Hozzászólások száma: 13508
Ugrás a hírhez Oldalszám: 676
Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csili 2009.04.17. 08:14:51 / # 160129
avatar
Ennél a taxitársaságnál nem lehet normálisan dolgozni. Annyi manipulált rádió van, hogy becsületes rádióval szinte csak drosztról lehet dolgozni.

nazoli 2009.04.17. 03:23:31 / # 160128
avatar
Jó az amit volántaxis mond. Alapjában véve nem a sorokkal - nem droszt, az más volt - van a probléma. Ajánlom figyelmetekbe az alábbi sorokat. Bár ezek nem azok a sorok. AZ ESZKIMÓ Sokan bizon, többen, mint ujjamon Számíthatok. - Szomszédimat, igaz, Agyonverém már mind, de hasztalan, Mindég kerülnek újak; s oly kevés A fókafaj. - Ha isten vagy, tegyed, Könyörgök, hogy kevesb ember legyen, S több fóka. - A létszám a probléma. Ha jók az értesüléseim, akkor O.L. megígérte azon a bizonyos összehívott értekezleten, hogy a létszámot 500 főre csökkenti. Nem vesz föl a kilépők helyére új belépőket. Ha ez bejön, és tényleg lecsökken a létszám a jelzett mennyiségre, nem lesz probléma a sor, mert nem lesz rá szükség. Lengyel Sanyi barátunk a Taxisok Világa újságban egy érdekes adatot mondott, ami szerintem nem csupán a a FÖTAXIRA igaz. Azt mondta, hogy a taxik 40%-os kihasználtsággal dolgoznak. Ez azért nagyon elkeserítő. De igaz. Pedig aztán a FÖTAXINÁL van vagy 40 sor, kerületekre arányosan elosztva. Pedig ők aztán tudják, hogy hogyan kell taxizni. Már lassan 100 évesek. Neduddki szerint ez gazdaságos. Csak egy kicsit a dolgok mögé kell nézni, kicsit gondolkodni, aztán beszélni. Akkor gazdaságos a taxizás, ha 60% fölött van a kihasználtság, de ezt egy pancser nem tudja hozni, még ha tizszer ennyi sorba állhatna be. A megoldás az, hogy meg kell tanulni taxizni. De hát ez erőfeszítésekkel jár. A legrosszabb fajta a " soros taxis ". Ez egy új fogalom lehet a kályhataxis szinonímájára. A kályhataxis legalább egy kerületet megtanul, rendben van a rádiója, és odafigyel a munkájára. Tehát tesz valamit a cél érdekében. Később még fejlődhet is, aztán valamikor taxis válhat belőle. A soros taxis - nem igazán szeretem taxisnak nevezni, de nem tudok jobbat - még arra sem veszi a fáradságot, hogy megtanuljon egy kerületet. Csak a sort tudja hol van, és általában abból is csak egyet. Aztán ha beül az utas, remélhetőleg tudja mondani, hogy merre kell menni. A létszámot kell csökkenteni, és akkor az eszkimó-fóka arány jobb lesz. Kissé leegyszerűsítve a dolgot ez a helyzet.

volántaxis 2009.04.17. 02:17:40 / # 160126
avatar
Az Attila legalább pórázon tartotta ezt a trolibuszsofőrt.

mármegint 2009.04.17. 02:16:05 / # 160125
avatar
Be kell drosztozni az egész várost Majdnem mondtam valamit!-Ill.mondtam is,csak leírni nem akartam.-Áruld már el arany barátom,hogy ha órákig állsz abban a kib...t sorban hogy a viharban tudod kitermelni a kocsirészletet?Vagy netán apu vette? A cég meg szervezze csak a fuvarokat(ne 120 forintért)és ne szóljon már bele hogy hogy dolgozunk.
csabiapu 2009.04.17. 01:41:37 / # 160124
avatar
na persze,ha 2x annyi cim lesz és fele ennyien leszünk,meg is valósulhatna az álmod...
Neduddgi 2009.04.17. 00:07:18 / # 160123
avatar
Mindig röhögök, ezen a legyen droszt, ne legyen droszt háborún. Szerintem legyen. Mindenhol. Be kell drosztozni az egész várost. Ez a félmegoldás, egy rakás szar. Vagy legyen, vagy ne legyen. Szerintem, csak drosztról adjanak ki címet. Ahova visznek, beállsz a legközelebbi drosztra. Nehogy azt mond, hogy nem ez a gazdaságos?

törölt felh. 2009.04.16. 21:15:08 / # 160122
avatar
Akkor ha elmész horgászni, a napijegyed áráért kötelezd a víz használóját arra, hogy egy búvár akasszon a csali nélkül bedobott horgodra halat. Elvégre Te is kifizetted a napijegy árát! Tudod ez is arról szól, hogy tudsz horgászni, vagy nem. Ha háttal ülsz a víznek, a hal nem jön ki a partra, csak azért, mert egyenlő vagy a többi horgásszal. El kéne gondolkodnod!!! Vagy a felszerelésed szar, vagy a csalid, vagy rossz helyen keresed a halat. Keress egy halas vizet, és ha ott sincs sikered, akkor ne a többi horgászban keresd a hibát. Amikor aludtam a bot mellett, én sem fogtam halat. Amikor a drosztelső csak harmadik szólításra jelentkezik, akkor ne csodálkozzon, ha feldobott címet nem tud felvenni. Viszont ne kényszerítse a többi (nem éhes, csak normálisan dolgozni akaró) taxist,( dirrekt nem kollégát írtam, azok az utcán vannak) arra hogy ők is bevonuljanak vele a rehabra. Bocsi, de ez nem az elfekvő. Ez egy munkahely, illetve munkakör. Vagy lassan bevezetjük a pótutas szolgáltatást is??? Utas beül, elvisz minket oda ahol dolga van, a pénzt berakja a kesztyűtartóba, intézi a radírt, megigazítja a párnát, és a takarót rajtunk, majd megy a dolgára. Ebben csak az a bibi, hogy nem állt be az autóval az aktuális drosztra. Pedig a szolgáltatás így komplex. Vagy nem??? Elhúzni annak kéne aki alkalmatlan a szakmára. Biztos van amiben jó.(Éjjeliőr, Auchan-ban éjszakai felszolgáló, stb. stb...:)))
fradika 2009.04.16. 18:23:33 / # 160121
Látom,ma is pörög a topic!:))))
csabiapu 2009.04.16. 18:06:56 / # 160120
avatar
Ez gyönyörű hozzá állás,ez a dumát biztos team munkába találták ki a nagy okosok!
ex.O.L.fan 2009.04.16. 18:05:33 / # 160119
avatar
Mindenki vigyázzon az inkognitójára mert beidult a nagy nyomozás!

ex.O.L.fan 2009.04.16. 18:02:32 / # 160118
avatar
Amikor egy cég filozofiája az,hogy a saját alvállakozóit hátrányba helyezi a feljelentővel szemben,akkor felesleges logikát keresni ebben a cégben!

csabiapu 2009.04.16. 17:57:53 / # 160117
avatar
-ja és sorból megégni lehet ajándék cimmel megspékelve(vajon az utcáról fel vett cimért miért is nem jár?) -bármennyi idővel cimre érni(János drosztról D.U. 6-kor Onkológia és barátai) -cimet vissza kérdezni többször is büntetlenül -droszt elsőként nem jelentkezni,egymásra nyomva,hogy én vagyok az első,percekig feltartani a forgalmazást

csabiapu 2009.04.16. 17:52:04 / # 160116
avatar
Mondjatok egy vállalkozást a világon,ahol a profi szolgáltató mellé oda tesznek olyanokat akik semmihez se értenek,de nekik is meg kell élni valamiből és ezért ingyen kapnak is a bevételből??????????

csabiapu 2009.04.16. 17:49:30 / # 160115
avatar
jóó beszész tesvér :))
ex.O.L.fan 2009.04.16. 17:47:40 / # 160114
avatar
[font size=4]Az a legszörnyűbb mikor a mütőssegéd annyit akar keresni mint a főorvos! [/font]
nazoli 2009.04.16. 17:37:43 / # 160113
avatar
Értelmesebb, aki megtanulta a szakmát, tudja, hogy hol van és tudja, hogy mit vesz fel. Ez nem éhség kérdése. Mindenki azért megy ki az utcára, hogy pénzt keressen, tehát a Te szóhasználatoddal élve éhes. Aki megtanulta a szakmát, az vegyen ki többet a biznicből, a többi pedig tanulja meg. Aztán majd ő is többet tud kivenni belőle. Én nem emlékszem arra, hogy a 6X6-tal megkötött alvállalkozói szerződésben az iroda arra vállalt volna kötelezettséget, hogy mindenki ugyanannyi fuvart fog fölvenni. A lehetőség mindenkinek egyforma. A sok sorbanálló, aki ott hízlalja a seggét napi 16 órában a soraiban, szerintem éhesebb, mint aki 8 órában akar tisztességes pénzt keresni a tehetségével abban a szakmában, ami évek alatt megtanult. Hogy néz már ki az, hogy idejön egy pancser az aglomerációból, életében nem járt még Bp-n, csak egyszer behozták a nagyszülei a Városligetbe, és rögtön annyit kere, mint aki 10-20-30 éve csinálja és nem is rosszul. Csak az idióta sorok miatt. Nem beszélve arról, hogy ez a soros módszer a leg primitívebb és leg gazdaságtalanabb módja a taxizásnak, amire az előbb említett létszámgyarapítás miatt van szükség.

törölt felh. 2009.04.16. 17:16:12 / # 160112
avatar
Értelmesebb? vagy csak éhesebb! Ameddig 64200-at fizetünk egyformán, addig a fuvarszervező iroda KÖTELESSÉGE!!! hogy a címekkel történő kiszolgálást is LEHETŐLEG MINDEN TAGDÍJFIZETŐ SZÁMÁRA egyenlő feltételekkel biztosítsa. Azt ha ez nem teccik, el lehet húzni, ahogy az én drága Lajosom mondaná:-)
nazoli 2009.04.16. 17:15:48 / # 160111
avatar
Ja, és a lényeg. Ha egy kicsit megy a bolt, a sorokból nem fognak rágurulni címekre - végtére is nem azért állt be, meg fogalma sincs a többi kerületről - azt lehet mondani, hogy nem viszitek a címeket, föl kell még venni embereket. Nagyobb létszám, több tagdíj. Ez a lényeg.

nazoli 2009.04.16. 17:11:52 / # 160110
avatar
Az a baj, hogy a " világtalanoknak " jobb az érdekérvényesítő képességük, és hatékonyságuk, mint a taxisoknak. Rendszeresen bejár, sír, hogy a batyusok folyamatosan leverik, és kellenek a sorok.(Ne mondjatok drosztot, mert ezek nem drosztok. ) Megcsinálják a sorokat, az értelmesebbeknek beszűkül a mozgásterük, egyre kevesebb a szabadon felvehető cím. Megpróbálnak elmenni máshová, aho még lehet dolgozni - nem nagyon van ilyen - maradnak a hülyék, akik tökéletesen elégedettek a helyzettel, és nincs velük baj. Nem vagyok híve az összeesküvés elméleteknek, de ez vagy így van kitalálva- akkor zseniális - vagy csk egyszerűen igy működik a dolog.

csabiapu 2009.04.16. 16:56:11 / # 160109
avatar
Miért nem szeretnek a Belvárosi droszton állni? Vagy talán a Jánoson?(itt jegyezném meg nem kevés időmbe tellet a XII.kerületet megtanulnom,hogy most a világtalanok gyülekezete vigye ajándékba kapva)
Oldalszám: 676