Név
Becenév Gondolkodó
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2008.04.09 14:11

Nézd más oldalról! Nevezhetjük taxislenyúlásnak is, hiszen a megrendelő ragaszkodik egy bizonyos taxishoz. Ha minden taxis olyan lenne - megjelenését, viselkedését, stílusát, intelligenciáját tekintve - mint a 417-es, akkor a megrendelőkben fel sem merülne, hogy válogassanak. Példát lehetne, sőt kellene venni róla! A fuvarlanyúlás bűne a jelenlegi meghatározásában nem igazságos, semmiképp nem tudok egyetérteni vele. Ha valaki ár alá menne és úgy szerezne magának állandó fufarokat, az valóban elítélendő és büntetendő! Amikor egy utassal hosszabb időt töltök együtt, több helyre viszem, megvárom, közben kialakul közöttünk egy bizalmas viszony, majd megkérdezi, elvinném-e Őt másnap vidékre, külföldre, vagy bárhová, akkor el kelljen utasítanom??? Ez miért igazságos? Én is szívesebben megyek abba az étterembe, ahol jól ismert pincér fogad, emlékszik a szokásaimra, tudja, hogy félig átsütött és a véres állapot között szeretem a steaket, nem kell minden apróságot külön kérni tőle és még sorolhatnám. Miért ne ragaszkodhatna egy megrendelő a taxijához/taxisához? Azok tiltakoznak, akik nem képesek megkedveltetni magukat az utasukkal, nem beszélnek idegen nyelveket, nem tudják mosolyogva elviselni a rigolyákat, akiket semmi más nem érdekel, csak legyen mielőbb vége a fuvarnak, szálljon ki a "veréb" és jöjjön a következő áldozat.

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2008.04.09 13:25

Úgy gondolom, a 417 nem kényszerítette a megrendelőt, hogy vele utazzanak, hanem valóban tett valamit, amivel elnyerte a tetszésüket. A megrendelőnek szuverén joga azzal a taxival utazni, amelyik neki szimpatikus. Miért kellene kockáztatnia és minden rendelés alkalmával azon aggódnia, hogy számára megfelelő lesz-e az autó és annak vezetője, vagy sem? Ismerve a 417-es kollégát, nem csodálkozom a történteken, és azon sem lennék meglepve, ha más megrendelők is kizárólagosan Őt kérnék.

Téma: Kié lesz az MTV szállítási joga 2008-ban?

Hozzáadva: 2008.04.04 02:08

Azt megértem, hogy H.Cs. fuvart, munkát akar szerezni a taxisainak, de ezt már megint irreálisan alacsony áron, másoknak aláígérve teszi, ami elítélendő! Ráadásul úgy tesz, mintha az elmúlt egy évben - rengeteg MTV-s dolgozó szerint kritikán aluli minőségben - végzett szolgáltatás okán, magától értetődő joga lenne annak folytatására.
A pályázati kiírás itt a Hallotaxin is elolvasható. 5 évnél fiatalabb autókat követeletek, az átlagéletkort pedig 3 évben határozták meg.
Egy próbát megérne a tarifa javaslatod, de a kilométerdíjakat iszonyú kevésnek tartom, hiszen 6-7 éve 240-nel fuvarozom, nem lenne igazi előrelépés. Nappal 300, éjszaka és ünnepnapokon 400 Ft/km amit elfogadhatónak tartok. A nappali alap lehetne mondjuk 800 Ft, a vidéki tarifa pedig 500 Ft/km.

Téma: Mi a véleménye rólunk, TAXISOKRÓL a külvilágnak?

Hozzáadva: 2008.03.01 16:51

Ki az a Schummaher?
Pár éve 130-140 ember nem tudott egységesen cselekedni, gondolkozni, most sokkal vegyesebb a társaság és jóval többen vannak. Egyszóval: lehetetlen!
Talán ebben a topicban is megtalálod, ha van türelmed végigböngészni a 2006. július eleje és szeptember vége közötti hozzászólásokat.
A 7 társaság konzorciuma az első fordulóban 3990-5990-6990-7990 forintos zónaárakkal pályázott. A második fordulóra - a Zóna alacsony ára i miatt ezt csökkenteniük kellett, de sajnos(?) nem elegendő mértékben tették. 2900-4300-4800-5500.
Számomre érthető volt az írásod és nagyjából stimmeltek a számok is. Ami a zónánál 3500-3600, az az egyik vesztesnél 4800-5400, a másiknál 5800-6500 körüli volt, a pontos számokat majd előkeresem.