Témakörök > Droszt Híradó > Szegény utasok topikja :) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
Zolika | 2006.12.09. 11:11:40 / # 105844 |
|
Egy okmányirodát:-)))
Előzmény: #105843 czila 2006.12.09. 11:08:12 |
zabos | 2006.12.09. 11:09:26 / # 105837 |
|
Te csak ne oktass, főleg egy Rádiótaxis ne. Sokat utaztam veletek és inkorrekt egy társaság. Két telefont felejtettünk bent a kocsiban eddig. A Rádiós nem adta vissza a Citys visszaadta.
|
czila | 2006.12.09. 11:08:12 / # 105843 |
|
JWT, most "kitettél magadért" ez egy kemény, de korrekt válasz, rendkivül összeszedett formátumban. Csak az a rengeteg hiba...Na mindegy, már csak általánosságokat tudok hozzáfűzni a témához:
- Utasnak jó lenni, rengeteg lehetősége van kifejteni véleményét a még tapasztal-ható kisebb problémákról.
- Taxist mindenütt elküldik a balfenékre,
neki a szolgáltatójánál még e-mail-lehetősége sincsen, nemhogy TOPICJA (!!!).
-A kedves utas próbálja összehasonlítani, amikor a kőműves mesterrel folytat "üzleti" tárgyalást milyenek az esélyei.
- A taxiban már csak az igazán kukacoskodók, értetlenek (így tél közeledtével főleg -depressziósok)keresnek hibát, az árakhoz viszonyítva kiemelkedően jók vagyunk világgazdasági szinten is.
-Tessék kipróbálni talán egy hivatalt,
egy bíróságot, egy állami intézményt, vagy az említett kőműves mestert, azután ismét szivesen olvassuk tapasztalatait...
|
büfés | 2006.12.09. 11:04:27 / # 105842 |
|
Drága Taxisofőrök!
Persze mindent meg lehet magyarázni, biztos nagyjából igazatok is van, de sajnos Ti vagytok a szolgáltatók. Nem kötelező ezt a szakmát választani, de ha már megtettétek, akkor igenis szogálni kell. A Tapasztalat beszél belőlem. Nekem is muszáj kedvesnek lennem azokkal is, akik nem érdemlik meg, és vissza kell adnom a 20 ezresből akkor is, ha az az ötödik aznap, s én még csak el se mehetek sehova, max. könyöröghetek a közben vásárlóknak, hogy aprót adjanak. Le kell takarítanom a placcot azok után is, akik úgy fogyasztanak, mint a disznók, de én választottam. Csak egy titok: szeretni kell az embereket :), még a 14. munkában töltött óra után is.
Szép napot!
|
fair | 2006.12.09. 10:56:06 / # 105841 |
|
Üdv utas, én RádióTaxis vagyok.
1, Nem lett meg a telefon, pénztárca meg ilyenek.
Nem is lesz, mert az alacsony tarifa, kevés cím miatt ezzel egészítjük ki a bevételünk.
2, Zuhogó eső.
Nem tudunk a ház előtt parkolni és mire te kegyeskedsz lefáradni addigra unalmunkban olvasgatunk. Te akarsz esőben utazni szórakozni, nem gondolod komolyan hogy majd elázok és vizesen dolgozok tovább ezért a pénzért?
3, Igen, a sok mocskos gyilkos rabló miatt te szívsz, neked kell gondoskodni apróról.
4, Biztos lerí rólad, hogy részeg vagy és ezért nem engedi meg a taxis a dohányzást.
5, Jó napot. Sok utas még ennyit sem tud kinyögni. Azonnal azzal kezdi, hogy olcsón akar eljutni a céljához. Nekem kell rászólni, hogy jó napot.
6. Sok szerencsét a sorszolgálathoz.
7, Utas szagok. Rettenetes. A büfögés, a csuklás, a fingás, a testszag.
Remélem már érted a dolgok miértjét.
Előzmény: #105833 csirke 2006.12.09. 04:03:48 |
törölt felh. | 2006.12.09. 10:06:40 / # 105836 |
|
Kedves Utas.
Látom nem tudsz aludni így szombat hajnalban. Kerestél magadnak valami lerágott csontocskát. Amin mi taxisok már rég túl vagyunk.
1.Igaz taxis vagyok de én is szoktam taxizni így utas oldalról is látom a taxisokat.
2.a.
Be ülsz egy taxiba és elviteted magadat egy szórakozó helyre és ott 1-2 órát dorbézolsz és észre veszed nincs meg a mobilod a tárcád. Biztos a taxiban hagytad a galád meg meglépet vele
b.
Leintesz az utcán egy taxit és elvitetted magad Havannára egy ház tömbhöz. Bent hagyod a mobilkádat a hátsó ülésen:2.b.a
A taxisnak a következő utasa megtalálja a mobilodat a hátsó
Ülésen és csendben elrakja.
b.b
Taxisunk másnap vagy harmadnap takarítás közben rábukkan a
Telefonodra de mivel naponta kb 6-8 fuvar van amihez tartozik
15-20 ember fogalma sincs kié a mobil vagy a tárca.
b.c
A taxisunknak rossz emlékei vannak a visszavitt telefonokról így
Cseszik vissza vinni.
b.d
Jövő héten tagdíj nem gondolod, hogy vissza adom,azok után,
Hogy így viselkedtél az autómban.
3. A túl oldalt a parkoló autók közé rakott konténer mögé álltam a járdára vagy a ház mellé rakott konténer miatt a lépcsőházban parkoltam-e le? Biztos bujkáltam előled az utas elől sőt még újsággal is álcáztam magamat nehogy megtalálj és nehogy pénzt keressek azzal ,hogy a elviszlek valahova.
4.Persze a taxis milliókkal jár dolgozni. Még talán az első 10-20ezrest feltudjuk váltani de amikor az 2-3dikkal találnak meg már gáz. Főleg a mai világban amikor pár ezer forinttért vágják el a nyakát vagy lövik fejbe a taxist.
5.Ja a kolléga tudja , hogy te azt rendeltél de mivel belátható időn belül nem tudnak nekd dohányzó autót küldeni. Így nem dohányzót küldtek. A kolléga meg jogosan mondta ne gyújts rá az autójában mert az nem hamutartó. Ha meg ragaszkodsz a dohányzó kocsidhoz akkor lehet várnod kell egy órát a taxidra. A másik meg azt a 10-15 percet amíg utazol a legeröszeb dohányos is ki birja.
6.Jó napot kívánok tisztellettel maga rendel Kiss Gizella névre taxit. Ezt persze gondolom a Fradi-UTE meccs után tetszik elvárni mikor a Üllői úton bemutatót tartanak a lovas rendőrök tömeg oszlatásból. De ha már itt tartunk a kedves utas kitépi az ajtót behuppan az ülésre és csak annyit mond Csörsz utca 47. Na ja ilyenkor én is odafordulok:
- Jó napot Kiss Gizella névre?
- Ige de sietnénk.
Ilyenkor a kresz szabályit szem előtt tartva és persze szigorúan 50km/órával haladunk a cím felé a sárgánál természetesen megállunk.
7.Hát hogy mi történt az elmúlt pár évben az nekem is talány. De 6éve ugyan azért az árért szolgáltatok pedig a költségek azóta megemelgettek 2000ben még jó volt a szedán suzuzki most már a 124-es merci sem jó.
8.Ha tudnád az utasoknak milyen szaguk van mikor a munkából haza felé tartanak vagy mikor átbulizták az éjszakát valamelyik füstös kocsmában na az se semmi. A vanília szagú tényleg gáz, de a new car az kellemes.
Előzmény: #105833 csirke 2006.12.09. 04:03:48 |
törölt felh. | 2006.12.09. 09:46:07 / # 105840 |
|
nincs igazad a pénzváltással igenis neked dolgod gondoskodni aprópénzről.
te szolgáltasz ő fizet azzal amivel akar.
Előzmény: #105839 6ker 2006.12.09. 05:21:23 |
tomajer | 2006.12.09. 09:28:58 / # 105835 |
Ez igen!
Üdv a fedélzeten!
Remélem sok utasunk jön, és mondja el a véleményét végre!!!
Köszönöm!
ui: De nem megsértődni ám, hogy itt a taxisok vannak többen!:-)))
|
|
6ker | 2006.12.09. 05:21:23 / # 105839 |
|
Abszolute nem kotelezo 1000 forintos fuvarokat 10-20ezressel kifizetni,nekem meg nem kotelezo aprot tartani.Ugyanis roppant figyelemre melto a magyar lakossag, hogy barhonnan kijon, legyen az bolt, etterem, szorakozohely, fizetes kornyeken mindenkinel csak nagy penz van.Ott bent fillerre pontosan ugy jott ki, hogy mas nemmaradt.
Nekem pl nincs kedvem minden masodik utas utan rohangalni valtani.Van utas, aki kozli a telefonossal, hogy nagy penze van, es maris olyat kuldenek neki aki tud valtani.
A jonapot valoban kicsit snassz, kb hasonlit a " Kovacs nevre? Akkor a Dohanyba lesz" cimu utas mondatra.
Ha meg mar a szagoknal tartunk, sajnos van sok taxis aki budos, szegyen.
Ellenben szagold, vagy szagoltasd meg magad ha kijossz az etterembol, ha a cigit akkor dobod el amikor beulsz, ha iszol, ha elazol, ha mesz valahova es elotte ellattad magad parfummel,stb.
Velunk ellentetben, ha te rosszat tapasztalsz reklamalhatsz.Tedd meg.
Negativumot a legkonnyebb gyujteni.
Előzmény: #105833 csirke 2006.12.09. 04:03:48 |
törölt felh. | 2006.12.09. 05:19:01 / # 105834 |
|
Szia csirke.
Csak egy gondolat a sok közül.
Ahogy Te nemszeretnél megázni úgy a taxis sem szeretne megázni. Ő is csak ember.
Előzmény: #105833 csirke 2006.12.09. 04:03:48 |
nemkar | 2006.12.09. 05:09:26 / # 105838 |
|
Kedves!
Pár szóval reagálnék az ön által leírt kifogásokra.
„Nem lett meg az ismerőseim körében összeszámolt, taxiban hagyott 8 darab pénztárca, és 25 mobiltelefon EGYIKE SEM soha.”
-Az én általam képviselt cégnél az esetek 90%-ban, mindig meglett a kocsiban hagyott tárgyak többsége. Más kérdés, hogy a kedves utas sajnálta a visszajuttatásra szolgáló fuvardíjat.
„Zuhogó eső. Kolléga a konténer mögé áll a túloldalra, és újságot olvas. Jelzem, a taxiból 1 milliméter nem látszott ki a kapuból nézve. Majd 15 perc kölcsönös várakozás, központhívás után felháborodva kérdi, hogy de hát én miért álltam a kapuban, miért nem kerestem őt meg?”
Itt engedelmével, javítottam a helyesírásán.-DDDDDDD
Kérdés: mekkora volt a konténer, és hol volt?
Ha a túloldalon, a járdán, akkor ön, pont szemből a konténer ELÖTT kellett, hogy lássa a kollégát. Nem hiszem, hogy az út közepére helyeznek ki konténert, ami kb. derék magasságú, hogy a fölött ön ne lássa a kollégát. A taxis mindig odaáll /lehetőség szerint/, ahová a kedves utas rendelte.
„Abszolúte az én feladatom a 10-20 ezresből visszaadandó aprópénzről való gondoskodás. Mintha én üzemeltetnék boltot. Ha nincs apró, szájhúzás van.”
Jobb érzésű utasok a rendeléskor, általában szokták közölni, hogy 10, vagy 20e váltóval kérik a kocsit, és akkor nincs szájhúzás.
„Dohányzó autót rendelek. Az első 300 méter megtétele után derül ki, hogy a kolléga ugyan tudja, hogy azt rendeltem, de "Itt nem fog dohányozni." Ebben a stílusban. Én nem értem, még mindig nem világos a "szolgáltatás" szó Omegája, csak az alfája?”
Ebben a részben igaza van, csak nem biztos, hogy jó társaságot hívott.
Nálunk ugyanis, visszahívják a „kedves utast”, hogy nem tudnak dohányzó kocsit küldeni, és így is megfelel-e. Egyébként se értem, hogy 10-30 perces úton, miért kell cigizni?
„A "Jó napot" az mióta köszönés? Értem én, hogy nincs három diploma, de a Jó napot kívánok, az a köszönés. Jó napotot azt Maris nyomja a közértben, aki Romániából jött át dolgozni.”
A „Jónapot” engedelmével két szó, úgyhogy kijavítottam.
Nekem majd 40 évvel ezelőtt, úgy tanították, hogy aki érkezik, az köszön előre, magától értetődik a kérdés, ön köszönt-e előre, és hogy, mert akkor abban a stílusban köszöntek vissza.
„Szóval nem tudom, mi történt az utóbbi pár évben, de egyre inkább a sofőrszolgálat felé hajlunk, ők nem csinálnak úgy, mintha arról szólna a dolog, hogy ők jól érezzék magukat.”
Emberek vagyunk, tehát a habitusunk 99%-ban u.a., a sofőrszolgálatnál is ugyanolyan emberek dolgoznak, mint nálunk.
Ebből leszűrve ön kocsival megy szórakozni, és haza ivászat után őket hívja, mert a taxi drága.
„Az utolsó, de legrettenetesebb: a taxisszagok. Tisztelettel kérem a kollégákat, hogy MOSSANAK HAJAT és fürödjenek, igenis érződik minden 12 órásnál több víznélküliség. A samponszagú kollégákat szeretjük! (Nem, akikből dől a parfüm). És az émelyítő, vaníliaszagú vunderbaumoktól is meg lehetne szabadulni, tökéletes hánytató elegyet alkotnak fenti tényezőkkel együtt.”
A leveléből ítélve ön nőnemű, ezért ilyen érzékeny a szagokra.
Megkérdezhetem öntől, hogy 8 óra munka után önt melyik férfi szagolja meg?
Mert én biztos nem. Mi viszont 12-14 órát vagyunk az utcán, és dolgozunk.
Nem kávét szolgálunk fel, nem írógépet pötyögünk, nem a főnök sóhaját várjuk… stb.
A kocsiban az illatosító, pedig nem magunk miatt van, hanem pont ellenkezőleg, az önök féle utasok miatt, hogy ne hányjuk el magunkat, az önök szállítása alatt.
Előzmény: #105833 csirke 2006.12.09. 04:03:48 |
csirke | 2006.12.09. 04:03:48 / # 105833 |
|
Érdekelne, hogy más utasok is tapasztaltak-e hasonlókat taxisokkal kapcsolatban és ugyanúgy végigpróbálták-e az összes társaságot, vegyes érzésekkel.
- Nem lett meg az ismerőseim körében összeszámolt, taxiban hagyott 8 darab pénztárca, és 25 mobiltelefon EGYIKE SEM soha.
- Zuhogó eső. Kolléga a konténer mögé áll a a túloldalra, és újságot olvas. Jelzem, a taxiból 1 milliméter nem látszott ki a kapuból nézve. Majd 15 perc kölcsönös várakozás, központhívás után felháborodva kérdi, hogy dehát én miért álltam a kapuban, miért nem kerestem őt meg?
- Abszolúte az én feladatom a 10-20 ezresből visszaadandó aprópénzről való gondoskodás. Mintha én üzemeltetnék boltot. Ha nincs apró, szájhúzás van.
- Dohányzó autót rendelek. Az első 300 méter megtétele után derül ki, hogy a kolléga ugyan tudja, hogy azt rendeltem, de "Itt nem fog dohányozni." Ebben a stílusban. Én nem értem, még mindig nem világos a "szolgáltatás" szó omegája, csak az alfája?
A "Jónapot" az mióta köszönés? Értem én, hogy nincs három diploma, de a Jó napot kívánok, az a köszönés. Jónapotot azt Maris nyomja a közértben, aki Romániából jött át dolgozni.
Szóval nem tudom, mi történt az utóbbi pár évben, de egyre inkább a sofőrszolgálat felé hajlunk, ők nem csinálnak úgy, mintha arról szólna a dolog, hogy ők jól érezzék magukat.
Az utolsó, de legrettenetesebb: a taxisszagok. Tisztelettel kérem a kollégákat, hogy MOSSANAK HAJAT és fürödjenek, igenis érződik minden 12 órásnál több víznélküliség. A samponszagú kollégákat szeretjük! (Nem akikből dől a parfüm). És az émelyítő, vaníliaszagú vunderbaumoktól is meg lehetne szabadulni, tökéletes hánytató elegyet alkotnak fenti tényezőkkel együtt.
Szeretettel várom a taxisjobbútra térítő hozzászólásokat utasoktól, illetve bármilyen magyarázatot az utas számára rejtélyesnek tűnő jelenségekre.
|