Hozzászólások száma: 237
Oldalszám: 12
Témakörök > Droszt Híradó > Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
nagyonkedves 2012.06.21. 17:15:23 / # 121670
avatar
Esetleg arra is lehetne használni ezt az időt, hogy az érdekvédelem szócskát érdekérvényesítésre lehessen a végén kijavítani. Gyakorlatilag így lehetne megvalósítani: http://fn.hir24.hu/karrier/2007/09/28/rdekervenyesites_onmagam_megismeresese_altal Persze ez még csak egy kezdőcsomag főleg még nem megvalósult egyének számára... hol van még ettől az érdekközösség... haha.

hiénakutya 2012.06.21. 16:53:40 / # 121669
De miért is érdekelne, mikor én már megvalósítottam? 336-tal járok. :-) Nem leírtam? Azt mondtam, legyen rögzített hatósági ár, tehát rögzítsük valamihez a viteldíjat. Én konkrétan azt a javaslatot tettem, hogy a tárgyévben legyen 1 km taxiút ára a tárgyévet megelőző évben mért átlagos gázolajár. Ez most 373,50 lenne. Ha következetesen képviselem ezt a vonalat, akkor erre lehet támogatottságot szerezni, majd a támogatottsággal lehet veregetni az asztalt. Sok a 373,50? Lehet. Lehet belőle alkudni. A rögzítés módja adott, egyebekben van mozgástér. Mondjuk legyen csak az átlagár 75%-a, vagy ilyesmi. Ebben a rendszerben benne van az automatikus tarrifakorrekció, hiszen az üzemanyaggal együtt mozog a tarifa. Abban, amit összehoztatok, ha összehoztatok egyáltalán, semmilyen garancia nincs arra nézve, hogy nem fogunk még 120 év múlva is 240-nel járni, bár a 240 120 év múlva is kétség kívül több lesz, mint 159. Ennek milyen támogatottságot szeretnél?
hiénakutya 2012.06.21. 16:39:10 / # 121668
Na várjál, én csak azért írok, hogy megvalósítsam önmagam, így nem is várható el, hogy konkrét javaslattal éljek! :-D
tomajer 2012.06.21. 16:29:54 / # 121667
Nem nagyon érdekli, holmi" gyakorlati megvalósíthatóság" :-(
mano10 2012.06.21. 16:26:58 / # 121666
Hüm,hüm... Jelenleg a kb. 6000 órából kb. 5200-ban van kisebb tarifa (is), mint 240. Ez a tény. Légyszi, ülj már le tarlópityuval és orrpiszkával, győzd meg őket, hogy a várhatóan cinkes 2014-es választások előtt emeljünk már egy jó nagyot párezer önálló cselekvésre képtelen driver kedvére- és első körben másfél milla v.polgár -eleinte látszólagos- hátrányára?!? Milyen tarifát tudnál szakmailag alátámasztva megindokolni -és átverni a politikán- a létező 150, 167, 184 mellett?
tomajer 2012.06.21. 16:26:27 / # 121665
A tyúk, vagy a tojás? :-)
hiénakutya 2012.06.21. 16:15:33 / # 121664
De mivel elkezdtetek alkudozni...
tomajer 2012.06.21. 16:13:59 / # 121663
háát ezen ugye száz évig elvitázhatunk. De! Nem látok gyakorlati lehetőséget másra. Akkor se, ha itt elálmodozik pár kolléga mielőtt fejjel megy a falnak. És persze a mai "eredmények" se ilyenek lennének, ha van a TGFSZ-nek valódi tagsága, és nem hat-hétszáz ember lép be. Három négyezres tagsággal nem kellett volna alkudozni.......
hiénakutya 2012.06.21. 16:08:51 / # 121662
Igen, hát az is kész csoda, hogy arra, amit csináltok van 10%-nyi támogató, beleértve az évtizedes, semmilyen jövedelmezőséget sem biztosító fix tarifátokat, amiért cserébe mindent odadobtatok.
tomajer 2012.06.21. 15:50:57 / # 121661
Tehetett volna... ha nem 10%-nyi tagságot tud toborozni. Így viszont maradt, az egyetlen járható út, a fix tarifa.
hiénakutya 2012.06.21. 15:15:30 / # 121660
Igen, hát a TGFSZ ebben az ügyben sokat tehetett volna. Létrehozhatta volna minden cégnél a saját bázisát, és megszervezhette volna az egységes, azonos időben történő fellépést, azonos követelésekkel. Volt olyan elképzelés is, hogy jogi úton lépnek föl a fuvarszervezőkkel szemben, de ebből se lett semmi. Lett helyette összeborulás a hombárfejűvel, közös nyilatkozat cégtulajokkal, megalkuvás, 240 több mint a 159.
hiénakutya 2012.06.21. 15:10:06 / # 121648
Ne haragudj, de nálad aktuálisan az etikások a megváltók?

tomajer 2012.06.21. 13:43:29 / # 121659
Minden taxis???? Azmiaz? És aki most még nem taxis??? Holnap, az új csillagostaxi felad egy álláshirdetést???
nemertem 2012.06.21. 13:40:42 / # 121658
avatar
ezt minden taxisnak meg kell lépnie mert különben nem tud majd jobban élni mint a másik, egyformán koldusok lesznek.
nagyonkedves 2012.06.21. 13:27:28 / # 121655
avatar
Talán előbb meg kéne egyezni magatok közt, hogy kit neveztek taxisnak. Mert én eddig akárkivel beszélgettem (ismerőssel vagy ismeretlennel), általában mindig ő volt az igazi taxis, a többiek meg béna utánzatok. Sok sikert! :D
tomajer 2012.06.21. 13:14:17 / # 121657
Persze van megoldás. Alkotni, egy nyilatkozatot, (előszerződést) amiben a taxisták vállalják, hogy egy évig nem lépnek ki a cégtől bármi is történik, és erre olyan biztosítékot tesznek le, ami a tulajdonos szemében ezt garantálja is. pl. ahol méretes kaució van, azt, ahol nincs..... hát ott nehezen tudom elképzelni mit.... Mert harminc-hatvanezer forint nem tarja vissza a taxist, ha a haverja azt mondja, hogy napi harmincat megcsinál a másik cégnél.... Nna ha ezt a kilencven százalék aláírja, lehet tárgyalni a tulajjal, és menni órát állítani. Egy cég megvan. Ki garantálja, hogy a többi cég is meglesz??? Most már a te kockázatod is!!! Kapásból borítékolok hármat négyet ahol ez nem fog sikerülni. Ma még kicsik... de pillanatok alatt naggyá válnak, és nézünk ki bután a fejünkből.... ők meg (mármint a taxisok) szépen elmagyarázzák itt nekünk, hogy őket igazán nem lehet ezért elítélni, mert szorított a cipő.... Nna sz'al, mivel a szerződés már a kollégákat is szorítja, neki fognak állni a többi cégnél lévő barátaikat noszogatni, és a kisebb cégekkel szemben talán megalakul egy radikális kommandó, akik elmagyarázzák a szorult cipőben lévő kollégáknak, hogy a mienk se túl bő, tehát ne a mi farkunkkal... szóval kb. De ezután jön majd az, hogy engem feljelent valaki, hogy uszítottam, és törvénytelenségek elkövetésére biztattam nagy nyilvánosság előtt! :-)

Nevem senki 2012.06.21. 13:14:09 / # 121656
avatar
szenya... DDDDD
tomajer 2012.06.21. 12:43:10 / # 121653
Jajjmá! Ne engem oktass ki a költségekről, ezt itt mi lehet hogy előbb leírtuk, mint ahogy te taxizni kezdtél:-) Az emelés kikényszerítésének a megvalósítását vezesd le nekem. De ne egy cégnél.... mindnél. Annál is amelyiket utána fogják megalakítani, "szemfüles" taxisok!!!
tomajer 2012.06.21. 12:41:41 / # 121654
Minden csapatnál van etikai bizotság. Ezeket az embereket a tulajdonos választotta meg k..va demokratikusan. Ők azok akik minket képviselnek a tulajok felé. A tagdíjukat is ő fizeti, tehát az ő érdekeit kell, hogy képviseljék ! ( nem leszek népszerű ) Az etikásoknak meg kell adni a pontos dátumot ( max 30 nap ) hogy pl. Július 22 től a fizető taxisok 240-336 os ft/km el fognak csak üzemben tartani taxi gk it. Ha nem lépnek, akkor valószinű, hogy Nekik más a költségrendszerük és állnak az adóhatósági vizsgálat elébe! (Feljelented őket???) Ebből ezt és ezt lehet megtermelni. A vizsgálat idejére , természetesen fölmentést kapnának az etikai teendők alól. Tudjuk mennyi anyagot, adatot kérnek be ilyenkor. ( 2009-2010-2011 es adóév összes ki és bejövő tételeinek alátámasztására szolgáló dokumentumok, szigorú számadású kartonok , stb. Ha el kezdődőt (nem ha befejeződött??? Mármint mind a három tökös, öngyilkosjelölt kolléga bejelentette, hogy átállított) az órák átállítása a telefonosok kötelesek ennek tényét a telefonban elmondani. ( zene és reklám helyett is mehet ) Azok akik át állították nem dolgoznak, le vannak tiltva. A kufárnak tök mindegy, hogy Nálad mennyit fizetnek. Persze persze.... aztán nézi ölbetett kézzel, hogy a leghangosabb taxisok (monggyon le) szépen elmennek az aktuális "ócócéghez" mert ott minden nap szilveszter!!! Ez eddig is így volt. Nem ugyan annak a vállalkozásnak vagyunk a vezetői ! most mi kényszerülünk emelésre oszt ennyi ! kutya ?
202 2012.06.21. 12:36:43 / # 121652
avatar
Tedd meg tételesen ! Jöjjenek az részletek ! Kezd a költségek finanszírozásának mikéntjével !
Oldalszám: 12