Felhasználó hozzászólásai
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 15:15
...keresek 25-28 körül jattal együtt...
Szegény Barát taxisunk akkor ezután, mennyit fog?-DDDDDDDDDDDDD
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 14:58
Szisztok!
Már rég jártam itt,de ahogy elnézem semmi sem változott. Mindenki még a megéri-e témát feszegeti, meg mi az oksság ebben ...stb. Egyre azonban senki nem gondolt nevezetesen kérdem én a társaságbeli kollégáktól: hány "gipszjakabot" vittek vmk terminálról? Én tán 2 év alatt 1-2-t. Atöbbi az mind vmk multi, vagy szerződött partner, vagy utaskártyás volt. Tehát olyanok akik ilyen olyan okból kifolyólag a Céghez tartoztak. Ezek tuti a jövőben is minket fognak rendelni. Akkor meg mitől félünk? Barát taxis kollegám azt hiszem azokat a 3 napos előrendelt utasokat, meg nyugodtan meghagyhatjuk nektek, mert azoktól van hányingere minden rendes taxisnak.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.21 13:52
Csogu már feltette, én is ott olvastam.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.21 13:40
Olvasom, hogy a Sipeki a Gazdasági Versenyhivatalhoz akar fordulni. Mit szóltok hozzá?
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.21 13:13
Akkor is veszteséges marad a vállalkozás, mert még az egyéb kiadásokat nem is számoltam pl.
200 autó szervizelése, javítása, új autók vásárlása + a megélhetés.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.21 13:08
Csogu számolj:
belváros ki-be kb 40-45km min 3l. ü.a.=900-1000ft. Tb, adó, sztk / 44%/=1540ft
450ft leadó. Durván ez 3000ft Marad akkor kb 500ft. Éa ezért lehet, hogy 2-3 órát dolgozól.
200-250ft-os órabér. Gratula
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.21 12:55
Nem értem. Ha csökkennek a távolságok akkor, a bevételek is csökkennek. Nem?
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.21 12:49
Akkor a bevételt is osszuk el kettővel, mert nem mindenki utazik a 3-as 4-es körzetbe.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.21 12:35
Csogu
Álmodsz arról a 170-180e ft-ról. Nézd meg 120-nál veszteséges. Nézd meg mit számoltam ki. Ki adna és miből ennyi pénzt.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.21 11:56
Na kiszámoltam.
Gondolat menetem a következő.
Évi 300e fuvar a legdrágább/3600ft/-tal számolva 1 milliárd 80 millió ft.
Ha a soföröknek csak netto 120ezret fizet az havi 24 millió ft, évi 288 millió
Kb kell 10 diszi váltás sznap szabi, és min havi 100 ezerért6 fő akkor az hav 1 milla, évi 12. Tehát az alkalmazottak évi fizetése 12+288= 300 milla.
Ehhez hozzájön a munkáltatói járulék 44% akkor az évi 132 milla. Idáig tehát 442 millánál járunk.
300e. fuvar után a leadó 135 millióft.
Már 557 milliónál járunk.
Ha a város legtávolibb pontját vesszük akkor 1 fuvar oda vissza kb 100km.
300e x 100= 30 millió km.
6-7 l fogy., és 300ft ü.a. árral számolva kb.évi 2 millió l. ü.a. x 300ft az 600 millió ft. 600+577=1177.
Tehát az évi kiadás 1 milliárd 177 millió ft. 97 millió ft a veszteség.
Szép mi.