Hozzászólások száma: 3567
Oldalszám: 179
Témakörök > Droszt Híradó > Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Lili 2010.02.16. 13:49:47 / # 147286
avatar

Lili 2010.02.16. 13:42:13 / # 147285
avatar
http://www.youtube.com/watch?v=fieZT_5nDgk

Lili 2010.02.16. 13:00:55 / # 147284
avatar
Lili 2010.02.16. 12:54:23 / # 147283
avatar
Van itt más érdekesség is !

málna 2010.02.16. 12:08:41 / # 147282
avatar
Vannak olyan gépjármű típusok,olyan egyedi,korlátozott példányszámban gyártódottak,amelyeknél a használati utasításban az szerepel,hogy..... "az Ön gépjárműve egy egyedileg sorszámozott példány,így ebből kifolyólag a más gépjárművekben kötelező használatra készült kisegítő biztonsági berendezéseket Önnek nem kell használnia!"..... :)
Váltó 2010.02.16. 11:18:36 / # 147281
avatar
Mégse szólok hozzá! ... de a 765-ös sötét ford mondeo kombis kolléga index nélkül közlekedik ..... mindig index nélkül, vált sávot, kanyarodik, lépi át a záró, illetve lámpánál lévő osztályozó vonalat, mindez jól jön ki a fagyos sötét hajnalokban. Dolgozik, vagy csak lejáratja a taxisokat? Vagy szent fogadalmat tett ...., Hej azok a régi jó taxisok !

Lucky Luciano 2010.02.16. 01:05:55 / # 147280
avatar
Gandhi erőszaknélküliségére Anglia a már jól bevált módszerekkel válaszol. Az 1919 -es amritszári vérfürdő és a pandzsábi atrocitások szomorú példái a már megkövesedett mechanizmusoknak, amellyel Anglia a függetlenségi törekvésekre válaszol. Európa nagyhatalmai számára egyfajta természeti törvény létezik: a hatalomé. Machiavelli elvei már régi beidegződések; s a túlélésért folyó harc, az Erő vallása szintén elindul világkörüli zarándokútjára. Ezúttal elveik kicsorbulnak Gandhi ellenállásán. Erőszaknélkülisége nem kényelmes tétlenség vagy ostobaság. Hangsúlyozza: inkább a kard, mint a gyávaság. De az erőszaknélküliség még a kardnál is magasabbrendű, ám szelidségünk csak akkor hiteles, ha egyébként lenne erőnk felemelni a karunkat. Ez a harcmodor sokkal több bátorságot és energiát igényel, mint a passziv ellenállás. Gandhi elhatárolja magát azoktól, akik az "együttNEMmüködés" és a passziv ellenállás közé egyenlőségjelet akarnak tenni. Álláspontja szemléltetéséhez egy új szót talál ki: szatjágraha (megközelítőleg annyit jelent, hogy az igazságra való törekvés.) Gandhi személye lehetőséget nyújt arra is, hogy a vallás és politika vitatott és izgalmas kapcsolatát vizsgáljuk. Elkerülhetetlennek érezte, hogy részt vegyen a politikában. Felismerte, hogy a politika "manapság mindent és mindenkit körbefog, mint a kígyó". Ha belegondolunk, a történelem folyamán sokat ártott a vallás ügyének az, hogy a politika szekere után szaladt. És ez akár fordítva is igaz: a politika és a vallás éles szétválasztása gyakran eredményezte azt, hogy a személyes erköcsöt és felelősséget levették a vállakról a politikai rendszerek. Gandhi azonban hajlíthatatlan. Vallja, hogy a cél nem szentesíti az eszközt. Felmérhetetlen jelentőségüek ezek a szavak a politika ingoványában. Gandhi mindenkinél világosabban érezte, hogy mi, vagy ki a cél s ezért tudott olyan eszköz maradni amely egyben szentesíti is a célt, és éppen eszközként válhatott Gandhi jellé.

R005 2010.02.15. 21:34:01 / # 147279
avatar
Ja! 500 Ft-ért egy cím átlagban...
törölt felh. 2010.02.15. 20:39:41 / # 147278
avatar
Miért? Ne légy ilyen
oregrokker 2010.02.15. 18:15:50 / # 147277
avatar
Este neked adok 1-ezrest de csak kölcsön.A Pajának nem adok.
törölt felh. 2010.02.15. 17:43:13 / # 147276
avatar
Hagyjad már! A legsz@rabb cég jelen pillanatban Budapesten! Aki ilyeneket regél attól kérjél kölcsön egy ezrest, rögtön leveri a víz!
belataxis 2010.02.15. 17:08:48 / # 147275
avatar
Ilyen kicsinyes dolgokon vitáztok, mikor a címek óceánjában úsztok naponta. Occsó taxi kell a budapestieknek. Ti megadtátok nekik. A főnökeitek a tagdíjakból zsírosra keresik magukat. VAGY TALÁN NINCS IS ANNYI CÍM MINT AMIT REGÉLNEK AZ UTCÁN?

Lili 2010.02.15. 14:15:22 / # 147274
avatar
Szerinted,csak Lajoska beszél itt idegen nyelvet? Nem csak az emlitett márkák vannak.De mindenkinek nyilván a sajátja a legdrágább.Az amiért megdolgozott, vagy éppen most szenved a szutyok 184-es tarifa mellett.A Chinoinnal most sem lenne baj ha nem keverne be valaki állandóan. Most már az általad szépen jellemzett kollegák azért nem tudnak dolgozni mert a 745-ös Lajoska eljátszotta a bizalmat? Kérdezd meg jó Pásztorodat,vagy az ökörkőr tagjaiból valamelyik magasan képzett iq bajnokot, hogy lehet-e úgy használni a taxi4 szabadjelzőt, hogy a matricák nincsenek fent.Vagy Lajoskának nem futja másik jelzőre?? Lehet, hogy neki is sokat elvisz a bank a kocsira.Ha már a hiteleknél tartunk.Egyébként kit nevezel buzinak?És miért?Ezt úgy igazán nem értem.
törölt felh. 2010.02.14. 21:53:15 / # 147273
avatar
Milyen bizalomról beszélsz! Egyszerűen lenyúlta a "zsírosabb!!!" fuvarokat! Te egy igazi buzi vagy!
Rozy 2010.02.14. 15:32:39 / # 147272
avatar
Remélem életed végéig csak annyi pénzed lesz,mint amit ő visszaosztott,kb éhen döglenél!!!Az autó tisztasága matricák nélkül nem hiszem,hogy neked vagy bárki más hatáskörébe tartozna,de amilyen okos gyerek vagy ki is találtad,hogy a szabadjelző miért van kinnt!!!A megkülönböztetést pedig ki kell érdemelni,nem árt az idegen nyelv sem,mert van aki még magyarul is nehezen böfög,talán ezért.Bár igazad van,mert a taxi4-nek csak audi,bmw és mercédesei vannak...Amikor meg lett különböztetve akkor még fontos volt a cégnek,mert akkor még egy-két kivétellel csak szutyok autók voltak,mostmár hogy ilyen könnyű hitelezni,hamar elfelejtik sokan,hogy honnan jöttek!!!Milyen érdekes,hogy a kezdet kezdetén még nem volt baj a Chinoinnal,mert amíg a 745-megcsinálta a bizalmat,addig a sok éhes BUZI is tudott onnan dolgozni!
törölt felh. 2010.02.12. 06:28:59 / # 147270
avatar
Jól beszéltél lucky ! Azé apró észrevételeim lennének. Bp-n 12500 taxis volt, ebben nem voltak benne az ingázók, mert bizony Szegedről, Debrecenből,Miskolcról is jártak fel taxizni! ( akkor még megérte!) Érdekességként: Ny. Dunántúlról senki nem jött! ( Vajjon mééé, vajjon mééé) A "feketén taxizok" 1000 -1500-an lehettek, tudod, fehér frsz miatt könnyű volt... Őket inkább a környező perem kerületek és a perem települések adták ki. És, hogy miért nem léptek a Szervek a demonstráció ellen?? Nem volt taktikai lehetőségük! A Honvédség le volt kötve a szovjetek kivonulásának a biztosítására. A Rendőrségnek nem volt meg a technikai lehetősége ( A kerületi rendőröket a bűnmegelőzés miatt a volt FRE-t (paraszt laktanya)meg, ha szétforgácsolják a hidakhoz stb.,már kivonulás közben szét trancsírozták volna.. Nem is szólva arról, hogy a "parasztlaktanyások" annyira ismerték Budapestek, mint a 100 éves Mari néni a pettinget!
Lucky Luciano 2010.02.11. 03:51:56 / # 147267
avatar
A taxisblokád egy magyarországi benzinár-emelés ellen végrehajtott tüntetés volt az 1990-ben, amely során több ezer taxis és fuvarozó bénította meg három napra Budapestet és az ország több városát. A blokád ideje alatt csak a tűzoltók, a mentők, valamint az országból kivonuló szovjet csapatok közlekedtek zavartalanul. Ez volt a demokratikus Magyarország első igazi nagy tömegtüntetése, mely során senki sem tudhatta, hogy fog reagálni az új államhatalom. A helyzet ugyan súlyos volt, de mind a rendőrség, mind a honvédség vezetői kijelentették, nem kívánnak erőszakhoz folyamodni. A tüntetés előzményei [szerkesztés] Az Antall-kormány 1990. október 25-én, csütörtökön este 85 százalékos benzináremelést jelentett be. Az áremelés okai a következők voltak: 1. az Öbölháború miatti olajár növekedés, 2. a szovjet olajszállítás akadozása, A kormány ezzel az intézkedéssel próbálta rábírni az embereket a nagymértékű felvásárlásról, mivel az országnak csak 3-4 napra volt elég olajtartaléka. A kormány képtelen volt kezelni a válságot: a kórházban lévő miniszterelnököt helyettesítő Horváth Balázs belügyminiszter majdnem kiesett a Parlament ablakából. A taxisok kivonultak a Országház elé és kérték, hogy vonják vissza a döntést, mert így a megélhetésük kerül veszélybe. Siklós Zoltán közlekedési miniszter azonban elutasította a követelésüket, mondván, nincs erre mód, az ország kényszerhelyzetben van. Erre a taxisok az utcára vonultak, és az ország több pontján megbénították a forgalmat. Technikai feltételek [szerkesztés] A taxisblokád sikere nagyban köszönhető annak, hogy akkoriban Budapesten több taxis volt, mint New Yorkban: közel húszezren dolgoztak engedéllyel és legalább ötezren feketén, valamint annak, hogy olyan kommunikációs hálózatuk volt, amivel akkor csak a rendőrség, a mentőszolgálat és a hadsereg rendelkezett. Mobiltelefon híján a CB rádió biztosította azt a kommunikációs rendszert, amely lehetővé tette az országot megbénító demonstrációt. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy a CB kommunikáció nem titkosított, tehát bárki (így a rendészeti egységek is) le tudja hallgatni, ennek ellenére a szervezés sikeres volt.

Lili 2010.02.10. 06:03:53 / # 147266
avatar
Azt meg elfelejtettem mondani, hogy e kép láttán a Pólya napokig tartó nyomozást folytatott, hogy ki merészelte ezt a fotót feltenni. Az véletlenül sem jutott az eszébe, hogy Lajoskát esetleg felelösségre vonja, az autója állapota miatt.Mást ezért hetekre tiltottak volna le. Vagy napi 2000 ft-ért megválthatta volna a büntetést.Persze a havi 67.000 ft tagdij megfizetése mellett!!

Lili 2010.02.10. 05:49:42 / # 147265
avatar

Lili 2010.02.10. 05:34:04 / # 147264
avatar
444 válasz | 2009.02.19. 09:10:24 (249) Még azt is szégyelli, hogy hozzátok tartozik. Leszedte az összes matricáját, a szabadjelző is csak azért van fönt, hogy busz sáv, meg reptéri behajtás. A 184-re viszont büszke :-)
Oldalszám: 179