Témakörök > Droszt Híradó > KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
OLW | 2007.07.26. 14:25:20 / # 104982 |
|
HA azt írom, hogy hiába látom a hibákat, és lehetőségeim korlátain belül kűzdöm is ellene, és az eredménnyel megsem vagyok/lehetek elégedett, az elfogadható?
Előzmény: #104980 csogu 2007.07.26. 11:14:56 |
OLW | 2007.07.26. 14:06:24 / # 104981 |
|
HA azt írom, hogy hiába látom a hibákat, és lehetőségeim korlátain belül kűzdöm is ellene, és az eredménnyel megsem vagyok/lehetek elégedett, az elfogadható?
Előzmény: #104980 csogu 2007.07.26. 11:14:56 |
csogu | 2007.07.26. 11:14:56 / # 104980 |
Nem biztos, hogy a kezelő hibája, ha olyan igénnyel találkozik, melyre nincs felkészítve.
OLW, én ezzel totál egyetértek, de akkor ez a másikoldalon miért nincs meg? Hiba pontért mondják vissza a címet, szankció jár minden fajta tévedésért, bakiért stb...stb...velünk senki sem toleráns. Sem a főútvonalon közeledő nyerges vontató, sem a rendőr, amikor tilosban várakozunk az utasra, sem az utas, sem a telefonos, sem a diszi ( többségében, mielőtt 1 diszi nekem esik:-DD).
Viszont mi értsük meg, hogy a rendőr is csak a dolgát végzi, az utasnak is közbe jöhet még egy telefon, ami miatt 18 perc alatt ér csak le a kocsihoz...a telefonos félrehallotta, a diszi félreolvasta stb...stb...
- Pincér!!! Nem sört kérek, hanem inkább bort és vöröset.
- Ne válogasson, már (vissza)jelezte a rendelést, ezt kapja azt kész.
- Pincér!!! Ez a sör meleg!!
- Mit reklamál? Még nem telt el (10 perc) a sör lehűlésének az ideje.
- Pincér!!! Kapja be!!!
- Ez súlyosan etikátlan viselkedés, távozzon és vegye tudomásul, körbe faxolom a fényképét az összes étteremnek, hogy sehol se szolgálják ki.
OLW, nem ismerős??:-))
Előzmény: #104979 OLW 2007.07.26. 11:03:18 |
|
OLW | 2007.07.26. 11:03:18 / # 104979 |
|
Visszadobjam? Dobom.
El kell jutni egy szintre, hogy az előirásoktól, szabályoktól kis kockázattal eltérhess.
Te tudod, hol vagy. (jobbik eset) Ő esetleg életében nem hallotta a /salak, integető, vetőkacsa,melegtér/ kifejezést. Arról meg végképp nincs fogalma, hogy ezt hogyan kell elfogadtatnia a programmal.
Ha szerencséd van, mint mint a második esetben, belefutsz a rutinos kollégába, és két percen belül satu előtted a gép.
Nem biztos, hogy a kezelő hibája, ha olyan igénnyel találkozik, melyre nincs felkészítve.
Előzmény: #104970 csogu 2007.07.26. 10:25:25 |
csogu | 2007.07.26. 10:25:25 / # 104970 |
Ránézésre meg tudod mondani,hogy az idegsebész jól operál-e vagy sem!! Csogu ez isteni tehetség ne pazarold el a taxira! :)
Látom kekeckedik a kisasszony velem:-))
Helyes!
Nézd, nem azt mondtam, hogy sorba állítanak előttem 10 embert és én megmondom, hogy ki mire hivatott.
Térjünk vissza az idegsebészhez, jó példa:-)
Jön az idegsebész, ránézésre egy normális ember. Azt mondja a mellettem fekvő embernek, hogy:
- Pista bátya, ma műtét lesz! Nem fogja többé zavarni a remegő keze.
Pista bátya boldog, mint narkós a kender ültetvényben, majd amikor tolják ki a műtőből, akkor látni ám, hogy igaz, a keze nem remeg, de minden más testrésze úgy citerázik, mint a kivert kutya az ónos esőben.
Na másnap jön ugyanaz az orvos hozzám:
- Csoguka, ma nagy napra ébredt, megműtöm.
Hidd el, úgy rúgom meg, hogy azt is elfelejti, hogy miért ébredt fel aznap:-)))
Szóval, amikor beül valaki a csőre, és elkezdi mondani a címeket, akkor én semleges vagyok vele...hallgatom és igyekszem dolgozni. Amikor a stílusa, a munkatempója, a tudása eléri azt a nívót, amit én úgy érzek, hogy el kell érnie egy diszinek, akkor elégedett vagyok vele. Viszont ha végig azt hallgatom, hogy jaaaj leállt a gép, jaaaj menjenek már arrébb, mert így nem tudom kiadni a címet, jaaaaj maguk mit hallgatnak stb...stb...akkor az a vélemény alakul ki bennem, hogy nem való a csőre.
Szoktam taxit is rendelni telefonon. Megtörtént eset! Céget nem írnék, mert nem szeretném, ha ez lenne a mondandómban a lényeg!
Lerobban alattam a szekér, nem máshol, mint a Stadionszálló magasságában. Ott rohad meg, nem idegesítem magam, hazamegyek egy taxival - gondoltam.
Bepötyögöm a számot, majd várok. Hajnali időpont, de vagy 40 másodpercet kell várnom, már épp másik céget akarok hívni, amikor egy ideges kapkodó hang felveszi:
- Jó reg' EZ ÉS EZ VAGYOK (mert ez fontos ám, ez érdekli az utast, hogy elmondja a nevét, vércsoportját, és gyermekkori szerelmeinek a hajszínét).
- Jó reggelt, szeretnék egy taxit rendelni a XIV. kerületbe, egész pontosan a Stadionszálló elé, a salakra.
- Milyen utca?
- Hogy-hogy milyen utca?
- Hova kéri az autót?
- Megismétlem, XIV. kerület, Zugló (hátha nincs tisztában ezzel), a Stadionszálló elé, a salakra, ahol a taxisok szoktak tutizni.
- Utcát és házszámot kérek! - mondta, mint akivel nem is egy nyelvet beszélek.
- Itt nincs utca és nincs házszám, egy jól behatárolható objektum van kedves.
- Sajnálom, így nem tudunk autót küldeni, menjen és keressen egy utcatáblát és egy házszámot utána hívjon minket....ÉS RÁMTESZI A TELEFONT!!!!
Őrjöngtem, úgy hívtam vissza őket:
- Jó reg' ez és ez vagyok bla-bla-bla - vette fel egy másik telefonos.
- Szia, kolléga vagyok, egy autót szeretnék kérni a salakra, erre és erre a telefonszámra.
- Köszi, küldjük, szia!
- Szia!
Tetszik érteni mi a gond?:-))
|
|
OLW | 2007.07.26. 07:30:16 / # 104964 |
|
Talán nem annyira magas szintű tevékenység, de itt is vannak nehézségek és elvárások. Csupán érdeklődésből sem ártana ha a kollégák néha néha belátogatnának, hogy valamiféle reális képük legyen az itt folyó munkáról.
Pár gondolat az egész céljáról.
Tisztában vagyunk/vagyok hogy a taxisok elvárásai a pénzükért megfelelő kiszolgágás. Amit viszont sokan hajlamosak elfelejteni, az, hogy az utasnak is vannak elvárásai a pénzéért.
A probléma csak annyi az egészben, hogy Ő nem taxis, nem érdeklik a szakma sajátosságai, cégek szabályai, Ő csak utazni akar.
A központ feladata az elvárásokat lehetőség szerint megfeleltetni egymásnak. A gondok az ellentmondásoknál erősödnek fel. Vegyétek hozzá, amire utaltam, hogy nálunk kissé gyorsabban történnek a dolgok, mint az átlag.
Mindez az utast nem érdekli. Néha a taxist sem.
|
1 volt diszpécser | 2007.07.26. 03:43:13 / # 104978 |
|
"Sokszor hallottam már azt, hogy gyertek be és próbáljátok ki milyen diszpécsernek lenni, azt majd utána lehet beleszólni. Nézd, én speciel anélkül is megtudom állapítani, ha egy csirke beteg, hogy még sosem voltam az:-)))) De sok szakmával vagyok még így, hogy nem próbáltam, nem is vagyok rá alkalmas, de azt el tudom dönteni, hogy aki viszont azt a feladatot végzi, az jól, vagy rosszul teszi a dolgát."
Ránézésre meg tudod mondani,hogy az idegsebész jól operál-e vagy sem!! Csogu ez isteni tehetség ne pazarold el a taxira! :)
Előzmény: #104966 csogu 2007.07.26. 02:44:56 |
Rocktaxi | 2007.07.26. 03:30:18 / # 104977 |
Én dolgoztam Veled, tehát tudom Ki vagy!!! :-)))
Jár a "védelem"!! :-))
|
|
1 volt diszpécser | 2007.07.26. 03:28:18 / # 104976 |
|
Köszönöm. Védem én magam,rajtam van a "Harcos" pólóm.:) Azért persze jólesik.
Előzmény: #104975 Rocktaxi 2007.07.26. 03:24:07 |
Rocktaxi | 2007.07.26. 03:24:07 / # 104975 |
Szia Rich!!!
Esztert ne "piszkáld", mert velem gyűlik meg a bajod!!(szinte látom, hogy megijedtél) :-))
Neki SZÍVE van!!! ;-))
Előzmény: #104967 csogu 2007.07.26. 02:59:55 |
|
1 volt diszpécser | 2007.07.26. 03:19:56 / # 104974 |
|
Majd gondolunk Rád! Ott leszek egész héten.
Szebb jövőt!
Előzmény: #104973 Rocktaxi 2007.07.26. 03:16:31 |
Rocktaxi | 2007.07.26. 03:16:31 / # 104973 |
A Szigetre?
Sajnos nem, pedig szeretnék!!! :-))
De lélekben ott leszek!!! :-))
Szebb jövőt!!! :-))
|
|
1 volt diszpécser | 2007.07.26. 03:12:36 / # 104972 |
|
Szia. Végeztél mára? Jövöhéten jössz???
Előzmény: #104969 Rocktaxi 2007.07.26. 03:08:19 |
1 volt diszpécser | 2007.07.26. 03:11:29 / # 104971 |
|
Igen te még nem ismersz engem,még nem dolgoztál velem. Hidd el tudom,hogy a Szt Isván krt 1-nél nem lehet várni stb... De a telefonos igenis tudja mi hol van tegye a dolgát! A Diszpécser is teszi majd a dolgát. Ez 2 munkakör! Nem lesz minden telefonosból diszpécser nem véletlen.
Előzmény: #104967 csogu 2007.07.26. 02:59:55 |
Rocktaxi | 2007.07.26. 03:08:19 / # 104969 |
Szia Szívem!!
Változtass nicket, mert Te igazi diszpécser vagy és nem "volt" diszpécser!!! :-))
Pussz!!
|
|
1 volt diszpécser | 2007.07.26. 03:05:17 / # 104968 |
|
Nálatok diszpécser kiad ilyen utasitást????? Nálunk nem!!! Nem mondom hogy nem hibázunk,de!!!!!!!!!!! mégis ilyet nem mond diszpécser! Most kicsit ugy érzem sarkos lett ez a dolog!!! Lehet hogy nem tudjátok, de mi azért ülünk itt, hogy tudjatok dolgozni, mi értetek vagyunk nem ellenetek, sőtt!!!! Igen én "civil vagyok",de szeretem csinálni amit csinálok.
Előzmény: #104966 csogu 2007.07.26. 02:44:56 |
csogu | 2007.07.26. 02:59:55 / # 104967 |
Néha többet kell tudni? Szerintem mindig:-) Van-e olyan ismerősöm, aki kályházik? Szinte csak az van:-)
Viszont a taxis egy dologban lenne sokkal jobb, mint a telefonosok nagy átlaga (láthatod, hagytam rést azoknak, akik olyanok), simán megértik, amikor valaki 1 perc után reklamál, hogy rossz helyen van, és szóljanak az utasnak, vagy eltolja a biciklit.Meg sok-sok apróság, ami sokkal fontosabb, mint az, hogy tudja-e a telefonos, hogy a Kossuth mozi a Váci út 14 szám alatt található:-))
Ne védd ennyire a mundért! Pont az a baj néha, hogy a tökéletességre törekedtek...néha kötelező hibázni:-)
|
|
1 volt diszpécser | 2007.07.26. 02:53:39 / # 104965 |
|
csogu!
Van olyan taxis ismerősöd aki "kályházik"???? pl: X áll a XIII.ker-ben csak XIII-at vesz fel, elevickél ahova az utas mondja majd visszagurul,szive joga. Azt a környéket ismeri,rendben. A telefonos nem csinálhat olyat,hogy mondjuk keni-vágja a XI.kert és csak azokat a telefonokat veszi fel!!!! A telefonosnak jön minden és minden telefont jól kell tudnia lekezelni,mert meg kell felelni X-nek a XIII.-ban,Y-nak a III.-ban,Z-nek a XVIII-ban.....nem vehet fel/mondhat be rossz cimet mert X,Y,Z mit gondol majd!!! Ha érted hogy értem!!! Nekünk itt bent néha! többet kell tudnunk mint nektek ott kint...
|
csogu | 2007.07.26. 02:44:56 / # 104966 |
No-no! Akinek nem inge, az nem veszi magára, nem szurkapiszkálódik kérem:-)
De abban talán egyetértünk, hogy egy taxis nem adna ki olyan utasítást, hogy:
- kedves, nem jön a drága megrendelő, segítene?
- Beszólt az utasnak?
- Még nem, de alig várom, hogy alkalmam nyíljon rá.
- Nem úgy értettem, hanem a szórakozóhelyre.
- Drága, a Zöldpárdont kaptam.
- Igen azt.
- ...és úgy gondolja szóljak be?
- Miért, nem az a dolga?
- Hagyjuk, majd csak reklamál a kedves, ha eljön az ideje.
Sokszor hallottam már azt, hogy gyertek be és próbáljátok ki milyen diszpécsernek lenni, azt majd utána lehet beleszólni. Nézd, én speciel anélkül is megtudom állapítani, ha egy csirke beteg, hogy még sosem voltam az:-)))) De sok szakmával vagyok még így, hogy nem próbáltam, nem is vagyok rá alkalmas, de azt el tudom dönteni, hogy aki viszont azt a feladatot végzi, az jól, vagy rosszul teszi a dolgát. Viszont abszolút nem ellenségeskedésnek szántam azt, hogy szerintem taxis lenne a legjobb telefonosnak! Nekünk, taxisoknak tuti:-))))
Időpont szombat hajnal, a meló tombol.
- Jó estét kívánok, a 75214 számú kezelő vagyok.
- Ja, kell egy autó az xy utca 24 szám alá. De nekem a taxis ne dudálgasson, meg ne keresgéljen, majd megyek, amikor megyek.
- Köszönjük a rendelést uram, a viszonthallásra.
- Ja.
37 perc elteltével:
- Hallo, rendeltem egy taxit az xy utca 24 szám alá, de sehol sincs.
- Jó hogy hívott uram. A taxis üzeni magának, hogy legyen kedves nem keresni, majd érkezik, amikor érkezik. A viszont hallásra.
:-DDDDDDDD
De szép is lenne istenem:-)))
|
|
1 volt diszpécser | 2007.07.26. 01:48:21 / # 104963 |
|
Nem egyedül taxizol a városban... Láttam már olyat,hogy taxis koll. bejött a kp-ba ledolgozni a tagdíját. 2. napon felállt!!!
Előzmény: #104962 attus 2007.07.26. 01:43:31 |