Hozzászólások száma: 3640
Oldalszám: 182
Témakörök > Droszt Híradó > Taxi4 A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2013.09.15. 11:58:30 / # 144097
hiénakutya 2013.09.15. 11:57:29 / # 144096
Vegyél be valamit! :-D hetvenhárom
Bao 2013.09.15. 11:53:09 / # 144095
avatar
Jól elvagytok... :) Ma volt a nat geo wild-on egy film, valahol malájföldön egy ember baráti viszonyba került egy krokodillal... Ilyesmi érzésem van... :)

hiénakutya 2013.09.15. 11:50:29 / # 144094
Szóra sem érdemes. :-D harmincöt
hiénakutya 2013.09.15. 11:48:16 / # 144093
Ez a lényege? (Egyszer, egyetlen egyszer sikerült ám a Kosaras Lajosra rápirítanom!) :-) kilencvenhét
Rocktaxi 2013.09.15. 11:47:27 / # 144092
Miért? Az meg ki a tököm?
Bao 2013.09.15. 11:38:06 / # 144091
avatar
Kutyám, te is turbánosnak számítasz, ha a városismereteid hasonlítjuk össze egy mondjuk 20 éve "nyomkodó" kollégával szemben... :) Kérdezd a Kosaras Lajost! :)
hiénakutya 2013.09.15. 10:57:43 / # 144090
Én sem értettem meg. Mi a lényege? harminckettő
mármegint 2013.09.15. 10:17:36 / # 144089
avatar
Csak a #3369-re reagáltam.
akiirogat 2013.09.15. 00:13:36 / # 144088
avatar
Az az érzésem,hogy te csak elolvastad. És nem értetted meg a lényegét.
mármegint 2013.09.14. 22:27:16 / # 144087
avatar
Csak az a gáz, hogy mindenhol ez a szar van(lesz).
akiirogat 2013.09.14. 21:13:13 / # 144086
avatar
És ki is fognak. Tárt karokkal várják az összes tarsaságnal a T4-ből érkezőket.
akiirogat 2013.09.14. 21:04:35 / # 144085
avatar
A keddi nagy höbörgesről pedig annyit, hogy a nagypofájuak közül mind behuzta fülét-farkat. S talán ők szorgalamazzák már legjobban a rendszer hasznalatát. A PAPIRKUTYÁK!

törölt felh. 2013.09.14. 20:17:16 / # 144084
avatar
Pásztor Gábor véleménye a csendes címkiadásról:Ez a rendszer működik,akinek nem tetszik az kiléphet!

no name 2013.09.14. 19:29:28 / # 144083
avatar
törölt felh. 2013.09.14. 19:25:28 / # 144082
avatar
Big LIKE!!!
Brian May 2013.09.14. 18:57:24 / # 144081
avatar
Teljesen korrekt dolgozat.Sajnos.Ez a valósàg.
akiirogat 2013.09.14. 18:34:18 / # 144080
avatar
Ahogyan ennél a cégnél a csendes címkiadást alkalmazzák, az kritikán aluli. PG ezzel a lépésével szépen lassan elkezdte ásni a cég sírját. Tényleg ennyire vak, hogy ezt nem képes észrevenni? Ennél undorítóbb hozzáállást egyetlen más cégnél sem látunk. Teljesen alkalmatlan rendszert tesztelget, a taxisok pénzén? Tesztelgesse, küszöbölje ki a hibákat, napi 1-2 órában. Na de hogy napok óta folyamatosan? Az új tarifa bevezetése után egy hétig lehetett a cégnél normálisan dolgozni, azóta a taxis örülhet, ha nem veszteséggel zárja a napot. Legyünk rá büszkék, hogy milyen fantasztikus kis rendszerünk van és képes a folyamatos működésre? Igeeen. Csakhogy a taxis többet ül azóta egy helyben, mint ha embert ölt volna. Köszönjük, hogy a csodálatos rendszer lehetőséget ad arra, hogy a Falk Miksa utca végén a 20 éve ott álló oszlopokat kidöntve megközelítse a taxis a Szent István krt 5-öt. Köszönjük, hogy a Podmaniczky u-ból balra kanyarodhat a körútra. Tényleg fantasztikus ez a rendszer, hiszen olyan dolgokat tesz lehetővé, amit eddig senki nem mert kipróbálni. Milyen dolog az, hogy a címről jóval távolabb álló kolléga kapja a címet? Kérdezem én: valóban egy utasbarát rendszerről beszélünk, ami arra hivatott, hogy a kedves utas ténylegesen a hozzá legközelebb lévő taxit kapja, a lehető legrövidebb időn belül? Továbbá milyen alapon határoztak meg bizonyos kerületekben 4-6 km-es távolságokat? Komolyan arra van a taxis kényszerítve, hogy adott esetben 6 km-t autózzon a jelenlegi üzemanyagárak mellett azért, hogy az utast elszállítsa két utcasarokra? És a többletköltség kit terhel majd? Mert az utas minden bizonnyal nem fogja kifizetni. Talán a taxis benyújthatja az erre vonatkozó igényét a mélyen tisztelt cégvezetőnél, akár tagdíjfizetéskor? Hiszen ő kényszerítette a taxist a veszteséges fuvarozásra. Mert ugye most már a csendes címkiadó rendszeren kapott címeket sem lehet szankció nélkül visszaadni. Bár az első kérdés ezzel az egésszel kapcsolatban inkább az, hogy milyen alapon alkalmaz egy fuvarszervező cég ilyen szintű fuvarkényszert a taxisokkal mint magánvállalkozókkal szemben. Hiszen a taxis ugye nem kevés fuvarszervezési díjat fizet, és ezért cserébe igenis legyen joga eldönteni, hogy mikor milyen fuvart visz el és mit nem vállal. Fuvarkényszer a cégnél eddig is csak és kizárólag a drosztokon érvényesült, ráadásul ott sem minden esetben. Ezzel szemben jelenleg ha a taxis horror értékű okostelefonja szabadra van állítva, minden egyes kapott címre fuvarkényszer van, s ha ezt a taxis megtagadja, eltakarodhat egy 4 órás kávészünetre. Vagy pengetheti az ezreseket, hiszen szegény cégnek így is kevés a bevétele. Akkor lesz kevés a bevétele, ha nem látja be, hogy ez a helyzet így tovább tarthatatlan, mert a taxisok nagy része olyan cégnek fog ezentúl fizetni, aki ezt a rendszert lényegesen humánusabban alkalmazza, sokkal inkább taxisbarát, alapvetően a taxisok megtartására és vonzására koncentrál, és nem arra, hogy a több éve itt dolgozó taxist ezzel az undorító hozzáállással elüldözze. Ja, nem beszélve arról, hogy a taxis olyan céghez fog menni, ahol adott esetben a cím is több. Mert ugye a Taxi4 manapság ennek is jócskán híján van. Ráadásul ma már az sem feltétlenül igaz, hogy sokba kerülne egy másik céghez átmenni, hiszen nem egy olyan fuvarszervező cég van ma a fővárosban, aki extra kedvezményeket és lehetőséget kínál a más cégektől, de különösen a Taxi4-től érkezett taxisoknak. Nyilván nem véletlenül. Az lesz most az igazán okos cégvezető, aki PG jelenlegi végzetes lépését és tevékenységét kihasználja. Mert bőven akad ám taxis, aki le fog innen lépni. Személy szerint egyetlen olyan kollégával sem beszéltem még, aki a cégnél maradását tervezné. És ebben az esetben kedves cégvezetőnk azt sem mondhatja majd, hogy sebaj, menjenek csak, majd jönnek helyettük újak. Merthogy erre, ami most itt van, bizony új kollégák nem fognak belépni. Na akkor alkalmazza majd ezt a fantasztikus rendszert, és emelje fel a távolságokat 10-15 km-re, hogy a maradék 50 taxisával lefedje a várost, és kiszolgálja az utasokat. Nyilván mindenki belátja, hogy ez az egész a roló lehúzásához vezet majd. Arról pedig már ne is beszéljünk, hogy szerencsétlen diszpécsereket sem irigylem most. Egyértelműen hallani lehet, hogy ez az egész számukra is teher és gyűlölik az egészet. Nyilván nekik sem egyszerű egyszerre 2-3 programon követni az eseményeket. Tényleg elvárja tőlük PG, hogy ezt majd péntek-szombat éjszaka is megtegyék? Vannak diszpécserek, akiknek a hangjából eddig azt hallottuk, hogy élvezettel és odaadással végzik a munkájukat. Ezzel szemben az utóbbi napokban az ő hangjukból sem lehet mást kivenni, mint a műszak végi elköszönéskor a megkönnyebbülést, hogy végre vége. Miért nem lehet ezt a rendszert itt is úgy alkalmazni, mint más cégeknél? Miért nem lehet a távolságokat minimálisra korlátozni? Ha azon belül van szabad autó, menjen, ha nincs, jöjjön a hagyományos címfeldobás. Vagy egy másik cégnél pl. a taxis a tabletjén mindent lát, amire a hatékony munkavégzéshez szüksége lehet. Meg tudja nézni a térképen, hogy hol mennyi szabad autó van, és látja, hogy éppen milyen címe érkezett, és az alapján el tudja dönteni, hogy vállalja-e vagy szankció nélkül visszautasítja. Ezzel szemben mi van nálunk? Haver, jött egy címed? Hm, és mi az? Majd megtudod, ha elfogadod. Ja, és ha nem OK-t nyomsz, az 4 óra pihi vagy 1000 plusz költség. Ez a humánus és taxisbarát hozzáállás? Mert szerintem nagyon is távol áll tőle. Mindegy, a lényeg, hogy a rendszer működik és legyünk rá büszkék.

nazoli 2013.09.13. 12:19:32 / # 144079
avatar
Hát igen. Vannak elégedett emberek (?) is. Csóró Gábor, meg a csóró Csaba. Beszarás.
Brian May 2013.09.13. 12:05:40 / # 144078
avatar
No komment.Ez a Sapka.Mindenki szereti.Egy igazi fa@szopó.Szegény gàbor!!!!!!
Oldalszám: 182