Hozzászólások száma: 11025
Ugrás a hírhez Oldalszám: 552
Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2014.04.22. 15:22:07 / # 132180
Két hét múlva minden a tabon megy ki.
dr.Kotász 2014.04.22. 15:06:10 / # 132179
Persze,hogy nem mind 1. Jó eséllyel indulhatnak a visszaadott és előkének leadott fuvarokért. Nem beszélve az egyébb különleges kívánságokról. Elsőkör az elsőkör. 62
mármegint 2014.04.22. 14:45:38 / # 132044
avatar
Most már nem mindegy?

+taxista 2014.04.22. 13:58:41 / # 132178
avatar
A szomorú az egészben, hogy mindenki tudja a céges kocsik rádiója max. teljesítményen üzemel és mégsem teszünk ellene semmit.
tomajer 2014.04.22. 12:54:20 / # 132177
Igen. Nna ezért kellett ez a rendszer:-(
anyad 2014.04.22. 12:44:38 / # 132176
avatar
Tudod én ezt mindig is undorítónak találtam.Az X éves pályafutásom alatt soha nem vittem be a tálcányi süteményeket a központba, és a Jenőhöz sem álltam sorba.Ahol nem tudtam dolgozni tovább álltam.Mert az sem megoldás,hogy mindenki felmegy a Jenőhöz.Igen sokan gondolják,hogy ez a megoldás.4 éve mikor idejöttem dolgozni nagyon szépen lehetett dolgozni, és akkor is voltak trükkös rádiók egyszerűen vérükben van egyes Taxisoknak az e fajta mentalitás.
vmiki 2014.04.21. 12:16:27 / # 132175
avatar
Gyerekek: illúzió azt az álmot kergetni, hogy mostantól mindenki a havi címállomány arányában fog teljesíteni. Tök mindegy, hogy URH, vagy a mostani, vagy a körzetes rendszer osztja a lapokat, ha nem ismered a város napszakra és napokra lebontott lüktetését,ugyanúgy le fogsz maradni. Bár még nem tudjuk a körzethatárokat de biztos vagyok benne: ismét meg fognak jelenni az Uránia, Skála bandázások, hiszen mostantól úgyis sorba állít a rendszer.....csak hát nem tudják, hogy mikor szabad 31-nek ott dekkolni..... A 300-as klub mindíg meg fog maradni, a 100-assal szemben, függetlenül bármitől. S addíg örüljünk amíg van ilyen, hiszen néhány társaságnál a 200-as is elérhetetelen....

tomajer 2014.04.21. 08:54:06 / # 132174
Ez? Ez egy másik tészta. Ami ugye az az elmélet, hogy: "Nem a technikára kell költeni, hanem a diszpécserre!" :-) Ilyen biztos van, volt, lesz mindenhol.
tomajer 2014.04.21. 08:52:44 / # 131982
Nem. Nem elhiszem, hanem tudom.

mármegint 2014.04.20. 22:42:43 / # 132173
avatar
Rengeteg üzemanyagot fogunk spórolni huszonnyolcadikától. :(
Omega 2014.04.20. 21:43:16 / # 132172
avatar
Tomajer szerint ez csak összeesküvés elmélet!!!
Omega 2014.04.20. 21:42:11 / # 132171
avatar
És Te ezt mind el is hiszed amiket itt leírsz? Azt hittem egy kicsit komolyabban veszel bennünket!!!
Vin 2014.04.20. 01:17:54 / # 132170
avatar
Elsőkör :) Nem elsőkör van, hanem kivételesen jó szimat :) Szagot kell fogni, és ha megvan menni utána! Ilyenkor nyikkan is a kerék a VII.-ben, és meg sem áll pl. budafokig. Negyed óra, és meg is van hárommal az előke, kettőás végzéssel. Ez így volt 20 éve is. :D
mármegint 2014.04.19. 22:04:15 / # 132169
avatar
Viszont mostantól besorol a gép kucorgó elsőnek, ha meg bejössz a bel-be, akkor 128-nak. Így el tudod majd dönteni, hogy hol akarsz éhen halni. (belváros jobb, mert hamarabb megtalálnak):o)
anyad 2014.04.19. 18:20:08 / # 132168
avatar
Jó a Suta bentről jobban látja a dolgokat.Ahogy írtad hiába álok meg jól ha később rám állnak. Megálhatsz te a kucorgónál ahol tényleg a kutya sem áll meg de címet sem mond egy hétig a környékére sem.
dr.Kotász 2014.04.19. 15:42:00 / # 132167
Kíváncsi leszek,nagyon nagyon kíváncsi. Visszatérve a cityre egy szóra. Azért az emelés őt érintette legkevésbé. A szotyitarifás utasok most sportcipőben járnak és nem taxival. Látom,ahogy a taxik ezrei vonulnak dudaszóval a városháza elé,hogy csökkentsék a tarifát.Jelszó:Jobb a sűrű fillér,mint a ritka forint. :-))))) 47

tomajer 2014.04.18. 21:58:41 / # 132166
Eddig sem volt benne semmi trükk, de a jövő hónaptól a saját szemeddel láthatod. Ha ma egy kolléga ugyanannyi idő alatt többet vesz fel mint te, akkor az csak azt jelenti, hogy okosabban helyezkedik. Ha fél év kevés volt arra amit a Suta nap mint nap próbált beleverni a fejetekbe, hogy: szétszóródni, szétszóródni" az baj!!! Még mindig látni egymás hegyén hátán álló plus taxikat. Pedig a mai szerencsejátékos rendszerben, ha csak egy kolléga is van 100 méteren belül mindig, akkor lehet hogy mindig más kapja a címet és nem te. Elmegy, megint beáll egy a közeledbe, megint elviszi más... és ennek nem kell ugyanannak lennie... egyszerűen csak peched van. A megoldás... olyan helyet keresni, ahol egyedül vagy legalább a 300 méteres körön belül. Persze erre a kis időre már ne tanuld meg:-)
anyad 2014.04.18. 21:47:12 / # 132165
avatar
Tudod mikor kolléga és kolléga között mikor körülbelül egyformán napi 14-15 órát ül az autóban és 120-150 cím a különbség akkor elgondolkodtató a dolog.És ez havi szinten ugyan azok a kollégák kapják a több címet.Azért azt mindenki tudja,hogy program függő a dolog.
anyad 2014.04.18. 21:34:03 / # 132164
avatar
Sajnos Szeptembertől megváltozott a világ.Legalább is számunkra.Én és még sokan azt hittük,hogy ez a 280- ft egy kicsit jobbá teszi az életünket.Vissza hozza a 15-20 ével ezelőtti időket. Hát idáig úgy néz ki,hogy sajnos pont fordítva sültek el a dolgok. Tudod sajnos eljutottam odáig 2-3 ora várakozás után,hogy mikor arra jön a kolléga utassal irigykedve,megvetéssel nézek.Pedig lehet,hogy ö is 2-3 órát várt erre a fuvarra.Rohadt világ virradt ránk sajnos.
tomajer 2014.04.18. 21:30:05 / # 132163
Nem mindegy, ha a sutyerák, akkor is odaáll mögéd, ha látja hogy ott állsz?!? :-( Én nem szeretném ezt a verziót nagyon védeni, mert másik mellett kardoskodtam. (mint itt is soxor olvasható volt) De elmondom az érveket amik miatt ez lett megcsinálva. Hisztizett a társaság, hogy szerencsejáték. Igen az. Persze eddig is az volt, és az nem zavart senkit..... Tehát a cégvezetés célja a szerencsefaktor minimalizálása volt. És a másik fő ok: (Lehet magatokba nézni.) Folyamatosan az lett sulykolva, hogy vannak elsőkörösök, és ők viszik a címek nagyját, oszt a maradék marad a többieknek. Nna ezt akarta a vezetés egyértelműen tisztába tenni.... és ez ellen nem volt érvem. Az volt a fő szempont, hogy 100%-ban átlátható legyen a leggyengeelméjűbb taxista számára is, hogy itt minden korrekt. Hát most láthatjátok majd. Minden infó ott lesz. Mindenki boldog. Aki nem, az magára vessen:-)
Oldalszám: 552