Név
Becenév nemkar
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Paint Ball

Hozzáadva: 2007.09.19 03:28

Úgy el tudom képzelni, ahogy a kék véredet /akarom mondani narancssárga/, folyatod elém.-:)))
A vessző, azért hiányzik, de tényleg jó!-:))))

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2007.09.19 03:00

„A stadionban 200 fedett páholyülés és 20 ezer férőhely várta a szurkolókat. 1925 és 1928 között kerékpárpálya futott körbe a fű körül.” „A következő nagyobb változást 1945 hozta. Teljesen felújították a stadiont, és hivatalosan 45 117 férőhelyesre bővítették” A ’80-as években sem költöttek sokat a stadionra. „1999-ben kezdődtek el az igazán nagy átalakítások, majd végén 2001. november 15-én, avatták fel a teljesen megújult, ……13 501 ülőhellyel, exkluzív VIP-boxokkal, bőr VIP-fotelekkel, modern stadiont.” Konklúzió: 20’-as években kutya se volt kíváncsi az Újpestre. Háború után, a megtizedelt lakosságnak építettek egy nagyobb befogadó képességű pályát. 80’-ban nem volt pénz! 99’-ben pénzhiány miatt / mivel a Belügy kiszállt/, átkellett alakítani megint a pályát, és a 20’-as éveknél jóval, kevesebb férőhellyel kellett újjá építeni. Ahogy Hofi mondaná: VIP páholy…?? VIP fotel….??? Meg az apám f..a, nem kéne?-:)))) Visszatérve: Ma az Újpestre kevesebben kíváncsiak, mint a 20’-as években. Azaz: - A kutya se!!!-:))) És a kör bezárult.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2007.09.19 02:22

Na akkor, ezt olvassd el: "McCabe: Újjá akarjuk építeni a Ferencvárost [2007-09-18 19:16] Kedden este hat órakor egy szűk körben megrendezett sajtóbeszélgetésre került sor Rieb György, FTC elnök és Kevin McCabe jelenlétében. Természetesen a 100%Fradi munkatársai is jelen voltak az eseményen, az alábbiakban a Sheffield United tulajdonosának a tenderrel kapcsolatosan elhangzott mondanivalóját tesszük közzé. - Azzal kezdeném, hogy nem először szeretnénk konszolidálni egy nagy múltú klubot, hiszen a Sheffield Uniteddel ezt már sikeresen megtettük. Kedden Rieb Györggyel aláírtunk egy szándéklevelet arról, hogy ez a célunk a Ferencvárossal is. Újjá akarjuk építeni a Ferencvárosi Torna Clubot, céljaink tehát továbbra sem változtak. Mindenkit az foglalkoztat, miért nem adta be a cége a pályázatot? - Ennek egyszerű oka van: a pályázati anyag nem lett volna olyan felkészült, mint amilyennek lennie kellett volna. Nagy tapasztalatunk van a focibizniszben és az ingatlanbizniszben is, de most ezt a kettőt kell tökéletesen összehangolni, ami nem egyszerű feladat, minden lépést nagyon meg kell tervezni. Egy külön csapat dolgozik intenzíven azon, hogy ez mielőbb sikerüljön. Sok energiát fektetünk ebbe a projektbe, szeretnénk, ha nyugati színvonalú lenne a végeredmény, mind a futballt, mint az ingatlant tekintve. Ha ennyire érdekli Önöket a Ferencváros, ám közben nem adták be a pályázatot, nem tartottak attól, hogy más lesz a győztes? - A kérdés költői, mivel nem volt más pályázó. Indulnak a következő pályázaton? - Ha minden összeáll úgy, hogy abból egy tökéletes projekt születhessen, akkor komoly esélye van ennek. Tudom, lehet gyanakodnak páran a történet sikerességét illetően, de mindenkinek azt tudom mondani, hogy a szakértelmünk is megvan, pénzünk is van, és továbbra is érdeklődünk a Ferencváros és a hozzá kapcsolható ingatlanbefektetések iránt. Olyan anyagot kell összehoznunk, amely megfelel a Fradinak, a kormánynak és a klub szurkolóinak is. A keddi lapok már azt pedzegették, hogy máshol kellene felépülnie a stadionnak. Megfordult mindez az Önök fejében? - Nem, a Fradi-stadion az Üllői úton marad. Mikor kezdődhet meg a sportszakmai együttműködés az FTC és a Sheffield United között? - Már vasárnap megérkeznek a munkatársaim, akik mindent felmérnek ezzel kapcsolatosan. Minden részletre kiterjedő elemzést készítenek az utánpótlás-neveléstől kezdve a felnőttcsapat életéig. Az sem kizárt, hogy megfelelő időben játékosok is érkeznek az Üllői útra. Az angol Sheffield mellett kínai, belga, afrikai, karib-térségi klubbal is kapcsolatban állunk, úgyhogy sok jó játékos tartozik hozzánk. Rieb György a következőket mondta el: - Csak érdekességként megemlíteném, hogy amikor elnök lettem, akkor leültem beszélni az angolokkal, és akkor ők azt mondták, októberre teszik azt az időpontot, amikorra ők egy erős anyagot hoznak össze. A nap folyamán a KVI-ben is jártunk, ahol sok mindenről szó esett, így arról is, nem túl sok-e az a pénz, amibe az egész tender kerül. McCabe úrnak nem volt ellenvetése az összeg nagysága ellen, ami valószínűleg azt jelenti, hogy elfogadhatónak tartja az árat. Az angol üzletember Hagyó Miklósnál, Budapest főpolgármester-helyettesénél is járt, ahol megerősítették abban, hogy ha valóban komolyak a szándékai azt illetően, hogy újjáépítse a magyar sportélet egyik meghatározó szereplőjét, a Ferencvárost, akkor minden támogatást megkap ehhez." Emlékszel? Kb. 2 évvel ezelőtt Állami Fradiról beszélt az ország! Hogy az állam patronálja a Fradit, és állami pénzekből állítja helyre a bűdzsét. Volt is akkora felháborodás, mint ide Jeruzsálem. Na most u.e. történik, csak egy angol közremükődésével. Az angol papíron meg veszi a Fradit, és a Hagyó meg pénzeli. "Csak érdekességként megemlíteném, hogy amikor elnök lettem, akkor leültem beszélni az angolokkal, és akkor ők azt mondták, októberre teszik azt az időpontot, amikorra ők egy erős anyagot hoznak össze." Milyen érdekes? Hát nem október vége, az új tender benyújtásának határideje?
Háááát, próbál az ember kedveskedni.-:)))
Személyes okok miatt váratlanul lemondott a Malév vezérigazgatója - tudatta a társaság közleményben. "A 64 éves, széles nemzetközi légi közlekedési tapasztalattal rendelkező Lloyd Paxton nagy lendülettel látott hozzá a légitársaság átalakításához, a vállalat anyagi helyzetének stabilizálásához" - olvasható a dokumentumban. "A brit szakember erős nemzetközi tanácsadó gárdával vette körül magát, segítségükkel és a vállalat 70 munkatársának közreműködésével elindította azt az úgynevezett reMAke programot, mely célként a bevételek növelését, illetve a költségek csökkentését irányozza elő" - írta a cég. A Malév irányítását vezérigazgatóként Leonov Péter, az Igazgatóság alelnöke látja el. Lyoyd Paxton július 12-én váltotta Gönci Jánost a Malév élén. Korábban 35 éven át a British Airways-nél különféle tanácsadói és vezetői feladatokat látott el, légitársasági csúcsvezetői tapasztalatot az Air Astana, a kazah nemzeti légitársaság elnök-vezérigazgatójaként szerzett. NA, EZT is elíntéztettétek.-)))

Téma: Beszélgetés kötöttségek nélkül /vegyes topik/

Hozzáadva: 2007.09.15 06:04

A kutatás-termelési hatékonyságot tekintve a MOL-csoport az első Európában - állapították meg független iparági szakértők. A versenyt a vállalat a hordónkénti 35 dolláros jövedelmezőségével nyerte el, az európai átlag 13 dollár. Sorozatban harmadszor végzett az élen az európai kutatás-termelési hatékonysági (szakszóval upstream) listán a MOL - mondta el a társaság eurázsiai kutatás-termelési igazgatója az InfoRádióban. Holoda Attila kiemelte: a rangsor egy független szakértők által készített éves jelentés, amely a jövedelmezőség szempontjából értékeli az upstream vállalatok teljesítményét. A kutatás-termelés a szénhidrogén kutatástól a kitermelésig tartó folyamatot öleli fel. Az európai elsőséget a MOL úgy nyerte el, hogy az egy hordó olaj-egyenértékre vetített nettó jövedelmezősége 34,87 dollár lett, ami közel háromszor magasabb, mint a 12,95 dolláros európai átlag. A Globális Upstream Teljesítmény Értékelés című tanulmány összesen 228 társaság teljesítményét értékeli, és nem csak európai cégeket vizsgál. A MOL a globális listán a huszadik helyen áll, de korábban volt kilencedik is - hangsúlyozta Holoda Attila. A MOL eurázsiai kutatás-termelési igazgatója kiemelte, hogy az OMV a 11. helyen áll az európai rangsorban, vagyis a magyar olajipari társaság felülmúlta versenytársát. Na most ezt, fejtse ki nekem vki. Miért jó nekem az, hogy 3x annyi benzinárat fizetek, mint az átlag európai. És még dicsekednek / MOL /vele!!!! Hát, nem szét kellene rúgni a pi*******-at????

Téma: F1 rajongóknak

Hozzáadva: 2007.09.15 05:49

Büntetlenségért cserébe mindent elmondott a vizsgálóbizottság előtt Fernando Alonso csütörtökön Párizsban. A világbajnok a nyilvánosságra hozott e-mailek szerint még arról is tudott, mikor tankolnak majd a Ferrarik Ausztráliában. A nyilvánosságra hozott e-mailek - amelyeket Fernando Alonso és a tesztpilóta Pedro de le Rosa büntetlenségért cserébe bocsátott a Nemzetközi Autómobil Szövetség rendelkezésére - szerint a wokingiak versenyzői részletes ismeretekre tettek szert az új Ferrarikról. Pedro De la Rosa március 21-én azt írta Mike Coughlannek, a McLaren-Mercedes azóta már menesztett vezető mérnökének: "Szia Mike, milyen a piros kocsi súlyeloszlása? Fontos lenne tudnunk, hogy tesztelhessük a szimulátorban." Négy nappal később a spanyol tesztpilóta ugyancsak e-mailben nyugtatta meg Fernando Alonsót: "A Ferraritól származó információk megbízhatóak, Nigel Stepneytől (aki a botrány kirobbanásáig a Ferrari fejlesztésekért felelős mérnöke volt - a szerk.) származnak. Ő mondta el nekünk azt is, hogy Komi Raikkönen a 18. körben kiáll az ausztrál futamon. Jó barátja Mike Coughlannek, és neki mesélt el mindent." A kémbotrányban, amelyben a Ferraritól származó titkos iratok kerültek a McLarenhez, a workingi csapatot 100 millió dolláros pénzbüntetésre, és a csapatvilág-bajnokságból való idei kizárással büntették.
Ne aggódj! Majd belejössz. Idővel. Csak, ne add fel. Idővel jó TAXIS lesz belőled.-:))

Téma: Lezúztak egy Mobil Taxit a Visegrádi utcában

Hozzáadva: 2007.09.12 00:15

Gondolkodj! Az újságíró, nem TAXIS! Azt se tudja, mit ír le.-:)))