Hozzászólások száma: 1849
Ugrás a hírhez Oldalszám: 93
Témakörök > Hírek fórumai > Taxisok Egyesülete A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bao 2010.09.24. 16:40:11 / # 152201
avatar
Nem azért mondtam mert olyan jó... :) Nem szoktam utaskilómétert számolni. csak gurulót, de persze abban benne van a magánút is. Az elmúlt egy évben sűrűn álltam kétperces helyekre és gázos lett a kocsim. Így tudom kompenzálni a km. díjat.
Rocktaxi 2010.09.24. 16:37:24 / # 152200
:-)) Már benne ülök! :-/ Meg lehet szokni! :-) Ha van jobb, akkor megpróbálok kimászni belőle. A 164 sem igazán vonz! :-) 100 km hasznosban 1400 Ft! :-) Ahhoz, hogy 100 km-t menj utassal, mennyit mész összesen?
szálka 2010.09.24. 16:37:10 / # 152199
avatar
Te tényleg azt hiszed, hogy "nem engedtük" a 144 forintos tarifát?! Nem látod, hogy cirkusz volt? Koncot dobtak a "népnek", hogy legyen min csámcsogni. A háttérben meg zajlik a biznisz. Soha nem fogsz a cégednél annyi embert összeszedni - kóddal,névvel,aláírva, akik a valós többségük tudatában azt mondják ( és elérik),hogy vagy 240-el járunk, vagy kilépünk! Hiába írtad tegnap nekem válaszként, amikor a T5-k aktuális napi problémáját ecseteltem, hogy "az a ma gondja"..ha általában egy taxisnak nem ""ma problémája"" lenne, akkor egyetlen Plusz taxit sem látnál az utcán! És hová megy, aki kilép? Látod mi zajlik? Az egyik cégvezetőnek "nyűgje" van az adóhivatallal, a másiknak veszni látszanak a peres ügyei. Mi a megoldás? Nem feladják,nem.Előre menekülnek. Összeadják amijük van.A pénzt hozza a harmadik. Holdingolunk, egybe fogunk mindenkit, akit lehet..diktálunk, és a nyomorult taxisnak menekülő útvonala sincs. Szerinted mi lesz? A Rádió és a Tele5 egybeforr, nagyo(bba)k lesznek és működésbe lép a tömegpszihozis, más is akar csatlakozni,ha erősek lesznek. Azok a T5-ös megrendelők, akik megszoktak egy magasabb szolgáltatási minőséget és elfogadták a CITY-t, ha nem volt éppen T5-s, na azok szerinted behuppannak-e tömegesen a Rádiótaxiba? Félreértés ne essék, én most nem a cégeknél dolgozókat akarom egymással szembeállítani!! Tény, hogy a T5-nél több, magasabb kategóriájú autó van. Nyilván igény is rá... Az is tény, hogy a Horváth Csaba,--hogy is mondjam-- nem finnyás a tagfelvételnél. Szerinted hogyan lesz tovább? A maradék "elitnek" esetleg életre hívják újra a "Budát".. Akinek jó, elfogadja a két cég kohézióját. Csakhogy a dolog természeténél fogva óhatatlanul lesz lemorzsolódás a megrendelők létszáma tekintetében, viszont az emberek ugyanúgy szeretnék a gombot verni. Csakhogy a kevesebbre többen lettek!! Mi a megoldás? A T5-nek úgysem tetszik az akciós transzfer...hát megszüntetjük. Együtt jár a piacvesztéssel. Most mi lesz? Majd az "okosok" húznak egyet a tarifán. Jó nagyot, hogy "igazi" alternatíva legyen. A több száz fős bázis megvan....mind-mind guruló reklám. Csak olcsóbbnak és többen kell lenni, mint a Plusz. És akinek nem tetszik?? Leszarják!! Hova menne?? Mi a különbség a 140-150-164-167 között??? Semmi!!! Legfeljebb a szar nem annyira büdös!
Konkrét (?) 2010.09.24. 16:35:39 / # 152198
avatar
Komolyra fordítva a szót, Te is tudod, hogy ez a része nem lehet akadály ! Az órák döntő többségében benne van most is a 240 - es tarifa. Az 5700 - ból, (sacc !) legalább 5000 - ben. Ha nagyot tévednék, sorry. Meg lehet(ne) csinálni, csak akarni kell(ene) !!!
Bao 2010.09.24. 16:29:32 / # 152197
avatar
És most? :)
Rocktaxi 2010.09.24. 16:23:45 / # 152196
Pillanatnyilag jó ötletnek tűnt. :-) :-(
Konkrét (?) 2010.09.24. 16:22:10 / # 152195
avatar
Nekem sincs, de adok szívesen egy napra bárkinek kölcsön ! :) Az alatt a különbözetből megtermeli ...
Konkrét (?) 2010.09.24. 16:14:18 / # 152194
avatar
Nem fizették ki az átállítás költségét, akkor sem, amikor belépett 150 Ft. - ért fuvarozni. Mégis megtette/kifizette ! Akkor most ne tenné ? Ki ez ? Öngyilkos - jelölt ... ? :(
Dodi 2010.09.24. 16:09:28 / # 152193
avatar
Milyen bruttó bevétel??? Jövedelmet mondtál amikor azt írtad: x ft-al marad meg TÖBB!!,mint tavaly. Ami a kiadások,rezsik,kötelezettségek befizetése után marad,az a netto,más néven jövedelem.418 ezres jövedelemnél,800 ezret kéne összetaxikáznod,szotyisként.
Rocktaxi 2010.09.24. 16:08:39 / # 152192
Nem voltam érthető! :-) Igen, lenne aki nem áldozna, mert 7000 Ft az sok pénz hirtelen! Hidd el soknak nincs 2 egyforma forintja sem a zsebében! :-( Ezzel vagyunk így egy páran! :-(
Konkrét (?) 2010.09.24. 16:02:44 / # 152164
avatar
És kin múlik ? NEM KÉRÜNK ENGEDÉLYT SENKITŐL SEM ! Mert nincs szükségünk rá ... Az idő, a piaci/gazdasági helyzet, már régen felhatalmazott rá minket !!! Halló !

Konkrét (?) 2010.09.24. 15:59:14 / # 152166
avatar
Még egy mondat, a kérdésedhez kapcsolódóan. Tudom, hogy budapesti viszonylatban és nem cég - specifikusan megszervezni, komoly feladat ! De nem megoldhatatlan !!! Na ehhez minden időmet, erőmet bedobnám ... :)

Rocktaxi 2010.09.24. 15:55:22 / # 152191
Viccelsz? Ha megtehetné, saját maga állítaná az órát. 7000 Ft-ról beszélünk! :-)
Konkrét (?) 2010.09.24. 15:51:17 / # 152190
avatar
Bocsi ! :) Szerinted lenne olyan, aki vonakodna pár ezret "áldozni" a magasabb bevétel reményében ? Bár, én már semmin sem csodálkoznék ... !
Rocktaxi 2010.09.24. 15:46:03 / # 152189
A plüssről volt szó... :-))
Konkrét (?) 2010.09.24. 15:44:06 / # 152188
avatar
"Kukacka" ! :))) 240 Ft. mindenkinél van ...
Konkrét (?) 2010.09.24. 15:42:18 / # 152187
avatar
Költői a kérdés !? :) ÚGY, AHOGY A 144 - ET SEM ENGEDTÜK !!! (Nem volt 100% - os támogatottság, még mindig maradt, aki nyomkodott a demonstráció alatt is, "prüszkölt a cégvezetés" is, de MEGCSINÁLTUK !) Akkor ... ?
Rocktaxi 2010.09.24. 15:40:14 / # 152186
A legoptimálisabb esetben is "csak" 230 Ft, mert ez van az órákban. :-( Csakiskukacoskodik! :-)))
tomajer 2010.09.24. 15:35:14 / # 152185
Akkor írd le lécci, annak a forgatókönyvét, hogy miként szándékszol elérni a Plusz Taxi telefonos tarifájának a 240.-re emelését! Mert ugye, ez az elsődleges feladat.
Konkrét (?) 2010.09.24. 15:28:30 / # 152184
avatar
Kedves Apuka ! Tegyük végre tisztába a "köztünk feszülő ellentétet"... Alaposan félreérted az én hozzáállásomat szerintem. Sem a célok, sem a változás iránti igény vonatkozásában nincsen eltérés közöttünk. Egy valamiben azonban igen. Nevezetesen, a módszereket illetően, más sorrendben képzelem el a változtatást "kiharcolni" ! Az első lépésként a jelenlegi nyomott tarifákon történő fuvarozás megszüntetését "tűzném a zászlónkra", (nem feltétlenül a cégekkel egyetértésben, konszenzusos alapon) a közös akarat jegyében, addig, amíg erre megfelelő támogatottság áll mögöttetek. Ez most van !!! Miért nem használjátok ki ? A tárgyalások szükségszerűségét nem vitatom, de miért a konkrét megléphető lépések előtt/helyett, miért nem utána ? Amikor már egy kicsit lecsillapodnak a kedélyek, a cégek kénytelenül ugyan, de alkalmazkodnak az új helyzethez és megy az élet tovább ! Választás lesz, talán ezek után érdemben is foglalkoznak majd a mi problémáinkkal, de mikor ? És addig ... ? Tehát a kérdésedre válaszolva, én ezt támogatnám ! De ezt már sokadszor írom le, csak valahogy "nehéz kiolvasni az írásomat". Tisztelettel !
Oldalszám: 93