járókában nem egy mikrofonnal a nyomkorászást gyakoroltam! Engem azonban ilyen mélységekig nem érdekel ez a téma.Néhányan úgy gondoltuk, hogy céget váltunk, mert a régi nem volt jó.Ez a lényeg és semmi más. Egyben azonban biztos vagyok: Ha megszakadok sem fogok többé reagálni, kedves hangú és nagyon tanulságos kioktatásaidra.
hiénakutya 2011.10.09. 13:09:15 / # 165848
Megrendelői állományt szeretnének, mert a jelenlegi lassan kihal. A szórakozóhelyről kieső, bulizgató fiatal beül ugyan (ha beül), de nem jellemző rá, hogy hűséges lenne egy adott brandhez. Kicsi az esélye, hogy legközelebb is FŐTAXI-t rendel, csak azért, mert a buli után azzal ment haza és rendben volt a szolgáltatás. A fuvarszervező szempontjából nincs sok értelme ezekért a helyekért milliókat kifizetni, mert a megrendelői állományt nem növeli és a mobiltelefon korában a kizárólagosság sem biztosítható. Ez arra jó, hogy buli-napokon az ezeket a helyeket látogató taxisok jóllakjanak, meg tudjanak rántani egy-két betintázott verebet, külföldit, esetleg csippentsenek néha egy-egy night klubot, vagy lányos házat. A reptéren viszont egy egész más utazóközönséghez férnek hozzá, akikből könnyen lehet megrendelő, ha történetesen nem 50 rongyért hozzák be a Tulip Inn-be őket. Szépen kiszolgálják és lekártyázzák az elégedett ügyfelet. A külföldiből valószínűleg nem lesz megrendelő, bár én már vittem olyanokat, akik mutogatták a kártyát, hogy olyan taxit keresnek, de aztán meggyőztem őket, hogy ez is pont 21 euro (ami az egyesig azért nem is olyan rossz). A magyarok viszont, vagy a kevésbé árérzékeny, és rendszeresen utazgató üzletemberek már okádnak az árkínálat-dömpingtől. Mérhetetlenül frusztrálja őket a telefonos tarifák és kártyás kedvezmények átláthatatlan, kusza szövevénye, a sokszor csak 1-2 forintnyi külünbség miatti variálgatást pedig méltatlannak érzik magukhoz. Így aztán szívesen horgonyoznak le egy adott cégnél, ha egyébként ott megbízható, kiszámítható, elfogadható színvonalú szolgáltatást kapnak. A reptéren hatalmas az utasforgalom és az év 365 napján üzemel. Azt se felejtsük el, hogy a reptér hivatalos szállítójának lenni nem rossz referencia, szemben mondjuk azzal, hogy "mi vagyunk a Coronita és a Moulin Rouge szerződött partnerei". Szerintem a FŐTAXI-nál pontosan tudják, hogy mit csinálnak. Sajnos.
málna 2011.10.09. 12:49:06 / # 165847
avatar
Az ott eltöltött fél évem alatt azt kell mondanom, sok problémám nem akadt a kollégákkal. Egyes ellenőrök hangját és stílusát egy életre megjegyeztem, no és persze azt a rengeteg roma származású utast. Ennyi idő alatt egyszer sem ellenőrizték az autóm külső és belső állapotát, de olyan viszont akadt, aki feljött 115 métert a Somlói tutiba 8ahol a 6x6-os is van a járdán) , hogy onnan álljak le! Kérdeztem, hogy mégis miért..Azt válaszolta...Csak! Innen nem lehet dolgozni. Hirtelen nem tudtam eldönteni, melyik énemet vegyem elő..Maradtam aki vagyok. Szóval, érdekes hely. Beilleszkedni nem nehéz szerintem, dolgozni is lehet. A 29 droszt egy kissé megviselte a lelkivilágomat, voltak nehéz napjaim...))
málna 2011.10.09. 12:37:24 / # 165846
avatar
Engem személy szerint egy dolog miatt aggaszt a helyzet..A szerződések, a helyek megszerzése úgy, hogy Neked, nekünk a kárunkra ne menjen, jó dolog szerintem, hisz ez a dolga. De ezek a helyek pusztán három napig üzemképesek, marad még négy. Aki pedig a maradék napokon nem onnan dolgozik, a megélhetése miatt természetesen a városból fog melózni. Én nem vagyok irigy ember, kívánom, hogy Mindenki normálisan meg tudjon élni a keresetéből. De az Olivérnek is elmondtam, hogy nagyon csínján kell bánni a létszámmal. Hiszen könnyen át lehet esni a ló túloldalára. Azok az utasok, akik hétvégén onnan taxiznak haza, nem törvényszerű, hogy hétköznap is ezzel a céggel kívánnak utazni. A 6x6- nál volt eddig a legjobb az egy főre eső címarány..Kár lenne érte. Mint tudjuk, az elégedetlenség első megnyilvánulása a szolgáltatás minőségét fogja rontani, a második a fizetési nehézségek. Ebből fakadóan szociálisan nehezebben kezelhető lehet a cég. Én úgy látom, hogy egyébként most már szélesebb látószöggel rendelkezik a tulajdonos. Építést is látok a háttérben, nem rossz a koncepció...bár én másképp tenném.:)) Nem igazán turkálok más ember zsebében (ezt el is várom másoktól is), így nem érdekel a tulajdonos anyagi helyzete sem. Ez az Ő cége, nem az enyém. Ha úgy tapasztalom, hogy számomra nem előnyös a maradásom, akkor nem fizetek elő a következő hónap szolgáltatására. Maximum ennyit tehetek. Gabi! Te épp úgy érveltél már és próbáltad jó szakmai tanácsokkal ellátni a Zolit, mint én. De ettől ez még az Ő cége, szerintem a sajátunkként kezelni nem szabad, még ha érzelmileg hosszabb és mélyebb kötődés is alakul ki, akkor sem. Ez is csak egy munkahely. Én én így gondolom. :) Üdv!
hiénakutya 2011.10.09. 12:24:09 / # 165845
Ja, ezt a 180 fokot ezt én sem értem. Eddig is okádék volt, most is az. :-D Pont mint a többi. :-)
nazoli 2011.10.09. 12:16:54 / # 165844
avatar
Én tettem egy szerintem általánosnak fölfogható megjegyzést. Ami ráadásul igaz is. Nem tudom miért terelte személyes síkra. És akkor itt van ez a "volt cégem". Pontosan erről beszéltem. Az a sok szemétség, amit a "volt cégénél" megcsináltak, pontosan az értelmes és gazdaságos taxizás ellen irányult. A "volt cége." Mikor volt az övé? Rosszul vagyok. Ha bevállalja a cégét, akkor valószínűleg benne is volt a rendszer kialakításában. Ha nem is aktív résztvevőként, de minimum bólogató emberként. De hát mitől is tudhatná, hogy mitől rossz, ha nevetségesnek tartja, hogy egy ember megtanulja azt a foglalkozást, amiben dolgozik? Ez az igénytelenség csúcsa! Valami igaza azért van. Nincs is mit ezen megtanulni. Azt kell csinálni, amit az üzletszabályzat előír. A sárga nadrághoz föl kell venni a sárga zoknit (hogy harmonizáljon a sárga ridiküllel), meg benyelni a pontot a kötelező segítségnyújtáskor visszaadott cím miatt. Meg beállni valami, az ő érdekét szolgáló sorba, hogy egyáltalán ne kelljen gondolkodni. Meg benyalni a mellényes embereknek, hogy neki jusson a zsír. Már ha hinni lehet a pletykáknak, amik régóta, még bőven az ő Fötaxis korából terjednek. (Bár ez is egy tanulási folyamat eredménye. Ez már eleve 180 fok a taxizás ellen.) De ez jó volt neki. Nem a 180 fokos fordulat a lényeg. Az a lényeg, hogy jöttek a soraik után. Milyen érdekes. Nehezményezi, hogy a reptér megszerzése után a "volt cége" tömegesen vette át a szakma csúcsát jelentő Zónásokat. Most meg a 6x6 veszi át a Sziget és társai megszerzése után a szakma csúcsát jelentő Fötaxisokat. Akkor most a 6x6 is fordult 180 fokot? Ja, de most neki meg kell élni. A zónásnak nem kellett? Már szédülök a forgástól. Meg eltévedek ebben a gondolati gazdagságban. A Fötaxi ellehetetlenített egy csomó éjszakást. Nem a Fötaxi lehetetlenítette el őket, hanem a 6x6. Elszipkázta a helyeiket. És akkor idejönnek, ahol ellehetetlenítették őket. Abbahagyom, mert semmi értelme. Úgy sem érti, hogy miről beszélek. Mit csinált volna? Nem tudom. Ezt. A színvonalához képest ez volt az egyetlen logikus és értelmes lépése. Csak nem kell ez a "nem fogunk szégyent hozni", "nem zavarjuk a köreidet"(:-DD) meg hasonló marhaságok.
Oldalszám: 676