Felhasználó hozzászólásai
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 20:53
lala olvasd el amit a taxi48 írt.Elolvastam és teljesen igaza van mert én is hallottam 5+1 fuvarral számoltak.Ébresztő és ne téveszd meg a kollegáidat mert felvetetünk a zonához.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 20:50
lala van egy rollerem nem akarsz ráülni?fizetem a tbdet de tényleg.Talán nézd meg tényleg ki van fizetve mert szerintem erdő mélyén gugoltatnak.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 20:47
bebe milyen optimista vagy én szerintem 70 évesen állna talpra de akkor is vonnák a nyugdíjjából a részleteket ami V-E párosnak csinált.Ha túlélte persze
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 20:44
van b terv de várjuk a 15.-ét az önygyilkos kamikázék felállását.röhögés ellen mit vegyek be?
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 20:32
szia bebe!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 20:30
ha engem kérdezel A-taxi
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 20:28
imába foglallak ha igaz lesz
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 20:21
És a zona tesco taxit?
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 20:13
Jó estét!Apeh vagyok ilyen jól keresnek a taxisok?És az adó tb az meg kevéske na majd jobban figyelünk.:))))Küldöm a Gyurcsányt a kis csomagjával.
Szerintem ezt sürgősen abba kéne hagyni.
Legalábbis nem ennyire nyíltan aki taxis máshogy is érti.
Puszi mindenkinek
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 10:08
Augusztus közepétől gyökeres változást ígér a Ferihegyi repülőtér taxispiacán a repülőteret üzemeltető Budapest Airport Rt. (BA): a jelenleginél átlagosan 31 százalékkal olcsóbb viteldíjat, egy éven belül egységes, három évnél nem idősebb átlagéletkorú gépkocsiflottát, a jövő évtől multimédiás felszereltséget. Többek között ezt várja el a BA a pályázatán múlt héten a legalacsonyabb viteldíjjal nyertesnek hirdetett Zóna Service Konzorciumtól, amely mellett nem tudott labdába rúgni a legnagyobb fővárosi taxiscégekből összeállt másik két pályázó.
A BA négy évre köt kizárólagos szerződést a Zónával - ami egy évvel meghosszabbítható -, s a szolgáltatást kétszáz autóval kezdő cég évente legfeljebb egyszer, az infláció mértékével, az üzemanyagárak alakulását is figyelembe véve emelheti a tarifáit. Csalás kizárva, miután a terminálok diszpécserpultjainál vouchert kapnak majd az utasok, s az úti céljuknak megfelelő, zónától függően 2900-3600 forintot kell fizetniük. (Ebből szolgáltatási díj címén fuvaronként 450 forintot lecsíp a drosztot biztosító BA.) Így fékezné meg a BA a másfél évtizede fennálló, némi eufémizmussal szabályozatlannak nevezett repülőtéri taxishelyzetet, aminek megoldására egyébként legutóbb a Gazdasági Versenyhivatal 2004 végéig adott határidőt.
A váltást taxis körökben úgy értelmezik, hogy átfestik a repülőtéri taxis piac nagy részére korábban rátenyerelt, a V.I.P.T. Kft. által üzemeltetett Tourist taxit (HVG, 2004. február 21.). Bár Chris Woodruff, a BA igazgatósági tagja szerint "teljesen új cégekből áll a konzorcium", és "semmi köze" nincs a jelenlegi állapotokhoz, a Zóna hét tagjából három is köthető a V.I.P.T.-hez. Szakál József egyéni vállalkozó a cég és a Tourist taxi ügyvezetője, az Utax Bt. az egyik tulajdonosa, az Euro Taxi Bt. tulajdonos-képviselője pedig az egykor V.I.P.T.-t alapító, leginkább a gellérthegyi Citadella mögött engedély nélkül felépített terasz kapcsán ismertté vált Veres István. (A konzorciumban szerepel még az új autókat várhatóan szállító Petrányi-Auto Kft. és a Next Auto Kft, a biztonsági cég Airport Security Kft., illetve az Office Service Concept Kft.)
Annyiban nem tévedett ugyan Woodruff, hogy a pályázatban megszabott feltételhez - legalább öt éve végezzen taxiszolgáltatást az aspiráns konzorcium egyik tagja - képest új cégekről van szó, hiszen a személyszállító Utaxot és az Euro Taxit (eredetileg Airport Minibusz Szolgáltató néven) is 2003-ban jegyezték be. Így a szükséges szakmai jártasságot kizárásos alapon Szakál József egyéni vállalkozó teljesíthette. Veres - aki a cégbejegyzés szerint 2004-ben kiszállt a V.I.P.T.-ből - cáfolta a HVG-nek, hogy szőröstül-bőröstül átvennék a Tourist taxi stábját, azt viszont nem, hogy egy részüket átveszik, hiszen "némelyek megfeleltek a szigorú feltételeknek". A versenytársak kétlik ugyan, hogy sikerül kétszáz, öngyilkos áron fuvarozó taxist felvonultatnia a Zónának, Veres állítja, hogy a stáb összeállt. Minden együtt van, hogy megkezdjék a tender feltételeinek megfelelő egy éven belül szükséges, a vállalkozó által legalább 1,2 milliárd forintra becsült beruházást.
Forrás a HVG újság