Hozzászólások száma: 11025
Ugrás a hírhez Oldalszám: 552
Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
beretva 2013.09.05. 11:08:29 / # 130403
Elnézést kérek a ferdítésért, a Centrum-hétfő kutya fasza ehhez a kihagyhatatlan ajánlathoz képest. Egyébként vajon van a Taxiplus Europe Kft-nek (vagy hogy is hívják most éppen) műszakicikk-kiskeredelmi tevékenységi köre? :) 16 (Nem lehetne úgy átalakítani a fórummotort, hogy akkor se szálljon el a hozzászólás, ha valaki elfelejti beírni a számot, csak figyelmeztessen?)
tomajer 2013.09.05. 10:56:17 / # 130402
40 ezer plusz áfa, és 45 ezer plusz áfa. Csak a pontosság kedvéért:-)
beretva 2013.09.05. 10:25:36 / # 130401
Az megvan, hogy a 45 ezer+áfáért megvásárolt (háromhavi részletre 50+áfa), saját tulajdonú tabletet nem lehet csak az erősen alfa állapotú címkiadó program futtatására használni? A wifi-lehetőséget is kiiktatták, nehogy fel tudj telepíteni rá valami hasznos programot (pl. navigáció), esetleg internetezhess, saját költségre. Az indoklás valami homályos, dilettáns baromság, a cég szerverének védelmében. Ez még gusztustalanabb lehúzás, mint a negyvenezerért kötelezően megvásároltatott Samsung Galaxy Mini. (A hallotaxi.hu azért rajta van a nagyon szűkre szabott white listen.) :) 76

hiénakutya 2013.09.05. 09:34:30 / # 130399
Itt tizenöt
baupexim1 2013.09.05. 09:29:52 / # 130398
avatar
ahova Te nem jársz:) már... fészbúk
baupexim1 2013.09.05. 09:28:44 / # 130397
avatar
majjól azt is leprintszkrínejjük :o))))
nazoli 2013.09.05. 09:28:21 / # 130396
avatar
Ez hol van?
hiénakutya 2013.09.05. 09:26:07 / # 130395
baupexim1 2013.09.05. 09:02:47 / # 130394
avatar
"Az utolsó változás az egységes tarifa lesz, amire már van is megoldásunk. Az utolsó (7.) részben azt is eláruljuk!" érdekes lesz :)

hiénakutya 2013.09.05. 08:55:08 / # 130393
Feltéve, hogy a "no name" által felsorolt tevékenységek taxi-szolgáltatásnak minősülnek. Én például nem vagyok arról meggyőződve, hogy díj ellenében vontatást egyáltalán vállalhat-e egy taxis. Ha ezek nem minősülnek taxi-szolgáltatásnak, úgy a díjukat képezheted akárhogy, csupán a nyugtaadási kötelezettség teljesítése érdekében vagy kénytelen az összeget beletenni az órába. Személyes véleményem, hogy a kábeles indítás károsíthatja a feszültségszabályozót, ami egyes típusoknál több tízezres kiadást jelenthet - soha nem vállaltam. Vontatás - nálam jogilag aggályos, egyéb kockázatokról nem is beszélve. Ha az, akit vontatok, nincs képben, hogy mit kell tennie, pillanatok alatt kész a baj. Sofőrszolgálat - finoman szólva is aggályos. Kezdjük ott, hogy a tevékenység gyakorlásához személygépkocsis személyszállítói tanfolyam elvégzése és engedély szükséges. Nekem ilyenem nincsen. Nektek van? Aztán... Ismeretlen autónak ismeretlen a tulajdonosi-, biztosítási háttere, műszaki állapota. Bárki hibázhat, én is. Ha összetörök egy nagy értékű autót, nincs rá felelősségbiztosításom, lehet, hogy a gatyám rámegy. Ha a jármű tulajdonosa is az autóban ül, és mondjuk megsérül a balesetben, szarrá perelhet, különös tekintettel arra, hogy olyan tevékenységet végeztem, amihez nem is volt engedélyem. Nem biztos, hogy ezeket a feladatokat erőltetnie kell egy taxisnak. kilencvenöt
Apuka 2013.09.05. 08:05:37 / # 130392
Nem tiltja! Feltéve ha benne van az órában a címre való megérkezéskor! :) 9. A viteldíj képzése 15. § (4) A taxi-szolgáltatás viteldíjának képzése során kizárólag az (1) bekezdésben meghatározott díjtételek kerülhetnek felszámításra. Telefonon történő megrendelés esetén a kiállásért nem taxaméterrel meghatározott díj nem számítható fel.
no name 2013.09.05. 01:29:10 / # 130387
avatar
És mi lesz (van) a kábeles indítással, a vontatással, sofőrszolgálattal?

hiénakutya 2013.09.04. 18:23:15 / # 130391
Jó, hát nem is kell a cityseknek vidékre, meg külföldre mászkálni. Arra ott vagyunk mi. (voltam) :-)p tizennyolc
alelölülő 2013.09.04. 17:24:03 / # 130390
Bizonyos távolság felett. Ha összeszámolom az 50 km-nél távolabbi fuvarokat cirka 25 év taxizás alatt, akkor nagyjából 2-3 évenként akadt egy. A határtáblán kívüli fuvarok nagy része Budaörs, Budakeszi, Solymár, Üröm, és többi főváros melletti település.
hiénakutya 2013.09.04. 17:21:56 / # 130389
Ez egy rossz megközelítés. A négynél több utas szállításának az az értelme, hogy van rá igény, ti meg abból éltek, hogy kielégítitek ezeket az igényeket. Ha ti nem fogjátok, akkor majd kielégíti más, mondjuk a személyszállítók. Az miért jó? Egyszerűen csak ki kell számlázni. Egyterű kell, öcsém? Sokan vagytok? Jól van. Küldjük, ezeröt a kiállási díj. Tiltja valami a kiállási díjat? Semmi. harminchat
666666 2013.09.04. 17:11:42 / # 130388
Megmaradt a 140ft-os km díj. Kimegyek Érdre az utassal 280ft-/km,majd üresen visszajövök a tábláig és nyugtázom a dupla utat 140-ért. Csodálkozom azokon a kollégákon is.akik 100%-os kedvezményt adnak az utasoknak,ha akár egy fővel többen vannak. Gondolok itt a több személy esetére. Egy kocsit spóról annak aki így rendel.Ezzel egy kollégát megfoszt a fuvarozás lehetőségétől. Semmi értelme nincs a négynél több utas szállításának/nagyon helyesen/. Ezeken az autókon be kellene a pót hátsó üléssort csukni és 4 fővel furikázni. Jobban jár a nagyobb csomagtartóval. Talán néha ketten dolgoznának. Köszönjük az újabb tarifaállítást. Levonom a tablet árából. A kettő együtt most tutira nem megy. 666666

hiénakutya 2013.09.04. 17:06:52 / # 130386
Egy bizonyos távolság fölött nem olyan rossz az. Az órabért rettenetesen föl lehet vele javítani. Mondjuk egy Bécs 67,000. Megcsinálod 6 óra alatt, és mehetsz is haza a családhoz. Persze 560-ért jobb. Csak találd meg, aki kifizet rá 140,000 forintot! Én 240-nel elmentem Prágába. 120 Ft/km elég rosszul hangzik, de a 10,000/óra viszont elég jól. negyvennyolc
alelölülő 2013.09.04. 16:58:42 / # 130385
Igazad van. Alsó határ az ingyenesség, addig lehet aláígérni 280-nak is. Tehát, ki viszi az utast vidéken 270-ért? Lehet jelentkezni!
hiénakutya 2013.09.04. 16:53:05 / # 130384
De lehet. A fuvar megszakítása után akár ingyen is viheti. :-) harminchárom
alelölülő 2013.09.04. 16:50:23 / # 130383
Hát igen, mindig akad, aki azt hiszi, hogy feltalált valami olyat, amit nem lehet utána csinálni. Egyetlen jó a dologban, hogy ez alá árban már nem lehet menni. Kivéve, ha visszaúton visszafelé mér a taxióra.
Oldalszám: 552