Témakörök > Droszt Híradó > KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
BUFI | 2007.02.20. 14:46:20 / # 104793 |
|
HOVA????
Előzmény: #104779 csogu 2007.02.20. 13:34:26 |
BUFI | 2007.02.20. 14:43:14 / # 104792 |
|
Ok de akkor miért festem a feketét fehérre? Csak azért,hogy itt egy-két ember elájuljon? Ja meg nem megyek dogozni mert koncert van!!! A kolléganőt meg 40fokos lázzal berángatják.... Hú de f... vagyok! Csogu még alszol fiam?
Előzmény: #104791 csogu 2007.02.20. 14:38:15 |
csogu | 2007.02.20. 14:38:15 / # 104791 |
Hiába na, én is tudnék jobb programot:-)))
Előzmény: #104790 BUFI 2007.02.20. 14:36:16 |
|
BUFI | 2007.02.20. 14:36:16 / # 104790 |
|
Én pedig láttam olyat is aki elfelejtett bemenni dolgozni és egy hétig nem tudtak róla semmit..............!
|
1 volt diszpécser | 2007.02.20. 14:04:11 / # 104789 |
|
szia na ez az!!! Láttam én már olyan diszpit/telefonost aki akkor jött be az utcáról!!! Tudod az ismerösöm ismerösének az ism...............
Előzmény: #104788 szAsza 2007.02.20. 13:59:01 |
szAsza | 2007.02.20. 13:59:01 / # 104788 |
|
utána leül a helyedre egy új, majd az ő helyére is egy új, és ez így megy - mindenütt.
|
csogu | 2007.02.20. 13:56:48 / # 104787 |
A jó diszpécserekre szerintem szükség van...mi kint legalábbis nagy szükségét érezzük. Az nem komoly cég, ahol a második napon a csövön ülhetsz!!!
|
|
1 volt diszpécser | 2007.02.20. 13:53:42 / # 104786 |
|
próbáltam 3-at is,de a volánt ne vegyük mérvadónak, hááááttttttttt
Előzmény: #104785 csogu 2007.02.20. 13:52:21 |
csogu | 2007.02.20. 13:52:21 / # 104785 |
Jó kérdés...erre nem hiszem, hogy hitelt érdemlően én tudok válaszolni.
|
|
1 volt diszpécser | 2007.02.20. 13:46:34 / # 104784 |
|
nem szeretnék kötöszködni de... melyik az??????????? én mennék nagyon szivesen mert hiányzik a diszpécserkedés
Előzmény: #104779 csogu 2007.02.20. 13:34:26 |
csogu | 2007.02.20. 13:35:37 / # 104783 |
Nem lázadásra gondolok, nem arra, hoyg most akkor egyszere felállunk. Ne megváltoztatni akard a rendszert, hanem hagyd el. Ennyi. Szép is lenne, ha minden munkahelyet csak megváltoztatni lehetne és nem elhagyni.
Nem szabad félni a változástól!!!
Előzmény: #104781 Siva 2007.02.20. 13:33:01 |
|
csogu | 2007.02.20. 13:34:26 / # 104779 |
Utána? Utána olyan helyre mész, ahol megbecsülnek.
|
|
Siva | 2007.02.20. 13:33:01 / # 104781 |
|
Igen ha mindenki fel áll akkor se történik semmi!Kérdem én mi a megoldás??
Előzmény: #104780 csogu 2007.02.20. 13:22:15 |
1 volt diszpécser | 2007.02.20. 13:30:53 / # 104782 |
|
"Akkor fel kell állni, és el kell jönni!!!"
Sziasztok. Igen........... ez is lehetöség,felállsz eljössz... És utánna???
|
csogu | 2007.02.20. 13:22:15 / # 104780 |
Akkor fel kell állni, és el kell jönni!!!
Erről volt egy csúnya vitám anno az egyik diszivel. Ő azzal érvelt, hogy nem kapnak fizetést, én meg azzal, hogy ők előbb-utóbb megkapják azt a pénzt, de mi taxisok kint nem kapjuk meg az elveszített fuvarok utáni bérezést.
Én megértem a problémákat, de nem ez a megoldás.
Előzmény: #104778 Siva 2007.02.20. 13:11:46 |
|
Siva | 2007.02.20. 13:11:46 / # 104778 |
|
Szia Csogu! Te is "tudod" mi a probléma !Elvárások lehetnek ha a bérezés is olyan!
Előzmény: #104777 csogu 2007.02.20. 12:58:17 |
csogu | 2007.02.20. 12:58:17 / # 104777 |
Elmondom az ÉN véleményem erről.
Azért, mert van egy dolog, ami jól működik, amit gördülékenyen is lehet végezni. Nem működik ez a Tele5-nél pl. rosszul, ami 3x annyi címet bonyolít le, mint a Rádiótaxi, de ott csinálni is akarják, és nem minden kiadott utasítást akarnak szabotálni, hanem ott azon vannak, hogy miként tudnak egy-egy ilyet végrehajtani.
Nemakarásnak meg ugye nyögés a vége.
Előzmény: #104776 takszis 2007.02.20. 12:51:43 |
|
takszis | 2007.02.20. 12:51:43 / # 104776 |
|
Ez nálunk is "kördülékenyebb" lett, most az a kiégett, hadaró, beszédhibás, ordító alkoholista ugyan is az egyesen csak evvel foglalkozik, a címek meg hat-hét perc múlva kerülnek feldobásra.
Miért is??
Előzmény: #104775 csogu 2007.02.20. 12:35:13 |
csogu | 2007.02.20. 12:35:13 / # 104775 |
Nagyon örülök ennek a hírnek!!!!
Nem veszem kekeckedésnek, ha kérdeznek tőlem, hiszen ti így kaphattok visszajelzést a munkátokról, amit igen fontosnak tartok.
Érzek-e változást? Nem tudok erre most korrekten válaszolni, hiszen ettől függetlenül is sokat kell várni néha az utasra. De majd most erről az oldalról is elemezni fogom ismét az utasokkal való kapcsolatfelvételt.
Amit viszont megjegyeznék, ami pozitív változás, legalábbis én így érzem, hogy sokkal gördülékenyebb most valahogy a reklama. Nem kell annyit várni, mire megszólítanak. Ez az, ami feltűnt a napokban.
Előzmény: #104774 era 2007.02.20. 09:15:22 |
|
era | 2007.02.20. 09:15:22 / # 104774 |
|
Nem véletlenül kérdeztem rá úgy az időpontra, hogy 1 hónapon belül-e vagy sem mert kb. akkor jött az ukász. Akkor vegyük úgy, hogy ez a probléma már nem probléma , mert a Te felfogásod szerint dolgozunk. Szerinted javult a helyzet azóta? Előbb jön a kedves, nem kell annyit várni rá? Tényleg nem kekeckedni akarok, csak kiváncsi vagyok rá, hogy az utas hogy reagálja le a dolgokat.
Előzmény: #104773 csogu 2007.02.20. 03:20:18 |