Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
hiénakutya | 2016.07.17. 18:24:23 / Módosítva / # 345298 |
"személyszállítási (NT) törvények"...
Azok oszt vajon mik lehetnek? :-D
Előzmény: #345296 tomajer 2016.07.17. 17:46:49 |
|
tomajer | 2016.07.17. 17:46:50 / # 345296 |
|
|
admissarius | 2016.07.17. 16:11:50 / # 345295 |
|
pentek este, kalvin teren leintenek kulfoldi csoport mint kiderult csak 1 ubert tudtak rendelni. uticel dob X hollo 940 forint ubernel 1400 gyanis az volt a minimal tarifa es meg az akkor ervenyes 1.2 es szorzoval se erte el az 1400-et
|
Bátyó | 2016.07.17. 15:29:13 / # 345294 |
|
Ez tényleg egy HÜLYE ! ,fogalma sincs a dolgokról !!! Csak ír és ír ír !
Előzmény: #345292 hiénakutya 2016.07.17. 14:44:49 |
cukrosleves | 2016.07.17. 15:13:57 / # 345293 |
|
Ez az! Arcade City! A csúnya állambácsi mindenhol az adót és az előírásokat, szabályok betartását várja el! Osszuk meg a közös tulajdonunkat, legyen cserekereskedelem, a hasznot meg zsebelje be egy amerikai multi. Az állam meg bekaphatja, ez kéremszépen innováció! Mindenkinek jó lesz, csupa rózsaszín világ vár ránk. Ennyi agymosott barmot... Jöhetne egy újabb özönvíz!
Előzmény: #345292 hiénakutya 2016.07.17. 14:44:49 |
hiénakutya | 2016.07.17. 14:44:50 / # 345292 |
|
|
Taxi Szekszárd | 2016.07.17. 12:49:53 / # 345291 |
...Majd belekotort a zsebébe, és előhalászott 290 kemény, jó magyar forintot. Szomorúan konstatálta, hogy ebből egy nyamvadt BKV jegyre se futja. Elindult hát hazafelé. Gyalog. Békásmegyerre. Este 11-kor.
Előzmény: #345255 hiénakutya 2016.07.14. 19:34:35 |
|
tomajer | 2016.07.17. 10:07:24 / # 345286 |
Über (alles profit)2016. május 17. -Nekem kellemetlen, hogy a magyar kapitalizmus története legújabb fejezetének huszonhatodik évében fel kell hívnom a figyelmet valami egészen alapvetőre. A dolog azért nem teljesen meglepő, hiszen a magyar kapitalizmus a feudalizmus dögszagát árasztja. Ezrek leírták már, hogy mi a baj a taxisokkal úgy általában, és ők maguk ugyanezen a színvonalon, vagy még ez alatt nyilvánulnak meg a kérdésben, miközben az Über rendes, profitorientált kapitalistaként használja ki a helyzetet, meg a vele kapcsolatba kerülőket. A facebookon Jézus második eljövetelének kijáró rajongással tolják a megvezetett emberek az Über szekerét, és segítenek közvetíteni a cég parasztvakító üzenetét, miszerint itt valami szabadságharcról van szó. Cikkek jelennek meg, ahol kismamák lelkendeznek, hogy a legjobb dolog, ami életükben történt velük, hogy éjszaka überezhetnek. Hadd adjak egy közeli, meg egy távoli képet a dologról, amikre nem nagyon fókuszál senki. Nyilván mindenkinek feltűnt, hogy az Über olcsó. Ez az appal megtakarított működési költségen, meg a taxisokat sújtó extra kiadások elkerülésén kívül azért is van, mert az árak úgy vannak belőve, hogy azok egész jó kis bevételi forrásnak tűnjenek azoknak, akik meló után még szívesen bevételeznek pár ezrest. Ugyanis az überezésből, mint főállásból nem igazán lehet megélni. Amint elkezdi az ember rendesen halmozni a kilométereket, ennek megfelelően karbantartani az autóját, illetve fizetni a megnőtt terhelés alkatrészekre gyakorolt hatásának költségeit, meg a havi ötvenezret, ha feltételezzük, hogy mindezt KATÁ-s vállalkozóként teszi, meg rájön, hogy tulajdonképpen nem akkor überezik, amikor kedve van, hanem amikor vannak utasok, kisvártatva arra is rá fog jönni, hogy valami alapvetően nem stimmel. Az nem stimmel, hogy ez egy új üzleti modell, aminek a szexi neve sharing economy, a XXI. századi fősodor mögött egyéb tartalmi elemei régebbi időket idéznek. Az történik ugyanis, hogy ez a $62.000.000.000 (hatvankét milliárd dollár) értékűre becsült cég úgy vágott alá a taxik árainak mindenfelé a világon, hogy ennek költségeit elsősorban a „saját” sofőrjei fizetik meg. Vegyük észre: ha egy Über sofőrrel bármi történik, csak magára számíthat. Nem jár neki betegszabadság, nem jár neki táppénz, nem jár neki fizetett szabadság, egészségpénztár, fizetési előleg, felmondási idő, végkielégítés, baráti áras autószerviz, semmi, de még HR-est se kell fizetni, aki az ilyesmiket intézné. Felhalmozott tartalékok nélkül belecsúszni egy gazdasági totálkáros fiaskóba a kocsival egyet jelent a világ végével az überes sofőr számára. Kicsit távolabbról szemlélve tehát van egy irdatlan nagy cég, akinek mondjuk tényleg kell jogászokat fizetni, meg – globális mércével mérve – egy maroknyi adminisztrációs csapatot, de azon kívül az app nagyjából mindent elintéz. Elsősorban azt, hogy minden bevétel (a hangsúly a „mindenen” és a „bevételen” van) 20%-a az Überé legyen. A konstrukció kellően előrehaladott szakaszában kinyírja a hagyományos taxizást, és egyszer csak nem marad más, mint a multi milliárdos cég, és a szarért-húgyért gürcölő, a végletekig kiszolgáltatott sofőrök, köztük az ostyavékony fizetett alkalmazotti réteggel, akik a seggüket verhetik a földhöz, hogy nem sofőrként kell megélniük. Innen már szépen látszik egy nagyon csúnyán kettészakadt társadalom képe, ami meghökkentően hasonlít a feudalizmusbeli felállásra, de hogy elsőre könnyebben befogadható legyen, egyelőre csak nevezzük XIX. századi, lejáratott kifejezéssel kizsákmányolásnak. Ha valaki Über sofőr, vagy ha Überrel utazik, nem vitatom, hogy jó oka van rá, és a hétköznapokban segít a dolog, csak szerintem érdemes tudni, hogy közben mi épül szorgosan. Attól persze még lehet csinálni, elkapni a kormányt az állam dolga, de az csak áll terpeszben, elkerekedett szemmel, mint akinek hirtelen műholdvevőt installáltak az ánuszába, és az első ötlete a géprombolás. Akárhogy is: lelkendezve, ingyen reklámozni ezt a céget legalábbis ellentmondásos. Egy ilyen írás végén nyilván fel kell, hogy merüljön, hogy akkor mégis mit kéne csinálni. Természetesen nincs konkrét megoldási javaslatom, de szerintem a XXI. századdal együtt kell mozogni, és integrálni kell, illetve ki kell terjeszteni az új technológiát / modellt azzal, hogy nagyon gyorsan és határozottan meg kell erősíteni a kiszolgáltatottaknak nyújtandó garanciákat és védőhálót. Egyszerűen abból kell kiindulni, hogy jelenleg a milliárdos profit egy része az embertelenség pénzben kifejezett értéke, márpedig azzal nem elegáns kalkulálni.
Ha te sem értetted, hogy ezt miért nem lehet mindenfelé olvasni, akkor itt lájkolhatod az oldalt, ha meg hülye balos kirohanásnak tartod az egészet, akkor itt.
|
|
papgabi | 2016.07.16. 23:22:14 / # 345281 |
|
Pedig idén már volt egy buzi felvonulás. Akkor most lesz mégegy?
Előzmény: #345278 turul 2016.07.16. 18:08:07 |
hiénakutya | 2016.07.16. 21:01:09 / # 345280 |
Bántelki Lajos aka Barát taxi...
:-)
Előzmény: #345279 cheater 2016.07.16. 19:50:53 |
|
cheater | 2016.07.16. 19:50:53 / # 345279 |
repteritransfer_hu tájékoztatóban a legjobb rész: "Felhívjuk kedves bérlőink figyelmét, hogy kollégánk a gépkocsi vezetését (megbízás alapján) DÍJMENTESEN végzi! Azért sem munkáltatójától, sem megrendelőinktől bérezést NEM KAP és nem is vár el!" Kemény brigád:-)
|
|
turul | 2016.07.16. 18:08:08 / # 345278 |
"Az uberesek július 24-én vasárnap, vagyis a közösségi taxizás utolsó napján, a Hősök terén tartanak felvonulást." Kedves NAV itt az alkalom.
|
|
papgabi | 2016.07.16. 06:18:15 / Módosítva / # 345277 |
|
http://repteritransfer.hu/ Ezt, és az ehhez hasonlókat hol lehet feljelenteni? Tele van velük az internet!
|
cheater | 2016.07.15. 21:11:55 / # 345275 |
Én biztosan nem engedném ide, illetve vissza őket. Egy éven át raboltak ki minket, nem vagyunk következetesek ha efelett szemet hunyunk. A módszer ahogy dolgoztak előrevetíti mit várhatunk tőlük ha köztünk lesznek. Telefonszámcsere, hívjon engem féláron viszem, nálam a csomagtartóban is utazhatnak, stb. Lehet, hogy felvenném, de csak azért, hogy utána halálra szívassam. Kapna mindegyik annyi büntit nem győzne fizetni. És még igy is lehet, hogy olcsón ússzák meg, az állam helyében én visszamenőleg elszámoltatnám őket egytől-egyig. Egy éven át taxitevékenységet folytatott engedély nélkül, ezért folyamatosan kapta az utalást, biztos, hogy halálra reszelném. De a céget is, nem adja ki az adóhivatalnak az adatokat?? Akkor mi a fenét akar itt nyerészkedni? Maradjon Amerikában aztán ott mondja az adóhivatalnak, hogy nem adom ki az adatokat. Már az autós partnerek száma kamu, dupla ennyien tevékenykedtek a városban, mint amit ez a retek cég hazudik.
Előzmény: #345273 papgabi 2016.07.15. 19:50:31 |
|
hiénakutya | 2016.07.15. 20:50:45 / # 345274 |
Előzmény: #345273 papgabi 2016.07.15. 19:50:31 |
|
papgabi | 2016.07.15. 19:50:31 / # 345273 |
|
Jönnek ezek a tetvek taxizni! Mondta nagybüszkén az űberes szaralak a tv-ben.. Jó lett volna egy létszámstop is a taxinál.
|
piktor | 2016.07.15. 17:46:47 / # 345272 |
Jó ez így is: " Csönd van A gaz lehúz, kacagó szél nagy Ugar felett."
Előzmény: #345268 hiénakutya 2016.07.15. 15:04:44 |
|
dr.Kotász | 2016.07.15. 15:39:13 / # 345271 |
Nekem ez tetszik a pizzásfiú. "Utolsóként egy fáradt pizzásfiút kérdeztünk arról, hogy mit gondol az Uber kivonulásáról. A srác mélyet szívott a cigarettájába: „Nem tudom, de a taxisokat utálom” – nézett rám jelentőségteljesen, majd a mellettünk elhaladó kanárisárga kocsira fordította szúrós tekintetét. „Guruló koldus az összes.” Nem tudja miért,de minket utál.Ki érti ezt?
|
|
hiénakutya | 2016.07.15. 15:38:11 / # 345270 |
Megnéztem, ez a Bao asztala...
:-D
Előzmény: #345268 hiénakutya 2016.07.15. 15:04:44 |
|
hiénakutya | 2016.07.15. 15:04:44 / # 345268 |
|