Témakörök > Hírek fórumai > Extrém tarifacsökkentés várható A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
alelölülő | 2010.03.09. 01:21:10 / # 120577 |
Számonkérésről szó sem volt, egy lehetséges forgatókönyvet vázoltam. Nem tudom, hol szerepelt a cég beáldozása benne. Ha ott tart, hogy tönkre megy, vagy lép valamit, akkor biztos hogy sok választása nincs. A fuldokló minden szalmaszálat megragad, az biztos.
Előzmény: #120575 csogu 2010.03.08. 20:24:30 |
|
hiénakutya | 2010.03.08. 21:27:18 / # 120576 |
Yesssssss
Előzmény: #120575 csogu 2010.03.08. 20:24:30 |
|
csogu | 2010.03.08. 20:24:30 / # 120575 |
Nézd, indukálunk egy radikálisat, majd eszkalálódunk is...
Viszont ami lényeges lenne: NEM A CÉGVEZETŐKTŐL KELL ELVÁRNI, HOGY A MI VÁLLALKOZÁSAINKAT VÉDJÉK, AZ A MI FELADATUNK LENNE.
Ők, ezekkel a tarifacsökkentésekkel a saját bevételüket szeretnék növelni, szinten tartani azzal, hogy más cégtől elhoznak címeket, amit a taxisok követnek.
Szóval egy cégvezetőt arra kérni, vagy azt számon kérni tőle, hogy miért nem áldozza be a vállalkozását egy másik ember vállalkozása érdekében...butaság:-))
Előzmény: #120574 alelölülő 2010.03.08. 17:26:45 |
|
alelölülő | 2010.03.08. 17:26:45 / # 120574 |
De ő már ezt tartja normális tarifának...
Másrészt:
Belegondolt valaki abba, hogy egy radikális fuvardíj-csökkentésnek mennyi fuvarszám-emelkedést kell indukálnia, hogy rentábilis legyen?
Például, ha egy cég mondjuk 30%-kal csökkenti a fuvardíját, 30% fuvarszám-emelkedésnél eléri ugyan a korábbi bevételt, de jóval több futott km-rel, tehát magasabb rezsivel. (Feltételezve, hogy az átlag fuvarhossz nagyjából azonos.) Tehát valahol 40-50% fuvarszám-emelkedésnél lesz vagy lenne tényleges haszna. Lehet erre számítani? Nem inkább az árverseny eszkalálódására?
Előzmény: #120571 Dodi 2010.03.08. 14:17:49 |
|
Dodi | 2010.03.08. 14:17:49 / # 120571 |
|
Tudom.Csak nem "tudtak" küldeni kocsit 30 perccel sem.
|
alelölülő | 2010.03.08. 13:26:35 / # 120573 |
Tudod, miért 2800-ért?
2777+jatt
Előzmény: #120572 Dodi 2010.03.08. 13:04:01 |
|
Dodi | 2010.03.08. 13:04:01 / # 120572 |
|
Tanmese ( a könnyebb számoláshoz )
Adva van egy vállalkozó, akinek van 3 állandója.
Napi 100 km-t megy velük, 225-ért, heti 5 néha 6 napot, havonta 25x.
Az bruttó 562 ezer Ft.
Kiállás, hazamenet, gyerek iskolába, bevásárlás, kávé a haverokkal, beugrani a központba stb, még egy százas km futás, azaz havi 5000 km.
Míg egy napon azt mondják az utasai:
- Találtam egy másik taxist, ő megcsinálja, ugyanezt 140-ért. Vállalod így is vagy váltsak fuvarozót?
Emberünk nyel egyet és rábólint. Híre megy, hogy ő milyen olcsó és még újabb állandókra is szert tesz. (fuvarszám növekedés)
Immáron 5 állandója van, 140 km-t megy velük, de már csak 140-ért.
Az bruttó 490 ezer Ft.
A km immáron havi 6000! Nagyobb lett a kiadás üzemanyagra, szervizre.
És nem érti!
- Többet dolgozom, több lett az utasom és nem hogy nőtt volna a jövedelmem, de még csökkent is?
Nna… erről szól ez a tarifa harc. Lehet mellet veregetni, hogy: - Lám,nálunk mennyi cím van! Egész éjjel pörgünk. Minden nap egy kis szilveszter!
Azért írtam a történetet állandókkal, hogy ne vesszünk el a részletekben. Be kell csak helyettesíteni a napi reális helyzettel.
Mert ha az lenne a helyzet, hogy a tarifa csökkenés következtében idén nem megyek nyaralni a Maldív szigetekre, akkor azt mondom: Igen van még tartalék a hatósági ár alatt.
De itt már megélhetési gondokat okoz ez az „árverseny”.
Minden ember, legyen vállalkozó, alkalmazott, azért dolgozik, hogy előbbre jusson. Hogy az elvégzett munkáját tisztességesen megfizessék.
Azért,hogy kiröhöghessem azt, aki a békási HÉV-től a XVIII. Csokonaiba akart 2800-ért utazni.
|
kínai büfé | 2010.03.07. 13:26:49 / # 120570 |
|
megállt a topic?
mindenki beletörődött az emelésekbe?
megjöttek a fenyegetések a taxicégektől?
emésztitek a dolgot?
|
kínai büfé | 2010.03.05. 21:48:31 / # 120569 |
|
http://www.expressz.hu/kisokos/jarmu/fuvarozas/hirdetes-18920820/
van aki elkezdi a sort?
|
peti493 | 2010.03.05. 11:29:53 / # 120568 |
|
Hogy van a dalszöveg?-"BUMM A FEJBE"-
|
kínai büfé | 2010.03.05. 07:37:45 / # 120567 |
|
tudnak mit mondani:ha nem tetszik,el lehet menni.
csak ezt szajkózzák.
sosem állnak össze,féltik a poziciójukat.elmennek páran?jön más helyette,ezért nem aggódnak,a bevételük miatt.
szégyen,hogy nem tudunk össze állni
Előzmény: #120566 detromit 2010.03.05. 06:52:37 |
detromit | 2010.03.05. 06:52:37 / # 120566 |
|
Nem fognak, nem tudnak mit mondani nekünk. KIcsúszott az irányítás a kezükből. Már haragszanak egymásra. Már évek óta nem ültek le egymással. Már írtam fél évvel ezelőtt máshol hogy össze kell állniuk a magas tarifákkal dolgozó cégek vezetőinek,és indítani egy támadást. Szakmait. Nem lett semmi. Marad az ár-játék,de ebbe belebukhatnak ők is,de legfőképp mi.
Ha fele létszámmal fognak működni a cégek mondjuk egy év múlva,de működnek akkor még látszólag ők lesznek a nyertesek ,mármint a vezetők ha megtarthatják a székeiket! De nem biztos ez sem!
Előzmény: #120562 kínai büfé 2010.03.04. 16:36:12 |
bemondó | 2010.03.05. 05:49:13 / # 120565 |
|
04.04.
Próbálta már 4-esben?
144?
Hmmmm...
Igen...'94-ben.....
|
3asbreak | 2010.03.05. 00:40:20 / # 120564 |
|
Dodi:
Nem-nem, határozottan emlékszem, hogy 2002-ben 120-al jártam szinte minden nap a 6x6-al.
Ez a hatósági tarifa lehet.
Előzmény: #120554 Dodi 2010.03.04. 15:35:27 |
3asbreak | 2010.03.05. 00:38:19 / # 120563 |
|
"Valaki felrúgta (titokban) a megállapodást?"
Ilyesmit én viszont nem írnék le cikkbe, mert alkalmasint nagyon sokba fog majd kerülni a GVH-nál...
Előzmény: #120532 tomajer 2010.03.03. 15:39:15 |
kínai büfé | 2010.03.04. 16:36:12 / # 120562 |
|
a cégvezetők reakcióját várom.ha gerinc ellen bennük,válaszolnának.
Előzmény: #120560 Dodi 2010.03.04. 16:33:06 |
Dodi | 2010.03.04. 16:36:05 / # 120561 |
|
A Birodalom visszavág! :))
Előzmény: #120559 dorong 2010.03.04. 16:13:12 |
Dodi | 2010.03.04. 16:33:06 / # 120560 |
|
Milyen reakciót remélsz?
Mindenki szép csendben,megadóan halad az óraszervizbe, berakatni a "múltszázadi" (90-es évek) tarifáját.
Előzmény: #120558 kínai büfé 2010.03.04. 16:11:49 |
dorong | 2010.03.04. 16:13:12 / # 120559 |
|
A történet úgy kerek, hogy a "csúnya főtaxitól" nyúlta le a taxi4 első menetben a főtaxi "kedvenc" szerződőtt partnerét.Mire a Főtaxi visszavágott...
Előzmény: #120557 Dodi 2010.03.04. 16:08:21 |
kínai büfé | 2010.03.04. 16:11:49 / # 120558 |
|
egy büntivel kicsinálnak páran,több ezer embert?
semmi gerinc ezekben?
azt hiszik,ezzel le van zárva az ügy?
ki mondta nekik,hogy jó nekünk a 130-148 ft?
miért nem reagál egy sem itt?
kitöl félnek?
|