Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
balagge | 2018.09.02. 21:20:30 / # 349109 |
|
Nem az uber működik a világ végén is. A szerencsétlen összefogni képtelen sofőrjei szédelegnek még a világ végén is a 3 eurós fuvarodert. :-)
Előzmény: #349106 taxiapp 2018.09.02. 20:01:13 |
taxiapp | 2018.09.02. 20:01:14 / # 349106 |
|
A világ végén is működik az Uber, ezt is kipróbáltam. https://taxiapp.blog.hu/2018/08/12/uberrel_a_pokol_kapujatol_a_vilag_vegere
|
hiénakutya | 2018.08.31. 12:24:52 / # 349099 |
Fekete szövetnadrág, fehér ing; a taxis szakma hős megmentői.
Csoda, hogy még nem állítottak szobrot egymásnak.
Előzmény: #349098 alelölülő 2018.08.31. 11:00:18 |
|
alelölülő | 2018.08.31. 10:57:01 / Módosítva / # 349098 |
Vajon mennyi lenne a dézsma főtakkernél, ha nem lett volna ez a nagy taxisérdekszemelőtt-tartó?
Érthetetlen módon a hallótaxis torzsadíj is kimaradt a méltatásából.
Előzmény: #349096 hiénakutya 2018.08.31. 07:20:29 |
|
tomajer | 2018.08.31. 09:01:23 / # 349097 |
Hjakérem! :-P
Előzmény: #349096 hiénakutya 2018.08.31. 07:20:29 |
|
hiénakutya | 2018.08.31. 07:20:30 / # 349096 |
Nem fészbukolok az OTSZ-nél, csak bizonyos okokból kifolyólag időnként szembe jön velem, hogy mi történik ott.
De várjál, reggelre törölték a hozzászólásomat! :-D
Előzmény: #349095 alelölülő 2018.08.31. 00:37:44 |
|
alelölülő | 2018.08.31. 00:37:45 / # 349095 |
Te vagy a Mazo Pista, hogy otsz-nél fészbúkolsz? )
Előzmény: #349094 hiénakutya 2018.08.30. 22:29:04 |
|
hiénakutya | 2018.08.30. 22:29:04 / # 349094 |
Megvan, ki paterolta ki az Ubert.
|
|
cheater | 2018.08.20. 18:35:45 / Módosítva / # 349088 |
Kezd elege lenni az uber befeketetőinek az önvezető autókból "Az Uber természetesen azon is dolgozik, hogy profitábilissá tegye alaptevékenységét, a digitális technológiákra épülő taxizást. Erre példa, hogy ugyancsak júliusban megállapodást kötött a Cargo nevű startuppal, amely a nehezen lefordítható in-car commerce (kábé utastérben való értékestés) terén vitézkedik. Ennek értelmében legelső körben a Los Angeles-i és San Franciscó-i sofőröknek lehetőségük lesz beszállni egy olyan partnerprogramba, amelynek keretében az energiaszeletektől az arcfrissítő maszkokon át a fülhallgatókig mindenféle apróságot árulhatnak majd a kényelemre vágyó utasoknak, és ezzel a Cargo becslése szerint havi átlagban 100 dollárral fejelhetik meg saját jövedelmüket is."
|
|
donkihóte | 2018.07.26. 03:59:13 / # 348987 |
|
|
cheater | 2018.05.21. 21:45:36 / # 348748 |
|
|
cheater | 2018.05.04. 17:19:10 / # 348727 |
Bécsben az uber behódolt, igy újra tevékenykedhet, de a feltételek betartásával - központi rendelés, adatbázis, átláthatóság, elszámoltathatóság - ez már megközelítőleg sem olyan vidám számukra mint előtte. Ennél sokkal nagyobb fejfájása lesz az ubernek, Kaliforniában (nem írtam el, Kaliforniában, tehát ahonnan az uber elindult) elégelték meg az uber sharing economy mögé bújt szabadrablását. Ügy döntöttek érvényre jutattják az ügynevezett 'ABC test-t'. Az ABC teszt évtizedes sztori, csak dióhéjban: egy amerikai szállítmányozó cég a neki tevékenykedő beszállítókat kötelezte arra, hogy a saját tulajdonú autóikra tegyék fel a cég logóit, viseljenek egyenruhát, viseljék ennek és a gépjárműpark minden költségét. (Ismerős nekünk ez a sztori?) Ebből per lett, a dolgozók kiálltak magukért és nyertek is a bíróságon. A per lényege az volt, hogy a cégnek tevékenykedő 'bedolgozók' végülis minek is minősülnek: vállalkozók, szabadúszók, alkalmazottak? Mert ha alkalmazottak akkor törvényileg meghatározott jogok is járnak nekik. Legjobb tudomásom szerint itt alkalmazták elsőként az úgynevezett ABC tesztet, amit bíróságok azóta is előszeretettel vesznek elő hasonló vitákban. Az ABC teszt három egyszerű meghatározásból áll, ha ezek igazak, akkor lehet szó arról hogy a bedolgozó nem alkalmazott, hanem független vállalkozó. Már az első meghatározásnál meg is állhatunk: "A munkavállaló mentes a munkáltató irányításától." Igaz ez egy uber driverre? Nem. Igy - ha ezt alkalmazzák és nagyon úgy tűnik, hogy igen - Kaliforniában ezentúl az uber driverek folyamodhatnak a munkavállalói jogokért és teljesen más pozícióba kerül az adózási kötelezettség mindkét fél részéről. Ha ezzel felelőségvállalásra lenne kényszerítve a cég, azon mód meg is szűnne az óriási árelőnye, Kérdés: miért kellett ezzel annyit várni, hogy ekkorára hízzon teljesen jogosulatlanul?
|
|
anyahajókabinajtóhajtogató | 2018.04.29. 14:18:38 / # 348708 |
|
Úgy értesültem, hogy ezek a Viber űberesek 130 forintért dolgoznak, kilométerenként és a 20 százalékos leadót kedvezménybe adják az egyetemesti trendi utasoknak.
Előzmény: #348706 cheater 2018.04.29. 03:49:22 |
cheater | 2018.04.29. 03:49:22 / # 348706 |
A bécsi orvos elég nehezen érti meg, hogy van biztosításom nyugodtan elláthat.. bár ez ilyen innovatív biztosítás, a kedvenc Viber csoportom nyújtja = ) Ezek a Viber csoportos okosságok csak arra jók, hogy feléljék a jelenlegi tulajdonukat, semmi másra. Ebből nem hogy egy következő autóra, de még a mostani fenntartására sem nagyon futja. Ráadásul az alapfelállás az, hogy ő bár rendelhetett volna taxit is, mégis inkább innen rendelt, úgyhogy a sofőr most aztán tegyen ki magáért. Igy hozta a saját zenéjét, mert az fontos, hozott egy gyrost is, mert az is fontos és jön a barátja is csak még kihányja magát és ha útközben van egy Meki ott álljunk már meg, biztos belefér a kialkudott összegbe. Ez nem munka pénzért, ez egy illúzió.
|
|
6ker | 2018.04.28. 11:20:03 / # 348704 |
|
Majd ott is megalakulnak a Viber csoportok, mint nálunk.
Előzmény: #348694 cheater 2018.04.26. 20:02:36 |
cheater | 2018.04.26. 20:02:36 / # 348694 |
|
|
cheater | 2018.04.03. 17:11:09 / # 348538 |
|
|
cheater | 2018.02.14. 23:27:00 / # 347902 |
|
|
tomajer | 2018.02.09. 07:30:36 / # 347822 |
És még ezek akarnak robotautóflottát üzemeltetni? :-)
A létező legjobb biznisz, a droidtartás se jött össze nekik! Mekkora király lenne itt valaki, 30 000 autóval? :-P
Előzmény: #347821 tomajer 2018.02.09. 07:29:11 |
|
tomajer | 2018.02.09. 07:29:12 / # 347821 |
Eladta a lízingrészlegét az Uber30 ezer autót béreltek olyanoknak, akiknek nem volt járműve mégis Uber-sofőrök akartak lenni. Mindez nagyon veszteséges ötlet volt. A közösségi utazásmegosztó megszabadult az egyik veszteséges üzletágától. Az Uber Xchange nevű lízingrészlegét a Fair.com
amerikai startup vásárolta meg - mindezt Georg Bauer, a Fair.com
társalapítója is megerősítette. Az üzlet két részből tevődik össze: az
eddig bérelt járművek a Fair.com tulajdonába kerülnek át, míg az új
ügyfelekkel kapcsolatban az Uber és a vállalkozás exkluzív partneri
megállapodást kötött egymással. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy a
Fair.com mennyit fizetett az Xchange tulajdonjogáért.
|