Név
Becenév sajto
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Tomajer, ez hány óra körül volt?Nem a re-kontrában hangzott el?
LENGYEL SÁNDOR NYILATKOZATA:"Lengyel László, a 6X6 Taxi képviselője: - Tiszteletem Orosz úr, üdvözlöm a rádióhallgatókat. Igazából ugye, hogy kettéválasszam a kérdést, egy héttel ezelőtt, amikor még a szintén Veres úr érdekeltségébe tartozó taxi társaság végezte a szolgáltatást, akik az én információim szerint, de a kollegám is ebben meg tud erősíteni, szintén nem voltak sokkal többen 150-nél, 150-170 fő szolgálta ki a repteret és tudták a kollegák, akik ott dolgoztak, hogy mikor vannak ezek a csúcsidőszakok, a hullámok és visszaértek. Tehát nem véletlen, hogy a BA Rt. a meglevő tapasztalatok alapján határozta meg minimum 150-esben a gépjármű park induló létszámát. Itt az látszik, hogy jóval a 150 alatt vannak és ami érdekes, és amibe a Pető úr belekezdett, ugye nem szerencsés más gondolatát folytatni, de ugye Veres úr a taxis szakmában a kollegák között is eléggé nagy ismertségre tett szert és nem véletlen, hogy a taxisok zöme, a tisztességes, becsületes kollegák zöme nem nagyon kíván belemenni egy ilyen dologba. A 3600 forint az egyik olyan, ami visszatartó erő, hogy oda menjenek dolgozni, mert ebből nem lehet gazdaságosan működni. A másik ilyen talán maga Veres úr személye és az eddig taxizásban bemutatott szerepe. Mv.: - Köszönöm szépen. "
Szakál nem volt a Kontra c. műsor vendége. Ami elhangzott szakál úrral kapcs. a következő: "Tamás Miklós, a City Taxi elnöke: - Jó estét kívánok Orosz úr. Üdvözlöm önt is és a kedves hallgatókat. Igen, dél körül felhívott Szakál József úr, hogy legyek olyan kedves segíteni és az általam irányított cégből egy pár autóval segítsük a Zóna Rt. szolgáltatásait. Mv.: - Mert olyan nagy volt a tömeg, az utasszám, hogy nem bírták? Tamás Miklós: - Igen, hát ezt mondta, hogy rengeteg az utas, több tíz, több tucat autóra való utas várakozik a terminálokon, úgyhogy segítsünk, de hát természetesen elzárkóztunk. Mv.: - Miért? Tamás Miklós: - Végül is nem nagyon hallgatta meg a válaszomat, a nem elég volt neki. Azt mondtam, hogy nem küldjük fel, hiszen nem mi nyertük a pályázatot. Úgyhogy ez volt a lényege és hát aztán utána még beszéltünk egy pár mondatot, de hát a lényeg ugye, hogy ha mi most elküldjük a kocsijainkat, akkor azzal csak pillanatnyilag oldjuk meg ezt a helyzetet és hát ... Mv.: - De ön ezt azután is mondja, hogy egyebek között önökhöz, a City Taxihoz, aztán mondja, hogy tényleg más taxi társaságokhoz is fordult a Zóna Taxi, hogy a tendergyőztes szállítócégnek a már említett szakmai vezetője a www.hallotaxi.hu oldalon kategórikusan cáfolta, hogy lett volna körtelefon, hogy kért volna segítséget bárkitől. Tamás Miklós: - Én csak magam nevében válaszolhatok. Az biztos, hogy tőlem kért segítséget Szakál József úr, ez 100 %. Természetesen ezt lehet vitatni. Más kollegáimtól is hallottam ezt, de természetesen értük nem tudok jót állni, csak magamért. Tőlünk biztos, hogy kért segítséget és biztos, hogy el is zárkóztunk ettől. "
Van esetleg olyan rész a műsorból amit szívesen olvasnátok el mostanában, mert a hallás alapján többféleképpen értelmeztük az elmondottakat?
Azt ígérték, hogy a re-kontrában is folytatják, sőt a klub rádió készül a Hetes stúdió c. műsorral hétvégén ugyanebben a témában.
Szépjóestét Mindenkinek!Mindenki hallgatta a klub rádió kontra c. műsorát?És mennyire vagytok elégedettek az adással?
Jó reggelt! Nem tudom, hallottátok-e tegnap este a Re-kontrában, hogy: [font size=3][b]a taxistémával ma is foglalkozni fognak és 7végén a hetes stúdió c. műsorban is. A Kontra c. műsor 18:00 órakor van, ezt követően a Re-kontra aminek a témája kapcsolódhat a Kontráéhoz, ez 19:15 órakor kezdődik h-p. A Hetes Stúdió szombatonként 15:00-tól van. Úgy értelmeztem, hogy itt is foglalkozni fognak ezzel a témával. Klub rádió 95.3
Veres István: - Mi senkinek a bajszát nem akartuk és nem is akarjuk megcibálni. Nagyon hálásak vagyunk a konkurenseknek azért, hogy a média és a közvélemény figyelmét ilyen szinten erre az új szolgáltatásra ráirányították. Mv.: - És önöket fenyegeti kedd óta folyamatosan? Veres István: - Hát a vezetőket természetesen nem. A járművezetőket, akiktől kapjuk ezeket a jelzéseket és az első nap alig bátorkodtak kijönni dolgozni a szerződésük ellenére, hiszen úgy tűnik, hogy elég sok fuvarvállalónak vagy cégnek érdeke az lenne, hogy a repülőtér által kezdeményezett útra, amire ráléptünk, hogy egységes fuvardíj, minden, amit ön elmondott a bevezetőben, hogy ez ne legyen életképes, de még egyszer azt kell mondanom, hogy mi nagyon hálásak vagyunk ezért a nagy érdeklődésért. Mondhatnám azt is, hogy Lengyel úrnak szinte díjat kéne adnunk ezért a sok ingyen reklámért, amit kijár nekünk. ................... Dudás Zoltán: - Hát nem hiszem, hogy rólam lett volna szó és azt hiszem Veres úr el is mondta, hogy Lengyel úrra célzott ezzel a megjegyzésével, hiszen több alkalommal már ő nyilatkozott ebben az ügyben. Neki volt lehetősége, de azt gondolom, hogy amiket ő elmondott, azokat a mi konzorciumunk többi tagja is vállalja. Mv.: - És hogyan akarják megcibálni vesztes társa, hadd fogalmazzak így, tehát Lengyel úr bajszát? Dudás Zoltán: - Hát ezt én nem tudom megmondani. Mv.: - De maga megússza minden esetre, a magáét nem cibálják. Dudás Zoltán: - Ezt nem tudom. Mv.: - Ön álláspontjuk szerint, mert kedd óta ugye azért mégis csak egy pár nap eltelt, ugyanaz a helyzet, mint amikor a tenderen győztes el kezdte a szolgáltatást, tehát, hogy nem végez a szerződésben foglaltaknak megfelelően tisztes szolgáltatást? Dudás Zoltán: - Információink szerint a helyzet változatlan kint a repülőtéren. Továbbra is az érkezéskor az utasoknak meglehetősen hosszú időt kell várniuk. Mv.: - Mennyit? Dudás Zoltán: - Hát negyedórától háromnegyed óráig szinte valamennyi időintervallum szerepel az információim szerint és ugye ez azért is egy kicsit meglepő, mert a pályázat kiírásában is és gondolom a szerződésben az öt percnél hosszabb várakozási időt már a repülőtér szankcionálja. ---------------- Szollár Domokos: - Elvileg nem szabad sokat várni az utasoknak. Az a cél, hogy az utasok hamar megkapják az autójukat. Mv.: - Mi a nem sok és mi a hamar, ha ezt quantifikálná? Szollár Domokos: - Mi a szerződésben tíz percet határoztunk meg, annyit kéne várni egy utasnak átlagosan a kocsiért. Azonban hadd jegyezzem meg, hogy minket is meglepett az a nagyon pozitív fogadtatás, ami az utasok körében a taxitársaságot ... Mv.: - De akkor miért várnak 40-et? Szollár Domokos: - Nagyon sok utas akar taxival menni, ez elképesztő. Tehát valóban mi, a reptér ezt egy kicsit alul becsültük. Azt hittük, hogy elég lesz ez a kocsiszám, amit megkövetelünk az új szolgáltatótól. Nem lett elég, de felvettük a kapcsolatot a Zónával és azon vagyunk, hogy a lehető leghamarabb időn belül bővítse a Zóna flottáját, hogy lerövidítsük a várakozási időt. Még egy dolgot engedjen meg, hogy gyorsan elhadarjak. Azért az nem igaz, hogy folyamatosan negyedórákat, félórákat kéne várni a taxira. Az igaz, hogy bizonyos csúcsidőszakban többet kell várni, mint tíz percet.
2006-08-17 18:37 Klub Rádió Kontra Műsorvezető: Orosz József Mv.: - Taxis háború a Futrinka utcában? Bajusz cibálással fenyegették meg a ferihegyi taxis pályázaton vesztes cég egyik vezetőjét, ha a továbbiakban is kinyitja a száját és szóváteszi, hogy a tenderen győztes cég nem a kiírásnak megfelelően teljesít. A győztes viszont azt állítja, hogy neki nem a bajszát akarják cincálni, hanem sorozatosan fenyegetik. A hét elejétől már a ferihegyi taxitender győztesének autói szállítják az utasokat a repülőtérről a városba különböző tarifákkal. Minden taxiban azonban fix díj van, az új autókkal a főváros egyes területeire majdnem fele annyiért lehet eljutni, mint korábban. Közben bajusz cibálással fenyegették meg a pályázaton vesztes cég egyik vezetőjét, ah elmondása szerint a továbbiakban is szóvá teszi, hogy a tenderen győztes cég nem a kiírásnak megfelelően teljesít. A győztes meg azt állítja, hogy ez nem így van, éppen őket fenyegetik sorozatosan.
Értem, többen kifogásolták, hogy miért taxiállomásra állt be a bemutató autó és ugye matrica is volt rajta.. Más: hány karakter fér be ebbe az üzenetbe?