Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
mexikope | 2011.09.09. 18:50:50 / # 125926 |
|
Cégeknél ezekre gondoltam:
fix ár:2777 ft, reptéri dolgozók szállítása, parlamenti tender, honvédségi tender, Hatszorhatosok kuckóban 166ft-os utalás, stb. Lehet hogy azt hisszük jó áron fuvarozzuk őket, de tagdíjkor mégis mi fizetjük a számlát. Hol a szotyihatár 200-180-160-140.....92ft ?
Előzmény: #125925 tomajer 2011.09.09. 18:05:41 |
tomajer | 2011.09.09. 18:05:41 / # 125925 |
Már mindenen gondolkodtunk.... de azért fejtsd ki.
Mi a különbség a 240.-ből adott 40%, vagy a 140.- ből adott 20% között?
Ha a számológépet is előveszed, akkor látod, hogy a 240.- mínusz 40% még mindig több mint a 140.- ... jja és azt nem mindenki kapja, és nincs qrva nagy matricán beletolva a teljes utazóközönség pofájába.
Nem célom a visszapörgetés megvédése, mert sokkal jobb lenne az életünk nélküle.
De!
Ne hasonlítsuk már, a teljes szotyisításhoz....
Előzmény: #125924 mexikope 2011.09.09. 17:26:22 |
|
mexikope | 2011.09.09. 17:26:22 / # 125924 |
|
Sziasztok!
Nem vagyok tagja a Taxiplusznak, az RT5-nél dolgozom. Nem tisztem megvédeni őket és nem is akarom, de:
Nem azért van ez az irreálisan alacsony ár a mai taxizásban, mert a többi cég még-is ennél alacsonyabb áron szállítja a szerződéses megrendelőket(visszapörgetés)?
Vagy a többi céges taxis nem azért megy olcsón ,hogy legyen munkája, mert elzavarják azokról a helyekről ahonnan beülős fuvar lenne?
Csak kérdezem. Ezeken elgondolkodtatok már vagy felejtsük el?
Előzmény: #125923 Taxa11 2011.09.08. 17:58:01 |
Taxa11 | 2011.09.08. 17:58:01 / # 125923 |
|
A Taxiplusz kezdetekor a Minimobil a saját kb.30-40 db.-os autóparkjával nem igazán rúgott labdába.
Mellette ragyogóan eldolgozott más cég is.
A gondok azóta vannak mióta a Plusz a hatalmas létszámával és az "irreálisan" alacsony árakkal a többieket szinte kiszorította a piacról.
Igazad van, a Taxi4 is ludas, de nézd meg a cégek létszámát is! Az alacsony ár miatt nem feltétlen több az utazni vágyó, csak éppen nem az eddigi taxi céggel utazik, hanem veletek.
De hidd el ez csak addig boldogíthat titeket, míg valaki ki nem talál egy még olcsóbb megoldást.
Gondolom majd akkor meg oda mentek dolgozni, mert ott lesz a több fuvar!
A végén meg már mindenkit ingyen visztek!
Előzmény: #125918 mármegint 2011.09.08. 02:33:00 |
Igazságvagyon | 2011.09.08. 15:27:55 / # 125922 |
|
T.Puccos-nak kezdeném, de mégsem. Te tényleg nem szereted a nyugalmat!A T.csak úgy játék. Nem a tisztelet szignója!
|
szonikk | 2011.09.08. 13:38:23 / # 125921 |
|
Soha nem az számít elsődlegesen,hogy mi hangzik el,mert amiket hallunk,olvasunk,csak szavak addig,míg nem tudjuk,ki és miért mondta.
Ki és miért szeretné annak tudatában,hogy ezt a platformot a cégvezetés is olvassa,hogy bárki,aki a cég berkeiben tevékenykedik véleményt alkosson olyasmiről,amiről tudjuk jól,hogy minden cégnél harapnak?!
Netalán a kedves jóakaró barátok naív kíváncsiságát hivatott e téma kielégíteni...?
|
puccos | 2011.09.08. 09:13:50 / # 125920 |
|
Pedig nem is olyan régen még megsimogatták a buksidat ha elgurultál egy cimért. Most? Nagy az arca az Oláh cigánynak. Van ember szarásig. Csak ugy tudtok vele kibaszni, ha nem mentek oda dolgozni.
Előzmény: #125915 atuska 2011.09.07. 21:56:42 |
bendzsoo | 2011.09.08. 02:47:10 / # 125919 |
|
Igazad van teljesen.Nézd meg a Pásztor még mindig nem fér a bőrébe.
Előzmény: #125918 mármegint 2011.09.08. 02:33:00 |
mármegint | 2011.09.08. 02:33:00 / # 125918 |
|
"Sajnos a Taxi Plusz teljesen hazavágta a taxizást"
-Nem a Taxi4? Vagy a Minimobil?-Ne feledkezz meg róluk sem!
Előzmény: #125914 Taxa11 2011.09.06. 17:56:44 |
jomeo! | 2011.09.07. 23:37:49 / # 125917 |
|
Igen, (védelmi) tagdíj pénz fizetéskor jó végignézni a sort, koszos, büdös, korpás hajú ócska ruházatú embereket is látsz. És van rajtuk egy ócska nyakkendő, akkor minden ok.
Egyébként minnél tovább taxis valaki, annál jobban leromlik szerintem. Olyan kevés a bevételük, örülnek, hogy kenyérre futja.
|
atuska | 2011.09.07. 21:56:42 / # 125915 |
|
Mondjatok véleményt az új etikai szabályzatról.
Közelebbről a cím visszaadásról,ill. a tiltásokról.Vajon csak szerintem el....-ott durva?
|
Taxa11 | 2011.09.06. 17:56:44 / # 125914 |
|
"Én megmondom neked a frankot ha hiszed ha nem 1998óta írom a bevételt kilométert kiadást,tulajdon képen mindent,.A régi tarifával sem volt több a gurulóm számot tevően. Igen itt a kályhások szívnak"
Ezt talán annak köszönheted, hogy a többi nagy létszámú társaság nem utánoz benneteket. Mivel a megrendelők többsége titeket hív, így érthetően nincs szükséged kályházásra, hisz bármerre visznek bátran nyomkodhatsz, még akkor is ha a terület nem annyira ismerős! Más társaságnál a címek többség 2-3 perccel megy,így alakult ki a kályházás sajnos! Gondolj bele mennyi lenne a gurulód, ha a többi társaság is utánozna benneteket, sőt még alátok ígérne, akkor talán te is rákényszerülnél arra, hogy a "tutiból" nyomkodjál. A te gurulód a többiek kárára maradt talán változatlan, csak azt felejted el, hogy a te autód lényegesen több km -ert megy. A mostani helyzet egyedüli nyertese a cégvezetőd egy személyben, hisz dől hozzá a lóvé. Ha te vagy valaki becsődöl, Ő akkor is dőzsöl, hisz mindig lesz utánpótlás. Sajnos a Taxi Plusz teljesen hazavágta a taxizást, igaza van Tomajernek abban hogy amíg ez a cég nem létezett addig a 200 Ft/km feletti tarifa sem volt elfogadhatatlan. Csodálkozom azon, hogy a többi cégvezető miért nyeli be még míndíg azt, hogy ez a személy teljesen tönkreteszi őket. Az utas abból válogat ami van, ha holnaptól valamely nagy cég még olcsóbb lenne, hidd el nekem a "frankót" az utasok többsége nem titeket hívna, és a gurulód bizony más lenne. Sajnos ti adjátok a "lovat" az Oláh Attila "lovas" alá - ezt kéne már belátnotok!
Előzmény: #125910 bendzsoo 2011.09.05. 22:22:41 |
bendzsoo | 2011.09.06. 11:40:26 / # 125913 |
|
Igen neked is igazad van.egyik vonzza a másikat.Csak tudod az aki ezeket az autókat látják mind azt mondja milyen jól megy a Taxisnak.Meg ugye közöttünk is vannak dicsekvő kollégák.Ezzel azt hiszem,hogy te is szembesültél.
|
aurora borealis | 2011.09.06. 09:28:04 / # 125912 |
|
(3988) bendzsoo (2011.09.05. 21:40:49):
"Elég ha ki mész az utcára mennyi Mercyit,BNV szebbnél szebb autót látsz.Az egy dolog,hogy hitelből van de hát ugye a Taxis társaságok rá kényszerítették a vállalkozókra az akaratukat."
Ha a kollégák nem rohannak ilyen autót venni,vagy napi horribilis pénzért ráülni akkor most az octavia,a G astra,és a 10 éves mondeo is A kategória lenne mindenhol.Ez ugyanúgy igaz,mint az hogy ha a kollégák nem rohannak 150-ért fuvarozni,és kilépnek a 164-Ft miatt akkor most 200 körül menne mindenki.Persze értem én hogy ebben nagy szerepe volt a bevállalt hitelnek meg a túlvállalt napi bérleti díjnak,de még egyszer mondom az irreális vállalásokat önként vállalta a nagy részük.
A nyakkendős dologban igazad van,már csak azért is mert amilyen módon teljesíti a kollégák egy része az öltözködési "elvárásokat" az inkább szánalmas mint elegáns.Ezt már a tel.szám tulajoknak is észre kellet volna venni,nem tudnak a legatyásodott taxisok elegánsan felöltözni mert ahhoz pénz kell.Az meg csak hab a tortán hogy egy utas sem igényli,hogy nyakkendőben svéd zsebes nadrágban bohóckodjunk.
Előzmény: #125908 bendzsoo 2011.09.05. 21:40:49 |
jomeo! | 2011.09.05. 23:28:53 / # 125911 |
|
Volt pár beépített, fizetett ember, vagy csupán végtelenül rosszindulatúak voltak (ki tudja?) akiknek az volt a céljuk, hogy a nemes célt sárba tiporják, meglett az eredménye. :-(
|
bendzsoo | 2011.09.05. 22:22:41 / # 125910 |
|
Persze én is eszt mondom már nagyon rég,hogy a Taxis a Taxisnak a legnagyobb ellensége.Eben teljesen igazad van.Csak ahogy a kolléga is írta nem tudni igazából miért választották azt az ember.Így alakult már kár a multal foglalkozni.Én megmondom neked a frankot ha hiszed ha nem 1998óta írom a bevételt kilométert kiadást,tulajdon képen mindent,.A régi tarifával sem volt több a gurulóm számot tevően. Igen itt a kályhások szívnak.
Előzmény: #125909 tomajer 2011.09.05. 21:54:10 |
tomajer | 2011.09.05. 21:54:10 / # 125909 |
Ezekben mindben igazad van... de mi köze ennek ahhoz, hogy három évvel ezelőtt nem volt kétszáz alatti tarifa a városban, most meg lassan nem lesz kétszáz feletti?
Ezt nem a hatalom tolta le a torkunkon, hanem azok a taxisok akik bevállalták, hogy ezzel egy fuvarral többet csinálhassanak mint a mellettük álló:-(
Elugattuk az első pillanatban... az előny csak ideiglenes... a taxiszakma olyan mint a közlekedőedények... mindig kiegyenlítődik a taxis/fuvar arány.
Most csinálhattok kevés fuvart olcsón:-(
Előzmény: #125908 bendzsoo 2011.09.05. 21:40:49 |
|
bendzsoo | 2011.09.05. 21:40:49 / # 125908 |
|
Szerintem itt nagyon sok mindenben nem akarnak rendet tenni. És ez sajnos a Taxira is érvényes.Adig jártatok a nyakukra még ugye rendet fognak csinálni a saját ötleteik szerint.Nem tanultunk a Taxis Sztrájkol.Azóta szopunk.Most megint szopni fogunk.Ők 1000000 munkahelyet ígértek miből gondoltátok azt,hogy létszám stopot fognak be vezetni.Amúgy is egy Taxis vétózta meg eszt a rendeletüket.Elég ha ki mész az utcára mennyi Mercyit,BNV szebbnél szebb autót látsz.Az egy dolog,hogy hitelből van de hát ugye a Taxis társaságok rá kényszerítették a vállalkozókra az akaratukat.Ez ellen sem tettünk semmit ugye.Némelyik utas még a Trabantot sem érdemelné meg.Akkor itt van például ez a nyakkendős dolog.A Főtaxinál azt tanították soha ne öltöződ túl az utast.Ezzel nem azt mondom,hogy topisnak kel lenni mint nagyon sok kolléga.Találd meg az arany közép utat mint nagyon sok kolléga ezt meg is teszi.
Előzmény: #125907 tomajer 2011.09.05. 21:16:44 |
tomajer | 2011.09.05. 21:16:44 / # 125907 |
Persze persze.....
De még mindig ugyanott tartunk... ha egyetlen taxis se megy oda, ha kiröhögik a 150.- os tarifájával együtt?
.... akkor most joggal verhetnénk az asztalt, hogy emeljünk tarifát így tíz év után.... most viszont ott fönn röhögnek ki minket.... miattatok!
.... ééérteeed?
Előzmény: #125905 szonikk 2011.09.05. 21:08:49 |
|
bendzsoo | 2011.09.05. 21:16:40 / # 125906 |
|
Igen Tömören neked van igazad.Tartsuk tiszteltedben a másik ember döntését.
Előzmény: #125905 szonikk 2011.09.05. 21:08:49 |