Hozzászólások száma: 1171
Oldalszám: 59
Témakörök > Droszt Híradó > KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
era 2007.02.18. 13:32:26 / # 104733
avatar
Sziasztok ! Csogu nálunk nem csak így kell csinálni, hanem ez rendeletben ki is van adva. Magyarul: nem mondhatunk időt, hacsak az utas ehhez nem ragaszkodik. Sőt tovább megyek, ellenőrizni is szokták, hogy betartjuk-e ezt az utasítást. De most nézzük a másik oldalt is. Utas vonalban, kollega igér 15 percet és mit ad isten 10 perc után címen van -természetesen tudom, hogy biztonsági okokból mond több időt, nehogy késésért csücsüljön utána - akkor viszont ne reklamáljon 12 perc után, hogy aranyos biztos jó a cím, mert itt semmi mozgás ? Utas oldalról megközelítve ugyan ez a probléma hány perc lesz kérdésre: mondunk egy pontos időt - teszem azt 5-6 perc és ott vagyunk - negyed órában belül utas meg sehol. Telefonál a diszi, hogy akár már repülhetnének is ha lefáradnának. Erre a kedves utas : jó kapcsoljon a kollega órát, majd érkezünk. Ha tudja a pontos címre érkezési időt mert rákérdezett, akkor miért nem jön le? Ha tudja, hogy 5-6 percen belül Ő nem készül el, akkor miért nem mondja, hogy oké, de nekem még kell 10 perc mire elkészülök? Szerintetek hibázott a központ valamelyik esetben is ? Szerintem nem, mégis mindkét esetben várakozik a kollega a címen.
tomajer 2007.02.18. 11:43:59 / # 104732
Nem megszólítva lettél, csak valahogy előre sejtettem, hogy a fejemre ütsz érte!:-))) De háát, mindenki a kisebbet bánccsa!:-(
BUFI 2007.02.18. 11:12:46 / # 104731
avatar
Mivel Én lettem megszólitva ezért válaszoltam! Na helló
tomajer 2007.02.18. 10:55:15 / # 104730
Akkor ez a kérdés nálatok rendben. HELYES! De miután, ma nem a Rádió Taxi az egyetlen fuvarközvetítő a piacon, hidd el nekem, hogy van még ahol ezt a témát feszegetni kell! Tehát, te csak azt az inget vedd föl, ami a tiéd:-)))
ata8 2007.02.18. 10:34:51 / # 104729
avatar
köszönjük
BUFI 2007.02.18. 10:33:47 / # 104728
avatar
AMÚGY MEG KB!Pont Én fogom a jeleket de azt hiszem Neked mást is meg fogok fogni......!Üdv
BUFI 2007.02.18. 10:27:54 / # 104727
avatar
Kedves ata8.Kezdem úgy mint Te.Volt szerencsém Nekem is az utcai oldalon ülni a bal1-ben tehát értem Én a Ti problémáitokat is.Azt hiszem/bár ezért most tuti Nekem esik egy két kolléga/ Én nem tartozom azok közé akivel nem lehet megbeszélni,hogy mi-mit,merre-meddig! De hidd el nálunk ez igy van/RT/.Ezt többször elmondtam már diszigyűlésen és jelen helyzetben Én azt hiszem jól és a cimkiadás szabályait figyelembevéve dolgoznak a diszik.Nekik is zsebre megy............!!!
BUFI 2007.02.18. 10:20:19 / # 104726
avatar
Csoguuuuuuuuuuuuuuu!Fogd már föl drága barátom,hogy csak annak mond időt legalábbis nálunk a telefonos aki megkérdezi!!!Különben azt mondja amit ti kértek:Köszönjük a rendelést küldjük az autót!Ha erre az utas azt mondja ne haragudjon mennyi idő akkor a telefonos máris jelzi a diszinek,hogy pl.Mária utca vonalba!De ezt már egyszer leirtam!!!!!!!!!!! Na hello
törölt felh. 2007.02.18. 09:31:09 / # 104725
avatar
Hát én mostanában leginkább ezért indítom a stopert,hogy kerek 10percnél reklamáljak mert nincs utasom. 1ébként meg ha érdekli mennyi idő a taxi akkor csak tartsa a vonalat amig a diszi kideríti majd leszokik előbb utóbb róla.

ata8 2007.02.18. 08:41:35 / # 104724
avatar
Kedves Bufi.Megfogsz lepődni. Volt Szerencsém egy pár évet a túlsó oldalon eltölteni,és taxis szemmel látni a dolgot. a Nagykörút bármely részére,Rákoczi,Üllői,Stb. NEMÍGÉRÜNK!!! TESSÉK LEFÁRADNI,OTT LESZ AZ AUTÓ!!Természetesen Békás,Lőrinc,Stb.10-12.perc,de lehet,hogy előbb. Fele sem volt a reklama,és az idegbeteg sofőr,mint mostanában. Egyszerű ez kedves BUFI.Állj meg pl.Üllői 59. várjál ott 10-12 percet. Kiváncsi lennék,meddig nem reklamálnál,hogy küldjék már le. És ne értsd félre,ezek nem bántások, ezek problémák,amik egyszerűen megoldhatóak,csak akarni kell.
csogu 2007.02.18. 08:13:57 / # 104723
Csihadj hélloooooooo! ************** (már elnézést), hogy mint egy picsigós ribanc úgy reagál mind, egy kis kritikára. [b]AZ JÖJJÖN KI 30X12(!!!!) ÓRÁT DOLGOZNI, AKI ANNYIRA ANALFABÉTA, HOGY KÉPTELEN MEGÉRTENI, HOGY ÍGY KELL(!!!) CSINÁLNI. - KÖSZÖNJÜK A RENDELÉST, KÜLDJÜK AZ AUTÓT.......és itt kell befogni a kis lepcsest és nem mondani időt. Ha ez ennyire nehéz, ha ennyire képtelenek felfogni, akkor Ő jöjjön ki és álljon a kocsim mögé, amikor a hülyesége miatt céltáblának vagyok kitéve!!!!! ....hogy verjem bele.... Mi az hogy kintről fütyülni? Már megint nem tetszik érteni, hogy ez egy csapat játék és KINT nekünk az épségünk a TÉT!!!! Bufi, legalább te ne légy hülye édes fiam, mert ha már te sem értesz meg minket, akkor kitől várjuk el??????????????
tomajer 2007.02.18. 00:12:45 / # 104722
Tuttam, hogy kikapok:-) De ettől még engedd meg nekem Bufikám, hogy engem a taxis szempontja érdekeljen. A diszik szempontja, a te gondod:-) Nem voltam még diszpécser, nem telefonoztam, én a kedves utassal, csak személyesen találkozom. El tudom képzelni, hogy telefonon sem egyszerű az élet, de higgyétek el, mi ugyanazokat az embereket furikázzuk, akikből nektek ott bent elegetek van!:-)
BUFI 2007.02.17. 23:25:17 / # 104721
avatar
Annyira de annyira örülök,hogy mindenre van megoldásod!De mindig csak a telefonos és a diszi a "hülye"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tedd meg 1x,hogy beülsz 5x 12h dolgozni a saját cégednél és akkor lehet 1 picit megváltozna a véleményed! Annyira jó,hogy kintről állandóan megy a "fütyülés"..............Na szia megyek mert sikerült felb....ni az agyam!
tomajer 2007.02.17. 20:13:27 / # 104720
Leírhatom, de a Bufi majd jól a fejemre üt!:-))) Ha kevesebbet ígérnek, és valamiért mégis több lesz, ami azért ugye előfordul, akkor az utas reklamálni fog, fel lesz háborodva, hogy hol az autója, amikor neki ötöt mondtak, és már eltelt három!!! Nekik meg elegük van a "hisztis" utasokból, inkább egyszerűen túlbiztosítják a dolgot. Így legfeljebb a taxis reklamál, az meg ugye le van ....:-( Ezért lenne egyszerűbb semmit sem mondani. A kedves utas, majd a saját helyi rutinjából megtippeli, mikor mennyi szokott lenni. Bízzunk benne, nem hülyék ők!!! Amelyik meg megkérdezi, vonalban kell tartani!!!
ata8 2007.02.17. 19:59:45 / # 104719
avatar
Mindenki százával sorolhatná a helyeket ahol képtelenség megállni,csak a bentiek ne tudnák? A soför jól jár mert előbb végez,tehát mehet mádik címre. A diszp. jól jár,mert több címet tud kiadni,mert előbb van szabad autója,és ehhez még a minusz tel.szla. VAJON MIÉRT NEM HAJLANDÓAK MÉGSEM 5 PERCET ÍGÉRNI,VAGY RÖGTÖN LEKÜLDENI A KEDVEST??? Uram bocsá" esetleg vár a taxira 1-2 percet.
tomajer 2007.02.17. 19:45:17 / # 104718
Hálám örök, hogy te is leírtad!!! Talán elhiszik, hogy ez tényleg probléma:-(
ata8 2007.02.17. 19:36:06 / # 104717
avatar
Tengermély tiszteletem.Kedves telefonkezelők,és diszpécserek.Vajon miért nem járható út az,hogy a kedvesnek a rendelés felvétele után csak annyit mondjatok:indítom az autót,köszönöm szépen.Eltekintve az extrém helyzetektől,ez normális esetben azt jelenti,hogy 3-5 perc,tehát lehet lefáradni.Egy átlag 600 fős csapatnál ez mennyi pénzt hozna? napi15 címnél,minusz5-6 perc potya várakozás.Nagyon hálásak tudnánk lenni,ha erre odafigyelnétek.Gondolom a cégvezetőknek sem mindegy,mennyi a telefonszámla a felesleges visszahívások miatt.Egyenlőre ennyit gondolatébresztőnek.

törölt felh. 2007.02.16. 11:17:03 / # 104716
avatar
1ébként meg ha jól tudom az R.T-nél 2vel indul a címfeldobás és nem 5-tel tehát innen is látszik,hogy most a Fős diszpire gondoltam. Ha meg olvastad a régebbi írásaimat párszor írtam,hogy hiányoznak a régi diszik. Meg a tegeződés mert itt pl. Mennyi idő magának a cím? Azért olyan öveg még nem vagyok.
törölt felh. 2007.02.16. 11:13:10 / # 104715
avatar
Ez mondjuk spec nem az R.T-nél volt hanem a Főnél.
BUFI 2007.02.16. 11:06:56 / # 104714
avatar
Neked tényleg muszály mindenkit kóstolgatni???!!!
Oldalszám: 59