Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
hiénakutya | 2012.06.18. 18:53:12 / # 128244 |
A második tányér jéghideg rebarbara levest eszem.
Nagy málnaszemek vannak benne.
A rebarbara is és a málna is a kertemben termett.
:-)
Előzmény: #128241 no name 2012.06.18. 15:52:08 |
|
mano10 | 2012.06.18. 18:34:27 / # 128243 |
Pályát tévesztettél, (gyógy)pedagógusnak kellet volna menned!
Előzmény: #128242 exex 2012.06.18. 16:09:52 |
|
exex | 2012.06.18. 16:09:52 / # 128242 |
![]() |
A 35 kanyar már csak emlék, mint a pobeda, azt nem hozhatod vissza, már csak a forgalom miatt sem. Viszont amiért tehetnél, azért sem teszel semmit.
Az elmúlt sok évben csak a T4 tagságának egy része volt, akik nemet mertek bármire mondani a gazdájuknak. Máshol miért nem merül ez fel? Ha fel is merül, senki nem mer mellé állni.
Nem a fuvarszervező az ártalmas. Azok akik támogatják abban a szemétségben amit elkövet a taxisok kárára. Ráadásul úgy támogatják, hogy nekik is hátrányuk származik hosszútávon belőle.
Ha senki nem ugrana a szivatásokra, akkor szerinted mit kezdene magával? Nem győzne barátkozni, hogy elég fizető embere legyen. Mit kezdene egyedül a fuvarjaival, amit a te pénzedből vesz?
Amíg minden alkalommal betolod a pénzt, sőt sírsz is, ha késel, addig az van amit ő diktál.
De ez csak a fuvarszervezős része. A többiről ne is beszéljünk.
Előzmény: #128240 anyad 2012.06.18. 15:37:36 |
no name | 2012.06.18. 15:52:08 / # 128241 |
![]() |
Hát ennél nagyobb örömöd ne legyen az életben.
Előzmény: #128239 hiénakutya 2012.06.18. 15:11:20 |
anyad | 2012.06.18. 15:37:36 / # 128240 |
![]() |
Nem tudom,hogy mióta Taxizol igazából nem is érdekel.Nem kelet a szabadjelzöhöz hozzá nyúlni anélkül is szépen megéltünk mi Taxisok.Igaz anó a mostani Taxisok 10%át ha felvennék Taxisnak.Akkor ha valaki Taxis volt az dicsőség volt most meg hát kelőkepén lenéznek ha megmondod,hogy te Taxis vagy. Sajnos idáig jutott ez a szakma.Az a baj,hogy nemcsak mi Taxisok tehetünk Rolla hanem nagy szerepe van ennek a sajtónak is sajnos.Hát a régi motorosok azért össze tartottak mert azért volt egy elég kemény Taxis sztrájk ami azért nagyot ütött.Most látszik igazából,hogy menyire felhígult ez a szakma mert igazából most csak egy két demonstráción kellene a kollégáknak részt venni ami 4-5orás elfoglaltság lett volna.Hát ezek a négynapos bulit ahol azért éjszaka hát nem kicsit fáztunk,hogy bírnák ki? Tudod azért az emberek elszegényesedése is rézben befojásollya,hogy ilyen rosszul megy az üzlet.Látod az átkosban a hétvégén minden segédeszköz nélkül 35-40kanyart megcsináltunk.Nem öltük egymást sőt még ha megálltunk a Taxiállomáson kiszálltunk és beszélgettünk, és nem tartottuk a kollégát ellenségnek mint sajnos most.Hát idáig sülyet ez a szakma és hid el erről nem az idős kollégák tehetnek ahogy te ezt gondold.
Előzmény: #128233 exex 2012.06.18. 13:11:25 |
hiénakutya | 2012.06.18. 15:11:20 / # 128239 |
Ezek f@szságok?
Ezek korszakalkotó, forradalmi ötletek!
A torzsázás tökéletesítése!
Kénytelen vagyok ezeket ide beírni, mert az Oláh számát nem adod meg, így meg hátha eljut hozzá valahogy.
Én bízom benne.
:-)
Előzmény: #128238 no name 2012.06.18. 14:33:22 |
|
no name | 2012.06.18. 14:33:22 / # 128238 |
![]() |
Nna látod ezeket a f@szságokat ott le is írhatnád. És a hozzád hasonló jól szituált vagyonos mászektaxis jókat derülhetne rajta, a Keleti bejáratánál a hokedlin ülve.
-De most a viccet félretéve. Szoktam olvasni az írásaidat néha egész jók. Csak kérlek ne itt töltsd ki a perverz írási hajlamaidat ezen a topikon.
Előzmény: #128237 hiénakutya 2012.06.18. 13:26:44 |
hiénakutya | 2012.06.18. 13:26:44 / # 128237 |
Azért nem nyitok, mert már van.
:-D
Fölhívnám, csak nem tudom a számát. Van néhány fantasztikus ötletem, amellyel megreformálhatná a taxizást és még több bőrt húzhatna le rólatok.
Mondok egy példát.
Jelenleg tiltásokat osztogatnak minden szarért. Ezt a gyakorlatot sürgősen be kellene szüntetni.
Bírságolni kell!
Lenne helyszíni bírság, följelentés (ez nyilván drágább), és csak abban az esetben lenne tiltás, ha az elkövető nem volna hajlandó fizetni.
Ha esetleg nem tudna fizetni, -ez hülység, mert a pluszosok köztudottan jól keresnek- akkor arra lenne egy külön közmunka-program, tehát ledolgozhatná a büntetést.
Mit tudom én, ha mondjuk tíz rongyra megbüntettek, mert mocskos volt az autód, de nem tudod 72 órán belül kifizetni, akkor 10 ezer + késedelmi bírság értékű csekket nem fizetnének ki a pénztárban.
Nagyon-nagyon sok jó ötletem volna még.
Megadod a számát?
:-D
Előzmény: #128232 no name 2012.06.18. 13:10:41 |
|
exex | 2012.06.18. 13:11:25 / # 128233 |
![]() |
Gondolom nem azokra az időkre gondolsz a főtaxinál, mikor a szabadjelzőből csavargattátok ki az izzót, hogy zsebre tudjatok dolgozni.
Valóban sok minden változott a sok év alatt. Sok rövidtávú öröm, hosszútávú fájdalommá változott. A rendszer változást szídhatjuk, hogy megtörte a Cég monopóliumát. Más rend lenne, ha a ma is a párttitkárok intéznék ki milyen fuvarra mehet. :-)
Ha legalább a "régi motorosok" összetartottak volna valaha, nem itt tartanánk. De mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti.
Nem veszik észre, hogy üres már rég a nyárs és még mindig minden éghetőt a tűzre dobnak a vacsora reményében. Autót, lakást, családot.
Én is csak a saját pecsenyémre gondolok. Pár éve gondolkodtam, ki ártotta a legtöbbet nekem taxisként. Hamar rájöttem, nem a fuvarszervezők, hanem a kollegáim. A napi ellenségeskedéseken túl, pár százalékuktól várhattam volna el, hogy akár fél órát a munkaidejéből elvegyen egy hosszútávú cél érdekében. És ez nem a válság alatt volt.
Te is tudod, egy abszolút amatőr taxisokból álló cég, a mai időkig esélytelen volt. De a régi taxisok hamar elkezdenek rárepülni az okosságra, ha megtudják 1 forinttal többet kereshetnek ott.
A válság valóban sokat rontott a helyzeten, de inkább csak felgyorsította az eseményeket.
A hitelről mindig egy régi történet jut eszembe:
Kedves kollegám nagyon gusztustalan módon dolgozott. Mikor rákérdeztem a 3 gyerekére hivatkozott. Barátságosan megkérdeztem nem ő csinálta-e. Mert akkor ez a magánügye. Ha én atomtengeralattjáróra gyűjtenék, akkor az elég indok, hogy bármiben ártsak a kollegáimnak? Vagy ha 3 -2-1 gyerekem van? Vagy 20-10-1 millio hitelem? Az bármire feljogosít? Több elnézést érdemel, ha valakinek lacsira van hitele, vagy ha mercire? Ezek mind az egyén döntésein múlnak. Mikor több rokonomat kellett támogatnom (ami egy normális embernek nem választás, hanem kötelezettség) akkor sem vághattam senkinek az arcába, hogy most én fogok dolgozni, mert nekem jobban kell a pénz.
Az, hogy átgondolatlan, rövidlátó döntésekkel valaki csapdába kerül, az ne legyen már mentség, sőt érdem....
|
no name | 2012.06.18. 13:10:41 / # 128232 |
![]() |
Miért nem nyitsz már magadnak egy külön topikot?
Ott elmondhatnád a tutit, hogy hogy tudsz hitel nélkül napi 4-5 fuvarból többet keresni(becsületesen) mint egy biztonsági őr, és mennyi ráfordított idővel?-Majd mi is átmegyünk trollkodni.-Egyébként nem dolgozom a központban, úgyhogy nekem nem főnököm. Ha valamit mondani akarsz neki, akkor hívd fel.
|
hiénakutya | 2012.06.18. 12:41:27 / # 128236 |
Tekintettel arra, hogy mi nem egy tálból falatozunk, -a szarrágók és a romkocsmázó egyetemisták soha nem tartoztak az utasaim közé- ezért ez a konkurencia-dolog értelmezhetetlen.
Egyébként fölöslegesen stresszeled magad, lesz bőven taxi a városban, sok-sok rákényszerült, alkalmazott gépkocsivezetővel.
Én nem biztos, hogy szeretnék befektetni 2-3 milliót egy olyan vállalkozásba, amelyből csak annyi pénzt lehet kiszedni, amennyit egy biztonsági őr keres, nagyjából fele annyi idő ráfordításával.
Ez a te sportod, a te szenvedélyed, még adósságba is boldogan vered magad miatta.
Mondjuk az adósságnak megvan az az előnye, hogy utána igazolhatod vele még az igazolhatatlant is.
Nade, ha már itt vagyunk, átadnál valamit a főnöködnek?
Csak két szó.
Annyi, hogy
hajrá
és
torzsáig.
:-)
Előzmény: #128227 no name 2012.06.17. 21:46:41 |
|
no name | 2012.06.18. 11:46:09 / # 128235 |
![]() |
Tudod sok éve(79) mikor elkezdtem taxizni, hosszú távra gondoltam, hiszen nem voltak még maszek taxik, egy megbecsült szakma volt, amiből tisztességesen meg lehetett élni, a nagyapám is a szürke taxi volánja mögül ment nyugdíjba.-Aztán jött a maszek világ, jöttek akik azt gondolták hogy gyorsan meg lehet gazdagodni, jöttek a hiénák, a droszt foglalások, a reptéri lehúzások.Aztán ne felejtkezzünk meg a szakmába irányított munkanélküliekről sem, akiknek halvány fogalmuk sem volt a taxizásról(régen az ilyeneket úgy hívták hogy kontárok).-No de ne nosztalgiázzunk. A mai helyzet kialakulásáért nagymértékben a válság a felelős, mert a hitelek gúzsba kötnek. Váltani nem sokan tudnak, hiszen a legtöbben csak ehhez értenek, ha van is valamilyen szakmájuk, oda már nem mehetnek vissza. Mindenki a túlélésért küzd, és nyel, és nyel.-Nem kell ezeket az embereket elitélni. A Tescoban dolgozó eladót sem, a Mcdonaldsban dolgozó gyerekeket sem, a havi 70-80 ezerért dolgozó postást sem, és még sorolhatnám. Ezek az emberek megpróbálnak alkalmazkodni a körülményekhez, és megpróbálják túlélni ezt a borzalmas időszakot.
Előzmény: #128234 exex 2012.06.18. 09:17:12 |
exex | 2012.06.18. 09:17:12 / # 128234 |
![]() |
Tudod sok éve, mikor elkezdtem taxizni, nem gondoltam hosszútávra,mint szerintem sokan mások sem. Boldog mezitlábasként a mai maximált tarifa környékén fuvaroztam, vagy felette, mindezt elégedett utasokkal. A környezetemben dolgozó taxisok közül sokan úgy érezték ez is kevés a matricások töredék árával szemben, ezáltal szépen elfogytak a helyszínről az utasok. Ekkor megunva a sok órás ácsorgásokat "matricás" lettem. Fél évet sikerült eltölteni egy híres focirajongó cégénél, ahol megismertem közelről a "céges" taxizás "szépségeit". (órakockogtatás, hogy megy-e egyáltalán, utas részéről kérdés: tényleg ezekből a bevételekből élek?)
Ezután tízen-sok év egy másik cégnél, ahol sokáig úgy tűnt normális a tulaj. Itt jó darabig csak azok okoztak számomra problémát, akik "rá voltak kényszerülve", hogy "nagypályázzanak", "batyuzzanak", vagy "lenyúljanak" mindent. Néhánnyal személyes beszélgetés során sikerült megértetnem, hogy ez mennyire egészségtelen, de mindenkihez nem mehettem oda. Persze a tulaj itt is trükközött, de ezt sokáig nem éreztem annyira kellemetlennek.
Aztán jött az összevonás, ahol PG-t hallgatva rájöttem itt az idő a távozásra.
Pár évet eltöltöttem még egy cégnél, amit sokan a "legjobbnak" tartanak. Közben létrejött néhány kisebb társaság azokból akik "rá voltak kényszerülve", hogy nálam sokkal olcsóbban és szarabb feltételekkel dolgozzanak. Az én kollegáim közül is sokan "rákényszerültek", hogy napi 16 órát dolgozzanak, akár minden nap.
Már én is többet dolgoztam, mert igaz, hogy közvetlenül nem, de közvetetten mások eladósodása "rákényszerített".
Aztán elképzeltem a jövőm, hogy mi mindenre leszek még "rákényszerülve" azok miatt akik "rá vannak kényszerülve"......
Előzmény: #128229 no name 2012.06.17. 22:55:09 |
Bátyó | 2012.06.18. 04:12:03 / # 128231 |
![]() |
NEM VOLT LEKEZELŐ!!!
Előzmény: #128230 anyad 2012.06.18. 00:13:01 |
anyad | 2012.06.18. 00:13:01 / # 128230 |
![]() |
Igen Taxis társaságot lehet váltani.ezt sokan megtehetjük,hogy ha nem tetszik valamelyik Társaság akkor tovább állunk.Csak csupán az a kérdés,hogy melyik az a társaság ahol jobb mint a mostani.Ugyan is feleslegesen máshová menni badarság és mint tudjuk pénzkidobás.Tudod sokan nagy mellényel aba hagyták a Taxizás és elmentek kenyeret száli tani vagy tejet.És lás csodát 2-3 hónap múlva visszajöttek.Tudod azért azt ne feledjük el,ha a pénz amit keresünk az mondjuk ha nem is több mint a kenyér szállítás de szabad vagy mint a madár.Azért ne beszélj rólunk ilyen lekezelően mert te is azt csináltad amit mi és még lehet,hogy fogod is.
Előzmény: #128228 exex 2012.06.17. 22:32:09 |
no name | 2012.06.17. 22:55:09 / # 128229 |
![]() |
Szerencsés vagy, hogy abba tudtad hagyni a taxizást. Abban amit leírtál tökéletesen igazad van, csak azt ne felejtsd el, hogy aki hitelt vett fel autóra(és vagyunk így egy páran), az bizony kényszerhelyzetbe került, és sutba kellett dobnia a büszkeségét.
Előzmény: #128228 exex 2012.06.17. 22:32:09 |
exex | 2012.06.17. 22:32:09 / # 128228 |
![]() |
Voltam több helyen is. Ahol rosszul éreztem magam, azt otthagytam. Egy ideje már a taxizást is.
De őszintén, nem röhejes amint itt lázadozik valaki, aztán megy be és ír alá mindent, fizet mindent? Senki sem kötelezi rá. Ez egy két oldalú szerződés. Ha nem előnyös kellőképp a jogok és kötelességek aránya, akkor az egyik félnek nem kell aláírni. Ha bemész a tulajhoz és felajánlod neki a 10ezer forintot havonta tagdíjként, ő nem fog szerződni. Ha ő 100 ezret fog kérni, te akkor is megteszed. Akkor ki a hibás? Ő szivat, vagy te szivatod magad?
Ha jön majd egy társaság 100 ft/km-vel sok fuvarral és magas tagdíjjal akkor ahhoz igazodhatnak majd a többiek. Mindig a "legrosszabb" határozza meg a trendet. Aki a legrosszabbat támogatja az formálja a közös jövőt. A fuvarszervezők egymástól kapják a remeknél remekebb ötleteket a profitnövelésre. Ha valamit meg lehet tenni 500 emberrel, akkor több ezerrel is.
Sokan azt mondják, "rá vannak kényszerítve". Mindig van más alternatíva, csak lehet rosszabb. Ha ez a legjobb alternatíva, akkor örülni kell, hogy sikerült ebbe beleférni. :-)
Előzmény: #128226 no name 2012.06.17. 21:43:11 |
no name | 2012.06.17. 21:46:41 / # 128227 |
![]() |
Nos én is szurkolok neked, hogy az új követelményeknek meg tudj felelni.- Kell a konkurencia.
Előzmény: #128225 hiénakutya 2012.06.17. 18:44:11 |
no name | 2012.06.17. 21:43:11 / # 128226 |
![]() |
Irigyellek is, hogy te nem állsz sorba tagdíjat fizetni, és minden fasza.-De most tényleg! Mondj már egy olyan társaságot, ahol nem húznak le, és még a bolt is jól megy.
Előzmény: #128220 exex 2012.06.17. 16:06:19 |
hiénakutya | 2012.06.17. 18:44:11 / # 128225 |
Hú, de rég szurkoltam már egy kiadósat!
Azért nem lehet ám olyan pokoli rossz a Plusnál, hiszen valamiért még mindig megér nektek havi 65 ezret, hogy itt lehessetek és élvezhessétek azt a minőségi szolgáltatást, amit kaptok.
Na, végül is csak annyit szeretnék mondani, hogy
HAJRÁ OLÁH, TORZSÁIG!
:-Dp
|