Témakörök > Droszt Híradó > Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
törölt felh. | 2012.06.23. 06:35:22 / # 121729 |
|
Ugye elöre sajnos még nem sokan látnak pontosan.
De! Az elmúlt öt évet ha viszanézzük egyértelmüen látszik, hogy a tarifacsökkentés hova vezet.
Leírták ezt itt már sokan ez a mai árszint nem tudja elörevinni a TAXIST. Márpedig a PÉNZ az utastól csak a TAXISON keresztül tud eljutni mindenki máshoz aki részesedni szeretne belöle.
Ezt kell szem elött tartani.
Ha a taxis tud keresni akkor ................ nem sorolom.
Előzmény: #121726 nemertem 2012.06.23. 02:16:30 |
csogu | 2012.06.23. 06:30:53 / # 121728 |
Megfigyeltem, Te mostanában folyamatosan kötözködsz:-))
Előzmény: #121727 tomajer 2012.06.23. 06:28:10 |
|
tomajer | 2012.06.23. 06:28:10 / # 121727 |
Akkor viszont eddig miért hangoskodtunk, egy nyilvános fórumon?!? :-)
Előzmény: #121717 csogu 2012.06.23. 05:24:12 |
|
csogu | 2012.06.23. 05:24:12 / # 121717 |
Rendben, értem, nem vettem sértésnek és azt is megértem, hogy magát a megvalósítást nem vezeted itt le. Balgaság is lenne.
|
|
nemertem | 2012.06.23. 02:16:30 / # 121726 |
|
odairtam mindent vagy nem?ennel reszletesebben nem otletelek egy forumon.a 167Ft/km es ami ezzel kapcsolatos arrol pedig sajnalom,de ez a velemenyem.nem sertegetni akarlak,nem direkt tamadni de ez van.
Eddig bizonyos erdekek menten emberek egy kore kiszipolyozott egy kenyszerpalyara delegalt tarsadalmi csoportot.ennek a kenyszer rabszolgasagnak csak mi tudunk veget vetni.nem a varos,nem az erdekvedo es van terv mindenre.van olyan ut,aminek a vegen egy jol korulhatarolt megbecsult egysegkent allhatunk szembe mindennel es mindenkivel aki meg akar bontani egy jol mukodo rendszert.
Előzmény: #121723 csogu 2012.06.22. 15:41:31 |
tomajer | 2012.06.22. 17:06:49 / # 121725 |
Miért tiltana itt le bárki azért mert ötletelgetsz???
Leírtad. ha véletlen valaki megcsinálja, legfeljebb megkeresnek, és megkérdeznek te voltál e, vagy tudod e ki volt. Te meg alibit igazolsz arra a napra:-)))
Én tudom, hogy ilyen (és hasonló) megoldásokkal operálva már lehet valamit kezdeni. Tudniillik, ehhez nem kell tömegbázis. Erről ugattam az elején. De én, veled ellentétben nem írhatom le, mert annak más a súlya.
Tehát eljutottunk odáig, hogy keresel egy lelkes csapatot ("kemény mag" "radikális frakció" stb) léteznek. Ha akarod összehozlak velük. (de ha kiderül, hogy provokátor vagy, összevernek mint a sz@rt) És az elejét szépen csendesen kávézás közben kidolgozzátok. (nem emil, nem telefon, nem hangosbeszélő)
Nnade a többi... már megint fejjel a droidoknak. Sok köztük régebben taxis, és jobb taxis mint én vagyok. Nem ők az ellenség. Ha azt csinálsz belőlük, egy olyan tömeget haragítasz magadra, akik elvágják a torkod hamar.....
Nna folytasd folytasd.... :-)
Előzmény: #121710 nemertem 2012.06.22. 13:54:30 |
|
tomajer | 2012.06.22. 17:01:03 / # 121724 |
Milyen tarifával?:-)
Előzmény: #121709 Bbetyár 2012.06.22. 13:50:34 |
|
csogu | 2012.06.22. 15:41:31 / # 121723 |
Mi?:-)
Leírsz lentebb valamit, amire amikor rákérdeznek, hogy miként képzeled a megvalósítást, akkor átmész támadóba?
Ezt nevezik tehetetlenségnek, ismerős érzés, sokszor találkoztam vele, épp ezért ez a kialakult véleményem.
No, szerintem akkor ezt megbeszéltük:-)
Előzmény: #121722 nemertem 2012.06.22. 15:37:23 |
|
nemertem | 2012.06.22. 15:37:23 / # 121722 |
|
ez patkányság nem egyedi megoldas
Előzmény: #121721 csogu 2012.06.22. 15:25:08 |
csogu | 2012.06.22. 15:25:08 / # 121721 |
Szerintem egyedi megoldás létezik hosszútávon, én erre vettem az irányt. Ennyi.
Előzmény: #121718 exex 2012.06.22. 15:09:18 |
|
csogu | 2012.06.22. 15:24:02 / # 121720 |
Kérdésre, kérdés a válasz?
Előzmény: #121719 nemertem 2012.06.22. 15:21:10 |
|
nemertem | 2012.06.22. 15:21:10 / # 121719 |
|
mellénk állsz ha eljon az ido?
Előzmény: #121715 csogu 2012.06.22. 14:34:20 |
exex | 2012.06.22. 15:09:18 / # 121718 |
|
Azért ennyire nem tartom esélytelennek a dolgot, de tény, hogy a múltbéli "próbálkozások" legalább részben téged igazolnak. :-(
A Bakuczéknál: őt nem ismertem, de a közvetlen környezetében levő nevek megóvtak attól, hogy egy fillérrel is segítsem karrier-építését.
Metál egy valóságos onemanshow, aki mindenki által ismerten csak egy dolog miatt létezhet és az nem a tagsága.
A tgfsz egy cserkészcsapat lendülete és felkészültsége egy ekkora feladatra. Amúgy nevetni fogsz, de közülük még tudtam volna talán "vezér"-t választani. Viszont ott is a 2. lépcsőből több embert inkább hátraküldenék a 3.-ba és a helyükre mást tennék.
Némi kombinációval még "közös célt" is lehetne találni, ha nem is 100%-ban, de 60-70-ben.
Ahogy mondod, sírni vagy hülyének lenni a legkönnyebb, ...rövid távon.
Mostanában többen ajánlják a struccolást is. "nem számolok utána mert az jönne ki, hogy nem éri meg".
Előzmény: #121715 csogu 2012.06.22. 14:34:20 |
csogu | 2012.06.22. 14:34:20 / # 121715 |
1. karizmatikus vezető
Nincs jelenleg ilyen a taxis szakmában. Nincs egy olyan kiemelkedő személyiség sem, aki a műveltségével, a kommunikációs készségével, célorientáltságával, ISMERTSÉGÉVEL, ezreket tudna maga mögött tudni, vagy maga mögé sorakoztatni. Illetve nincs ilyen taxis...cégvezetőt hamarabb találnál, akinek több esélye lenne erre...
2, közvetlen segítők
Nekik kellene azoknak lenni, ami maga a vezető is, csak nem rendelkeznek a president egyik pozitív tulajdonságával. Az eddigi próbálkozások alkalmával, ezeknek az embereknek nem egy háttérirányító szerep jutott, hanem úgy kezelték őket, mint egy lelkes csapat, akiket lehet csicskáztatni. Persze hogy ez nem tetszett nekik, azt jött a szervezeten belüli konfliktus, ami végül is mindent elmosott.
3, aktivisták
A legveszélyesebb fajta:-) Minél lelkesebb, annál alkalmatlanabb a feladatra. Pontosan azért, mert nincs mögötte tudás. Ők valóban eszközök, annyit is konyítanak hozzá. 10 aktivista 20 féle véleményt továbbít a külvilág felé, és a vezető meg nem győz csodálkozni, hogy mi a fene is történik körülötte:-))
4, Kondicionálás, beszervezés
Valóban semmi újat sem akarnak a taxisok, sem megismerni, sem alkalmazni...nem akarnak semmit sem, csak dolgozni...pénzt keresni és haragudni a világra, amiért ez jutott nekik.
Megfigyeltem...jön a kolléga...ezerrel nekem esik és mondja-mondja a magáét...de nem vár választ...ki akarta magát panaszkodni...ilyenkor nem is kell válaszolni, csak megértően bólogatni, illetve mereven figyelni a mondandójára és akkor máris többet adtál neki, mint bárki más, akivel eddig leállt beszélgetni...mert azok csak a szavába vágtak, meg vitába szálltak vele...Te meg olyan szépen meghallgattad:-))
És még nem beszéltünk a "közös cél" meghatározásáról.
Ilyen meg nem létezik, hogy közös cél:-)))
A mi közegünkben még ez a fogalom is képtelenség:-)
Előzmény: #121714 exex 2012.06.22. 14:12:15 |
|
csogu | 2012.06.22. 14:18:35 / # 121716 |
Kényszer, meg letiltás...meg mi a fene még...
Miért tiltanánk le?:-))
Oké, leírtad, amit leírtál.
Jó, és most jön a kérdés...figyelj:
Miként szeretnéd ezt megvalósítani?... mert senki nem teszi ezt meg helyetted!!!
Előzmény: #121710 nemertem 2012.06.22. 13:54:30 |
|
exex | 2012.06.22. 14:12:15 / # 121714 |
|
Ismerve a társadalom és azon belül a taxisok hozzáállását a dolgokhoz, aki érdekvédő szeretne lenni, el kéne gondolkodjon néhány alapvető dolgon:
Az emberek nem fognak nagy számban maguktól mögé állni és a legelső kétséges alkalommal, a követői fogják legjobban elitélni, mint a tgfsz-nél is történt.
Csak ennek tudatában és a rendelkezésre álló történelmi tapasztalatokat felhasználva érdemes bármibe belekezdeni.
Először a csapat:
1. karizmatikus vezető. Egy olyan ember, aki képes nagy nyilvánosság előtt is beszélni, tisztelik a kollegák és hiteles képviselőként léphet fel.
2. közvetlen segítők. Pár ember akik tapasztalataikkal, tudásukkal és itélőképességükkel képesek iránymutatást adni a "vezérnek" és szükség esetén "vissza tudják hozni a földre".
3. aktivisták. Egy nagyobb csoport akik folyamatosan gondoskodnak az információ áramlásról a vezetőség és az utca embere közt. Hozzájuk tartozik az új tagok beszervezése és a régiek "kondicionálása". A két irányú kommunikációval hozzájárulnak a létszám növeléséhez és a vezetőség folyamatosan "képben tartásához".
Kondicionálás, beszervezés: Meglepődnétek az átlag emberben mennyire alacsony az igény egy új megismerésére, pláne kipróbálására. Az egyik legegyszerűbb és leghatásosabb fogás, ha az ember a "terméket" a célszemély képébe tolja a szó szoros érdekében, ráadásul sűrűn. :-) Tehát az az elvárás, hogy itt a forumon, vagy egy házikészítésű weblapon bárki leír valami okosságot és az eljut mindenkihez, sajnos túlzó. És akkor még nem korrigáltunk azzal, hogy sokan csak sokadjára fogják fel. Nyomulni kell!
Egy vezérnek csak kiegészítő feladat, hogy legyőzze az ellenséget. A fő meló a "népét vezetni". Csak erre senki nem gondol.
Háát a nép nem jön magától, mert hülye hozzá, de ahhoz, hogy megvezessék, túl okos.
És még nem beszéltünk a "közös cél" meghatározásáról.
Előzmény: #121704 tomajer 2012.06.22. 09:44:05 |
csogu | 2012.06.22. 14:10:56 / # 121713 |
Igen, helyes a dörgés...egy kis kiegészítéssel...
Az elmúlt tíz évben, hány többre hivatott, jobb sorsot érdemlő, lelkes garnitúrát láttunk már itt elvérezni, fásulttá, taxisgyűlölővé válni magunkkal együtt???
Szóval, lehetséges, hogy én valami spirituális fejlődésen mentem keresztül, de megtanultam magam okolni a hibáimért, és a sorsom alakulásáért:-))
Előzmény: #121704 tomajer 2012.06.22. 09:44:05 |
|
csogu | 2012.06.22. 14:02:16 / # 121712 |
Azért eltelt közte némi idő...és a kontroll időről-időre nem árt, mert hátha változott azóta valami...:-))
Előzmény: #121700 202 2012.06.22. 09:27:42 |
|
csogu | 2012.06.22. 14:01:01 / # 121711 |
...mert mintha Te nem, mi?:-))
Előzmény: #121698 málna 2012.06.22. 09:17:39 |
|
nemertem | 2012.06.22. 13:54:30 / # 121710 |
|
Jólvan, legeny akkor aminek lennie kell. En nem hiszem, hogy ez így rendben van de te kenyszeritesz ra akkor ideirom te meg letiltasz.
1.az osszes urh csatorna behegesztese
2.kizarolag utcarol dolgozunk (figyelj tomajer ezt csak a te kedvedért) 240/336-al mert most is barmelyik percben megtehetjuk!!!jogunkban áll.
3.ha valamelyik taxis megérzi azt, hogy teljesen tisztán enyivel is tud dolgozni soha tobbé nem kapcsolja be a szotyitarifát ÉS ITT MOST TAXISRÓL BESZÉLEK!!!CSAK TAXISRÓL BAZDMEG ÉRTED!!!ARRÓL A 3-400-RÓL AMIBŐL MAJD LESZ 3000.
4.rendszámos lista minden drosztra a droidokról, és aki ebben a nagyon "szép és becsületes" formában lop meg minket azt a drosztra kinevezett ellenőr taxi elzavarja a g....be
5.csoug te nem oktatsz több munkanélkülit taxigépjárművezetésre a bűnszövetkezeted számára
6.zsolt nem dolgozik tovább droidautón mert ez mégiscsak szarul néz ki akárhogy is vesszük
És itt eljutottunk odáig, hogy az a maréknyi ember aki eddig sakkban tartott minket a megosztottságunk miatt, könyörögni fog, hogy tegyük már fel azt a matricát mert kellene neki a reklámpénz, ahogy az egyik azt itt le is irta.Szivesen elmondom részletesen tomajer mert ennél sokkal tovább van még.
A szakmánk becsületét nekünk kell megvédeni senki másnak:
-érdekvédő ne legyen droid
-csogu nem csinál "taxist" a munkanélküli borsodiakból a munkaügyiben a kisasztalt is visszaadja
-egy rosszarcúnál tíz girhes erősebb alapon visszavesszük a drosztjainkat
-cégvezető,etikás,időmérő, ellenőr nem szivesen látott személy a köreinkben
-van taxis és van utas a tobbire nincs szükség
-van 240/336 és pont
folytassam?
|