Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
cheater | 2017.04.13. 16:50:08 / Módosítva / # 347078 |
Szép lassan csak a fejéhez kaphatna valaki, hogy elszámoltassa ezt a retek céget. Lenne sok meglepetés ezt garantálom. Folyamatos kamu, felsorolni is lehetetlen. De ha valaki pénzre pályázik akkor csak azt a kamut kell megbolygatni amit az uber folyamatosan kommunikál a világ felé, hogy ő veszteséges, mert ennyi meg annyi pénzt fektet be a fejlesztésekbe. Ja persze, ezt papírozza le.. semmit sehova, majd hülye lesz, ennek csak az illúzióját teremti meg, eközben pedig folyamatosan árad be a pénz. Kíváncsi lennék mennyit könyveltek le önjáró autó fejlesztés címén, miközben ez nekik nem is érdekük és az egész annyiból áll, hogy egy sosem lesz kész önjáró autóra feltettek egy uber matricát.
|
|
ögödej temüdzsin | 2017.04.13. 11:26:37 / Módosítva / # 347077 |
|
Úgy látszik ezek is nagyon innovatívak. Hihetetlenül rafinált módon járnak túl a felügyeleti szervek eszén, még én is majdnem elhittem, hogy ez nem taxi szolgáltatás Kíváncsi vagyok, hogy ők hány millió forintot keresnek...
Előzmény: #347075 balagge 2017.04.13. 06:02:53 |
tomajer | 2017.04.13. 08:12:01 / # 347076 |
Az Uber ellen tiltakoztak a pozsonyi taxisok POZSONY. Az Uber és a hasonló társaságok ellen tüntettek a taxisok a pozsonyi Prímás-palota előtt kedden. Ha az illetékes hivatalok nem cselekednek, akkor a taxisok tiltakozása egyre nagyobb méreteket ölt majd, s a tömeges közlekedési sztrájk sem kizárt – mondta el Matej Krampl, a tiltakozások egyik szervezője. „Azt mondjuk, hogy ez nem az utolsó tiltakozó akciónk. Folytatás következik, s ezt majd fokozzuk, egyre rendszeresebbé tesszük. Ha nem cselekednek, akkor ekképp adunk hangot az egyet nem értésünknek” – közölte Matej Krampl, a tiltakozások egyik szervezője, a Stop Uber na Slovensku elnevezésű Facebook-oldal adminisztrátora. Hozzátette: hiszik, hogy az efféle tiltakozó akciókkal befolyásolhatják az illetékes hivatalokat és intézményeket, hogy végre orvosolják ezt a problémát. Ivo Nesrovnal, Pozsony főpolgármestere székhelye elé hozzávetőleg 60 taxis érkezett azért, hogy hangot adjon a hivatalok törvénysértő taxiszolgálatok és mobilos alkalmazások számára dolgozó sofőrökkel szembeni tétlensége miatti elégedetlenségének. A fővárosban állítólag 3000 körüli taxis dolgozik. Rámutatnak, hogy mindenkire, így a taxisokra és az Uberhez hasonló mobilalkalmazások sofőrjeire is ugyanazon törvénynek kell vonatkoznia. „Hogyan lehetséges, hogy az egyik csoportnak be kell tartania a törvényeket, s azt ellenőrzik, a másiknak pedig nem kell betartania, s azt figyelmen kívül hagyjuk, és úgy teszünk, mintha nem is létezne?” – tette fel a kérdést a Pozsonyi Taxisok Uniójának (ÚTB) elnöke, Ondrej Wenzl. Úgy véli, lehetetlen, hogy a pozsonyi önkormányzat az egész ügyet csak tétlenül szemlélje, s arra beszélje ki magát, hogy nem rendelkezik a problémakör megoldására vonatkozó hatáskörrel. „Az önkormányzattól elvárjuk, hogy végre kezdjen el úgy viselkedni, ahogy kell” – szögezte le Wenzl. Egyúttal azt is elvárják, hogy a főváros vezetése mielőbb találkozik velük annak érdekében, hogy a taxisok problémájára teljes körű megoldást találjon. Pozsony tud a problémáról Maga a főváros is tudatosítja az adott probléma létét, és Zuzana Onufer szóvivő szerint érdekében áll annak orvoslása. A szóvivő ugyanakkor újból hangsúlyozta, hogy jelenleg nem rendelkeznek a szükséges hatáskörökkel. Hozzátette: a városi rendőrség csak a hagyományos taxiszolgálatokat ellenőrizheti, az Uber meg nem jelölt autóit azonban nem. A szóvivő arról is beszámolt, hogy a hatályos törvényre való tekintettel a főváros a városi rendőrséggel együttműködve úgy igyekszik orvosolni a kialakult helyzetet, hogy az Uber sofőrjeit is ellenőrizhessék majd. „A város kommunikált Prága és Brünn önkormányzatával, amelyek szintén foglalkoztak ezzel a problémával, s hozzájuk hasonlóan járunk majd el mi is” – mondta Onufer, de a tervezett konkrét intézkedésekről nem beszélt. Törvényváltoztatásra van szükség A főváros szóvivője egyúttal arra is figyelmeztetett, hogy a megoldáshoz a parlament általi olyan törvénymódosításra van szükség, hogy a törvény olyan szolgáltatókról is szóljon, mint amilyen az Uber. „Tanácskoztunk erről, de a válasz egyelőre az, hogy nem akarják megnyitni ezt a törvényt” – felelte arra a kérdésre, hogy Pozsony ez ügyben már tárgyalt-e a közlekedési minisztériummal. A szaktárca közölte, hajlandó tárgyalni a kérdésről. „Természetesen, a minisztérium hajlandó valamennyi javaslatról tárgyalni a fővárosi önkormányzattal” – közölte állásfoglalásában a tárca, melynek képviselői már tárgyaltak a pozsonyi taxisok képviselőivel, s a hivatalos találkozón a pénzügyi és a munkaügyi tárca, valamint a Cech Taxi Bratislava társaság képviselői is részt vettek. A minisztérium éppen e találkozó alapján szólította fel az ellenőrző szerveket arra, hogy a taxiszolgálatok, így az Uber esetében is szigorítsa meg az ellenőrzéseit – tette hozzá a minisztérium. Az Uber mobilalkalmazás által működtetett taxiszolgálatnak is be kell tartania a törvény által megszabott vonatkozó előírásokat – szögezte le a közlekedési tárca. Miroslava Jozová, az Uber SR és ČR szóvivője elmondta: a partneri viszonyban álló sofőrök a vonatkozó uniós irányelvek szerint tevékenykednek. Legálisan regisztrálták őket, teljesíteniük kell az adókötelezettségeiket, működésük pedig átlátható. Az Uber sofőrjei sem rendelkezhetnek másféle működési privilégiumokkal – hangsúlyozta a szóvivő, s hozzátette: a tiltakozó akciók is arra hívják fel a figyelmet, hogy a technológiai platform egyre népszerűbbé válik.
|
|
balagge | 2017.04.13. 06:02:54 / # 347075 |
|
Könnyű belátni, az utas oldaláról vonzó tévképzet a jaj de jól járó uberes sofor aki a gyakorlatban ténylegesen guruló koldus. Mindenképpen vonzóbb mint a valóság... Valószínűleg ez is szőrmentén a köztudatba csöpögtetett uber marketing. Az USA-ban is tolták a vállalati bullshitet, hazudtak a leendő sofőröknek az elérhető jövedelemről.
|
ögödej temüdzsin | 2017.04.12. 17:50:32 / # 347073 |
|
Nekem minden ismerősöm arról áradozott (akik használták a "szolgáltatást"), hogy ismernek valakit, aki látott már olyan embert, aki hallotta, hogy az Uber sofőrök milliókat keresnek.
Amikor eléjük tártam a számokat, és megpróbált fényt gyújtani a fejükbe, még engem néztek hülyének Mai napig hallom, hogy az XY haverjának a haverja Uberezett, és így meg úgy tett félre havi több százezret... Egyébként az egyik Uber sofőr blogot írt, és az ingyenes promóciós napon, ami péntekre esett, kőkemény 24 ezer forintot szedett össze, és még hozzá is tette, hogy kétszer olyan jó nap volt, mint szokott lenni. Legyünk nagyvonalúak, ha napi 15 ezer forintot összeszedtek, még akkor is deficit az egész, de mindegy, ők ebből milliomosok lettek, mi meg itt guruló kolduskodunk
Előzmény: #347064 balagge 2017.04.12. 01:57:16 |
balagge | 2017.04.12. 15:58:08 / # 347072 |
|
Jó hát ezt a mexeppent überes pilóták közül tolta valaki mint anekdotát mikor az uber kitakarodott. Volt egy kollégája aki ismert egy másikat akitől azt hallotta, hogy volt egy mindent verő überes pilóta itt pesten aki nekifeküdt és megkeresett 1 gurigát havonta mert annyira kellett a pénz :-) Külön feltűnt a kifejezés miszerint ő megkeresett havi 1 millát...érted ez már a tiszta jövedelem!Lehet persze, hogy ez a valaki az uber Budapesti frencaise-partnere volt aki vitte az itteni boltot és ennyi volt a jutaléka havonta:-))) Ebben az esetben hihető....
Előzmény: #347067 cheater 2017.04.12. 09:31:03 |
balagge | 2017.04.12. 15:49:50 / # 347071 |
|
Ágyazd be a linkeket, mert úgy sokkal használhatóbbak. Csak egy kattintás és látszik a komoly sajtóközleménye a komoly hoopps-nak. Ha hosszútávon itt akarsz agitálni tedd stílusosan!
így ni!
Előzmény: #347070 ronin68 2017.04.12. 14:44:05 |
ronin68 | 2017.04.12. 14:42:56 / Módosítva / # 347070 |
A Hoopps kiáll a tüntető taxisok céljaiérthttp://klubhalo.hu/content/sajt%C3%B3k%C3%B6zlem%C3%A9ny-hoopps-ki%C3%A1ll-t%C3%BCntet%C5%91-taxisok-c%C3%A9ljai%C3%A9rt
|
|
cheater | 2017.04.12. 09:31:04 / # 347067 |
Amikor ő ezt tolhatta még 6 milliós volt az áfahatár, amit fél évnyi tevékenység után lépett át - az ő elmondása szerint.
Előzmény: #347066 balagge 2017.04.12. 05:43:08 |
|
balagge | 2017.04.12. 05:42:31 / Módosítva / # 347066 |
|
Igazságod vala!De számolhatunk megengedőbben, figyelembe véve a legjobb lehetőségeket.KATA alany az illető, az csak havi 55e kb, a iparűzési adóval együtt. Az autóbérlés az legyen 200, de itt már megjelennek egyéb költségek mint az üzemébentartó váltás pl. Aztán uzemenanyag az legyen 200. Egy dolog viszont felmerül, a KATA csak 8 milliós bevételig jó. Ez 8 hónap munka, utána pihi. Viszont akkor a pihi alatt is fizetni kell a járulékot. Ez évi 650e tokkal-vonóval azaz 8 hónapra kalkulalva havi 81250 Ft. A ubernek megy a 250e. Tehát mindösszesen 731250 Ft/hó. Marad 268.750 Ft. Ebből jönnek meg le a nem várt kiadások ill. néha ezt a shitwagont is le kell mostani és ki kell takarítani + átírási illeték + gépjárműadó + biztosítás, ezek azért nem lesznek ingyen. A 400 órányi munka viszont ehhez a tarifához azt hiszem kevés lesz az 1 millás bevétel elérésére.A dolog legrosszabb része persze, ha valaki ezt a saját autójával csinálja és elkönyveli jövedelemnek a felélését :-)
Előzmény: #347065 cheater 2017.04.12. 04:34:13 |
cheater | 2017.04.12. 04:34:14 / # 347065 |
1M forintot havonta? Annak az áfá-ja több mint 200ezer. Az ubernek kifizet további 250ezret. Ebből lejön további 200ezer Ft üzemanyag. Maradt 350, még nem szervizeltette az autót (vagy nem fizette ki az autó gazdáját) nem tett félre másik autóra, nem fizette be a járulékait, még nem büntette meg a rendőr, nem kapott parkolási bírságot, nem volt defektje a gyorsforgalmi közepén, nem hányták telibe a kárpitot, ilyet meg már meg sem említek, hogy még nem volt saját hibás balesete. Ez az utolsó mondat maga 350ezer Ft, de jó esetben is minimum 200ezer. Tehát ha minden kerek - olyan egyébként nincs, aki az utcán él az már ezt rég tudja - akkor marad 150ezer forint havi 400 órányi munka után? Hangsúlyozom úgy, hogy egy giganagy számot (1M forint) számoltunk forgalomnak, ehhez napi 33ezer forintot kell termelnie - az uber tarifájával. Ehhez még a legideálisabb számolás szerint is napi 300km-t kell megtennie. Havi 400 órányi munkával ennek az háromszorosát keresheted szobafestő SEGÉDként, ahol maximum annyit hibázhatsz, hogy piros helyett zöldet keversz ki, mert színtévesztő vagy. Nem üthetsz el senkit, nem csinálhatsz magadnak fél perc alatt 800ezres kárt és nem reszel le a rendőr 300 kilóra (+8 hibapont) mert átcsúsztál a piroson.
|
|
balagge | 2017.04.12. 01:57:17 / # 347064 |
|
Amikor indult a dolog vihette a sofőröket a lendület, a nagy ígéretek. Elvesszük a piacot a taxisoktól, jól fogtok járni stb..stb. Pedig ilyen peremfeltételek mellett nem lehet jól járni az uberrel sehol a világon. Jól hangzó duma, hogy ismertem valakit aki az uberrel 1 milliót keresett havonta...nonstop ült a kocsiban és minimum 60-70%-át leadta az autóra meg az ubernek meg eltankolta, közben levett a kollégáktól másfélmillió bevételt és 800e hasznot. Közben keresett 300ezret:-) az ubernek viszont minden egyes bepalizott marha kurva jó üzlet. Csak sajnos ezt a sok khmm..sofőr nem érti meg. De ezen nincs mit csodálkozni mert a taxis se érti meg, beáll a saját érdekei ellen. Ez pont olyan mint a szotyitaxi 120 Ft-ért...jó lesz az, elvesszük a drágább fuvarjait...idióták.
|
ögödej temüdzsin | 2017.04.11. 20:44:38 / # 347063 |
|
Számomra egyébként még mindig rejtély, hogy hogyan érte meg az itthoni Uber sofőröknek űzni az ipart...Majdnem ugyan annyi kiadásuk volt, mint egy taxisnak, de majdnem 40%-kal kevesebb tarifáért.
Előzmény: #347055 balagge 2017.04.11. 13:31:27 |
cheater | 2017.04.11. 19:28:57 / # 347062 |
Kovács Áron lett a hoopps arca? A táncoslábúval mi lett, nem tud beszélni? "..alapvetően várunk egy francia gyártótól egy flottát, egy elektromos flottát.." Én meg alapvetően arra vagyok kíváncsi, hogy kit fog ráültetni és hogy a francia gyártó erről az elvárásukról tud? :-) Mint az uber: most már mindjárt jön 100ezer mercedes. Kicsit akadozik, de már mindjárt jön. Most már tényleg. - és kivel tárgyaltak a mercedesnél? - valamilyen Daimler. Herr Daimler azt hiszem. Ő egy német úr.
Előzmény: #347052 ronin68 2017.04.10. 22:08:51 |
|
balagge | 2017.04.11. 13:31:28 / # 347055 |
|
Látom te nagyon szereted ezt az ubert! Arra gerjedsz, hogy a Travis kalanick fasza ki-be jár a seggedbe? Nem zavar, hogy arra találtak ki ezt a dollármilliárdos céget, hogy tebelőled meg a többi sofőrből földönfutó rabszolgákat csináljanak? 25% a 160 Ft-s km díjból..majd lesz az 35% is :-) 10% fölött szabályos rablás. Nektek ennyi eszetek van? Itt az újabb szar, lehet örülni! Nagy az isten állatkertje...
Előzmény: #347052 ronin68 2017.04.10. 22:08:51 |
ronin68 | 2017.04.10. 22:08:51 / # 347052 |
Májustól Hoopps https://youtu.be/A1rngAHlpbQ
|
|
balagge | 2017.04.08. 19:26:48 / # 347044 |
|
koldusmaffia
Előzmény: #347043 cheater 2017.04.08. 17:19:38 |
cheater | 2017.04.08. 17:19:38 / # 347043 |
Ezek a figurák :P Érdemes a hátteret is figyelni, milyen fazonok, hihetetlen =) Kicsit taxi kicsit nem, kicsit személyszállítás személyautóval kicsit nem, kicsit turisztikai partner kicsit nem. - Mi vagyunk az Úszó VB hivatalos partnere, de ezt nem mi mondtuk. Mindenesetre mi vagyunk a VIP beszállítók. - És kik a VIP-k? - Hát akik leszállnak a reptéren. - És milyen gépjárműpark áll rendelkezésre? - Hát ez még nem alakult ki, most keressük a sofőröket. De az biztos, hogy elkötelezettek vagyunk a levegőszennyezés visszaszorítása terén, ezért a diesel és benzines autóink mellett feltehetőleg lesz elektromos is - még nem tudjuk mennyi, mert nem tudjuk ki jelentkezik hozzánk sofőrnek. De elkötelezettek vagyunk! - Befejezésképp utolsó mondat..? - Forradalmi újítások a személyszállítás területén!
|
|
cheater | 2017.04.08. 15:19:23 / # 347042 |
Olaszországban betiltották az ubert. Irhatnám, hogy Olaszországban is, de az úgy nem lenne helyes. Hisz az olaszok konkrétan betiltották és slussz. Az uber megdöbbenésének adott hangot. Én pedig megdöbbenésemnek adok hangot amiatt, hogy eddig működhettek.
|
|
tomajer | 2017.03.30. 11:48:21 / # 347004 |
10 milliárdos, aki elpusztíthatja a világot1. Travis Kalanickpicture alliance / Robert Schlesinger Nem
ő a legismertebb név a listán, viszont ő azok között van, akik fel is
vállalják, hogy a rombolás a céljuk. Akárcsak a sharing economy többi haszonlesője, Kalanick is úgy gondolja, hogy a híres kreatív rombolás nem
úgy történik, hogy a kreativitás ereje lebontja a korlátokat, hanem
hogy a szabadon szárnyaláshoz először is önhatalmúan el kell bontani
minden közösen emelt kerítést.
|