Hozzászólások száma: 897
Ugrás a hírhez Oldalszám: 45
Témakörök > Hírek fórumai > Valami elkezdődött A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
sipi 2010.01.09. 20:42:52 / # 148621
avatar
Támogatom ezt a kezdeményezést csak gyorsuljatok fel és beszéljetek róla mihamarabb!
sipi 2010.01.09. 20:41:27 / # 148574
avatar
El kell kezdeni az aláírás gyűjtést a minimál árra!
Bántelki Lajos 2010.01.09. 20:39:18 / # 148620
avatar
Persze! Alkalmazottként, nem csak nálam. De! Pont ez a lényeg, hogy nincs több kiadandó taxiengedély! Így, ha nekem van 49 db, és az autóimon ülnek, akkor nem tudok tovább bővíteni. Te, csak támogasd málnát. Ezzel, semmi gond nincs! Sok sikert!
sipi 2010.01.09. 20:39:03 / # 148619
avatar
Miért ne lehetne megszervezhető? Ami a taxisnak jó az miért ne lehetne életképes? A 190 csak alsó 336-ig meg a fuvarok 80%-a! Nem a fix 190 et akarjuk mint a Dudás úr,bár már ő is beleegyezne a minimum 190be.
sipi 2010.01.09. 20:33:13 / # 148609
avatar
MI mindannyian akik a megoldást keressük,óhajtjuk. KI kell hajtani a megoldást!Soha nem látott válságban a szakma ha nem lépünk ebben az évben beláthatatlan következményei lesznek! Nincs gond segíteni kell Málnát!
sipi 2010.01.09. 20:30:04 / # 148587
avatar
Igen de az elmúlt évek rendezetlensége miatt kerültek hátralékba! Ami megint engem bizonyít! Legyen nullás de a kiesett folytathatja Nálad? Újabb kiesőket generálva? A 45% nem csak a szakmai tudása miatt maradt még benn! Sok összetevője van a talpon maradásnak!
Bántelki Lajos 2010.01.09. 20:26:05 / # 148565
avatar
Hát, ez az!!!v A szakma!!! De ki a szakma??? Te, én, a málna, stb????? Ez itt a gond!
sipi 2010.01.09. 20:22:34 / # 148561
avatar
Lajos aludj,pihenj sokat dolgoztál ráérsz válaszolni holnap is! Meg lehet állítani a létszámot.Az önkormányzatban várják a szakma javaslatát már 10 éve! Nem csökkent az utas létszám annyira hogy indokolta volna a tarifa csökkenést.Csak a cégvezetők ijedtek be a csődtől,meg irigyelték egymás szerződéseit!
Bántelki Lajos 2010.01.09. 20:17:44 / # 148555
avatar
Na, majd ha ez meglesz, amikor olyan emberek kerülnek oda, akik együtt csinálnak valamit, akkor lehet jövő.... Van 1 ilyen kezdeményezés. Erről korai lenne még bővebben beszélni.... Majd meglátjuk, hogy mi lesz belőle....
sipi 2010.01.09. 20:15:48 / # 148554
avatar
Egy évvel ezelőtt a 190 volt a legalacsonyabb. Az azóta eltelt időszak tévedés ill. manipuláció velünk,a cégvezetőknek meg menekülés a tönkre menetel elől,az újaknak meg lehetőség:ha hagyják miért ne építsek fel egy új céget,lesz majd egy évem stabilizálni magam,majd csak bennmaradok ha emelni kell!/ , az alsó kapu el nem zárása miatt!
Bántelki Lajos 2010.01.09. 20:10:40 / # 148553
avatar
cca 5000taxis van Bp -en. Ha 4500 -at össze tudsz szedni, akkor vaqn keresnivalód! Ha nem, akkor sajnos! És, még 1! Ha 190 Ft / Km lesz a tarifa, akkor mennyi lesz a tagdíj? Miért kellene egyáltalán tagdíj? Miért nem lehet, hogy a taxisok tulajdonosok a saját vállalkozásukban? Miért van az, hogy néhány ember kiválóan megél, néhány pedig az öngyilkosságig menekül családot, barátot és vállalkozást hátrahagyva?!!! Azért, mert néhány ember azt mondja, adjál havi 60 - 120 Ft -ot és dolgozhatsz! Na, ez a baj! Miért nincs 1 olyan vállalkozás, aki azt mondja: Kiadás 3 milla Reklám 1 milla Valami 1 milla Összesen 5 milla 500 embernek a tagdíja 10000 Ft! Na, ezen kellene elgondolkodni 1x!
Bántelki Lajos 2010.01.09. 20:09:26 / # 148546
avatar
Igen. A taxisok 45 % - a az, aki tudja produkálni. Éppen ezért, kell megkövetelni, mert akkor kiesne 1, 2 000 taxi. Tudom, súlyosan hangzik, de ez van! Tovább megyek! Ezután, nem lehetne kiadni további engedélyeket! Ha valaki nem tudja produkálni a megfelelő papirokat, akkor kiesett a játékból. Így lehetne kezdeni a ritkítást! Nem lehet Bt -t csinálni, majd mert megvan a sárga vállalkozóija, csinál másikat. Vagy, levizsgáztatja a feleségét, gyermekét, stb!
sipi 2010.01.09. 20:09:01 / # 148545
avatar
Már olvastam régebben akkor kérni kell a 250 minimumot. Addig meg kell szervezni hogy lehet 190 fölött hatékonyabb a taxista! Adni kell neki 2700 km-nyí munkát!
sipi 2010.01.09. 20:05:02 / # 148544
avatar
Még nem tudja hogy elég lesz a 164 csak belép mert haza akarja vinni a magasabb bevételt. Legyen tulajdonos a taxis ,de addigra helyre kell már állítani a piacot mert a vesztébe rohan!
baupexim1 2010.01.09. 20:01:45 / # 148543
avatar
pontosan:( de, sajna így ha meg is van, akkor sem jön össze a költség kifizetéséhez szükséges összeg... ezért csípik le a járulékból, és hasonlókból:( így persze nem is lehet kérni az évenkénti nullást... ördögi kör, érzed? befizetnénk, ha maradna rá, és akkor nem lenne gond a nullással...de nem marad:(
Bántelki Lajos 2010.01.09. 19:57:42 / # 148542
avatar
Igen, igazad van! Sajnos, a tarifa emeléssel, sajnos, még a 2500 ( hasznos )km sem lesz meg...
Bántelki Lajos 2010.01.09. 19:53:38 / # 148541
avatar
Bele gondoltál abba, hogy ez a legalacsonyabb taxitársaságokhoz képest, 20,25 % áremelés lenne!? Szerinted, így több, vagy kevesebb utas lesz? Addig, míg a taxisok létszámát nem tudod megkötni, a fókákat nem tudod ritkítani.... Itt, utast kell "gyártani" és nem ritkítani!
baupexim1 2010.01.09. 19:50:17 / # 148540
avatar
olvass bele a topicba... minden benne van, ami egy átlagos taxis költsége (nem bérelt, hanem hiteles autó, minden járulék illetve alap javításokkal) ezen felül kell a minimálbért (ami elég karcsú összeg) belekalkulálni... hidd el, 2500 hasznos kilométerből nincs meg...:( (ha az alapot és jattot beleveszem, akkor sem!!)
sipi 2010.01.09. 19:43:54 / # 148518
avatar
Olvastad N. Zoli cikkét ő is kiszámolta tőle van a 190 ft. Megfelelő hatékonysággal ha enged céged 190-240 között dolgozni /éjjel,ünnep nap:336 ft sicc./ ,míg nem emelik a felsőt ki lehetne jönni belőle!
Bántelki Lajos 2010.01.09. 19:35:01 / # 148427
avatar
Sajnos, megszünne az árverseny. Neked lehet, kell a 190 Ft / km minimum, de lehet másnek elég a 164 is! Ezt láthatod, a T2000 -nél egyre többen vannak. Nem! Itt csak úgy érhető el jó eredmény, ha megszünik a 20 taxitársaságból legalább 16. Készül éppen 1 olyan vállalkozás, ahol a taxisnak tulajdonjogot ajánlanak, nincs kaució, nics tagdíj, stb. Sajnos, ez még nem forrotta ki magát.
Oldalszám: 45