Hozzászólások száma: 13508
Ugrás a hírhez Oldalszám: 676
Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
nazoli 2013.06.28. 09:09:38 / # 167498
avatar
Te Lajos! Hol vannak ilyenkor a birkázók? No nem feltétlenül hiányoznak, csak úgy érdekel, hogy ha a taxisok elérnek valami sikert, akkor mi jár a fejükben? Mert azt tudjuk, hogy birkázáskor mi jár a fejükben. "Oláh úr torzsáig, Zengő úr torzsáig." Deilyenkómivammá? Csak úgy kíváncsi vagyok.
Rocktaxi 2013.06.26. 14:52:15 / # 167379
Köszönjük! :-)
nazoli 2013.06.26. 13:41:45 / # 167372
avatar
Ez jó hosszú menet volt. A 6x6-nál technikai okok miatt sürgőssé vált a szerződésmódosítás, ezért kutyafuttában kidolgoztak egy szerződést. Ez a módszer alaposan rányomta a bélyegét az új szerződésre, és annak bevezetési módjára. Egyrészt katasztrofális volt a fogalmazása, sok helyen értelmezhetetlen, másrészt az utolsó pillanatban készült el, (meg a készültéről sem tudtunk előre semmit) ezért, mondhatni egyszeri átolvasás után kellett volna aláírni. Ez azért így nem igaz. Ha valaki hétfőn elkéri, lett volna rá két egész napja.(Azért az mondjuk érdekes, hogy alig néhányan mentek be, és kértek belőle példányt elolvasásra. Talán 5-6 ember. Pedig kaptak volna.) A szerződéssel igazából az volt a gond, hogy a rossz fogalmazás miatt (no meg azért is, mert a többség csak hallomásból tudott az egészről) azt a képzetet keltette, hogy itt a cég le akarja nyúlni a pénzünket. Az általános felzúdulás miatt elkezdődött egy szervezés, hogy menjünk be a céghez, és járjunk a dolog végére. 12 óra körül voltunk vagy százan. A tárgyalóban, a tulajdonos és az összegyűlt taxisok jelenlétében a 932-es Peti nagyon korrekten, összeszedetten elmondta a szereződéssel kapcsolatos problémáit, aztán egy ügyvéd fiatalember ment végig a pontokon, majd sokan hozzászóltak. Zengő Zoltán belátta, hogy ez a szerződés így problémás, és hajlandó volt a változtatásra. Eltartott vagy 2 óráig a csoportos megbeszélés. A végén a jelenlévők megbíztak öt embert, hogy a szerződés átdolgozásában rész vegyenek. Haliho szaktársat nem akarom ismételni, ezért a lényegre szorítkozom. A szerződésnek a legproblémásabb pontjait vettük át, változtattuk meg. Ilyenek: 5.b pont. Készült egy melléklet, amely az ePay fuvarok számlázását teszi egyértelműbbé a konkrét törvényi hely leírásával. 16. pont. A fuvar teljesítését szabályozza. Ide bekerült egy kiegészítés, mely az etikai szabályzatban leírt fuvarmegtagadási szabályra hivatkozik. 25. pont. A betegállományokat és a törés, javítás idejére vonatkozó mentességeket szabályozza. Itt annyi változtatást értünk el, hogy a 3 napon túli igazolt munkaképtelenség esetén jár fuvarszervezési díjcsökkentés szemben az eredeti 10 nappal. Az eredetiben 5 nap volt bármilyen javításra, az újban 5 nap van a törésen kívüli javításokra, a törésre a javítás igazolt időtartama. 28. pont. Az óvadékról rendelkezik. Átfogalmazásra került. A Ptk-val összhangban egyértelművé tette az óvadék felhasználását, valamint azt, hogy a már befizetett óvadéki összegek beszámításra kerülnek. 33. pont. A címkiadáshoz bérelt új telefonkészülékekről rendelkezik. Bekerült, hogy két év múlva 1 Ft. + Áfáért megvásárolhatók lesznek. 40. pont. Az óvadék visszafizetését szabályozza. Itt az eredeti helyett a 30 napon belüli elszámolás került be. Volt még több változtatás, de ezek nem annyira érdemi, mint inkább értelmezhetőségi változtatások voltak. Összességében szerintem egy sokkal egyértelműbb változat készült. Ezt aláírom, és aláírásra javaslom. Nem tudom, mi lett volna ha………. Az tény, hogy voltunk a székház előtt 100 körül. Nem számoltam ugyan össze, de látványra kb. A tárgyalóban voltunk vagy 50-60-an. Egy-két kivételtől eltekintve normális, kultúrált mederben folyt a megbeszélés. Aki vadult, a többiek helyretették. Zengő Zoltán belátta, hogy sok tekintetben igazunk van/volt, és hajlandó volt a módosításokról tárgyalni. Lényegében minden aggályos pontban sikerült közös nevezőre jutnunk, és elfogadta a javaslatainkat. Külön megemlítem az ügyvédet. Nagyon felkészült és segítőkész ember. Nagyon sokat segített az egész történetben. Elismerésem a kollégáknak, akik ott voltak. Elismerésem Zengő Zoltánnak a hozzáállásáért, és a kompromisszumképességéért. A 6x6 kollektívája nem alkudott meg a helyzettel, hanem „kikelt tenger fájdalma ellen…….”. És eredményes volt. A többieknek, az egész taxis társadalomnak jó példával szolgálva. De tágabb értelemben is jó példát mutattak, mutattunk. Tavaly nyáron már volt egy hasonló eset. Akkor kicsit másképpen zajlott a dolog, de az eredménye az volt, hogy nem került ki a szerződés aláírásra. Elhalt a dolog. Most a tavalyinál sokkal enyhébb változatot sem volt hajlandó benyelni a társaság. Nem tudom, mi lett volna, ha a szerződés készítésébe bevonja a cég a taxisokat. Hasonló esetben legközelebb remélem ez fog történni. És nem feltétlenül csak egy szerződésmódosítási eseményre gondolok.

osztap 2013.06.26. 11:26:18 / # 167497
Bár adna, de 10% ha az üzletmenet nem változik, benne van. Ha csökken akkor más a helyzet. Októberben többet tudunk.
hiénakutya 2013.06.26. 10:02:36 / # 167496
Ez egyébként milyen, hogy az OTSZ "elkészítette" az első bemutató autókat? Nem elkészíttette, hanem elkészítette. Szinte látom magam előtt Zolinkat, ahogy a hombár fejével éjt nappallá téve tüsténkedik, igazítja, simítja a fóliát az autókra. Ügyes a Zoli, na, lássuk be! :-) ötvenhat
hiénakutya 2013.06.26. 09:58:36 / # 167495
hiénakutya 2013.06.26. 09:55:29 / # 167494
Ezt sem tudjuk. Annyit tudunk, hogy most az egyiknek dolgozik. harmincöt
törölt felh. 2013.06.26. 09:07:15 / # 167493
avatar
Jól van na. Nem tudtam,hogy ha RAL 1023 sárga színű a kocsi akkor már nem kell sárga rendszám.
törölt felh. 2013.06.26. 09:04:48 / # 167492
avatar
Jól van na.Akkor csak átállt a vérszívók oldalára.
haliho 2013.06.25. 22:39:53 / # 167491
avatar
Jelen voltam a megbeszélésen mely 12.00-tól 20.45-ig tartott. A megbeszélésen ott volt öt taxis, egy független (nem a 6x6 KFT-t képviselő) ügyvéd, a taxi üzletág vezetője(Málna) és Zengő Zoltán. Kezdetnek a Zoli megkérte az ügyvéd urat, hogy vegye figyelembe a kéréseinket, majd távozott. A Szerződés 46 pontjából 17 pontnál szerettünk volna változtatásokat elérni. Órákig tartó megbeszélések után, elfogadtunk egy vállalható, részünkre is jól érthetően megfogalmazott Szerződés Tervezetet. 20 óra körül vissza érkezett Zengő Zoltán, áttekintette az általunk kért változtatásokat, és valamennyi pontját Ő is ELFOGADTA! Az asztaltól úgy álltunk fel, hogy mindkét fél meg volt elégedve. Ezek után nyugodtan javaslom a kollégák számára, hogy átolvasás után írják alá a szerződést. Köszönjük Zoli hozzáállásodat!

tomajer 2013.06.25. 20:33:03 / # 167490
Most jött ki a tárgyalóküldöttség a Kondorosin a központból. Azért dél óta, elég kemény menet volt. Sőt! Nazoli és Szálka már 10 óra körül bent voltak. Gyors élménybeszámolójuk alapján sikeresek voltak, és egy elég korrekt szerződést sikerült összehozniuk. Sajnos nem kaphatjuk meg a szöveget, mert Zengő Zoli szerint ez belső ügy. Így aztán nem tudjuk összehasonlítani:-( De ígéretet kaptunk Nazolitól, hogy ahogy összeszedik magukat, kapunk részletesebb beszámolót. Köszönet az eddigiekért... és hogy ma megmutatták a 6x6-osok, hogy ha van "egység", és használható képviselet akkor igenis lehet eredményt elérni!!!

tomajer 2013.06.25. 20:08:38 / # 167489
Hat vagy hét darab készült az OTSZ jóvoltából. Én eddig a Cityst, a Főtaxist, a Mobilost, és a 6x6-ost láttam. A Főtaxis a taxisnapon állt. Semmi nem bizonyítja, hogy szabadjelzővel közlekedne. A Citysen nem volt szabadjelző. A Mobilon volt, mint sok újságcikk megörökítette. A 6x6-os pedig az utcán, a központ előtt állt így ma délelőtt.... hááát valahogy nem életszerű, hogy amikor hazaindul akkor leveszi a szabadjelzőt:-)
zsoltaxi 2013.06.25. 20:02:24 / # 167488
avatar
zsoltaxi 2013.06.25. 19:41:59 / # 167487
avatar
Megint sikerült jó nagy baromságot írnod.Tájékozódj,mielőtt behánysz vmelyik topicba.
hiénakutya 2013.06.25. 19:30:57 / # 167486
Azt egyébként tudjuk, hogy az az "olcsó" mennyi valójában? Azt pedig, hogy a taxistársadalmat eladta volna, nem értem. Ezt úgy mégis mi alapján? Kinek adta el? kilencvenhat
turul 2013.06.25. 18:41:05 / # 167485
Ejnye Betyár tényleg ilyennek ismersz? Akkor nem velem van a baj. 12
Bbetyár 2013.06.25. 18:37:58 / # 167484
Azért kell emelni, hogy több legyen a bevétel. Azért kell emelni, mert befogod fizetni.
törölt felh. 2013.06.25. 18:23:09 / # 167483
avatar
Hihetetlen még 1 fehér rendszámos taxi.Szégyen,hogy már a sz@rxsz@r is törvénytelenül adót járulékot adott csalva fuvarozik. Más néven van az a pénz amiért megvehető 1 ember.Bár elég olcsón adta el magát és a taxistársadalmat. Nem baj a málna romlandó gyümölcs.
turul 2013.06.25. 18:21:43 / # 167482
Egyáltalán mi a faxért kellene emelniük? Mi nő meg náluk a fix-el? Vissza akar pőrgetni?Tegye meg zsebből. Eleget verték a csalánt a mi faxunkkal. Adjon az Isten.Szebb jövőt!
osztap 2013.06.25. 17:53:51 / # 167481
Ha így van hamarosan kiderül. Kétszeres árat úgysem kapnak meg.
Oldalszám: 676